Projekt Miasta Ruda Śląska/Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i współfinansowany ze środków.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Stowarzyszenie na Rzecz Dzieci i Młodzieży JESTEM im. Św
Advertisements

PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2
Prezentacja na wywiadówkę
Metody poszukiwania pracy. Ważne jest: - jakiej pracy szukasz? -gdzie chcesz pracować? - jaki wymiar czasu pracy Cię interesuje? - ile czasu decydujesz.
Jak wybrać zawód? Przygotowujemy się do podjęcia
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejski ego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Multimedialni uczniowie.
AUTOPREZENTACJA.
Aktywność zawodowa z nowotworem
SZKOŁA MARZEŃ Program zwiększania szans edukacyjnych i życiowych uczniów szkół wiejskich 1   16.
Rozmowa kwalifikacyjna
Skuteczne zachowania na rynku pracy
Bezpieczne poruszanie się po internecie.
AUTOPREZENTACJA mgr ANNA SIEDLECKA.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów.
Kim jestem? Wciąż sobie zadaję to pytanie…
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Prowadzenie wywiadów grupowych MODUŁ IV Sesja 2B PROGRAM WZMOCNIENIA.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
W JAKI SPOSÓB ZMIENIĆ NIEPRAWIDŁOWY ODBIÓR KOMUNIKATÓW WERBALNYCH I NIEWERBALNYCH W RELACJACH UCZEŃ – NAUCZYCIEL – RODZIC.
Anna Paszkowska-Rogacz
Jak dobrze zaprezentować się pracodawcy ?
Dwa sposoby komunikowania się: sposób werbalny 35% – słowa,
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie Instytucja Wdrażająca Program Operacyjny Kapitał Ludzki w województwie małopolskim Powiat Nowotarski Wnioskodawca.
IDENTYFIKACJA POTRZEB
Rzecz o efektywności w biznesie
„Kompleksowe umiejętności – gwarantem przyszłości”
DANE INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM J. MARCIŃCA W KOŹMINIE WLKP. ID grupy: 97/93_MF_G1 Opiekun: MGR MARZENA KRAWCZYK Kompetencja:
Wystąpienia publiczne.
Dorota Janiszewska Wojewódzki Ośrodek Metodyczny, Gorzów Wlkp.
Skuteczny savoir – vivre w biznesie,
PORADNIA PSYCHOLOGICZNO – PEDAGOGICZNA W SUWAŁKACH
Początek Drogi do Kariery Zawodowej
Problemy rynku pracy..
Wyrównywanie szans edukacyjnych. Projekt systemowy ZAGRAJMY O SUKCES Od r realizowany jest w szkole projekt systemowy ZAGRAJMY O SUKCES w ramach.
Zajęcia integracyjno-edukacyjne dla uczniów klas I odbyły się w okresie od września do listopada 2006r. i objęły 138 uczestników czyli 5 klas I. Ponadto.
Dorota Janiszewska Wojewódzki Ośrodek Metodyczny, Gorzów Wlkp.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Gimnazjum w Wyszkach ID grupy:
Ankieta dla uczniów „Demokracja a życie w szkole. Kto i jak podejmuje decyzje w naszym gimnazjum?”
Współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PROJEKT : NOWA JAKOŚĆ – NOWE MOŻLIWOŚCI IV.
Jak napisać wywiad Krok po kroku.
BUDOWANIE RELACJI Materiał opracowali: Ewa Juszczyk, Paweł Borecki.
„Autoprezentacja” MODUŁ Klasa I.
PORADNIA PSYCHOLOGICZNO -PEDAGOGICZNA
Komunikacja niewerbalna mowa ciała i nie tylko
Witam Państwa, Od 2007 jestem wicedyrektorem Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych w Warszawie. Od tego czasu powiat przasnyski otrzymał
Jak wybrać zawód?.
Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie Projekt Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe.
Co chcieliśmy osiągnąć?
Karolina Iciek „Podniesienie umiejętności zawodowych technika obsługi turystycznej na europejskim rynku pracy” realizowanego przez FRSE w ramach Europejskiego.
Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Małgorzata Krzeszowska Autoprezentacja Projekt jest współfinansowany.
ROZMOWA KWALIFIKACYJNA
Współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PROJEKT : “NOWA JAKOŚĆ – NOWE MOŻLIWOŚCI IV”
KOMUNIKACJA MIĘDZYLUDZKA
METODY KOMUNIKACJI.
Symulacja wyborów do parlamentu Rzeczypospolitej w gimnazjum w Lubaszu.
ROZMOWA KWALIFIKACYJNA Moje przygotowanie. Mój cel  Przed rozmową istotne jest określenie stanowiska pracy, które chcę zdobyć oraz uświadomienie sobie.
Asertywność w relacjach społeczno – zawodowych w ramach projektu „Licencja pracownika ochrony fizycznej I-go stopnia pierwszym stopniem do zatrudnienia”
Portret lidera. Zygmunt Korzeniewski Wpływ na innych Przede wszystkim na członków grupy, aby wzięli na siebie większe zadania, stosowali ostrzejsze normy.
Projekt „Zachodniopomorskie Obserwatorium Rynku Pracy” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa w ramach Poddziałania.
MODUŁ 2 TEMAT 1 POZIOM 1 Jak zrobić dobre pierwsze wrażenie?
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Lider Projektu: 2 Partner projektu: Projekt „SZKOŁA SUKCESU” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Beneficjent:
AUTOPREZENTACJA - DEFINICJE, ZASADY, PORADY. Opracowała Alicja Szalewska.
EDUKACJA MATEMATYCZNA skuteczna, przyjazna dziecku i nauczycielowi Arkadiusz Mroczyk.
Pierwsze kroki na rynku pracy a kształtowanie wizerunku osobistego
Wystąpienia publiczne Akcja Masz Głos, Masz Wybór
Spotkanie ze Słowem Mk 8, Z Ewangelii według świętego Marka:
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2
Skuteczność zachowań werbalnych i niewerbalnych w sytuacjach
Zapis prezentacji:

Projekt Miasta Ruda Śląska/Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Autoprezentacja i umiejętność poruszania się po rynku pracy Zajęcia pozalekcyjne nastawione na rozwój kompetencji kluczowych u uczniów rudzkich szkół ponadgimnazjalnych B. Dyjas, I. Zaszkodna

Prezentacja Imię i nazwisko Cztery cechy charakterystyczne Jestem tutaj ponieważ…. Chciałabym (chciałbym) uzyskać… Czas prezentacji: 90 sekund

Rutyna antystresowa 5 minut spaceru Głęboko oddychaj Sprawdź swój wygląd Koncentruj się na zadaniu Kontroluj rozmowy samego z sobą Myśl pozytywnie Kontroluj sposób odżywiania

Komunikacja niewerbalna Mimika (uśmiech, grymasy) Sylwetka (postawa, budowa) Gesty, poruszanie się Wygląd, ubiór Zapach, Głos (tempo, barwa, wysokość), Zewnętrzne atrybuty.

Aby sprawiać wrażenie Osoby pewnej siebie Mów w pierwszej osobie Mów: wiem, chcę, umiem, uważam, moim zdaniem Pytaj: chcę się jeszcze dowiedzieć Osoby niepewnej Mów: mówi się, podobno, Mów: nie jestem pewien, tak-ale, może tak, chyba Pytaj: może mógłbym zapytać o…

Najczęściej pojawiające się pytania Ile chce Pan(i) zarabiać? Czy planuje pani założyć rodzinę? Czy jest pan(i) dyspozycyjna? Co może nam Pan(i) o sobie powiedzieć? Dlaczego wybrał(a) Pan(i) naszą firmę?

Sposoby szukania pracy Pytanie znajomych, krewnych, Odwiedzanie firm (głównie do 20 pracowników), Urząd pracy (staże), Internet Ogłoszenia w prasie, Rozmowy telefoniczne

Dziękuję za uwagę!