Skrócenie czasu jazdy na odcinku Warszawa – Katowice

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
KONCEPCJA ZAGOSPODAROWANIA TERENÓW W SĄSIEDZTWIE DWORCA KOLEJOWEGO WROCŁAW PSIE POLE – PARK&RIDE PSIE POLE.
Advertisements

ROLNICTWO I GOSPODARKA ŻYWNOŚCIOWA
Waldemar Węgrzyn Dyrektor Projektu
ZAŁOŻENIA DO ROCZNEGO ROZKŁADU JAZDY POCIĄGÓW 2009/2010
Projektowanie urządzeń automatycznego rozrządzania wagonów na górkach rozrządowych Zawiercie, 15 – 16 września 2011r.
Janusz Cobala – IZAT Tarnowskie Góry
Modernizacja linii kolejowej E 20 na odcinku Mińsk Mazowiecki – Siedlce ISPA 2000/PL/16/P/PT/002 Warszawa, 12 września 2007r.
Wybrane inwestycje infrastrukturalne w zakresie transportu szynowego w województwie wielkopolskim Janusz Górny Polityka przestrzenna a transportowa.
Z Modernizacja linii E 65 - Południe na odcinku Grodzisk Mazowiecki – Kraków/Katowice – Zwardoń/Zebrzydowice – granica państwa Andrzej Biały – Kierownik.
Modernizacja linii kolejowej E65
Możliwości lokalizacji stacji KDP w zachodniej części woj. łódzkiego
Z Modernizacja linii E 65 - Południe na odcinku Grodzisk Mazowiecki – Kraków/Katowice – Zwardoń/Zebrzydowice – granica państwa Andrzej Góźdź – Kierownik.
Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II,
Kierunki rozwoju kolei dużych prędkości w Polsce
SITK Radom - XX Radomskie Dni Techniki
Projekt planu robót na rok 2008 na terenie województwa lubelskiego
Konferencja Promocyjna Sektorowego Programu Operacyjnego Transport
Kierunki rozwoju kolei dużych prędkości w Polsce
Program budowy linii dużych prędkości
Studium wykonalności – -dokumentacja przedprojektowa
Restrukturyzacja Łódzkiego Węzła Kolejowego
INWESTYCJE DROGOWE W MAŁOPOLSCE PÓŁNOCNEJ.
Warunki rozwoju przewozów kolejowych
Urząd Marszałkowski Województwa DolnośląskiegoWrocław, 16 marca 2009 r.1 Szkolenie dla beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa.
UNIA EUROPEJSKA FUNDUSZ SPÓJNOŚCI EUROPEJSKI FUNDUSZ ROZWOJU REGIONALNEGO 12 stycznia Ministerstwo Środowiska.
STAN PRZYGOTOWAŃ POLSKIEJ INFRASTRUKTURY KOLEJOWEJ DO EURO 2012
Katowice, 19 marca 2008 r. Sektorowy Program Operacyjny Transport Janusz Mikuła Podsekretarz Stanu w MRR Łódź, 6 czerwca 2008 r.
Studium wykonalności - dokumentacja przedprojektowa
Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Pomorskiego na lata Departament Programów.
r., godz – 15.00, – Ochrona danych medycznych
Działania realizowane przez Samorząd Województwa Dolnośląskiego na rzecz transportu pasażerskiego
Analiza bezpieczeństwa osób i mienia na terenie zarządzanym przez PKP PLK S.A. Rok 2010.
w latach 2008 – 2010 zbadane przez inspektorów pracy OIP w Katowicach
MODEL ZARZĄDZANIA DROGAMI NA POZIOMIE LOKALNYM
ArcelorMittal - światowy lider produkcji stali
Międzynarodowe Targi Budownictwa Drogowego AUTOSTRADA-POLSKA 2009 Kielce maja 2009.
Grudzień 2011 Prezydenta Miasta Ruda Śląska Budżet Miasta na 2012 rok.
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Kolei Dużych Prędkości
Działania w zakresie poprawy brd na sieci dróg powiatowych Posiedzenie Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Strzyżów, 6.III.2012 r.Krzysztof Piękoś
Kierunki rozwoju kolei dużych prędkości w Polsce
Budowa drugiej linii metra Metro Warszawskie Sp. z o.o.
MATERIAŁ INFORMACYJNY o planach inwestycyjnych
Marek Kubera, Dyrektor Projektu w PKP Polskie Linie kolejowe S.A.
SPRAWOZDANIE Z WYKONANIA BUDŻETU POWIATU BIESZCZADZKIEGO za 2009 rok.
inwestycyjnych i remontowych
Marek Kubera, Dyrektor Projektu w PKP Polskie Linie kolejowe S.A.
-17 Oczekiwania gospodarcze – Europa Wrzesień 2013 Wskaźnik > +20 Wskaźnik 0 a +20 Wskaźnik 0 a -20 Wskaźnik < -20 Unia Europejska ogółem: +6 Wskaźnik.
Środowiskowa odpowiedzialność w polityce inwestycyjnej
PRZEZ KUJAWSKO – POMORSKI ZARZĄD MELIORACJI
W latach 2007 – 2010 wyremontowano: Chodniki o powierzchni około 58 tys. m 2 Nawierzchnie jezdni o powierzchni około 254 tys. m 2 To jest na długości.
Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki.
ZAŁOŻENIA DO ROZKŁADU JAZDY POCIĄGÓW WKD WAŻNEGO OD DO ROZKŁAD JAZDY POCIĄGÓW WKD 2009/2010 GRODZISK MAZOWIECKI 2009.
Poczuj przyjemność z podróży koleją w Kujawsko-Pomorskiem Dla rozwoju infrastruktury i środowiska POIiŚ Polepszenie jakości usług przewozowych poprzez.
i regulacji torów kolejowych
„Modernizacja linii kolejowej E30,
Projekt inwestycyjny modernizacji połączenia kolejowego objęty Programem Operacyjnym Infrastruktura i Środowisko Wrocław – Poznań - Szczecin współfinansowany.
Podpisanie Umowy o Dofinansowanie dla zadania pn.
Krótsze podróże z Opola do Kędzierzyna Koźla i Katowic
Wrócą pociągi na trasę Jarocin – Września – Gniezno
Kolejowa odnowa Modernizacja estakady w Gorzowie Wielkopolskim
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Zarządca infrastruktury Krajowy Program Kolejowy
Forum Inwestycyjne Warszawa, 11 stycznia 2018 r..
V Plenarne Forum Inwestycyjne
Koncepcja modernizacji linii Wrocław – Jelenia Góra
KDP W POLSCE Autor: Adam Maćkowiak.
Zarządca narodowej sieci linii kolejowych
Zarządca narodowej sieci linii kolejowych
PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Podsumowanie 2018 roku
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Linii Kolejowych w Nowym Sączu
Zapis prezentacji:

Skrócenie czasu jazdy na odcinku Warszawa – Katowice mgr inż. Janusz Kanik Zastępca Naczelnego Dyrektora ds. Projektów Inwestycyjnych Oddział Regionalny w Katowicach Warszawa - Katowice, 14 grudnia 2009r.

Czas przejazdu EC Sobieski na odcinku: Warszawa Centralna – Katowice 2000 r. – 2h 35 min. 2009 r. – 2h 42 min. 14 grudnia 2009r – 2h 23 min. Czas przejazdu EC Sobieski na odcinku: Katowice – Warszawa Centralna 2000 r. – 2h 43 min. 2009 r. – 2h 45 min. 14 grudnia 2009 r. – 2h 22 min.

Roboty inwestycyjne wykonane w latach 2007 - 2008 Linia nr 1 odcinek Zawiercie - Katowice st. Zawiercie - modernizacja 11 szt. semaforów, wymiana 14 szt. napędów elektrycznych zwrotnicowych, dokumentacja Wartość robót w roku 2007: 75,0 tys. zł Wartość robót w roku 2008: 549,1 tys. zł Wartość zadania ogółem: 624,1 tys. zł Wzmocnienie wiaduktu w km 309,941 w stacji Sosnowiec Wartość zadania w roku 2007: 1 167,8 tys. zł. st. Łazy – opracowanie dokumentacji na modernizację 12 szt. semaforów, wym. 20 szt. napędów elektrycznych zwrotnicowych, budowę centralizacji rozjazdów w rejonie ŁB13 i ŁB. Wartość zadania w roku 2007: 194,0 tys. zł Razem: 17 098,6 tys. zł Modernizacja nawierzchni poprzez wymianę: 18,696 kmt szyn typu S49 bezstykowych oraz wzmocnienie nawierzchni toru nr 1 i 2 w km 300,1 - 314,8 poprzez wymianę 5500 szt podkładów, oczyszczanie podsypki, mechaniczne podbicie toru i regulacja osi toru. Wartość robót w roku 2007: 7 985,4 tys. zł Wartość robót w roku 2008: 7 127,3 tys. zł Wartość zadania ogółem: 15 112,7 tys. zł

Roboty wykonane w 2008 r. w ramach Projektu "Poprawa stanu infrastruktury w Polsce" ISPA/FS 2001/PL/16/P/PT/015 Linia nr 1 odcinek Zawiercie - Katowice

Roboty inwestycyjne wykonane w 2009 r. Linia nr 1 odcinek Zawiercie - Katowice Roboty inwestycyjne wykonane w 2009 r. Do wykonania w grudniu 2009 r.: Modernizacja toru nr 1 w km 314,700 – 317,200 poprzez wymianę 2000 szt. podkładów, regulację niwelety toru w planie i profilu, Wartość zadania ogółem: 850,0 tys. zł Modernizacja toru nr 2 w km 296,900-298,100 i 314,723 - 317,311 oraz nawierzchni przejazdu w torach nr 1 i 2 w km 296,590 - 296,610 Wartość zadania ogółem: 4 099,7 tys. zł Razem: 16 901,5 tys. zł Modernizacja nawierzchni poprzez wymianę: 9,420 kmt szyn typu S49 bezstykowych oraz wzmocnienie nawierzchni toru nr 2 w km 300,1 - 314,8 poprzez wymianę 5 500 szt. podkładów, oczyszczanie podsypki, mechaniczne podbicie toru, regulację osi toru i przebudowę 6 szt. rozjazdów. Przebudowa przejazdów kolejowych: w km 302,012 i km 307,093 Wartość zadania ogółem: 11 951,8 tys. zł.

Roboty utrzymaniowo - naprawcze Linia nr 1 odcinek Zawiercie - Katowice Roboty utrzymaniowo - naprawcze

Problemy eksploatacyjne

mgr inż. Janusz Kanik – IRT Katowice Dziękuję za uwagę mgr inż. Janusz Kanik – IRT Katowice Opracował: Janusz Ossowski – IRIP Katowice