STRUKTURA PRACY DYPLOMOWEJ

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Donald M. McCloskey The Rhetoric of Economics Kuba Kościelski.
Advertisements

WYJAZDY INDYWIDUALNE UCZNIÓW Program COMENIUS POROZUMIENIE O PROGRAMIE ZAJĘĆ Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Narodowa Agencja Programu Uczenie się przez.
w ramach prac doktorskich i magisterskich
Jak korzystać z literatury popularnonaukowej
Przygotowała Sylwia Zych
Elementy Modelowania Matematycznego
Stanisław KOZIEJ BADANIA NAUKOWE 2007 r
Seminarium dyplomowe Wymagania
PROF. DR HAB. WIESŁAWA PRZYBYLSKA-KAPUŚCIŃSKA
WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI I ZARZĄDZANIA z siedzibą w Rzeszowie 1 sobota, 4 stycznia 2014sobota, 4 stycznia 2014sobota, 4 stycznia 2014sobota, 4 stycznia.
WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI I ZARZĄDZANIA z siedzibą w Rzeszowie 1 sobota, 4 stycznia 2014sobota, 4 stycznia 2014sobota, 4 stycznia 2014sobota, 4 stycznia.
WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI I ZARZĄDZANIA z siedzibą w Rzeszowie 1 sobota, 4 stycznia 2014sobota, 4 stycznia 2014sobota, 4 stycznia 2014sobota, 4 stycznia.
METODA PROJEKTU Metoda ta polega na samodzielnym realizowaniu przez uczniów zadania przygotowanego przez nauczyciela na podstawie wcześniej ustalonych.
Metody badawcze w socjologii
Zajęcia 2 Wstęp do filozofii nauki
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Inwestycja w kadry 3 Praca zaliczająca moduł Dr G.Maniak.
Konstruowanie i opracowanie nowatorskiego programu praktyk pedagogicznych Zadanie będzie realizowane w okresie od do roku.
LITERATURA ANEKSY. STRUKTURA DZIAŁU TEORETYCZNEGO DEFINICJE WAŻNIEJSZYCH POJĘĆ HISTORIA ROZWOJU ZJAWISKA ANALIZA TEORII NAUKOWYCH PUNKTY WYJŚCIOWE O CELU.
Praca metodą projektu edukacyjnego
LITERATURA ANEKSY. STRUKTURA DZIAŁU TEORETYCZNEGO DEFINICJE WAŻNIEJSZYCH POJĘĆ HISTORIA ROZWOJU ZJAWISKA ANALIZA TEORII NAUKOWYCH PUNKTY WYJŚCIOWE O CELU.
Pedagogika ogólna.
Oprac. - M. Rostkowska 1 Warsztaty Komputery w edukacji COMPUTERS IN EDUCATION.
Doskonalenie podstawprogramowych kluczemdo modernizacjikształcenia zawodowego Warszawa 11 października 2012 r.
WebQuest wykonane w ramach projektu BelferOnLine
TYTUŁ PRACY IMIĘ NAZWISKO DYPLOMANTA. CELE I ZAŁOŻENIA Praca jest poświęcona.... np. polityce podatkowej krajów UE, Polski, Litwy..... Celem pracy jest
Studium Przypadku (case study)
Podstawowe informacje o projekcie ZSKP w projekcie Zadanie Wyjazdy AMW Festiwal Nauki Ekodolina Szymbark Toruń Warszawa Gdańsk – Sobieszewo.
Biologia jako nauka WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Informacje ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Przebieg zajęć Powiązanie.
Metody zbierania danych empirycznych
Proces badawczy – schemat i zasady realizacji
Metody i techniki badań a socjologia ilościowa i jakościowa
Naukowy charakter pracy dyplomowej
Metoda studium przypadku jako element XI Konkursu Wiedzy Ekonomicznej
Ewaluacja konferencja 11 czerwca 2014 RODN „WOM” w Katowicach.
Seminarium dyplomowe Wymagania Leszek J Chmielewski Wydział Zastosowań Informatyki i Matematyki SGGW
„ E-valesco znaczy wzmocnić ” Płock, wrzesień 2013 r.
Lekcja o podającym toku pracy dydaktycznej
Metodologia badań empirycznych
Jeleniogórski System Wspierania Placówek Oświatowych
Teorie osobowości Literatura podstawowa
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI I ZARZĄDZANIA z siedzibą w Rzeszowie 1 niedziela, 19 kwietnia 2015niedziela, 19 kwietnia 2015niedziela, 19 kwietnia 2015niedziela,
ETYKA ZAWODOWA FUNKCJONARIUSZY SŁUŻB PAŃSTWOWYCH
Technologia kształcenia zawodowego 3. Proces kształcenia
Technika pisania przyrodniczych prac naukowych
EKSPERYMENTY I OBSERWACJE NA LEKCJACH BIOLOGII I PRZYRODY
Dominika Milczarek -Andrzejewska Metodologia ekonomii - wstęp Zajęcia z metodologii ekonomii.
Zarządzanie innowacją. Adaptacja i zastosowanie sprawdzonych rozwiązań hiszpańskich na gruncie polskim. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Zajęcia 3 Wstęp do filozofii nauki – ważne pojęcia
Nikogo nie trzeba przekonywać, że eksperymenty wykonywane samodzielnie przez ucznia czy prezentowane przez nauczyciela sprawiają, że lekcje są bardziej.
Ewaluacja w nadzorze pedagogicznym
Metodyka i zasady formalne pisania prac dyplomowych – informacje wstępne ogólne Dr Małgorzata Zięba.
ZALECENIA DOTYCZĄCE REDAKCJI PRAC DYPLOMOWYCH przygotowywanych na Wydziale Zarządzania PRz.
Etyka i standardy w pracy dyplomowej Etyka i standardy w pracy dyplomowej.
Praca dyplomowa (magisterska, licencjacka i inżynierska) powinna mieć charakter:
Seminarium magisterskie. Formalności rok akademicki 2013/2014 dr Małgorzata Zięba.
Zdefiniować problem Jaki jest problem? Jakie są główne założenia? Jak chcesz śledzić przebieg funkcjonowania projektu ? metody ewaluacji Budżet Jakie źródła.
Metoda naukowa i wyjaśnianie świata
Prezentacja lekcji przeprowadzonej w klasie IVD w Szkole Podstawowej nr 85 w Warszawie im. Benito Juareza Rośliny Się Rumienią Beata Krysiak.
OD INSPIRACJI DO PRACY DYPLOMOWEJ Etapy procesu badawczego dr Joanna Nawój-Połoczańska Katedra Pedagogiki Ogólnej.
R. Gromada – Kaleńska M. Wiercimak. Uczniowie gimnazjum mają obowiązek realizować jeden projekt edukacyjny w cyklu kształcenia. (na podstawie rozporządzenia.
Praca metodą projektu edukacyjnego
Redakcja tekstów naukowych dla orientalistów
Materiały dla nauczyciela Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo
Wstęp do badań społecznych i politologicznych I
Wstęp do prawoznawstwa Administracja wykład 1
Projekt „Po co. Dlaczego. Jak
Struktura książki i czasopisma
Temat pracy dyplomowej
(Imię i nazwisko) (specjalność) Słupsk (data obrony 2018)
Zapis prezentacji:

STRUKTURA PRACY DYPLOMOWEJ DZIAŁ TEORETYCZNY EMPYRYCZNY LITERATURA ANEKSY

STRUKTURA DZIAŁU TEORETYCZNEGO DZIAŁ TEORETYCZNY NIE MA STANDARDOWEJ STRUKTURY. ZA KAŻDYM RAZEM STRUKTURA JEST INNA. Zawiera następujące treści: O CELU BADAŃ DEFINICJE WAŻNIEJSZYCH POJĘĆ HISTORIA ROZWOJU ZJAWISKA ANALIZA TEORII NAUKOWYCH PUNKTY WYJŚCIOWE

ROZDZIAŁ METODOLOGICZNY INTERPRETACJA WYNIKÓW BADAŃ STRUKTURA DZIAŁU EMPIRYCZNEGO ROZDZIAŁ I ROZDZIAŁ METODOLOGICZNY ROZDZIAŁ II INTERPRETACJA WYNIKÓW BADAŃ ROZDZIAŁ III WNIOSKI LUB SYNTEZA

STRUKTURA ROZDZIAŁU METODOLOGICZNEGO GŁÓWNY PROBLEM BADAŃ PROBLEMY SZCZEGÓŁOWE PYTANIA BADAWCZE HIPOTEZY

GŁÓWNA METODA BADAWCZA SPIS ZMIENNYCH OPIS POPULACJI (teren badań) ZBIERANIE DANYCH (techniki i narzędzia) OPRACOWYWANIE DANYCH (zastosowane metody statystyczne)

STRUKTURA ROZDZIAŁU: INTERPRETACJA ZA KAŻDYM RAZEM STRUKTURA JEST INNA

ROZDZIAŁ INTERPRETACJA NAJCZĘŚCIEJ SKŁADA SIĘ Z TAKICH ELEMENTÓW: PODTYTUŁ WSTĘP DO TEMATYKI PYTANIE BADAWCZE TABELA Z WYNIKAMI INTERPRETACJA TABELI (wyników)

CO TO JEST INTERPRETACJA ? co pokazują wyniki skąd takie wyniki ? czy to dobrze czy źle (ocena)? jakie mogą być skutki tego jaka jest zgodność wyników z teorią? jaka jest zgodność wyników z rezultatami wcześniejszych badań? co należy zrobić na podstawie wyników? jak wykorzystać (zastosować) wyniki badań w praktyce?

CO TO JEST SYNTEZA ? jaki obraz problemu prezentują wszystkie wyniki razem ? jakie wnioski wypływają z badania?

Prawo do podziału zjawisk edukacyjnych O SYNTEZIE Prawo do podziału zjawisk edukacyjnych (zachowań ucznia, postępowania nauczyciela, itd.) na poszczególne zmienne, badacz ma tylko wtedy, gdy ma zamiar, chęć i kompetencje, konieczne do wytworzenia całościowego obrazu badanych zjawisk. OBRAZ TEN JEST SYNTEZĄ!

CO MA BYĆ UMIESZCZONE W ANEKSACH? Po jednym egzemplarzu wszystkich narzędzi 2. Wszystkie nie wykorzystane dane i rezultaty 3. Wytwory własne uczniów (po jednym egzemplarzu: rysunki, zeszyty, wypracowania, itd.) 4. Nie publikowane dokumenty analizowane podczas badań (harmonogram pracy placówki, statut placówki, itd.) 5. Pozostałe materiały, które umożliwiają dodatkowe wyjaśnienie wyników badań