Nikt nie jest tak blisko spraw lokalnych, jak my. * TAK ! CZYTA NAS PONAD 4 MILIONY OSÓB! *

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Warszawa 2008.
Advertisements

Opinie Polaków na temat usług szpitalnych
Dlaczego warto reklamować się w Radiu 7?
CAŁA POLSKA CZYTA DZIECIOM – raport Przygotowany dla Fundacji ABC XXI 30 października 2006.
NA PODSTAWIE DANYCH FIRMY LOKALNE BADANIA SPOŁECZNE
Polish Yellow Pages Operator Telekomunikacyjny Yellow Phone ,
Irena Wóycicka Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową
Oferta dzienników regionalnych
Krzyżówki Dodatek Super Expressu.
Raport z badań społecznego odbioru prowadzonych działań inwestycyjnych opracowany na zlecenie Gminy Zabrze oraz Zabrzańskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów.
Oferta dzienników regionalnych Biuro Reklamy Mediów Regionalnych.
PREZENTACJA BANKIER.PL. Bankier.pl – Fakty Lider wśród internetowych serwisów finansowych Ponad 650 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie 6 mln odsłon.
Oferta dzienników regionalnych
PYRLANDIA 2010 ul. Zgoda 14/8, Poznań; tel
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Metro.Net Edukacja Pakiet Pakiety multimedialne
Narciarski weekend pogoda dla narciarzy i snowboardzistów oferta dla sponsora.
PREZENTACJA styczeń 2010.
Tegoroczny Katowicki Sylwester z gwiazdami odbędzie się na placu przed słynnym katowickim Spodkiem. Stanie tam duża nowoczesna scena z multimedialną scenografią.
Oriflame Sprzedaż i marketing Elżbieta Medalis Menedżer klubu Oriflame.
Festiwal Nauki 2009 Prezentacja wyników badań Autor: Olga Wagner Koordynacja: Kuba Antoszewski.
Gazeta i czasopismo - źródło aktualnej wiedzy.
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
prezentacja sieci reklamowej w grach PlayAds oferta dla reklamodawców
Sosnowiec 17 października 2006 GRUPA KAP I TAŁOWA.
Korzystanie z usług edukacyjnych w świetle wyników Diagnozy Społecznej 2011 Irena E. Kotowska, Izabela Grabowska Instytut Statystyki i Demografii Szkoła.
Reklama prasowa.
Kolor i wielkość reklamy
Z reklamą w Naszej Roli jest jak z trawą. Nie widać jak rośnie, ale co tydzień trzeba ją kosić.
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
marketing Spotkanie drugie w pełnym gronie….
DOCIERAMY DO CAŁEJ POLSKI LOKALNEJ
Jaka reklama, taka sprzedaż. Samochody osobowe, a reklama
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
Segmenty rynku prasowego
Warszawa Wędkarski Świat Wędkarstwo jest to największa grupa hobbystyczna w Polsce. Wędkarze stanowią 7,3 % populacji 15+ czyli jest to:
Interactive Marketing Partner marketing
Serwis internetowy tygodnika Polityka
Jak zwiększyć sprzedaż w hipermarketach?
Oferta Rzeszów, 16 czerwca 2011 Cudze chwalicie ….
Profil pisma Gwiazdy to:
EDI NET - badania.
Wyniki finansowe Grupy AB I kwartał 2009 roku. AB S.A., ul. Kościerzyńska 32, Wrocław | | 2 PODSTAWOWE INFORMACJE AB S.A. jest.
Czerwiec 2007 Przygotowała Kinga Soczewka BRIEFINDEX - wyniki piętnastej fali badania.
Ankieta została przeprowadzona z mieszkańcami Gminy Nadarzyn w ramach Młodzieżowej Akcji Obywatelskiej- 20 lat wspólnie. Pytania na które odpowiadali ankietowani:
Najlepszy adres w stolicy NAJLEPSZY ADRES W STOLICY.
Najlepszy adres w stolicy NAJLEPSZY ADRES W STOLICY.
ZOW czytelnictwo ostatniego wydania – centrale cała Polska RMT- Retail Media Track – SMG/KRC MillwardBrown.
Polskie Badania Czytelnictwa, realizacja Millward Brown, styczeń 2013 r.; podstawa procentowania - populacja Polski w wieku lat. 19% Polaków nie.
Celem tej prezentacji jest przedstawienie programu Młodzi przedsiębiorczy i przybliżenie wam podstaw firmy.
MAGAZYN FAMILIA miesięcznik współczesnej rodziny.
Rynek e-prasy w Polsce Marcin Skrabka
Założenia Oferty Handlowej TVP POZNAŃ na Płynne wejście w nowy rok Oferta na 2015 obowiązuje od 1 LUTEGO 2015 Styczeń w całości jest sprzedawany.
Jako element polityki prorodzinnej w Polsce
Dzień dobry, Cieszymy się, że wybrali Państwo nasz portal internetowy EKO, OZE ekoenergia.pl Zespół “Ecoeurope.eu” Sp. z o.o. Wita Państwa serdecznie w.
Super Express dziennik XXI wieku. Super Express - lider w swojej klasie ! formą unikatowa wśród dzienników ogólnopolskich czytelnictwem wiodąca pozycja.
Jesteśmy pierwsi na Pomorzu Od grudnia na całym Pomorzu „Dziennik Bałtycki” ukazuje się wraz z „Wieczorem Wybrzeża” Województwo pomorskie zamieszkuje 1,7.
Konferencja Prasowa Warszawa, 2 września 2015 r..
Prawdy oczywiste Twoja firma w obliczu nowej ustawy o prawach konsumenta - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
L. Firma powstała w 2000 r. jako wydawca magazynu Aktivist, a przez kolejne 14 lat sukcesywnie wzbogacała swoje portfolio o kolejne brandy. Valkea Media.
Monitoring Wydatków Reklamowych Kantar Media
Źródło: SMG/KRC Poland-Media, TGI, woj.. Pomorskie, fala I – VI’2002 Czytelnictwo Dziennika Bałtyckiego poniedziałekwtorekśrodaczwartekpiąteksobota.
Projekt „Zachodniopomorskie Obserwatorium Rynku Pracy” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa w ramach Poddziałania.
Badanie PBC  Od 1998 roku.  Wszystkie rodzaje prasy.  Realizuje Instytut Millward Brown.  Badaniem objętych jest ponad 160 pism.  Publikowane są.
...i jeszcze jedno. NAJBARDZIEJ PRESTIŻOWE I NAJWYŻEJ OCENIANE PRZEZ PRZEDSIĘBIORCÓW WYDARZENIE BIZNESOWE W REGIONACH.
Agencjasukurs Oferta reklamowa 2012/13 agencjasukurs Oferta reklamowa Kwartalnik skomputeryzowanych nauczycieli bibliotekarzy OFERTA REKLAMOWA Biblioteka.
Stan czytelnictwa w Polsce w 2016 roku
Najlepszy adres w stolicy
Finanse powiatowe - stan aktualny - potrzeby i oczekiwania
Zapis prezentacji:

Nikt nie jest tak blisko spraw lokalnych, jak my. * TAK ! CZYTA NAS PONAD 4 MILIONY OSÓB! *

TYGODNIK LOKALNY to porozumienie 101 samodzielnych tygodników lokalnych o zasięgu jednego lub kilku powiatów. Każdy z nich jest tytułem płatnym. 99 TYTUŁÓW * PRECYZYJNIE ZAADRESOWANE * 4 MLN CZYTELNIKÓW Każdy wydaje niezależny polski wydawca – lokalny przedsiębiorca bądź spółdzielnia dziennikarska.

Łączny nakład egz. Sprzedaż egz.* Zasięg 16 województw 288 powiatów *wg deklaracji wydawców i w części nakładu – ZKDP * NIE MA DRUGIEGO TAKIEGO MEDIUM W POLSCE ! * Niezależne tygodniki lokalne są najbardziej opiniotwórczym medium w mniejszych ośrodkach miejskich i na wsi.

1.Unikatowy odbiorca – zasięgi naszych tytułów nie pokrywają się. 2.Nowe terytorium – duże firmy najczęściej korzystają z gazet docierających do mieszkańców dużych miast, pomijają tym samym istotną grupę klientów z mniejszych ośrodków. 3.Efekt świeżości – w naszych gazetach dominują reklamy lokalne. Każda reklama dużej firmy ogólnopolskiej wywołuje zainteresowanie czytelników. 4.Bliskość klienta – nasze tytuły są lubiane i szanowane przez swoich czytelników, mają dobrą reputację tam, gdzie się ukazują. Czytelnicy nam ufają, a jak wynika z prowadzonych przez nas badań, lubią i czytają także reklamy, które publikujemy. 5.Oszczędność czasu – dzięki ofercie pakietowej TYGODNIK LOKALNY reklamodawca nie musi składać 99 odrębnych zamówień w pojedynczych redakcjach, ale wypełnia jedno zamówienie i dostarcza reklamę pod jeden wskazany adres. My załatwiamy resztę. 6.Niższe koszty – cena reklamy w pakiecie TYGODNIK LOKALNY to zaledwie połowa rzeczywistej wartości cennikowej kupowanej powierzchni. *OFERUJEMY NAJBARDZIEJ ATRAKCYJNE KOSZTY DOTARCIA NA RYNKU ! * DLACZEGO MY ?

Nasi czytelnicy to wartościowi konsumenci o stabilnych dochodach, którzy czytają reklamy 41% wymienia reklamy i ogłoszenia jako główny powód czytania tygodników w naszej ofercie, 95% zapoznaje się z zamieszczanymi reklamami, 67% zapoznaje się dokładnie z ich treścią. * Dane na podstawie badania ankietowego wykonanego przez SMG/KRC w 2005 roku (2.622 ankiety) *CZYTELNICY TYGODNIKÓW LOKLANYCH ZWRACAJĄ UWAGĘ NA REKLAMĘ ! *

Od 5 lat na zlecenie Stowarzyszenia Gazet Lokalnych badania czytelnictwa prasy lokalnej w Polsce realizuje instytut Millward Brown SMG/KRC. Dotychczas w badaniu wzięło udział 40 tysięcy osób. Wyniki badania czytelnictwa odnoszą się do całej populacji Polaków powyżej 15 lat (ok. 30 mln osób). * POZNAJ WYNIKI BADAŃ CZYTELNICTWA TYGODNIKÓW LOKALNYCH *

13,6% 12,5% 11,3% Ponad 4 miliony czytelników * TYGODNIKI LOKALNE OSIĄGNĘŁY STABILNĄ LICZBĘ CZYTELNIKÓW *

7,8 % Ostatnie wydanie czytało blisko 2,5 mln osób * OSÓB CZYTAŁO OSTATNIE WYDANIE TYGODNIKA LOKLANEGO

* TREND WZROSTOWY CZYTELNIKÓW CZYTAJĄCYCH W OKRESIE DO 30 DNI

Wskaźniki przydatne w planowaniu kampanii Czytelnictwo przeciętnego wydania CPW = 8,3% OTS +1 = osób Affinity Index w grupach docelowych (na podstawie CPW) 1. Mieszkańcy miast od 20 tys. do 49 tys. = Mieszkańcy miast od 50 tys. do 99 tys. = Osoby z wykształceniem średnim = Duże rodziny np. z trójką dzieci = 160 Koszty dotarcia CPT = 39 zł (full page full colour) * ZAKUP REKLAMY W TYGODNIKU LOKLANYM TO DOBRA INWESTYCJA *

Pakiet reklamowy ** Fala ** obejmuje wszystkie tytuły projektu klient sam decyduje o czasie i miejscu reklamy we wszystkich 99 tytułach Twoja reklama jak FALA rozlewa się po całej Polsce obejmując z każdym tygodniem coraz to nowe regiony. Podąża za promocją i wydarzeniami odbywającymi się w różnych miastach, w różnych terminach. * ZAKUP REKLAMY W TYGODNIKU LOKLANYM TO DOBRA INWESTYCJA *

Dobrze znamy naszych czytelników, a prowadzone przez nas badania potwierdzają, że stanowią oni grupę obiecujących konsumentów. * SZANSA: DOCIERAMY DO OSÓB, KTÓRE POSIADAJĄ SIŁĘ NABYWCZĄ *

* TYGODNIK LOKALNY DOCIERA ZARÓWNO DO KOBIET, JAK I DO MĘŻCZYZN *

* CZYTAJĄ NAS OSOBY W WIEKU PEŁNEJ AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ *

* WIĘKSZOŚĆ CZYTELNIKÓW TL MA STAŁE ŹRÓDŁA DOCHODU *

* WIĘKSZOŚĆ MA USTABILIZOWANĄ SYTUACJĘ RODZINNĄ *

* DOCIERAMY DO OSÓB WYKSZTAŁCONYCH*

* CZYTELNICY TL DYSPONUJĄ KWOTĄ PONAD 10 MLD ZŁ MIESIĘCZNIE *

Poza miastami wojewódzkimi czyta się przede wszystkim nasze tygodniki. Jesteśmy liderem jeśli chodzi o sprzedaż i czytelnictwo na tym terenie Przykładowo na terenie ukazywania się *Gazety Regionalnej przypada 200 egz tego tygodnika na 1000 mieszkańców, *Wiadomości Wrzesińskich 160 egz na 1000 mieszkańców, *Gazety Jarocińskiej 150 egz na 1000 mieszkańców. *największy dziennik Fakt w powiatach gdzie ukazują się wymienione tytuły to tylko egz na 1000 mieszkańców

Zaczęliśmy sprzedawać reklamę w sieci TYGODNIK LOKALNY w 2005 roku. Zaufali nam: Era, Orange, Provident, BGŻ, Narodowy Bank Polski, Vectra, Agencja Rynku Rolnego, BZ WBK, Bank BPH, PZU, Astra-TVP, i inni.

ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY Stowarzyszenie Gazet Lokalnych Warszawa, ul. Foksal 3/5, pokój 19 Biuro Reklamy SGL Marek Olejnik