TESTY UCZNIÓW KLAS I-VI WRZESIEŃ 2011 Badanie poziomu wiedzy uczniów szkół podstawowych.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Klasyfikacja roczna w roku szkolnym 2012/2013
Advertisements

2011 Joanna Bechcińska Bożena Boleska
Informacja o stanie bezpieczeństwa i porządku publicznego za rok 2008 w powiecie nidzickim Nidzica, r.
POWIAT MYŚLENICKI Tytuł Projektu: Poprawa płynności ruchu w centrum Myślenic poprzez przebudowę skrzyżowań dróg powiatowych K 1935 i K 1967na rondo.
TESTY UCZNIÓW KLAS I-VI WRZESIEŃ 2010 Badanie poziomu wiedzy uczniów szkół podstawowych.
Badanie poziomu wiedzy uczniów gimnazjum klas I-III z podziałem na część humanistyczną i część matematyczno-przyrodniczą wrzesień 2011.
PODSUMOWANIE WYNIKÓW MATUR z języka polskiego w maju 2007 r.
Analiza wyników konkursów przedmiotowych
Metody goniometryczne w badaniach materiałów monokrystalicznych
Liczby pierwsze.
Domy Na Wodzie - metoda na wlasne M
ZNACZENIE ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA EFEKTYWNOŚCI PRACOWNIKA
 DOBRE, TAŃSZE, DOSTĘPNE.
klasa3a3b3c3d ang 3d fr.3e3f3k3m3s Zad 13,462,752,623,573,822,762,722,623,322,76 Zad 22,611,51,550,851,761,51,091,062,251,33.
Podatki i opłaty lokalne w 2010 roku
ANALIZA WYNIKÓW EGZAMINU GIMNAZJALNEGO
NOWE TECHNOLOGIE NA USŁUGACH EDUKACJI Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Grodkowie Zajęcia w ramach projektu NTUE.
UŁAMKI DZIESIĘTNE porównywanie, dodawanie i odejmowanie.
PREPARATYWNA CHROMATOGRAFIA CIECZOWA.
Prezentacja poziomu rozwoju gmin, które nie korzystały z FS w 2006 roku. Eugeniusz Sobczak Politechnika Warszawska KNS i A Wykorzystanie Funduszy.
Fundusze nieruchomości jako inwestycja z celem zdobycia kapitału emerytalnego Karolina Oleszek.
Burze pyłowe na Marsie.
Klamki do drzwi Klamki okienne i inne akcesoria
Opracował: Zespół Humanistyczny. Klasa Średnia ww - wielokrotnego wyboru (na 20 p) Średnia KO - krótkie odpowiedzi (na 10 p) Średnia za zaproszenie (na.
Opracował: Zespół Języków Obcych. Do próbnego Egzaminu Gimnazjalnego, który odbył się r. przystąpiło 146 uczniów klas trzecich. Test trwał
JO16-75 Dane techniczne: Wysokość-130 Płaszczyzna dolna-90
Matura 2005 Wyniki Jarosław Drzeżdżon Matura 2005 V LO w Gdańsku
Efektywność zdawania egzaminu zawodowego w ZSP w Bytowie w roku szkolnym 2008/2009.
WYNIKI SPRAWDZIANU SZÓSTOKLASISTY 2010 DLA SZKOŁY.
Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Analiza wyników IV i V edycji Michał M. Stępień
Analiza wyników „Matura próbna”
Agnieszka Jankowicz-Szymańska1, Wiesław Wojtanowski1,2
Analiza wyników „Matura”
Raport z badań termowizyjnych – RECTICEL Rys. 1a. Rozdzielnia RS14 Temperatura maksymalna 35,27 o C Rys. 1b. Rozdzielnia RS14 (wizyjny) 3.
Sekcja Programów Profilaktycznych Dział Lecznictwa Ambulatoryjnego
AKASA Bank Sebastian Marchel Anna Karpińska Anna Matusiewicz
Podsumowanie sezonu Wyniki współzawodnictwa sportu dzieci i młodzieży za 2012: W ramach współzawodnictwa MSiT sekcja uzyskała 45 pkt (43%), z pośród.
VI przegląd plastyczny z rysunku, malarstwa i rzeźby
EGZAMIN GIMNAZJALNY W SUWAŁKACH 2009 Liczba uczniów przystępująca do egzaminu gimnazjalnego w 2009r. Lp.GimnazjumLiczba uczniów 1Gimnazjum Nr 1 w Zespole.
Ze szczególnym uwzględnieniem stosowanych ćwiczeń specjalnych OPRACOWAŁ Z.LIPIŃSKI.
Poznań, 16 maja Charakterystyka populacji Liczba szkół Uczniowie, którzy przystąpili do egzaminu Łącznie A1+A4+A5A6A7A8 lubuskie
Analiza wykonania budżetu za 2007 rok w szkołach i placówkach oświatowych na terenie Dzielnicy Wola. Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Wola m.st. Warszawy.
Kuratorium Oświaty w Szczecinie WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO 2008 W SZKOŁACH WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO Wyniki opracowano na podstawie danych zamieszczonych.
1. Pomyśl sobie liczbę dwucyfrową (Na przykład: 62)
1. ŁATWOŚĆ ZADANIA (umiejętności) 2. ŁATWOŚĆ ZESTAWU ZADAŃ (ARKUSZA)
EGZAMIN MATURALNY Wybór języka obcego zdawanego jako obowiązkowy.
Analiza matury 2013 Opracowała Bernardeta Wójtowicz.
Spływ należności w Branży Elektrycznej
w wyborach do parlamentu RP
Wstępna analiza egzaminu gimnazjalnego.
EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2013
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
EcoCondens BBS 2,9-28 E.
Wyniki badań dzieci 10 letnich z realizacji podstawy programowej z wychowania fizycznego po I etapie edukacyjnym- wrzesień 2013, luty- czerwiec 2014 Kuratorium.
. Inwestycja obejmie budowę bliźniaczego budynku mieszkalnego przy ul. Strzelców Bytomskich w Pyskowicach, zlokalizowanego w sąsiedztwie już wybudowanego.
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
User experience studio Użyteczna biblioteka Teraźniejszość i przyszłość informacji naukowej.
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
Komenda Powiatowa Policji
EGZAMIN GIMNAZJALNY Charakterystyka wyników osiągniętych przez uczniów.
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Jak Jaś parował skarpetki Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Nowy Jork Londyn Mleko, (1l) 0,81£ 0,94 £ Bochenek świeżego chleba (500g) 1,78 £ 0,96 £ Ryż (biały), (1kg) 2,01 £ 1,51 £ Jajka(12) 1,86 £ 2,27 £ Lokalny.
Dr hab. Renata Babińska- Górecka
1 Używanie alkoholu i narkotyków przez młodzież szkolną w województwie opolskim w 2007 r. Na podstawie badań przeprowadzonych przez PBS DGA (w pełni porównywalnych.
Współrzędnościowe maszyny pomiarowe
ANKIETA ZOSTAŁA PRZEPROWADZONA WŚRÓD UCZNIÓW GIMNAZJUM ZPO W BORONOWIE.
Elementy geometryczne i relacje
Strategia pomiaru.
LO ŁobżenicaWojewództwoPowiat pilski 2011r.75,81%75,29%65,1% 2012r.92,98%80,19%72,26% 2013r.89,29%80,49%74,37% 2014r.76,47%69,89%63,58% ZDAWALNOŚĆ.
Zapis prezentacji:

TESTY UCZNIÓW KLAS I-VI WRZESIEŃ 2011 Badanie poziomu wiedzy uczniów szkół podstawowych

Klasy I Średnia populacji –29,19 Średnia gminy – 24,97 maksymalnie 40 pkt.

Nazwa szkołyKodwynik szkołypoziom szkołyklasywynikpoziom średnia populacjiśrednia w gminie SP NR ,13niżej średni A27,50średni 29,1924,97 B26,80niżej średni 29,1924,97 SP NR ,04najniższy A23,00niski 29,1924,97 B16,29najniższy 29,1924,97 C17,74najniższy 29,1924,97 SP NR ,90niżej średni A28,73średni 29,1924,97 B24,79niżej średni 29,1924,97 SP NR ,17niski A22,33niski 29,1924,97 B23,61niski 29,1924,97 C23,58niski 29,1924,97 SP NR ,00niski A26,94niżej średni 29,1924,97 B17,32najniższy 29,1924,97 SP NR ,96niżej średni A22,79niski 29,1924,97 B28,70średni 29,1924,97 C30,07średni 29,1924,97 D25,63niżej średni 29,1924,97 SP NR ,18niski A22,86niski 29,1924,97 B25,46niżej średni 29,1924,97 C17,22najniższy 29,1924,97 D22,32niski 29,1924,97 SP NR ,71niski A23,17niski 29,1924,97 B23,91niżej średni 29,1924,97 C21,86niski 29,1924,97 D21,56niski 29,1924,97 SP NR ,18bardzo niski A19,33bardzo niski 29,1924,97 B20,89niski 29,1924,97 SP NR ,04średni A31,00średni 29,1924,97 B28,36średni 29,1924,97 C28,27średni 29,1924,97 D30,54średni 29,1924,97 E22,35niski 29,1924,97 F27,84średni 29,1924,97 SP NR ,86niżej średni A22,79niski 29,1924,97 B25,13niżej średni 29,1924,97 C28,35średni 29,1924,97 D22,05niski 29,1924,97 E20,67niski 29,1924,97 SPI NR ,35wyżej średni A36,48bardzo wysoki 29,1924,97 B31,65średni 29,1924,97 C30,71średni 29,1924,97 SP NR ,80najniższyA17,80najniższy 29,1924,97

Klasy II Średnia populacji –68,21 Średnia gminy – 69,91 maksymalnie 80 pkt.

KodNazwa szkołyWynik szkołyPoziom szkołyKlasyWynikPoziom średnia populacjiśrednia w gminie 3009SP NR 174,40bardzo wysoki A74,04bardzo wysoki 68,2169,91 B74,74bardzo wysoki 68,2169, SP NR 364,96niżej średni A64,82niżej średni 68,2169,91 B65,09niżej średni 68,2169, SP NR 464,21niski A66,68średni 68,2169,91 B61,74bardzo niski 68,2169, SP NR 565,56niżej średni A64,00niżej średni 68,2169,91 B67,07średni 68,2169, SP NR 669,09średni A70,40wyżej średni 68,2169,91 B67,28średni 68,2169, SP NR 770,52wyżej śrdeni A68,96średni 68,2169,91 B65,04niżej średni 68,2169,91 C71,27wyżej średni 68,2169,91 D76,70najwyższy 68,2169, SP NR 966,97średni A69,55średni 68,2169,91 B63,91niski 68,2169,91 C66,73średni 68,2169,91 D67,94średni 68,2169, SP NR 1076,72najwyższy A77,61najwyższy 68,2169,91 B74,86bardzo wysoki 68,2169,91 C77,52najwyższy 68,2169, SP NR 1363,27niski A70,13wyżej średni 68,2169,91 B57,56najniższy 68,2169, SP NR 1767,61średni A69,55średni 68,2169,91 B69,23średni 68,2169,91 C69,38średni 68,2169,91 D60,93bardzo niski 68,2169,91 E67,73średni 68,2169,91 F66,50średni 68,2169, SP NR 1875,36najwyższy A73,71wysoki 68,2169,91 B74,96najwyższy 68,2169,91 C75,91najwyższy 68,2169,91 D77,32najwyższy 68,2169, SPI NR 2173,36wysoki A70,50wyżej średni 68,2169,91 B76,67najwyższy 68,2169,91 C72,79wysoki 68,2169, SP NR 2267,00średniA67,00średni 68,2169,91

Klasy III Średnia populacji – 65,92 Średnia gminy – 69,04 maksymalnie 80 pkt.

KodNazwa szkołyWynik szkołyPoziom szkołyKlasyWynikPoziomśrednia populacjiśrednia w gminie 3009SP NR 169,75wysoki A72,41bardzo wysoki65,9269,04 B72,14bardzo wysoki65,9269,04 C64,30niżej średni65,9269, SP NR 365,00średni A64,40niżej średni65,9269,04 B71,58bardzo wysoki65,9269,04 C58,72bardzo niski65,9269, SP NR 464,49średni A66,05średni65,9269,04 B63,00niski65,9269, SP NR 567,26wyżej średni A63,05niski65,9269,04 B71,48bardzo wysoki65,9269, SP NR 664,13niżej średni A62,77niski65,9269,04 B65,67średni65,9269, SP NR 768,00wyżej średni A64,26niżej średni65,9269,04 B69,55wysoki65,9269,04 C67,69wyżej średni65,9269,04 D70,18wysoki65,9269, SP NR 967,48wyżej średni A65,15średni65,9269,04 B73,45najwyższy65,9269,04 C64,77średni65,9269,04 D65,39średni65,9269, SP NR 1071,83najwyższy A70,60wysoki65,9269,04 B75,41najwyższy65,9269,04 C69,71wysoki65,9269, SP NR 1373,20najwyższy A73,60najwyższy65,9269,04 B72,90bardzo wysoki65,9269, SP NR 1769,54wysoki A71,22bardzo wysoki65,9269,04 B72,52bardzo wysoki65,9269,04 C68,62wyżej średni65,9269,04 D66,67średni65,9269,04 E67,83wyżej średni65,9269, SP NR 1871,60najwyższy A76,73najwyższy65,9269,04 B68,88wyżej średni65,9269,04 C68,64wyżej średni65,9269,04 D72,17bardzo wysoki65,9269,04 E70,81wysoki65,9269, SPI NR 2174,71najwyższy A75,94najwyższy65,9269,04 B72,88bardzo wysoki65,9269,04 C75,73najwyższy65,9269, SP NR 2258,50najniższyA58,5bardzo niski65,9269,04

Klasy IV Średnia populacji – 65,18 Średnia gminy – 60,20 maksymalnie 80 pkt.

KodNazwa szkołyWynik szkołyPoziom szkołyKlasyWynikPoziom średnia populacjiśrednia w gminie 3009SP NR 159,67niski A63,15niżej średni 65,1860,20 B56,24bardzo niski 65,1860,20 C56,46bardzo niski 65,1860, SP NR 359,98niski A63,46niski 65,1860,20 B56,08niżej średni 65,1860, SP NR 455,29bardzo niski A56,92bardzo niski 65,1860,20 B53,44najniższy 65,1860, SP NR 560,21niski A65,48średni 65,1860,20 B54,06najniższy 65,1860, SP NR 657,02bardzo niski A58,52niski 65,1860,20 B55,30bardzo niski 65,1860, SP NR 759,33niski A57,83niski 65,1860,20 B58,54niski 65,1860,20 C61,17niżej średni 65,1860, SP NR 957,84niski A61,12niżej średni 65,1860,20 B55,46bardzo niski 65,1860,20 C53,38najniższy 65,1860,20 D62,71niżej średni 65,1860, SP NR 1063,94niżej średni A66,72średni 65,1860,20 B60,62niski 65,1860, SP NR 1344,84najniższy A39,47najniższy 65,1860,20 B49,88najniższy 65,1860, SP NR 1761,02niski A58,53niski 65,1860,20 B64,41średni 65,1860,20 C57,11bardzo niski 65,1860,20 D66,00średni 65,1860,20 E61,90niżej średni 65,1860,20 F56,88bardzo niski 65,1860, SP NR 1864,62średni A67,42wyżej średni 65,1860,20 B61,29niżej średni 65,1860,20 C63,83niżej średni 65,1860,20 D64,67średni 65,1860,20 E65,94średni 65,1860, SPI NR 2169,72wysoki A68,67wyżej średni 65,1860,20 B72,83bardzo wysoki 65,1860,20 C68,38wyżej średni 65,1860, SP NR 2247,33najniższyA47,33najniższy 65,1860,20

Klasy V Średnia populacji – 28,33 Średnia gminy – 31,10 maksymalnie 54 pkt.

KodNazwa szkoływynik szkołypoziom szkołyklasywynikpoziomśrednia populacjiśrednia w gminie 3009SP NR 131,55wyżej średni A37,97najwyższy28,3331,10 B31,67wyżej średni28,3331,10 C22,15najniższy28,3331, SP NR 331,83wyżej średni A32,82wysoki28,3331,10 B30,79wyżej średni28,3331,10 C30,00średni28,3331, SP NR 430,98wyżej średni A34,55bardzo wysoki28,3331,10 B27,57niżej średni28,3331, SP NR 528,24niżej średni A28,78niżej średni28,3331,10 B27,68niżej średni28,3331, SP NR 627,78niżej średni A29,84średni28,3331,10 B25,33niski28,3331, SP NR 737,41najwyższy A40,74najwyższy28,3331,10 B34,23wysoki28,3331,10 C38,35najwyższy28,3331,10 D31,60wyżej średni28,3331, SP NR 931,66wyżej średni A28,10niżej średni28,3331,10 B34,79bardzo wysoki28,3331,10 C28,05niżej średni28,3331,10 D35,94bardzo wysoki28,3331, SP NR 1030,56średni A28,36niżej średni28,3331,10 B34,41bardzo wysoki28,3331,10 C26,87niski28,3331, SP NR 1323,65bardzo niski A23,83bardzo niski28,3331,10 B23,45bardzo niski28,3331, SP NR 1728,62niżej średni A31,28wyżej średni28,3331,10 B30,52średni28,3331,10 C26,25niski28,3331,10 D29,05średni28,3331,10 E26,74niski28,3331,10 F27,39niżej średni28,3331, SP NR 1832,68wysoki A30,39średni28,3331,10 B33,74wysoki28,3331,10 C34,36bardzo wysoki28,3331,10 D28,83średni28,3331,10 E38,00najwyższy28,3331, SPI NR 2137,31najwyższy A 28,3331,10 B41,50najwyższy28,3331,10 C35,11bardzo wysoki28,3331, SP NR 2230,75wyżej średni A30,75wyżej średni28,3331,10

Klasy VI Średnia populacji – 32,06 Średnia gminy – 35,52 maksymalnie 55 pkt.

Nazwa szkołyKodwynik szkołypoziom szkołyklasywynikpoziom średnia populacjiśrednia w gminie SP NR ,87średni A36,89wysoki 32,0635,52 B32,05niżej średni 32,0635,52 C28,11niski 32,0635,52 SP NR ,08wyżej średni A39,61bardzo wysoki 32,0635,52 B32,74średni 32,0635,52 SP NR ,00wysoki A38,09wysoki 32,0635,52 B37,89wysoki 32,0635,52 SP NR ,55niżej średni A32,60średni 32,0635,52 B29,94niżej średni 32,0635,52 C32,20średni 32,0635,52 SP NR ,25niżej średni A31,41niżej średni 32,0635,52 B31,11niżej średni 32,0635,52 SP NR ,48wyżej średni A28,56niski 32,0635,52 B38,38wysoki 32,0635,52 C37,85wysoki 32,0635,52 D34,87wyżej średni 32,0635,52 SP NR ,25wyżej średni A38,64wysoki 32,0635,52 B30,38niżej średni 32,0635,52 C35,71wyżej średni 32,0635,52 D40,89najwyższy 32,0635,52 SP NR ,78średni A37,71wysoki 32,0635,52 B31,78niżej średni 32,0635,52 C29,58niżej średni 32,0635,52 D30,77niżej średni 32,0635,52 SP NR ,39niżej średniA31,39niżej średni 32,0635,52 SP NR ,13wyżej średni A31,14niżej średni 32,0635,52 B35,55wyżej średni 32,0635,52 C31,83niżej średni 32,0635,52 D36,60wysoki 32,0635,52 E34,81wyżej średni 32,0635,52 F35,09wyżej średni 32,0635,52 SP NR ,68wysoki A40,54najwyższy 32,0635,52 B41,04najwyższy 32,0635,52 C37,25wysoki 32,0635,52 D37,32wysoki 32,0635,52 E36,00wyżej średni 32,0635,52 SPI NR ,96najwyższy A48,00najwyższy 32,0635,52 B47,17najwyższy 32,0635,52 C45,89najwyższy 32,0635,52 SP NR ,25niżej średniA31,25niżej średni 32,0635,52

Wnioski: 1. Badania przeprowadzono w celu określenia poziomu wiedzy na pierwszym i drugim etapie edukacji oraz w poszczególnych klasach. 2. Badania prowadzone są po raz trzeci na tej samej grupie uczniów. 3. Badania mają na celu zebranie materiału porównawczego do określenia edukacyjnej wartości dodanej (EWD). 4. Ze względu na sposób punktowania trudne jest określenie przyrostu wiedzy uczniów w przeciągu trzech lat i ich porównywanie; w celu dokonania porównania i wyliczenia EWD niezbędna będzie weryfikacja sposobu przedstawienia wyników przez instytut badawczy.

Joanna Torbińska Dziękuję za uwagę