Tygodnik Dzień Dobry Jedyny bezpłatny tygodnik w Polsce

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Ambient Polska sieci Cash & Carry
Advertisements

NA PODSTAWIE DANYCH FIRMY LOKALNE BADANIA SPOŁECZNE
OFERTA | życie w dobrym stylu.
Krzyżówki Dodatek Super Expressu.
Społeczna Kampania na rzecz budżetu obywatelskiego w Gdańsku
Kreacja i promocja nowej marki regionu
PREZENTACJA BANKIER.PL. Bankier.pl – Fakty Lider wśród internetowych serwisów finansowych Ponad 650 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie 6 mln odsłon.
W MINISTERSTWIE TRANSPORTU, BUDOWNICTWA I GOSPODARKI MORSKIEJ
BEZPIECZNA ELEKTRYCZNOŚĆ Kampania społeczna
Priorytety transportowe w Programie Operacyjnym Infrastruktura i Środowisko września 2006 r. Ministerstwo Transportu.
WARSZTATY URBACT Informacje o trzeciej rundzie naboru projektów 15 grudnia 2011 r. Login: gosc Haslo: HF/QyKA3.
Metro.Net Edukacja Pakiet Pakiety multimedialne
Kliknij, aby edytować styl Kliknij, aby edytować styl wzorca podtytułu
PREZENTACJA styczeń 2010.
PODZIAŁ ADMINISTRACYJNY POLSKI
OFERTA HANDLOWA REKLAMA NA OGÓLNOPOLSKIEJ TV REGIONALNEJ TVP KIELCE
Miejska Biblioteka Publiczna w Olsztynie
Inkubator Społecznej Przedsiębiorczości Województwa Śląskiego
Kalendarza książkowe go Podlaski e Najpiękni ejsze 2011 (wersja polsko- angielska) Grupa Wydawnicza Benkowski oferuje zakup ilustrowaneg o
Kalendarza książkowego Polska Najpiękniejsza 2011 (wersja polsko-angielska) Grupa Wydawnicza Benkowski oferuje zakup ILUSTROWANEGO.
Reklama prasowa.
ENERGETYKA POLSKA WYNIKI I WSKAŹNIKI FINANSOWE ELEKTROCIEPŁOWNI ZA 2005 ROK W PORÓWNANIACH Z WYNIKAMI I WSKAŹNIKAMI UŚREDNIONYMI SEKTORA I PODSEKTORA.
Rozkład jazdy na telefon komórkowy
Z reklamą w Naszej Roli jest jak z trawą. Nie widać jak rośnie, ale co tydzień trzeba ją kosić.
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
MAGAZYN FAMILIA PROPOZYCJA NA MEDIA PLAN O MAGAZYNIE… Katolicki miesięcznik o profilu społeczno-kulturalnym skierowany do kobiet i ich rodzin, Główne.
Zakupy społecznościowe w Polsce i za granicą
Agencja Rozwoju Przemysłu S.A.
Serwis internetowy tygodnika Polityka
Profil pisma Gwiazdy to:
Promocja terenów inwestycyjnych
MAGAZYN FAMILIA miesięcznik współczesnej rodziny.
Joanna Żurawska Opolskie Centrum Badań Regionalnych przy WSZIA w Opolu
Współpraca JST w Polsce stan i potrzeby Andrzej Porawski Dyrektor Biura Związku Miast Polskich.
PIONIER — zaproszenie do współpracy Małgorzata Kozłowska Podsekretarz Stanu w Komitecie Badań Naukowych
Monitoring prasy dla firmy Den Braven. 1. Budujemy Dom , miesięcznik, nakład:
WOJEWÓDZTWO jednostka podziału administracyjnego w Polsce/
Swiat młodych ludzi wieku lat Koncepcji promocji marki w internecie Pomysły na rolę SKITTLES na imprezach SKITTLES i samorealizacja młodzieży Zyski.
Konkurs wiedzy o Polsce XI Zima w Mieście 2015 Białka - Radzyń Podlaski, 4 lutego 2015 r.
Super Express dziennik XXI wieku. Super Express - lider w swojej klasie ! formą unikatowa wśród dzienników ogólnopolskich czytelnictwem wiodąca pozycja.
L. Firma powstała w 2000 r. jako wydawca magazynu Aktivist, a przez kolejne 14 lat sukcesywnie wzbogacała swoje portfolio o kolejne brandy. Valkea Media.
FAQ. Jeden numer - FAQ 2© 2013 T-Mobile Polska S.A. Wszystkie prawa zastrzeżone. Jeden Numer – jaki numer wybrać Numerem dostępowym w usłudze może być.
Projektowanie systemów transportowych
BIURO KWIATOWE FLOWER Alicja Żurek gr. HISTORIA BIURA Biuro kwiatowe „FLOWER” powstało w 1997 roku we Wrocławiu. Firma posiada 16 oddziałów w całej Polsce.
DEPARTAMENT ZAWODÓW PRAWNICZYCH I DOSTĘPU DO POMOCY PRAWNEJ ANALIZA WYNIKÓW ZAWODOWYCH EGZAMINÓW PRAWNICZYCH ADWOKACKIEGO i RADCOWSKIEGO PRZEPROWADZONYCH.
Rozwój sieci dyskontowych w Polsce Stan obecny i prognoza VI Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2013 Maciej Bartmiński, Market Side
Warszawa, 10 października O PROGRAMIE „MAM KOTA NA PUNKCIE MLEKA”
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
Szczyrk, kwietnia 2016 r. Edyta Tkacz KONFERENCJA „System wsparcia ekonomii społecznej w województwie śląskim”
Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych INWESTYCJE ZAGRANICZNE W 2005 ROKU I ROLA PAIiIZ PAIiIZ Warszawa, 27 kwietnia 2006.
1 Jak zwiększyć zaangażowanie lokalnego biznesu?.
GOP: Sieć Tramwajowa Według Modelu Trzech Miast. Częstotliwość kursowania w minutach TrasaMoja propozycjaStan aktualny Ruda Śląska – Bytomco 10co 20 Sosnowiec.
REKLAMA MOBILNA Oferta współpracy. Dlaczego Mobile? Dotarcie do nowej grupy docelowej. Aż 40%* użytkowników poszukujących informacji z regionu, robi to.
Biznes Wielkopolska to magazyn, który ukazuje się od 2003 roku. Magazyn powstał jako element promocji firm wyróżnionych certyfikatem „Najwyższa Jakość”
Justyna Wieczorkiewicz-Molendo Biuro ZIT WrOF Urząd Miejski Wrocławia Mechanizm Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych /ZIT/ jako nowe rozwiązania dla.
Res Publica Nowa Fundacja Res Publica im. H. Krzeczkowskiego Program DNA Miasta.
Agencjasukurs Oferta reklamowa 2012/13 agencjasukurs Oferta reklamowa Kwartalnik skomputeryzowanych nauczycieli bibliotekarzy OFERTA REKLAMOWA Biblioteka.
Polska.
Poddziałanie 1.2 C: Usługi dla przedsiębiorców (Bon na innowacje)
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Wrocławskiego Obszaru Funkcjonalnego Poddziałanie 1.4 B: Zwiększenie międzynarodowej ekspansji MSP poprzez wdrożenie.
Zarządca infrastruktury Krajowy Program Kolejowy
Prezentacja O Naszej Ojczyźnie - Polsce
Bezprawnym jest uzależnienie przyjęcia wniosku od uiszczenia opłaty
CPK i jego wpływ na zmiany systemu transportowego na terenie Mazowsza
Dzieci i młodzież z niepełnosprawnością – kształcenie i wsparcie
Aktywność – fundusze – mobilność
CEL OGÓLNY: Charakterystyka urbanizacji w Polsce
Wyniki badania potencjału miast średnich w Polsce dla lokalizacji inwestycji z branży BPO/SSC/IT/R&D przeprowadzonego przez ABSL dla Ministerstwa Inwestycji.
BEZPIECZNE PRAKTYKI I ŚRODOWISKO 2019.
Mielno 18c Przewóz Polska PL
Zapis prezentacji:

Tygodnik Dzień Dobry Jedyny bezpłatny tygodnik w Polsce Zawsze w piątki 5 lokalnych mutacji Nakład min. 500 000 egz. Format A4 (215 x 285 mm) Nowa formuła redakcyjna 435 kolporterów w całej Polsce Dystrybucja – piątki, godz. 7:00 – 10:00

Grupa docelowa Wielkomiejscy mieszkańcy Unisex, wiek 20 – 45 lat Wykształcenie: średnie + Posiadający rodziny Czynni zawodowo, mobilni Aktywnie spędzający weekendy Aspirujący i spełnieni

Zasięg 56 miast Unikalne kanały dystrybucji

Wersja tygodnika – 24 strony 5 mutacji regionalnych Wersja tygodnika – 24 strony Warszawa* (aglomeracja): Warszawa, Janki, Legionowo, Łomianki, Otwock, Piaseczno, Pruszków, Wołomin, Ząbki Pozostałe miasta**: kanał publiczny, Telepizza: Aglomeracja Śląska( Bytom, Chorzów, Dąbrowa Górnicza, Gliwice, Mysłowice, Ruda Śląska, Zabrze, Siemianowice, Sosnowiec, Tychy, Katowice, Rybnik) Łódź, Lublin, Szczecin, Bydgoszcz, kanał Telepizza: Białystok, Bielsko – Biała, Częstochowa, Elbląg, Gorzów Wielkopolski., Jelenie Góra, Kielce, Kołobrzeg, Konin, Koszalin, Olsztyn, Opole, Piotrków Trybunalski, Płock, Radom, Rzeszów, Stargard Szczeciński., Tarnów, Toruń, Wałbrzych, Włocławek, Zakopane, Zielona Góra

Nowa, bogatsza formuła redakcyjna Życie (finanse, moto, wiadomości) Kultura (przewodnik po pubach, restauracjach, zapowiedzi filmowe, książkowe i muzyczne, tygodniowy przewodnik imprezowy) Testy (test produktów AGD, RTV, akcesoriów, artykułów spożywczych) Inspiracje (wnętrza, styl i forma, podróże sport, relaks, kulinaria)

Życie

Kultura

Lokalne przewodniki

Testy

Inspiracje

Opinie naszych czytelników- cytaty Szata graficzna „format gazety zachęca do posiedzenia dłużej przy czytaniu” „bardzo fajna, przyjemna dla oka okładka” „Extra, luksusowy papier” „gazeta zawiera pozytywne wiadomości” „objętość gazety jest wyczerpująca” „świetny format!” „forma zachęca do czytania” „nie wygląda na darmową gazetę” Źródło: DD Media, Badania etnograficzne 31.03.2006, N= 100

Opinie naszych czytelników- cytaty Zawartość gazety „każdy znajdzie coś dla siebie” „fajny przekaz” „gazeta jest interesująco złożona” „wiadomości przekazane w przystępnej formie” „szybko i łatwo się czyta” „teksty dla kobiet (moda) i mężczyzn (samochody)” „fajnie zrobiony przewodnik warszawski” „kolorowo i fajnie” „zawiera interesujące tematy” Źródło: DD Media, Badania etnograficzne 31.03.2006, N= 100

Tygodnik Dzień Dobry Połączenie reklamy z otoczeniem merytorycznym: kształtowanie wizerunku marki prestiżowe postrzeganie marki Efektywny kanał komunikacji długa, tygodniowa żywotność do lektury magazynu czytelnik powraca kilkakrotnie reklama nie przemija po kilku sekundach, daje możliwość zastanowienia się, przeanalizowania, podjęcia decyzji Selektywna grupa odbiorców Ludzie aktywni o szerokich zainteresowaniach dążący do samorealizacji ceniący jakość jako wyraz dobrego gustu mieszkający w miastach poszukujący nowości

Nowoczesny wizerunek kolportera Możliwości reklamowe Reklamy w tygodniku Reklama trade’owa Selektywność dystrybucji, Brand to hand (sampling) Nowoczesny wizerunek kolportera

Standardowe formaty reklam

Niestandardowe formaty reklam sample wklejki product placement

Cennik Cennik obowiązuje od 31.03.2006