Prezentuje się Grupa A-8 języka angielskiego

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Adam Miratyński Towaroznawsto 1021b.
Advertisements

OPIS PRZEDMIOTU (ZAJĘĆ)
Rośnie nowe pokolenie, które zmieni świat
POLICEALNE NIEPUBLICZNE STUDIUM EKONOMICZNE W GORLICACH 2013 ANALIZA ANKIETY DOTYCZĄCEJ ZADOWOLENIA Z NAUKI.
Możliwości Matematyka
TRÓJJĘZYCZNE PIĘCIOLATKI
Do wiernych i oddanych przyjaciół Zippiego w naszej szkole należą: dzieci z oddziału przedszkolnego działającego przy naszej szkole oraz uczniowie klasy.
KLASA OBYWATELSKA Z POSZERZONYM JĘZYKIEM ANGIELSKIM SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI ROK SZKOLNY 2011/2012.
Pracownia Języków Obcych IBE Agata Gajewska-Dyszkiewicz
METODY I FORMY PRACY w Zespole Szkół dla Dzieci Niesłyszących w Bielsku - Białej opracowała: mgr Joanna Skowron.
SZKOŁA PODSTAWOWA W ZEGRZU POMORSKIM
JESTEŚMY SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ i PRZEDSZKOLEM Z POLSKIM JĘZYKIEM NAUCZANIA
Planowanie programu działań rozwijających umiejętność pisania
Organizacja nauczania języka obcego w grupach międzyoddziałowych w Gimnazjum nr 35 Wiesława Sraga dyrektor Zespołu Szkół nr 12 w Bydgoszczy.
Opracowała: Joanna Kozieł
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
SZEŚCIOLATKI NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 21 im. WŁADYSŁAWA JAGIEŁŁY W KRAKOWIE ul. BATALIONU SKAŁA AK 12.
Rok działalności Sekcji Języków Obcych UTW Rzeszów
Zespół Szkół w Mycielewie w projekcie,,Ćwiczę, uczę się, wygrywam.
Działalność Sekcji Języków Obcych Sem. I 2013/2014r - Opracowała: - MARIA SIERŻĘGA – koordynator.
Tematyka prac magisterskich
Witamy w Gimnazjum Nr 3 im. Fryderyka Chopina w Sochaczewie.
Zajęcia prowadzone w ramach EFS Szkoła Podstawowa Nr 15 w Tarnowie
Uniwersytet III wieku Zespół Szkół im. Mikołaja Kopernika w Porębie.
Wsparcie psychologiczno - pedagogiczne
JESTEŚMY SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ I PRZEDSZKOLEM Z POLSKIM JĘZYKIEM NAUCZANIA
UCZYĆ SIĘ JĘZYKA ANGIELSKIEGO
ILE MAMY WZROSTU??? JAKIEGO KOLORU MAMY OCZY.
Analiza wyników Ankiety dla absolwentów Szkoły Podstawowej nr 3 w Płocku Płock, 26 czerwca 2014 r.
Jedynym narzędziem uskuteczniającym porozumiewanie się jest język. Filolog może pośredniczyć w tej komunikacji jako nauczyciel, doradca lub tłumacz.
Certyfikat polski. Sprawności  Rozumienie ze słuchu;  Poprawność gramatyczna;  Rozumienie tekstów pisanych;  Pisanie;  Mówienie.
 Zajęcia są prowadzone od powstania Naszej placówki. Jest to wspaniała propozycja dla dzieci, które jeszcze nie rozpoczęły swojej przygody z przedszkolem,
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKAJI NARODOWEJ w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania.
Fotoreportaż z zajęć unijnych „Rozwój przez nowoczesną edukację w szkołach Gminy Jaworze” Pierwszy etap zajęć.
Wyniki ankiety przeprowadzonej na III roku FG/SN cykl kształcenia Olsztyn, Listopad 2014.
Nowe przestrzenie w animacji pracy z ludźmi starszymi Miriam Mościcka-Biedak Joanna Czerniewicz III Toruńska Pedagogiczna Konferencja Studencka 2 czerwca.
CZYNNIKI RÓŻNICUJĄCE UCZNIÓW
STUDENCKICH SŁÓW KILKA O NAUCZANIU W JĘZYKACH OBCYCH Walery Stasiak Zarząd Samorządu Studentów Uniwersytetu Warszawskiego.
Zadaliśmy sobie pytanie: Jak wykorzystać tablet do nauki liczenia i pisania? Okazało się, że jest wiele ciekawych programów edukacyjnych do wykorzystania.
STUDENCKICH SŁÓW KILKA O NAUCZANIU W JĘZYKACH OBCYCH Walery Stasiak Zarząd Samorządu Studentów Uniwersytetu Warszawskiego Kształcenie w językach obcych.
„Łączy nas piłka” Innowacja pedagogiczna w zakresie edukacji wczesnoszkolnej Opracowanie: Jadwiga Kmita Małgorzata Magiera Ewelina Klimek-Kupiec Współpraca.
Program Unii Europejskiej w dziedzinie edukacji, szkoleń, młodzieży i sportu na lata
CZY CZYTANIE JEST NAM DZISIAJ POTRZEBNE?
Praktyka zagraniczna szansą lepszego startu zawodowego dla technika logistyka.
Dlaczego warto uczyć się języka niemieckiego?. Znajomość języków. Świat, który nas otacza ciągle się zmienia i stawia coraz wyższe wymagania. Teraz nie.
Eco - woodfun. Cechy naszych puzzli edukacyjno – rozrywkowych Pozytywne cechy dla małych dzieci : poprawiają sprawność palców i wspomagają koordynację.
SPECJALNY OŚRODEK WYCHOWAWCZY ZGROMADZENIA SIÓSTR ŚW. ELŻBIETY.
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
EUROPEJSKI DZIEŃ JĘZYKÓW OBCYCH JAK SIĘ UCZYĆ EFEKTYWNIE?
Czy warto uczyć się języków obcych?. Wprowadzenie. Bardzo wielu uczniom nauka kojarzy się z przymusem oraz koniecznością. W ten sposób traktują oni również.
Anna Gościmska Antonina Telicka - Bonecka.  Wiedza z zakresu historii jest wymagana w zadaniach nieliterackich  Brak wiedzy z zakresu historii może.
Szkolne Miniprzedsiębiorstwo przy ZS nr 2 im. S. Konarskiego we Wronkach.
DZIEŃ OTWARTY SZKOŁY PODSTAWOWEJ nr 30 w Dąbrowie Górniczej 19 maja 2016 r. „Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat” Janusz Korczak.
III EDYCJA. ZADANIA DO WYBORU NA ROK SZKOLNY 2015/2016.
Innowacyjne kursy językowe dla dzieci i młodzieży Mobilne Centrum Języków Obcych i Korepetycji „NeverendingStory”
Dlaczego warto uczy ć si ę j ę zyków obcych?. 6 języków, których najczęściej się uczymy.
Trochę informacji o nas. Nowoczesna szkoła języków obcych przez Internet Zajęcia z lektorem ‘na żywo’ Najnowsze technologie w nauczaniu Rewelacyjna i.
Największe osobiste korzyści z uczestnictwa w projekcie – opinie dyrektorów lub wicedyrektorów szkół projektowych Opracowanie: Mariola Jarmołowicz.
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia
CZY CZYTANIE JEST NAM DZISIAJ POTRZEBNE?
Języki obce.
UNIWERSYTET TRZECIEGO WIEKU UNIWERSYTETU Rzeszowskiego
UNIWERSYTET TRZECIEGO WIEKU w Rzeszowie przy UNIWERSYTECIE RZESZOWSKIM
Badanie satysfakcji studentów PWSZ w Skierniewicach 2015
Erasmus + program Unii Europejskiej w dziedzinie edukacji, szkoleń, młodzieży i sportu na lata
Szkoła Podstawowa nr 214 Ul. Fontany 1.
Ewaluacja szkoleń w Giżycku
Wolontariusz roku.
Zapis prezentacji:

Prezentuje się Grupa A-8 języka angielskiego

Jesteśmy w tej grupie, bo: uczymy się języka angielskiego, który lubimy i przydaje się w wyjazdach zagranicznych; uczyliśmy się angielskiego i chcemy sobie go przypomnieć i rozmawiać, gdy wyjedziemy za granicę, grupa jest bardzo sympatyczna, mobilizująca i ma dobrego lektora; mamy nadzieję, że potrafimy się porozumieć na wyjazdach, a grupa jest solidna i od 3 lat wszystkie pilnie uczęszczamy; jest wysoki poziom nauki, bardzo miła atmosfera, a angielski pozwala na kontakty z rodziną za granicą;

Jesteśmy w tej grupie, bo: nauka angielskiego jest dla nas sposobem na intelektualną sprawność, a lektor, poziom zaawansowania grupy i miłe koleżanki nie stresują, a ośmielają mówić w obcym języku; utrwalamy już nabyte słownictwo z języka angielskiego i ucząc się nowych słówek ćwiczymy tym samym pamięć; odpowiada nam poziom i termin lekcji; panuje miła atmosfera, prowadzący motywuje do aktywności, grupa jest kreatywna i pracowita; panująca atmosfera i serdeczność spontanicznie motywuje nas do nauki i wytrwałości, to zasługa naszego lektora – pana Pawła.

Możemy zaoferować własne doświadczenie zawodowe i serdeczność oraz poparcie dla grupy; zaplecze edukacyjne wynikające z doświadczenia zawodowego oraz przekazanie umiejętności pływania; pomoc w każdej dziedzinie, a szczególnie w narciarstwie, żeglarstwie, ćwiczeniach ruchowych poprawiających sprawność; umiejętności pedagogiczne i wolny czas; informacje o ogólnych zasadach żywieniowych i pomóc sobie samemu przez refleksologię; możność ewentualnej pomocy osobom samotnym; dyspozycyjność i chęć współpracy; umiejętności organizatorskie i logistyczne; dużo pozytywnej energii i znajomość 7 czasów angielskich oraz informacje o UTW; poczucie humoru, doświadczenie życiowe, energię w działaniu.

W dobie błyskawicznego rozwoju technologicznego (i społecznego), osoby starsze są często spychane na dalszy plan. Powodem jest często ich rzekomy brak umiejętności dostosowania się do wymagań dzisiejszego świata. Uniwersytet Trzeciego Wieku skutecznie walczy z tym stereotypem. Prowadzenie zajęć języka angielskiego na UTW nauczyło mnie wiele pokazując mi, że starzenie się nie jest wcale czymś, czego należy się bać. Edukacja seniorów przynosi wiele radości i satysfakcji, głównie dlatego, że są to osoby bardzo zmotywowane, ambitne i zdeterminowane. Wielu słuchaczy pasjonuje się podróżowaniem, stąd słownictwo funkcyjne i podstawowe zagadnienia gramatyczne są często omawiane na zajęciach. Ponadto regularnie analizujemy i komentujemy aktualne wydarzenia ze świata i z kraju w dziedzinie polityki, socjologii i sportu.

Podstawowym narzędziem pracy na zajęciach są konwersacje, na ten praktyczny aspekt użycia języka staram się kłaść największy nacisk. Jednocześnie dużą wagę przywiązuję do analizy tekstów pisanych i słuchanych, jak też tłumaczeń. Jeśli chodzi o dobór podręczników, to staram się, aby publikacje, z których korzystamy na zajęciach, były nie tylko ciekawe i aktualne, ale również były skonstruowane w łatwy i przystępny sposób. Czuję się bardzo uprzywilejowany, że od siedmiu lat jestem częścią społeczności, która z niewielkiej inicjatywy stała się prężnie działającą instytucją edukacyjną. mgr Paweł Migut - lektor