Projekt eTwinning Digital Fairytales 2013 Historyjka wiosenna o misiu. Storia primaverile dell orso. Historyjka wiosenna o misiu. Storia primaverile dell.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Podróżujący Pies Autorka:Magda kl.6c El Perro Viajero.
Advertisements

Inspektoria Maryi Wspomożycielki –Polska –PLA Miasto: Środa Śląska Wspólnota-Maryi Wspomożycielki Inspettoria di Maria Ausiliatrice- Polonia- PLA Città:
Zespół Szkół im. gen. S. Kaliskiego w Górze ul. Armii Polskiej 15a tel.: (065) Składamy podziękowanie Pani Olimpia Kanellatu CTA- Consorzio Trentino.
mgr Krystyna-Lucyna Masłowska
„W KRAINIE BARW I KOLORÓW”
Co ma zrobić Misiek mały by go plecki nie bolały?
WITAMY WIOSNĘ!.
Zimowa historyjka Storia invernale
Andrea Céline Bocelli Dion The Prayer (Modlitwa)
KLASA IIA przedstawia. WITAMY WSZYSTKICH NA PRZEDSTAWIENIU O UWAGĘ PROSIMY.
P I N O K I O Pinocchio Przedszkole Nr 3 w Zabrzu – Polska
Presentarsi Lo stato danimo Fare delle domande. Ciao! Ciao! Come stai? Sto bene, grazie! E tu/ Lei/ voi? Come sta Lei?/ Come state? Sto bene/ sto benissimo/
Moje przygody W WAKACJE
Praktyka w ramach projektu
Projekt eTwinning Digital Fairytales 2013 Bajki cyfrowe 2013 Historyjka Jesienne fantazyjki Una storia: Fantasie dellautunno.
Tworzymy nasz kodeks Zakładamy kącik przyrodniczy.
TIRAMISU.
Udział wzięli: Hanno partecipato:
Benvenuti a Donaghmore Scuola Primaria di San Patrizio Witamy Podstawowej Donaghmore św Patryka Szkoły St Patrick İlköğretim Okulu Donaghmore hoşgeldiniz.
Podstawowe zwroty w języku włoskim
WIELKANOC 2013.
Autor: mgr Mirosława Zaradna
Przedszkole Miejskie Nr 16 w Ostrołęce
Mój dziadek i pszczoły.
Lasy w mojej okolicy Obejrzyj i przyjedź :D Wykonał: Arkadiusz Mańko.
CZY STAROŚCI NALEŻY SIĘ UCZYĆ ?. NIEKTÓRYM WYDAJE SIĘ, ŻE JEST TO ETAP ŻYCIA ZWIĄZANY Z OCZEKIWANIEM NA ŚMIERĆ.
Naszą wycieczkę zaczynamy w pobliskim parku, niedaleko ul. Myśliwskiej. Po drodze zobaczymy strumyk i leśne zwierzęta.
Wizyta w schronisku dla zwierząt.
Puszcza Kozienicka, to miejsce piękne, bo stare
„Przyjaciel Lasu” to ja … Piotrek Zug Moje przygody z lasem.
Krasnal Niebyleco jak zwykle wstał bardzo wcześnie i przygotował pyszne śniadanie. Zrobił kakao i kanapki ze szpinakiem.
Kto jest przyjacielem lasu ???
Kto jest przyjacielem lasu Maciej Czapla Kl.4b. Poradnik „jak zostać przyjacielem lasu” 1.Ogarnij swoje śmieci. Jeśli jesteśmy na wycieczce w lesie, w.
Gimnazjum Publiczne im. A. Fiedlera w Dębnie 2012 PROJEKT EDUKACYJNY „CZYTAMY DZIECIOM”
Autor: Katarzyna Daniel uczennica Gimnazjum im. gen. Józefa Gizy w Wielogłowach.
PRZYJACIELE LASU. KTO JEST PRZYJACIELEM LASU?.
Lasy w mojej okolicy.
Kto jest przyjacielem lasu?
Lasy w mojej okolicy Na prezentacji zosta ł y przedstawione tereny le ś ne w okolicy miejscowo ś ci Krasowa, powiat Be ł chatów, województwo ł ódzkie.
Wiosenne obserwacje Gai Tarkiewicz
FASCYNUJĄCY ŚWIAT NAUKI I TECHNOLOGII POSZUKIWANIE WIOSNY POSZUKIWANIE WIOSNY Ścieżka edukacyjna w zakresie przedmiotów humanistycznych Ścieżka edukacyjna.
Żegnamy zimę, witamy wiosnę!
Lukasz Górnicki ( ), Dworzanin polski, 1566 (il cortigiano polacco), adattamento di Il cortegiano (1518) di Baldassarre Castiglione.
Wycieczka do ogrodu botanicznego i skansenu r. Opiekunowie: Pan Paweł Teter Pani Dyrektor Edyta Golewska.
Introduzione alla traduzione letteraria. Testo codice verbale Tipo testuale culturale letterario diacronico contesto.
Adresy względne i bezwzględne Excel. 5 5 A A B B C C D D
WIOSNA ZWIASTUNY.
Tipi di interazione. Il rapporto fra testo verbale e testo visivo: l’ancoraggio (Barthes) In alcuni casi, infatti, il testo verbale può essere aiutare.
Stan Munro MIASTA Z WYKAŁACZEK Stan Munro ha pasado los últimos seis años de su vida construyendo una pequeña ciudad de palillos con los edificios y.
PENAS (Código Penal) Traducción especializada del español al polaco mgr Anna Nowakowska-Głuszak.
HISZPANIA JOANNA JURECZKO KL.6A 2015/2016. SPIS TRE Ś CI O KRAJU HYMN STROJE TRADYCYJNE TRADYCJE: 1.CORRIDACORRIDA 2.SUN FERMINSUN FERMIN 3.LA TOMATINALA.
Prezentacja pt.,,Uśpiony las podczas srogiej i śnieżnej zimy’’
- Nie Klikaj OPERA w PARYŻU - Opera Narodowa Paryża, znana jest również jako Opera Garnier albo Pałac Gerniera, zbudowana została w latach 1862 i 1875.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: przyrodnicza klasa III wiosna 2 godz. lekcyjne.
 Nadleśnictwo Koło jako samodzielna jednostka administracyjna powstała po I Wojnie Światowej z carskich lasów rządowych oraz dawnych lasów donacyjnych.
Na łące Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
W świeżym powietrzu dominują jony ujemne, które mają pozytywny wpływ na jakość snu, są też zastrzykiem energii.
ww Piosenki w filmach animowanych jako wyzwanie dla tłumacza
AKADEMIA PANA KLEKSA JAN BRZECHWA
(+………..)………………………………………………..
Warsztaty przyrodnicze w Leśnym Kompleksie Promocyjnym „Lasy Doliny Baryczy” w Żmigrodzie Uczestnicy warsztatów – uczniowie klasy IIa i IIIa Szkoły Podstawowej.
jako twórca języka włoskiego
„Un racconto semplificato”
TARGI 2.0.
Śladami czterech kopyt
Przedszkole Strumienie 2016/2017
Warsztaty zoologiczne-agama
Kocham kwiaty.
I. Brzozowska-Gonciarz
Warsztaty etnograficzne „ Sowa mądra głowa”
Zapis prezentacji:

Projekt eTwinning Digital Fairytales 2013 Historyjka wiosenna o misiu. Storia primaverile dell orso. Historyjka wiosenna o misiu. Storia primaverile dell orso.

Kończyła się zima. Zwierzątka spały jeszcze w swoich norkach. Linverno stava per finire. Degli animali dormivano ancora nelle sue tane: un orso, i ricci, ed i topini.

Na wiosnę obudził się miś. Zobaczył piekną łąkę, na której były kwiaty, motyle i tęcza. Per la primavera si e svegliato un orso. Ha guardato intorno ed ha visto un bel prato sul quale erano i fiori, le farfalle e il arcobaleno.

Miś wspiął się na tęczę i ześlizgnął się po niej do lasu. Un orso e salito sopra sull arcobaleno e ha slittato giu` sul bosco.

W lesie zobaczył dużo zwierząt, które też obudziły się ze snu. Nel bosco orso ha visto tanti animali, quali anche ci sono svegliati dal sonno.

Na końcu lasu była droga i miś spotkał tam dziadka i razem pojechali na farmę. Wybrali się tam traktorem. Byli bardzo ciekawi, co i kogo spotkają na farmie, co tam się dzieje. Już cieszyli się na nowe przygody. Al fine del bosco cera una strada, dove orso ha trovato un nonno. Sono andati insieme ad una fattoria dallevamento. Sono andati con un trattore. Sono stati molto curiosi che cosa e chi incontrano nella fattoria dallevamento e che cosa si fa la. Erano gia` molto contenti perche` aspettavano le nuove avventure.