TESTY UCZNIÓW KLAS I-VI WRZESIEŃ 2010 Badanie poziomu wiedzy uczniów szkół podstawowych.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Klasyfikacja roczna w roku szkolnym 2012/2013
Advertisements

2011 Joanna Bechcińska Bożena Boleska
Informacja o stanie bezpieczeństwa i porządku publicznego za rok 2008 w powiecie nidzickim Nidzica, r.
POWIAT MYŚLENICKI Tytuł Projektu: Poprawa płynności ruchu w centrum Myślenic poprzez przebudowę skrzyżowań dróg powiatowych K 1935 i K 1967na rondo.
TESTY UCZNIÓW KLAS I-VI WRZESIEŃ 2011 Badanie poziomu wiedzy uczniów szkół podstawowych.
PODSUMOWANIE WYNIKÓW MATUR z języka polskiego w maju 2007 r.
Analiza wyników konkursów przedmiotowych
Metody goniometryczne w badaniach materiałów monokrystalicznych
Liczby pierwsze.
DEPARTAMENT STRATEGII
Domy Na Wodzie - metoda na wlasne M
ZNACZENIE ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA EFEKTYWNOŚCI PRACOWNIKA
klasa3a3b3c3d ang 3d fr.3e3f3k3m3s Zad 13,462,752,623,573,822,762,722,623,322,76 Zad 22,611,51,550,851,761,51,091,062,251,33.
Podatki i opłaty lokalne w 2010 roku
ANALIZA WYNIKÓW EGZAMINU GIMNAZJALNEGO
Fizyka i astronomia na egzaminach zewnętrznych w 2008 roku Egzamin gimnazjalny Matura Pracownia Doskonalenia Metodycznego Opracował: Zbigniew Łuczka.
NOWE TECHNOLOGIE NA USŁUGACH EDUKACJI Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Grodkowie Zajęcia w ramach projektu NTUE.
UŁAMKI DZIESIĘTNE porównywanie, dodawanie i odejmowanie.
PREPARATYWNA CHROMATOGRAFIA CIECZOWA.
Prezentacja poziomu rozwoju gmin, które nie korzystały z FS w 2006 roku. Eugeniusz Sobczak Politechnika Warszawska KNS i A Wykorzystanie Funduszy.
Fundusze nieruchomości jako inwestycja z celem zdobycia kapitału emerytalnego Karolina Oleszek.
Burze pyłowe na Marsie.
Klamki do drzwi Klamki okienne i inne akcesoria
Opracował: Zespół Humanistyczny. Klasa Średnia ww - wielokrotnego wyboru (na 20 p) Średnia KO - krótkie odpowiedzi (na 10 p) Średnia za zaproszenie (na.
Opracował: Zespół Języków Obcych. Do próbnego Egzaminu Gimnazjalnego, który odbył się r. przystąpiło 146 uczniów klas trzecich. Test trwał
Pytania konkursowe.
Matura 2005 Wyniki Jarosław Drzeżdżon Matura 2005 V LO w Gdańsku
Efektywność zdawania egzaminu zawodowego w ZSP w Bytowie w roku szkolnym 2008/2009.
Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Analiza wyników IV i V edycji Michał M. Stępień
Analiza wyników „Matura próbna”
Agnieszka Jankowicz-Szymańska1, Wiesław Wojtanowski1,2
Analiza wyników „Matura”
„Rynek pracy w powiecie trzebnickim: struktura bezrobocia i miejsca pracy.”
Sekcja Programów Profilaktycznych Dział Lecznictwa Ambulatoryjnego
AKASA Bank Sebastian Marchel Anna Karpińska Anna Matusiewicz
Klasa I a Wychowawca Agnieszka łącka. Klasa I a Wychowawca Agnieszka łącka.
KOLEKTOR ZASOBNIK 2 ZASOBNIK 1 POMPA P2 POMPA P1 30°C Zasada działanie instalacji solarnej.
VI przegląd plastyczny z rysunku, malarstwa i rzeźby
EGZAMIN GIMNAZJALNY W SUWAŁKACH 2009 Liczba uczniów przystępująca do egzaminu gimnazjalnego w 2009r. Lp.GimnazjumLiczba uczniów 1Gimnazjum Nr 1 w Zespole.
Ze szczególnym uwzględnieniem stosowanych ćwiczeń specjalnych OPRACOWAŁ Z.LIPIŃSKI.
Poznań, 16 maja Charakterystyka populacji Liczba szkół Uczniowie, którzy przystąpili do egzaminu Łącznie A1+A4+A5A6A7A8 lubuskie
Kuratorium Oświaty w Szczecinie WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO 2008 W SZKOŁACH WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO Wyniki opracowano na podstawie danych zamieszczonych.
MATURA 2007 raport ZESPÓŁ SZKÓŁ I PLACÓWEK KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO.
1. Pomyśl sobie liczbę dwucyfrową (Na przykład: 62)
1. ŁATWOŚĆ ZADANIA (umiejętności) 2. ŁATWOŚĆ ZESTAWU ZADAŃ (ARKUSZA)
EGZAMIN MATURALNY Wybór języka obcego zdawanego jako obowiązkowy.
Analiza matury 2013 Opracowała Bernardeta Wójtowicz.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Spływ należności w Branży Elektrycznej
Wstępna analiza egzaminu gimnazjalnego.
EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2013
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
EcoCondens BBS 2,9-28 E.
Wyniki badań dzieci 10 letnich z realizacji podstawy programowej z wychowania fizycznego po I etapie edukacyjnym- wrzesień 2013, luty- czerwiec 2014 Kuratorium.
. Inwestycja obejmie budowę bliźniaczego budynku mieszkalnego przy ul. Strzelców Bytomskich w Pyskowicach, zlokalizowanego w sąsiedztwie już wybudowanego.
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
User experience studio Użyteczna biblioteka Teraźniejszość i przyszłość informacji naukowej.
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
Komenda Powiatowa Policji
EGZAMIN GIMNAZJALNY Charakterystyka wyników osiągniętych przez uczniów.
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Jak Jaś parował skarpetki Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Nowy Jork Londyn Mleko, (1l) 0,81£ 0,94 £ Bochenek świeżego chleba (500g) 1,78 £ 0,96 £ Ryż (biały), (1kg) 2,01 £ 1,51 £ Jajka(12) 1,86 £ 2,27 £ Lokalny.
Dr hab. Renata Babińska- Górecka
1 Używanie alkoholu i narkotyków przez młodzież szkolną w województwie opolskim w 2007 r. Na podstawie badań przeprowadzonych przez PBS DGA (w pełni porównywalnych.
Współrzędnościowe maszyny pomiarowe
ANKIETA ZOSTAŁA PRZEPROWADZONA WŚRÓD UCZNIÓW GIMNAZJUM ZPO W BORONOWIE.
Elementy geometryczne i relacje
Strategia pomiaru.
LO ŁobżenicaWojewództwoPowiat pilski 2011r.75,81%75,29%65,1% 2012r.92,98%80,19%72,26% 2013r.89,29%80,49%74,37% 2014r.76,47%69,89%63,58% ZDAWALNOŚĆ.
Zapis prezentacji:

TESTY UCZNIÓW KLAS I-VI WRZESIEŃ 2010 Badanie poziomu wiedzy uczniów szkół podstawowych

Klasy I Średnia populacji – 34,24 Średnia gminy – 33,93

Nazwa szkołyKodwynik szkołypoziom szkołyklasywynikpoziom SP NR ,04niżej średni A36,27wyżej średni B31,89niski SP NR ,09niżej średni A35,38średni B32,68niżej średni SP NR ,23bardzo niski A30,18bardzo niski B30,28bardzo niski SP NR ,29niżej średni A33,82niżej średni B32,79niżej średni SP NR ,19niski A32,04niski B32,35niski SP NR ,99wyżej śrdeni A34,68średni B33,76niżej średni C36,89wyżej średni D38,40bardzo wysoki SP NR ,23niżej średni A35,71średni B32,71niżej średni C29,75bardzo niski D34,13niżej średni SP NR ,57niżej średni A33,38niżej średni B32,40niski C34,91średni SP NR ,65niżej średni A33,71niżej średni B33,59niżej średni SP NR ,22niżej średni A33,52niżej średni B37,27wysoki C36,23wyżej średni D29,83bardzo niski E34,29niżej średni F32,13niski SP NR ,27niżej średni A34,84średni B34,08niżej średni C32,05niski D36,25wyżej średni SPI NR ,72średni A35,55średni B37,94wysoki C31,15niski SP NR ,60niżej średniA33,60niżej średni

Klasy II Średnia populacji – 37,72 Średnia gminy – 38,65

Nazwa szkołyWynik szkołyPoziom szkołyKlasyWynikPoziom SP NR 139,02średni A40,33wyżej średni B37,59średni SP NR 332,85niski A33,05niski B41,70wysoki C22,78najniższy SP NR 435,49niżej średni A38,20średni B32,29niski SP NR 541,16wyżej średni A42,82wysoki B39,50wyżej średni SP NR 630,77bardzo niski A30,44bardzo niski B31,23bardzo niski SP NR 742,28wysoki A39,78wyżej średni B41,95wysoki C44,33bardzo wysoki D42,10wysoki SP NR 937,29średni A34,95niżej średni B42,57średni C30,17wysoki D41,44bardzo niski SP NR 1036,11niżej średni A39,05średni B34,28niski C34,50niski SP NR 1340,14wyżej śrdeni A39,43wyżej średni B40,62wyżej średni SP NR 1738,77średni A39,38wyżej średni B40,05wyżej średni C40,00wyżej średni D36,94niżej średni E37,11średni SP NR 1839,28średni A46,85najwyższy B36,70niżej średni C33,32niski D39,13wyżej średni E39,14wyżej średni SPI NR 2147,53najwyższy A48,00najwyższy B46,00najwyższy C48,73najwyższy SP NR 2229,88najniższyA29,88bardzo niski

Klasy III Średnia populacji – 33,52 Średnia gminy – 33,79

Nazwa szkołyWynik szkołyPoziom szkołyKlasyWynikPoziom SP NR 131,11niżej średni A31,86niżej średni B33,08średni C27,06niski SP NR 329,30niżej średni A26,64bardzo niski B31,59niżej średni C27,79niski SP NR 426,12bardzo niski A25,63bardzo niski B26,78niski SP NR 531,78niżej średni A32,39średni B31,30niżej średni SP NR 632,57średni A31,46niżej średni B33,90średni SP NR 735,51wyżej średni A35,32wyżej średni B35,69wyżej średni C35,44wyżej średni SP NR 932,83średni A33,20średni B33,48średni C30,37niżej średni D34,53średni SP NR 1034,31wyżej średni A33,52średni B35,00wyżej średni SP NR 1335,42wyżej średni A28,54niski B40,39bardzo wysoki SP NR 1734,02średni A32,61średni B31,04niżej średni C31,24niżej średni D46,24najwyższy E35,35wyżej średni F29,13niski SP NR 1836,71wyżej średni A35,00wyżej średni B29,91niżej średni C44,44najwyższy D38,35wysoki E34,95wyżej średni SPI NR 2142,90najwyższy A43,19najwyższy B45,31najwyższy C40,19bardzo wysoki SP NR 2216,33najniższyA16,33najniższy

Klasy IV Średnia populacji – 38,84 Średnia gminy – 33,93

Nazwa szkołyWynik szkołyPoziom szkołyKlasyWynikPoziom SP NR 134,03niski A40,85wyżej średni B32,50bardzo niski C25,95najniższy SP NR 330,55bardzo niski A32,62niski B28,40najniższy SP NR 435,41niżej średni A37,76średni B33,05niski SP NR 531,46bardzo niski A32,13bardzo niski B30,71bardzo niski SP NR 628,96najniższy A31,29bardzo niski B26,63najniższy SP NR 739,08średni A45,27bardzo wysoki B36,79niżej średni C39,59średni D33,48niski SP NR 930,47bardzo niski A27,23najniższy B34,57niski C26,57najniższy D34,40niski SP NR 1035,33niżej średni A31,68bardzo niski B39,92średni C31,17bardzo niski SP NR 1323,95najniższy A23,50najniższy B24,47najniższy SP NR 1734,44niski A37,58niżej średni B34,43niski C31,91bardzo niski D35,73niżej średni E34,18niski F32,61niski SP NR 1838,50średni A35,77niżej średni B40,46wyżej średni C39,89średni D35,82niżej średni E41,11wyżej średni SPI NR 2133,46niski A B27,00najniższy C39,62średni SP NR 2230,11bardzo niskiA30,11bardzo niski

Klasy V Średnia populacji – 31,11 Średnia gminy – 33,84

Nazwa szkoływynik szkołypoziom szkołyklasywynikpoziom SP NR 132,44wyżej średni A35,67wysoki B31,74średni C28,33niżej średni SP NR 332,44wyżej średni A34,19wyżej średni B31,05średni SP NR 434,30wysoki A36,23wysoki B31,94średni SP NR 530,18średni A29,47niżej średni B30,00niżej średni C30,90średni SP NR 629,97średni A30,13średni B29,82niżej średni SP NR 733,21wyżej średni A26,60bardzo niski B36,72wysoki C36,35wysoki D31,17średni SP NR 934,65wysoki A34,58wyżej średni B30,19średni C36,19wysoki D37,88bardzo wysoki SP NR 1030,97średni A36,89wysoki B31,29średni C27,19niski D26,58bardzo niski SP NR 1327,83niski A27,83niski SP NR 1734,08wysoki A29,35niżej średni B35,41wysoki C32,55średni D37,05wysoki E34,41wyżej średni F35,48wysoki SP NR 1836,41bardzo wysoki A38,22bardzo wysoki B39,35bardzo wysoki C34,05wyżej średni D35,26wysoki E33,88wyżej średni SPI NR 2144,94najwyższy A38,12bardzo wysoki B47,18najwyższy C49,53najwyższy SP NR 2227,00niski A27,00niski

Klasy VI Średnia populacji – 30,96 Średnia gminy – 34,89

Nazwa szkołyKodwynik szkołypoziom szkołyklasywynikpoziom SP NR ,53wysoki A34,76wysoki B31,50średni C33,63wyżej średni SP NR ,62wysoki A34,79wysoki B31,52średni C34,29wysoki SP NR ,33 A B SP NR ,70bardzo wysoki A36,43bardzo wysoki B36,96bardzo wysoki SP NR ,04średni A34,39wysoki B29,94średni C26,46niski SP NR ,59wysoki A41,28najwyższy B31,79wyżej średni C30,06średni D27,69niżej średni SP NR ,95wyżej średni A30,92średni B38,04bardzo wysoki C24,53bardzo niski D42,50najwyższy SP NR ,73wysoki A38,22bardzo wysoki B34,50wysoki C32,07wyżej średni SP NR ,86niżej średniA28,86niżej średni SP NR ,66wysoki A34,54wysoki B38,05bardzo wysoki C34,65wysoki D36,14wysoki E29,38niżej średni F35,20wysoki SP NR ,03najwyższy A36,11wysoki B38,80najwyższy C36,96bardzo wysoki D38,52bardzo wysoki E39,96najwyższy SPI NR ,27najwyższy A46,96najwyższy B37,50bardzo wysoki C39,00najwyższy SP NR ,83średniA29,83średni

Wnioski: 1. Badania przeprowadzono w celu określenia poziomu wiedzy na pierwszym i drugim etapie edukacji oraz w poszczególnych klasach. 2. Badania prowadzone są po raz drugi na tej samej grupie uczniów (oprócz klas kończących gimnazja i klas pierwszych szkół podstawowych). 3. Badania mają na celu zebranie materiału porównawczego do określenia edukacyjnej wartości dodanej (EWD). 4. Badania będą kontynuowane w następnych latach, aby ocenić faktyczny efekt pracy dydaktycznej w każdej z badanych grup uczniów.

Joanna Torbińska Dziękuję za uwagę