Partner Projekt “Internet bez nienawiści” realizowany jest w ramach programu Obywatele dla Demokracji, finansowanego z Funduszy EOG.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Wykonała : Natalia wielgos
Advertisements

Opracowała: Nikola Falińska 1b
Jak niE stać się ofiarą cyberprzemocy?
Jak zrobić dobrą i ciekawą relację i… wygrać konkurs!
7 punktów Kodeksu 2.0.
BEZPIECZEŃSTWO W INTERNECIE
Cel programu: lepsze wykorzystanie w uczeniu i komunikowaniu się technologii informacyjno- komunikacyjnych.
Czym jest profil osobisty na Facebooku? -Budowa -Funkcje
KOMUNIKUJMY SIĘ.
Społeczeństwo informacyjne – wpływ Internetu na uczniów Gimnazjum nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w Szczecinie i ich rodziców uczniowie.
Gdzie szukać pomocy… tel – 100 – 100.
Fotografia naszym życiem
Dzień Bezpiecznego Internetu
W jaki sposób można komunikować się z innymi za pomocą internetu?
Garść poezji autorstwa Asi Lewandowskiej
Zasady netykiety.
Facebook.
Bezpieczeństwo w sieci !!!
Punkt 4 kodeksu 2.0 NIE PODAJEMY SWOICH DANYCH I NIE ZAWIERAMY ZNAJOMOŚCI Z NIEZNANYMI OSOBAMI W INTERNECIE. STOSUJEMY ZASADY OGRANICZONEGO ZAUFANIA.
„Bezpieczeństwo w Internecie”
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
Bezpieczny internet.
Jak zrobić dobrą i ciekawą relację i… wygrać konkurs!
Bezpieczeństwo dzieci w internecie: 4 rzeczy, które może zrobić rodzic MODUŁ 6 B PIOTRKÓW TRYBUNALSKI, KWIECIEŃ 2014 Przygotowano na podstawie informacji.
Przygotowała Julia Töppich klasa VIa
Bezpieczeństwo w sieci
Bezpieczny Internet Co robić? Czego nie robić? Jak być bezpiecznym?
Zasady bezpiecznego korzystania z internetu
Chroń swoją prywatność w Internecie
U CZ I UCZ SIĘ Z TIK!!. 1. Z INFORMACJI KORZYSTAJ SAMODZIELNIE I KRYTYCZNIE. korzystamy z zasobów Internetu „z głową”: otwieramy tylko wiarygodne strony,
Zatrzymaj się na chwilę, by przeczytać tę wiadomość - jest ważna
Główne zagadnienia KODEKSU Ucz i ucz się z TIK. Jak prowadzić lekcje w sieci – online i offline? Jak korzystać z Internetu, gdy lekcja nie odbywa.
Jak stworzyć kodeks 2.0? Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
YOUHATE? Stowarzyszenie Grupa Inicjatyw Kulturalnych
zamiast hejtować lepiej kanapkować
WYRUSZAMY RAZEM W CYFROWY ŚWIAT… BEZPIECZNIE!!! Użytkownik to osoba, która korzysta z usług sieciowych po to, aby zapoznać się z innymi ludźmi lub w.
WHO IS WHO? Stowarzyszenie Grupa Inicjatyw Kulturalnych ul. K. Bielskiego 3/17, Lublin Projekt realizowany w ramach programu Obywatele dla Demokracji,
INTERNET Wykonawcy: Stanisław Staszczuk, Igor Poprawka i Adam Stankiewicz.
Szkoła bez przemocy.
Sonda  I pytanie : Czy wiesz co to demokracja? Czy wiesz co to demokracja?
Stop cyberprzemocy!!! Informacje dla rodziców
czyli o kulturze w Internecie
Wirtualne krzywdzenie… Realne cierpienie..
Zapewne Twoje dziecko rozpoczęło już przygodę z Internetem. Możliwe, że ma konto na jednym lub kilku serwisach społecznościowych. Samodzielnie:  komentuje.
HATE.
Co to jest HEJT?. Co to jest HEJT? HEJT To spolszczona wersja słowa hate, czyli nienawidzić To wszelkie formy uderzenia w kogoś, nie tylko słowem,
E-tożsamość i prywatność w sieci. Reputacja online Wpływają na nią: opinie, osądy i poglądy innych ludzi W sieci: informacje, którymi się dzielimy w komentarzach,
"Lepszy Internet zależy od Ciebie!"
Przygotował: Jakub Leńczowski
Mam prawo do ochrony swoich danych osobowych Twoje dane – Twoja sprawa. Skuteczna ochrona danych osobowych. Inicjatywa edukacyjna skierowana do nauczycieli.
Niebezpieczeństwo w sieci!. Internet jest jednym z najpopularniejszych medium. Dzięki niemu mamy dostęp do np. wiadomości, informacji sportowych, jest.
Znam zasady bezpiecznego zachowania w sieci
Internet Zagrożenia związane z Internetem Autor: Damian Urbańczyk.
Dzień Bezpiecznego Internetu 2017 Szkoła Podstawowa im
SafeSurfing Moduł 3 Jak zachować bezpieczeństwo korzystając z internetu i aplikacji mobilnych.
Szkolne Zasady Bezpieczeństwa w Internecie
BEZPIECZEŃSTWO W SIECI
SP W WĘGIERSKIEJ GÓRCE.
Dzieci w Sieci Stop Cyberprzemocy.
Czyli przemoc w internecie.
Bezpieczeństwo w sieci
Szkolny Kodeks 2.0  .
Mądrze, grzecznie i bezpiecznie korzystam z Internetu
(Agresja elektroniczna)
Dzień Bezpiecznego Internetu
#KLIKAJBEZPIECZNIE CYBERPRZEMOC
“JAK SIĘ PRZED NIĄ USTRZEC?”
1 1.
BĄDŹ BEZPIECZNY W INTERNECIE
Seksting Seksting Seksting Seksting Seksting Seksting.
Zapis prezentacji:

Partner Projekt “Internet bez nienawiści” realizowany jest w ramach programu Obywatele dla Demokracji, finansowanego z Funduszy EOG.

1. Dlaczego hejterzy obrażają innych w internecie? 2. Jak powinna zachować się ofiara hejt, a czego nie powinna robiću? 3. Co powinien zrobić świadek obrażania w internecie, a czego nie powinien robić? 4. Jak hejt może wpływać na ofiarę? 5.Jakie mogą być konsekwencje dla osoby, która obraża?

Podczas przeglądania Facebooka trafiasz na fanpage, którego celem jest obrażanie osób o czarnym kolorze skóry.

Bardzo lubisz robić zdjęcia. Po umieszczeniu ostatniej fotografii na Facebooku pojawiło się kilka komentarzy m.in. „Co to za syf? Od twoich zdjęć bolą oczy”.

Twoja koleżanka śpiewa w szkolnym zespole. Jej ostatni występ został nagrany i umieszczony na Youtube. Najbardziej popularny komentarz pod filmem to: „Czy ta paskudna krowa przestanie kiedyś ryczeć?”.

Jesteś użytkownikiem zamkniętego (wymagającego rejestracji) internetowego forum internetowego, na którym dyskutuje się na temat popularnej gry sieciowej. Jeden z użytkowników forum nazwał cię debilem. Na każdą twoją wypowiedź na forum reaguje słowna agresją.

Korzystając z konta na Ask.fm otrzymujesz od jednego z użytkowników obraźliwe pytania.