W EB 2.0 W NGO. W 15 MINUT. M ICHAŁ P AŁASZ NGO 2.0. Organizacje pozarządowe w społeczeństwie informacyjnym.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Patrycja Matul, Head of SociAll, Agora SA Warszawa, 12 maja 2012
Advertisements

i z jakich korzysta narzędzi
Partner badania: BADANIE Branża PR a media: dziś i jutro 2011.
ERA FACEBOOKA - ROLA NOWYCH TECHNOLOGII KOMUNIKACYJNYCH
Nowe technologie w nowoczesnej uczelni
Strategia kampanii w Internecie dla Fundacji Dzieci Niczyje
PARTNERSTWO na rzecz rozwoju rynku pracy powiatu starogardzkiego Projekt 50+ doświadczenie.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Czerwiec 2010.
Program eContent Grażyna Omarska p. o
Internet w pracy bibliotekarza
Konsumpcja informacji
Nowe modele biznesowe dla wydawców treści
Benefity dla Nauczycieli. Partners in Learning ( PIL ) Globalna inicjatywa Microsoft, obecna w 115 krajach, w 36 językach. Portal Partners in Learning.
Wakacyjna oferta promocyjna
Systemy zarządzania treścią CMS
Michał Dyrda Dobre praktyki – przykład firmy działającej w sieci i świadczącej e-usługę.
Technologie informacyjne w kształceniu na Politechnice Gdańskiej Wykład 3 Platformy, narzędzia, zasoby Dr inż. Anna Grabowska
Wszystko, co powinieneś wiedzieć o blogowaniu
„Tłumacz w Internecie”
Iwona Moczydłowska 4 listopada 2011r. Technologie Web 2.0.
Integracja aplikacji z Facebookiem
Łatwy i darmowy sposób na zwiększenie zysków ze sprzedaży w Nexto.pl
Dominik Matuzewicz Bogdan Grabczyk Monster Worldwide Polska
Implementacja cech Web 2.0 w systemach e-learning
Trendy i technologie internetowe
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH Social media to ocean danych! – jak wykorzystać je w marketingu? Dr Jan Zając, Sotrender 17 maja 2012.
Promowanie Strony, Marketing Szeptany & Wirusowy
Nowe trendy w marketingu i komunikacji Firma 2.0, czyli o przemianach w komunikacji między firmami a konsumentami. Dominik Batorski 31 maja 2012.
Jak stworzyć internetową personę. Nota Prawna… Prawa Autorskie: Copyright 2013 NETbloger Group Szymon Janik & Wszystkie.
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
Charytatywna akcja z INTERIA.PL: WYKLIKAJ UŚMIECH WARSZAWA, r.
Nowa firma, doświadczeni ludzie
KOMUNIKUJMY SIĘ.
FTB.pl Portal społeczności klubowej – prezentacja serwisu.
SOCIAL MEDIA, OUTSOURCING ORAZ MŚP ŁÓDŹ
Search Engine Marketing w promocji eventu
RYNEK PRACY I HR WOBEC REWOLUCJI CYFROWEJ Social HR? – Wykorzystanie social media w działaniach HR dr Jan Zając 9 maja 2012.
Joanna Orlik Regionalna instytucja kultury wobec zadania rozwoju kultury w regionie 29 kwietnia 2010 r.
60s w internecie Źródło: go-gulf.com/blog/60-seconds/
1 Po co firmom Facebook? i na co warto uważać… Dr Jan Zając Warszawa, 2012/05/31.
Cele ! Treści multimedialne on-line: trendy rynkowe Konkurencja ...
Internet na obszarach wiejskich szanse i możliwości Bartosz Margol Biuro Programów Wiejskich Fundusz Współpracy.
Elementy gospodarki elektronicznej opartej na wiedzy
EDI NET - badania.
SERWIS SPOŁECZNOŚCIOWY
Systemy zarządzania treścią Content Management System
Rewolucja w komunikacji III Kontent "blogowy": Jaką wartość ma treść blogów? Czy blogi niosą za sobą wartościowe informacje oraz jak je znaleźć. Dominik.
-wyszukiwanie informacji.
V Konferencja Miasta w Internecie Zakopane 20 – 22 czerwca 2001 ArkadiuszZłotnicki Portal samorządowy.
Iwona Moczydłowska 4 listopada 2011r. Blogi w nauczaniu języka obcego.
GoldenSubmarine | Mobile Marketing. Mobilność rozwija się w niezwykle szybkim tempie, z dnia na dzień dostarczając nowych rozwiązań. Świat mobilności.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
Europejscy Mistrzowie Cyfrowego Włączenia Platforma DigiPlace4All IE1-LEO
Inicjatywa studencka na miarę XXI wieku. Plan prezentacji ● 1. Czym jest BiznesZone? ● 2. Przedsięwzięcia związane z projektem ● 3. Kim są odbiorcy projektu.
Wprowadzenie dr Agnieszka Zwiefka-Chwałek
Strategie e-marketingu i e-komunikacji JST
Hmarjak.zut.edu.pl Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny Dr inż. Henryk Marjak ANALIZA WYKORZYSTANIA MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH JAKO INNOWACYJNEGO.
SZKOLNY FESTIWAL 2.0.
STRONY INTERNETOWE KOMUNIKACJA NOWOCZESNA MARCIN GOLEC.
Metody komunikacji międzyludzkiej
Internet. Internetowa rewolucja  Milowym krokiem w rozwoju środków komunikacji o globalnym zasięgu było rozpowszechnienie się internetu. Ilość przesyłanych.
INTERNET jako „ocean informacji”
Metody komunikacji dawniej i dziś
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0  W projekcie udział bierze 500 szkół z całej Polski  w województwie śląskim do projektu przystąpiło 35 szkół.
PORTAL DIGITALIZACJA AGATA BRATEK Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego Konferencja POLSKIE ZBIORY W EUROPEANIE – Toruń, dn. 19 X 2012 r. Japoński.
Jednym z największych problemów związanych z promocją organizacji pozarządowej jest wyasygnowanie środków na zaprojektowanie, hosting, domenę i aktualizowanie.
Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”
MODUŁ II – Aktywność gospodarcza
Baza Usług Rozwojowych
Oferta web studio web.info.pl.
Zapis prezentacji:

W EB 2.0 W NGO. W 15 MINUT. M ICHAŁ P AŁASZ NGO 2.0. Organizacje pozarządowe w społeczeństwie informacyjnym

M ICHAŁ P AŁASZ - WITAM SERDECZNIE :) social media manager w XAOO Interactive doktorant UJ: promocja kultury w internecie => social media kurator wirtualnego Muzeum Erotyzmu => www + social media

WEB 2.0 Serwisy internetowe, w których podstawową rolę odgrywa treść generowana przez ich użytkowników. SOCIAL MEDIA - rozumienie 1 Esencja web 2.0. Termin ogólny:: >>> aktywności związane z zastosowaniem nowoczesnych technologii internetowych >>> aktywności zmierzające do tworzenia interakcji i więzi społecznych za pośrednictwem mediów elektronicznych >>> aktywności mające na celu tworzenie i dzielenie treści: pisanej, wizualnej, audio, video i ich kombinacji.

SOCIAL MEDIA - 2 ROZUMIENIE Kanały komunkikacji wielostronnej: serwisy, media społecznościowe

W EB 2.0 W NGO - NGO W WEB 2.0

TO ZA MAŁO!!! - statyczne - informacyjne - oficjalne

W EB 2.0 W NGO - NGO W WEB blog worpress.com wordpress.org blogger.com blogspot.com blox.pl tumblr.com posterous.com LEPIEJ: - dynamiczne (nowe treści, komentarze, interakcja) - informacyjno-rozrywkowe (więź) - mniej oficjalne, mniejszy dystans

W EB 2.0 W NGO - NGO W WEB blog worpress.com wordpress.org blogger.com blogspot.com blox.pl tumblr.com posterous.com LEPIEJ ALE: - brak partnerstwa: instytucja = nadawca, centrum osoby = odbiorcy, peryferia - osoby muszą przyjść do instytucji

W EB 2.0 W NGO - NGO W WEB blog + serwisy, media społecznościowe INSTYTUCJA PRZYCHODZI DO OSÓB - ONE JUŻ W TYCH SERWISACH SĄ!

W EB 2.0 W NGO - NGO W WEB blog + serwisy, media społecznościowe INSTYTUCJA PRZYCHODZI DO OSÓB - ONE JUŻ W TYCH SERWISACH SĄ! WIELCY GRACZE W POLSCE - MASOWE MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE nk.pl - 12 mln facebook.com - 8 mln użytkowników Źródło: ykul/najpopularniejsze-serwisy- tematyczne-w-sierpniu-2010-roku ykul/najpopularniejsze-serwisy- tematyczne-w-sierpniu-2010-roku

W EB 2.0 W NGO - NGO W WEB blog + serwisy, media społecznościowe INSTYTUCJA PRZYCHODZI DO OSÓB - ONE JUŻ W TYCH SERWISACH SĄ! MNIEJSI GRACZE W POLSCE - RÓWNIE WAŻNI BO SĄ TAM ODBIORCY NGO twitter.com, blip.pl - mikroblogi pinger.pl, flaker.pl - miniblogi

W EB 2.0 W NGO - NGO W WEB blog + serwisy, media społecznościowe INSTYTUCJA PRZYCHODZI DO OSÓB - ONE JUŻ W TYCH SERWISACH SĄ! GRACZE SKUPIENI NA JEDNYM RODZAJU KONTENTU - VIDEO youtube.com vimeo.com

W EB 2.0 W NGO - NGO W WEB blog + serwisy, media społecznościowe SERWISY SPOŁECZNOŚCIOWE DLA PROFESJONALISTÓW - ŹRÓDŁO KONTAKTÓW ZAWODOWYCH I WIEDZY polskie - goldenline.pl profeo.pl międzynarodowy - linkedin.com

W EB 2.0 W NGO - NGO W WEB blog + serwisy, media społecznościowe NIE ZAPOMINAJMNY O NIEZLICZONYCH FORACH TEMATYCZNYCH!

NAJWAŻNIEJSZE Źródło - polecam:

CZY SOCIAL MEDIA SĄ DLA NGO? 1. SZYBKI START - założenie konta to chwila 2. NISKIE KOSZTY (?) - można działać w nich samemu, choć skuteczność może być niska, błędy częste; cenne szkolenia, samokształcenie, konsultacje z profesjonalistami; albo wydajemy pieniądze, albo kosztują nas czas i dużo pracy (każde z mediów to inna technologia i inne zasady społeczne) 3. ZBLIŻENIE SIĘ do odbiorców i interakcja - łatwe dla NGO, bo mają poparcie społeczne, czyste intencje, brak chęci zysku 4. Bonus: aplikacja causes na facebooku - specjalnie dla NGO 199 mln użytkowników, 29 mln $ ze zbiórek, causes.com

CZY SOCIAL MEDIA SĄ DLA NGO? WARTO SPRÓBOWAĆ :) (ale też nie bać się profesjonalistów - pomogą, przyspieszą, zwiększą skuteczność) W domu:

DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ MICHAŁ PAŁASZ Zapraszam: Muzeum Erotyzmu Blog o promocji w internecie: