Tygodnik Dzień Dobry Jedyny bezpłatny tygodnik w Polsce Zawsze w piątki 5 lokalnych mutacji Nakład min. 500 000 egz. Format A4 (215 x 285 mm) Nowa formuła redakcyjna 435 kolporterów w całej Polsce Dystrybucja – piątki, godz. 7:00 – 10:00
Grupa docelowa Wielkomiejscy mieszkańcy Unisex, wiek 20 – 45 lat Wykształcenie: średnie + Posiadający rodziny Czynni zawodowo, mobilni Aktywnie spędzający weekendy Aspirujący i spełnieni
Zasięg 56 miast Unikalne kanały dystrybucji
Wersja tygodnika – 24 strony 5 mutacji regionalnych Wersja tygodnika – 24 strony Warszawa* (aglomeracja): Warszawa, Janki, Legionowo, Łomianki, Otwock, Piaseczno, Pruszków, Wołomin, Ząbki Pozostałe miasta**: kanał publiczny, Telepizza: Aglomeracja Śląska( Bytom, Chorzów, Dąbrowa Górnicza, Gliwice, Mysłowice, Ruda Śląska, Zabrze, Siemianowice, Sosnowiec, Tychy, Katowice, Rybnik) Łódź, Lublin, Szczecin, Bydgoszcz, kanał Telepizza: Białystok, Bielsko – Biała, Częstochowa, Elbląg, Gorzów Wielkopolski., Jelenie Góra, Kielce, Kołobrzeg, Konin, Koszalin, Olsztyn, Opole, Piotrków Trybunalski, Płock, Radom, Rzeszów, Stargard Szczeciński., Tarnów, Toruń, Wałbrzych, Włocławek, Zakopane, Zielona Góra
Nowa, bogatsza formuła redakcyjna Życie (finanse, moto, wiadomości) Kultura (przewodnik po pubach, restauracjach, zapowiedzi filmowe, książkowe i muzyczne, tygodniowy przewodnik imprezowy) Testy (test produktów AGD, RTV, akcesoriów, artykułów spożywczych) Inspiracje (wnętrza, styl i forma, podróże sport, relaks, kulinaria)
Życie
Kultura
Lokalne przewodniki
Testy
Inspiracje
Opinie naszych czytelników- cytaty Szata graficzna „format gazety zachęca do posiedzenia dłużej przy czytaniu” „bardzo fajna, przyjemna dla oka okładka” „Extra, luksusowy papier” „gazeta zawiera pozytywne wiadomości” „objętość gazety jest wyczerpująca” „świetny format!” „forma zachęca do czytania” „nie wygląda na darmową gazetę” Źródło: DD Media, Badania etnograficzne 31.03.2006, N= 100
Opinie naszych czytelników- cytaty Zawartość gazety „każdy znajdzie coś dla siebie” „fajny przekaz” „gazeta jest interesująco złożona” „wiadomości przekazane w przystępnej formie” „szybko i łatwo się czyta” „teksty dla kobiet (moda) i mężczyzn (samochody)” „fajnie zrobiony przewodnik warszawski” „kolorowo i fajnie” „zawiera interesujące tematy” Źródło: DD Media, Badania etnograficzne 31.03.2006, N= 100
Tygodnik Dzień Dobry Połączenie reklamy z otoczeniem merytorycznym: kształtowanie wizerunku marki prestiżowe postrzeganie marki Efektywny kanał komunikacji długa, tygodniowa żywotność do lektury magazynu czytelnik powraca kilkakrotnie reklama nie przemija po kilku sekundach, daje możliwość zastanowienia się, przeanalizowania, podjęcia decyzji Selektywna grupa odbiorców Ludzie aktywni o szerokich zainteresowaniach dążący do samorealizacji ceniący jakość jako wyraz dobrego gustu mieszkający w miastach poszukujący nowości
Nowoczesny wizerunek kolportera Możliwości reklamowe Reklamy w tygodniku Reklama trade’owa Selektywność dystrybucji, Brand to hand (sampling) Nowoczesny wizerunek kolportera
Standardowe formaty reklam
Niestandardowe formaty reklam sample wklejki product placement
Cennik Cennik obowiązuje od 31.03.2006