Parkingi Parkuj i Jedź (P+R) na obrzeżach Warszawy (konsultacje społeczne w ramach etapu II) Projekt Budowa parkingów strategicznych "Parkuj i Jedź" (Park&Ride)

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
KONCEPCJA ZAGOSPODAROWANIA TERENÓW W SĄSIEDZTWIE DWORCA KOLEJOWEGO WROCŁAW PSIE POLE – PARK&RIDE PSIE POLE.
Advertisements

Miejski Obszar Funkcjonalny
Opracowanie: zespół WIM, WI, ZDiUM, WTR pod przewodnictwem POKE marzec 2010 r. Obsługa komunikacyjna UEFA EURO 2012 TM.
Najważniejsze projekty i programy krajów europejskich noszą nazwy:
Podsumowanie rocznych spotkań Instytucji Zarządzających z Komisję Europejską nt. realizacji PO w 2007 roku Komitet Koordynacyjny NSRO Warszawa, 17 grudnia.
Paweł Klimowicz Przewodniczący Rady Miasta Krakowa Inwestycje Metropolitalne w Wieloletnim Planie Inwestycyjnym Krakowa Kraków, 2007.
Budowa centralnego odcinka II linii metra
Świadomość kierowców na temat zagadnień zrównoważonego transportu
I Mazowieckie Forum dobrych praktyk dla rozwoju Mazowsza 12 października 2010r. Warszawa hala widowiskowo – sportowa TORWAR Pokażmy razem, jak twoje działania.
1 Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych Dla rozwoju Mazowsza Konferencja współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu.
Badanie ankietowe Szacunek planowanych wydatków majątkowych gmin wiejskich i miejsko-wiejskich w latach
Rewitalizacja w Regionalnym Programie Operacyjnym Województwa Podkarpackiego Mielec, r.
Jak zostać ekspertem Komisji Europejskiej Ewa Kocińska Regionalny Punkt Kontaktowy Programów Ramowych UE Fundacja UAM – Poznański Park Naukowo-Technologiczny.
Unia Europejska Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 1 Przygotowania Polski do EURO 2012 Grupa Robocza infrastruktura.
Parkingi podziemne w Warszawie – realizacja w formule PPP
Charakterystyka mechanizmu
Wsparcie przygotowania terenów inwestycyjnych Wsparcie działań studyjno-koncepcyjnych w ramach przygotowania terenów inwestycyjnych dla projektów inwestycyjnych.
Fundusze strukturalne w latach w Polsce
Świadomość kierowców na temat zagadnień zrównoważonego transportu Departament Edukacji Ekologicznej.
Wyniki ankietowania Miasto Szczecin Młodzieżowa Rada Miasta Szczeciński Park Naukowo Technologiczny Szczecin, 20 czerwca
Muzeum Warszawskiej Pragi w organizacji O/MHW
Wdrażanie NSRO grudnia 2008 r.. Według danych wygenerowanych z Krajowego Systemu Informatycznego KSI SIMIK od początku uruchomienia.
Stan i perspektywy rozwoju partnerstwa publiczno-prywatnego w Polsce
Informacje o SKM Szybka Kolej Miejska Wpisana do rejestru przedsiębiorstw w 2004r. Kapitał zakładowy 72,5 mln zł, wszystkie udziały posiada m. st. Warszawa.
Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich na lata 2007 – 2013 w Podregionie Północnym Województwa Łódzkiego.
Siłownie plenerowe Warszawa r.. Warszawa, r.
Strategia Rozwoju Powiatu Puławskiego
Łączy nas Sopot. Łączą nas jego mieszkańcy.
Czytelność układu linii
program promocji kultury w przestrzeni miejskiej
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, ul. Wspólna 2/4, Warszawa, Narodowe Strategiczne Ramy Odniesienia – koncepcja.
1 Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata
Świlcza, r.. Ocena formalna wniosków Ocena merytoryczna wniosków Ocena strategiczna wniosków Wybór projektów do dofinansowania Urząd Marszałkowski.
Spotkanie Grupy Sterującej Ewaluacją RPO Toruń, r. Departament Zarządzania Funduszami i Projektami Unijnymi, Wydział Zarządzania RPO.
Wstępne studium wykonalności dla projektu „Budowa nowej linii kolejowej w relacji Modlin – Płock” Prezentacja wyników prac.
Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich na lata 2007 – 2013 w Podregionie Północnym województwa łódzkiego.
19 MAJA 2009r.PREZENTACJA SPÓŁKI1 „KOLEJE MAZOWIECKIE – KM” SP. Z O.O. WDROŻONE I PLANOWANE INWESTYCJE.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna
Programowanie rozwoju lokalnego w latach Dr Mariusz Sienkiewicz Zakład Samorządów i Polityki Lokalnej Wydział Politologii UMCS.
OPOLE SMART CITY 2020 w Opolu oraz Aglomeracji Opolskiej
Działania rewitalizacyjne na Pradze. Działania rewitalizacyjne na Pradze do 2014 r. budowa infrastruktury sportowej remont obiektów zabytkowych modernizacja.
Gliwice Miasto sukcesu inwestycyjnego
Sektorowe Rady ds. Kompetencji Ocena Strategiczna Warszawa, 1 grudnia 2015 roku.
Wystąpienie Prezydenta m.st. Warszawy Warszawa, 10 grudnia 2016 r. PROJEKT BUDŻETU M.ST. WARSZAWY NA 2016 R. ORAZ PROJEKT WPF M.ST. WARSZAWY NA LATA
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Projekty strategiczne Łodzi w nowej perspektywie finansowej UE.
BUDOWA SYSTEMU ZARZĄDZANIA RUCHEM „BUDOWA SYSTEMU ZARZĄDZANIA RUCHEM” GMINA MIASTO SZCZECIN.
Plan gospodarki niskoemisyjnej dla miasta Katowice
Nazwa projektu: „Polepszenie warunków prowadzenia działalności gospodarczej w obrębie ulic Różana - Lniana w Koszalinie” GMINA MIASTO KOSZALIN.
Projekt proponowany do wpisania na Indykatywną Listę Projektów Indywidualnych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata.
Wieloletni Plan Inwestycyjny Miasta Gdańska na lata Gdańsk 10 październik 2005.
KONSULTACJE METODY USTALANIA OPŁATY ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI.
Lubelskie Centrum Obsługi Inwestora Spotkanie pracowników PAIiIZ i COI L U B E L S K I E C O I Doświadczenie Lubelskiego COI w pozyskiwaniu funduszy Unii.
Regionalne Inwestycje Terytorialne w perspektywie finansowej dla subregionu siedleckiego Adam Struzik Marszałek Województwa Mazowieckiego Siedlce,
Panel: Transport komunalny
Śląskie Centrum Przedsiębiorczości
Główne błędy popełniane we wnioskach aplikacyjnych w zakresie opisu zgodności projektu ze Strategią ZIT AJ Wydział Zarządzania Zintegrowanymi Inwestycjami.
PAKIET DLA ŚREDNICH MIAST – MOŻLIWOŚCI DLA PRZEDSIĘBIORCÓW
Adam Struzik Marszałek Województwa Mazowieckiego
Katowice
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
TRANSPORT W LUBLINIE WCZORAJ I DZIŚ
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Krosno Odrzańskie – miejsce na Twoje inwestycje
Zmieniamy Łódzkie z Funduszami Europejskimi
WROCŁAWSKI PROGRAM TRAMWAJOWY
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Realizacja wskaźników objętych ramami wykonania w ramach
Świadomość kierowców na temat zagadnień zrównoważonego transportu
Włączenie Gminy Łomianki do 1 strefy biletowej warszawskiej komunikacji miejskiej Konsultacje społeczne Łomianki, 16 listopada 2017 r.
Zapis prezentacji:

Parkingi Parkuj i Jedź (P+R) na obrzeżach Warszawy (konsultacje społeczne w ramach etapu II) Projekt Budowa parkingów strategicznych "Parkuj i Jedź" (Park&Ride) - II etap został wpisany do Indykatywnego Planu Inwestycyjnego - projekty kluczowe w ramach RPO WM 2007-2013.

Ramy konsultacji społecznych 3.

Ramy konsultacji społecznych Cel: dwustronny przepływ informacji pomiędzy inwestorem i zainteresowanymi mieszkańcami, grupami i instytucjami Zasady: otwarta przestrzeń komunikacji dla każdego, kto chce przedstawić swoją opinię, szanując czas (swój i innych) oraz prawo drugiej osoby do odrębnego zdania

Ramy konsultacji społecznych Forma: Konsultacje bezpośrednie (spotkania i dyskusje) Wypowiedzi zbierane poprzez dedykowane skrzynki e-mailowe: www.ztm.waw.pl lub www.cbos.pl Sondaż opinii publicznej na reprezentatywnej próbie mieszkańców Anonimowe ankiety P&P wypełniane przez mieszkańców

Informacje inwestora 3.

System parkingów P+R "Parkuj i Jedź" to popularny system komunikacji mieszanej (transport indywidualny + komunikacja miejska) istniejący od kilkudziesięciu lat w krajach Europy Zachodniej i w USA Parkingi "P+R" powstają dla tych kierowców i pasażerów, którzy korzystają z własnych aut, przyjeżdżają do centrum Warszawy z jej okolic. Obecnie funkcjonuje już 5 parkingów Parkuj i Jedż (P+R): Metro Marymont, Metro Młociny, Metro Wilanowska, Metro Stokłosy (etap I) i Połczyńska. ZTM planuje wybudowanie łącznie 30 parkingów P+R na obrzeżach Warszawy

Parking Parkuj i Jedź (P+R) Parkingi P+R budowane są na obrzeżach Warszawy, aby zmniejszyć korki w mieście. Parkowanie jest bezpłatne pod warunkiem wykupienia i skasowania min. całodobowego biletu komunikacji miejskiej. Na parkingach są miejsca dla samochodów i rowerów. Parkingi są monitorowane i czynne przez 22 godziny na dobę (od 4.30 rano do 2.30 w nocy). Parkingi mają udogodnienia dla niepełnosprawnych Na parkingach jest możliwość zakupu biletów. Budowane są jako obiekty jedno lub wielopoziomowe Regulamin: http://www.ztm.waw.pl/parkuj-reg.php

Informacja dodatkowa o środkach UE

67,3 mld euro dla Polski w latach 2007 - 2013

Zaangażowanie środków finansowych z UE Eksploatacja Realizacja Przygotowanie Projektu/Inwestycji Fundusze UE finansują na ogół: Nakłady inwestycyjne ponoszone w celu realizacji inwestycji Koszty przygotowania dokumentacji projektowej Koszty sporządzenia studium wykonalności, wniosku aplikacyjnego, raportu OOŚ, SIWZ Koszty nadzoru

Zapraszamy do zabrania głosu w tej kwestii