Moduł trzeci Grupa GimTuba. Trzy źródła informacji, z których najczęściej korzystamy, ucząc się. Ucząc się korzystamy z różnych źródeł. Najczęściej odwiedzane.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Jak pomóc dziecku w nauce?
Advertisements

SZKOŁA NR 316 im Astrid Lindgren
Wyobraźcie sobie, że przychodzicie do domu i mama
Gimnazjum im. Adama Mickiewicza w Brodach
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1 w Strzelcach Opolskich
DZIAŁANIA NA UŁAMKACH ZWYKŁYCH
Kodeks 2.0 Szkoła Podstawowa nr 3 im. M. Konopnickiej Krosno r. szk. 2012/2013.
Uczymy się właściwie korzystać z encyklopedii i słowników.
RODZAJE WYDAWNICTW INFORMACYJNYCH
SŁOWNIKI.
Małgorzata Rostkowska:
Nasza szkoła bierze udział w projekcie,,Wespół w zespół z Matematyką bez Granic' realizowanym przez Polskie Towarzystwo Matematyczne w okresie od r.
Prezentacja szkoleniowa Jak pracować wydajnie i precyzyjnie Ustaw dla tej prezentacji motyw o nazwie ASPEKT i wybierz dla niego zestaw kolorów o nazwie.
Prezentacja szkoleniowa Jak pracować wydajnie i precyzyjnie.
Szkoła Podstawowa Nr 1 w Strzelcach Opolskich
Przedziały liczbowe.
Konspekt, a scenariusz (teza 13).
Uczyłem się na lekcjach
TIK w mig Klasa 6 KODEKS Nie wgrywamy na swoje komputery programów bez licencji - PIRATÓW!!! 2. Nie obrażamy kolegów na portalach społecznościowych.
WITAJ W INTERNETOWYM CENTRUM INFORMACJI MULTIMEDIALNEJ Szkoły Podstawowej Nr 4 im. Tadeusza Kościuszki w Czerwionce - Leszczynach.
Encyklopedie i słowniki w bibliotece szkolnej
Stacje uczenia się WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning.
KODEKS 2.0 Szkoły Podstawowej w Licheniu Starym
Wykonanie: Natalia Gielecińska Klasa IIe
Prezentacja szkoleniowa Jak pracować wydajnie i precyzyjnie.
„Równania są dla mnie ważniejsze, gdyż polityka jest czymś istotnym tylko dzisiaj, a równania są wieczne.” Albert Einstein.
Zmiany w egzaminie maturalnym Egzamin maturalny od 2010 r. 1 CZĘŚĆ USTNA przedmioty obowiązkowe: język polski – nie określa się poziomu egzaminu język.
Szkolny Kodeks 2.0.
Kodeks 2.0 Wersja robocza. Punkt 1 Nauczyciele i uczniowie częściej urozmaicają lekcje grami, filmami, prezentacjami edukacyjnymi i on- line. TAK:NIE:
KODEKS 2.0.
MATURA PRÓBNA PORÓWNANIE WYNIKÓW Z MATURY PRÓBNEJ ORAZ MATURY Z SESJI LETNIEJ 2005.
JAK KORZYSTAĆ Z WSiPnet.pl
Zasoby internetowe Oxford University Press Niniejsza prezentacja podaje krótki opis Oxford Dictionaries online. Mówi o tym, czym są Oxford Dictionaries.
W W W Łukasz Stochniał.
QUIZ O RUCHU DROGOWYM W ramach programu Comenius: „Ruch w Europie- Europa w ruchu”
Wyniki diagnoz w klasach pierwszych i drugich Wrzesień 2014.
Najczęściej popełniane błędy formalne w pracy dyplomowej
„NIEODPŁATNE POMOCE EDUKACYJNE” DO DYREKCJI SZKOŁY Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rodziców oraz pedagogów, Firma CREATUS z pomocą lokalnych firm doposaża.
Mikroekonomia A Ćwiczenia nr 2 pochodne.
… czyli dobre obyczaje Internetu
Debata szkolna 6 grudnia 2012 r. 6 grudnia 2012 r.
Lekcja języka angielskiego. Uczniowie bardzo żywiołowo reagowali na nasz widok, czuliśmy się jak gwiazdy filmowe. Podchodzili do nas z kartkami z prośbą.
1. Czego będziemy się uczyć na lekcjach matematyki w klasie czwartej?
Przedmioty artystyczne są 3:  Muzyka – p. Karolina Szurek, tylko w klasie pierwszej  Plastyka – p. Małgorzata Ozga w klasie 1 i 3 po pół roku  Zajęcia.
Nowa matura – od roku 2015 Informacje ogólne. Przedmioty obowiązkowe Język polski – część pisemna (poz. podst.) + część ustna Język angielski – część.
O nowych zadaniach nauczyciela matematyki w kontek ś cie wyboru podr ę czników i programów nauczania.
Analiza wyników sprawdzianu uczniów klas szóstych Szkoły Podstawowej nr 6 w Ostrowie Wielkopolskim 2015.
1. ZROZUMIENIE ZADANIA a)Co jest niewiadome? Czego szukamy? Co chcemy znaleźć? b)Co jest dane? Co wiemy o zadaniu? c)Jaki jest warunek? d)Czy warunek.
Planowanie pracy nauczyciela. PODSTAWA PROGRAMOWA  1. Cele ogólne – czego mamy nauczyć  2. Treści programowe – realizując je mamy nauczyć umiejętności.
Jak korzystać z internetu? Porady Młodych Dziennikarzy.
Sprawdzian w klasie szóstej szkoły podstawowej w roku szkolnym 2015/2016.
SPRAWDZIAN W KLASIE SZÓSTEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ OD ROKU SZKOLNEGO 2014/2015.
Internet – nasza codzienność. Co to takiego Internet? Co to Internet to chyba każdy wie. Są jednak rzeczy, o których warto wiedzieć ;)
”FALSE FRIENDS” (Źródła ilustracji:
Zdefiniować problem Jaki jest problem? Jakie są główne założenia? Jak chcesz śledzić przebieg funkcjonowania projektu ? metody ewaluacji Budżet Jakie źródła.
Lekcja Temat: Porównywanie ułamków zwykłych. Opracowała: Adrianna Szablewska –uczennica kl. 6B Szkoły Podstawowej nr 2 we Wronkach.
Wyniki badań ankietowych w Szkole Podstawowej nr 6 w Inowrocławiu Inowrocław, maj 2011 r. Jak rozwijamy nasze zainteresowania?
Co to jest funkcja? Opracowała: Monika Grudzińska - Czerniecka.
Podsumowanie I półrocza 2016/2017
Języki obce.
Jak pomóc dziecku w nauce języka obcego?
TIK w szkole.
Uczymy się właściwie korzystać z encyklopedii i słowników.
* PROCESÓW TECHNOLOGICZNYCH
Prezentacja edukacyjna lub konferencyjna
Możliwość korzystania z dziennika elektronicznego przez rodziców.
Prezentacja szkoleniowa
Educational Technology Today - Bell Teacher Training 2017
Zapis prezentacji:

Moduł trzeci Grupa GimTuba

Trzy źródła informacji, z których najczęściej korzystamy, ucząc się. Ucząc się korzystamy z różnych źródeł. Najczęściej odwiedzane przez nas są to strony:  Matematyka dla szkoły podstawowej. Są tam bardzo dokładnie i precyzyjnie objaśnione różnego rodzaju definicje oraz zadanie matematyczne, z którymi mamy szczególny problem.  Jest to bardzo dobry słownik, w którym jest obszerna gama wyrazów i ich synonimów. Pisząc wypracowania lub różne prace do szkoły, możemy z niego skorzystać.  Korzystamy również ze stron przeznaczonych do nauki języka angielskiego. Często z niego korzystamy, ponieważ jest dokładnie i łatwo objaśnione czasy.

Trzy źródła informacji, z których najczęściej korzystacie, odrabiając lekcje. Odrabiając lekcje korzystamy z różnych źródeł. Najczęściej odwiedzane przez nas są to strony:  Na tej stronie umieszczone są rozwiązania do zadań. Po odrobieniu lekcji zawsze można sprawdzić czy zadanie jest dobrze rozwiązane. Oczywiście nie ma tam umieszczonych jeszcze wszystkich przedmiotów, ale za jakiś czas powinny się już pojawić.  Na tej stronie również znajdziemy rozwiązania do zadań. Są tam także nie tylko prace domowe, ale również pytania problemowe.  Ta strona jest bardzo podobna do wymienionej powyżej. Tam również często są zadania ze szkoły jak i pytania problemowe.