Lekcja prowadzona przez uczennice klasy VI „c”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Wyobraźcie sobie, że przychodzicie do domu i mama
Advertisements

Matematyka ciekawa, ciekawsza…
JEM ZDROWO PROJEKT EDUKACYJNY W RAMACH PROGRAMU SZKOŁA Z KLASĄ 2.0
Karolinka Pachucy kl.6d.
Matematyka Wykonała Ewelina Kaszyńska.
Gimnazjum nr 4 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Tychach
Technologia Informacyjno-Komunikacyjna
Wielokąty w naszym życiu
KORZYSTANIE Z TIK. KORZYSTAMY Z TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH NA PRZERWACH MIĘDZYLEKCYJNYCH.
Ankieta została przeprowadzona wśród uczniów klas pierwszych w listopadzie 2013 r., przez uczennice klasy 3B: Annę Klecuń, Karolinę Gaczoł i Martę Eljaszewicz.
Szkoła Podstawowa Nr 3 w Słupcy Uczniowie klas III
Sz. Cel: poznanie podstawowych informacji związanych z profilaktyką uzależnień, zrozumienie potrzeby walki z uzależnieniem, zna zagrożenia społeczne i.
Ankieta była anonimowa i objęła 80 Rodziców
‘A Tale of Tolerance’ HISTORIA TOLERANCJI
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2
Ocenianie Kształtujące
Pola figur płaskich Stanisława Kalita.
Starożytni Matematycy
Rok z Kodeksem 2.0 – plusy i minusy
Czym jest czas? Projekt realizowany przez uczniów kl.4a
Debata szkolna nad Kodeksem 2.0 I Liceum Ogólnokształcące im. Henryka Sienkiewicza w Świebodzinie 11 grudnia 2013.
Podstawowe figury geometryczne
Praktyczne przetestowanie i zastosowanie zasad Kodeksu 2.0
Wykorzystywać dyktafony za zgodą nauczyciela do nagrywania lekcji.
KODEKS 2.0 Projekt Szkoła z klasą. 1. TIK – pomoc naukowa w szkole. Dziel się wiedzą i udostępniaj pomocne materiały. 2. Korzystamy tylko z wiarygodnych.
Szko ł a Podstawowa nr 120 im. Konstytucji 3 Maja w Ł odzi, ul. Centralna 40.
Zespół Szkół Gastronomicznych im. Karola Libelta w Poznaniu Młodzi Głosują.
Kodeks klasy 1B.
To projekt zawodoznawczy zrealizowany w Zespole Placówek Specjalnych w Legnicy w ramach projektu unijnego Modernizacja Kształcenia Zawodowego na Dolnym.
KODEKS 2.0.
MINI Festiwal nauki dla klas I
Debata klasy Vc 3 grudnia 2012 r.. ankieta.
PUBLICZNE GIMNAZJUM NR 1 im. Józefa Piłsudskiego
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
ZDROWY STYL ODŻYWIANIA W SZKOLE
BEZPIECZNA DROGA DO SZKOŁY w Szkole Podstawowej nr 12 w Białymstoku
Jak uczyć? Gdańsk, wrzesień ; Ośrodek metodyczny Fundacji Edukacji Otwartej NetEdukator.
KINDERMAT 2014 „Matematyka to uniwersalny język, za pomocą którego opisany jest świat”
KONKURS DLA KLASY CZWARTEJ „Myślę i liczę” przygotowany przez członków koła matematycznego pod opieką pani Mileny Makowskiej.
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki w pierwszym półroczu roku szkl.2014/2015.
Matematyka 4 Prostokąt i kwadrat
KORZYSTANIE Z TIK. 1.Korzystamy z telefonów komórkowych na przerwach międzylekcyjnych.
Pani Agnieszka Claudia B Oriana B Emilia D Martyna F.
Lokalny Ekorozwój Debata Gimnazjum nr
-opis polskiej szkoły nowych czasów..  Podczas lekcji można korzystać z tablicy interaktywnej, komputerów i innych urządzeń elektronicznych tylko w celach.
Debata szkolna 6 grudnia 2012 r. 6 grudnia 2012 r.
Prezentacja dla klasy V szkoły podstawowej Przedmiot: matematyka Dział: Pola figur Temat: Pole rombu.
Lekcja języka angielskiego. Uczniowie bardzo żywiołowo reagowali na nasz widok, czuliśmy się jak gwiazdy filmowe. Podchodzili do nas z kartkami z prośbą.
Pogoda – Das Wetter Zajęcia przeprowadzono r. w klasie II a
Staraliśmy się, aby nasz temat przedstawić w ciekawy sposób. Na początku podzieliliśmy się zadaniami oraz tematami plakatów. Jednak musieliśmy najpierw.
ANGLOMANIACY Przed nami kolejna edycja konkursu ANGLOMANIACY! Zanim rozpoczniemy, przedstawimy Wam kilka ważnych informacji, które pomogą Wam zrozumieć.
PROJEKT EDUKACYJNY „Co można zrobić i w jaki sposób zachęcić uczniów do czynnego uprawiania sportu?”
MATHS IN EVERY FRAME project Szkoła Podstawowa nr 26 we Wrocławiu.
Debata odbyła się r. w godz w trakcie spotkania przewidziano przerwę. Miejscem debaty była sala lekcyjna. Moderatorami debaty.
Komputery pod ręką! 1.W każdej sali powinien być jeden komputer z dostępem do Internetu 2.W niektórych salach powinny być projektory, a nawet tablice interaktywne.
PROJEKT NIE BIERZESZ- NIE DAJESZ- WZOREM SIĘ STAJESZ GIMNAZJUM NR 1 IM. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO.
WARSZTATY nr 2. Temat: Jak można żyć od 10 lat w zamkniętym ekosystemie.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Zadanie dyrektora szkoły w ramach programu Szkoła z klasą 2.0 Opracowanie: Jerzy Marek.
Prezentacja multimedialna dla młodszych dzieci
PRZEDSTAWIENIE „ CHCESZ BYĆ ZDROWY JAK RYBA, JEDZ OWOCE I WARZYWA” 26 kwietnia klasa II d odwiedziła PRZEDSZKOLE nr 29 promując zdrowe odżywianie.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
UCZNIOWIE SĄ AKTYWNI Ankietę przeprowadziły i prezentację przygotowały: Agnieszka Karpińska i Aleksandra Zawartowska.
Klasa 5d uczy klasę 4c Ułamki zwykłe.
REGULAMIN KORZYSTANIA Z INTERNETU
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Sprawozdanie z lekcji w klasie 4b
Czy pieniądze są nam potrzebne?
Wychowawczyni Katarzyna Kinitz
Zapis prezentacji:

Lekcja prowadzona przez uczennice klasy VI „c” Lekcja matematyki Lekcja prowadzona przez uczennice klasy VI „c”

Prezentacja multimedialna Lekcja zaczęła się od prezentacji multimedialnej. Tematem lekcji były: Prostokąty, kwadraty i ich własności

Prostokąty Lekcję zaczęliśmy od nauki prostokątów. Wiedzę o prostokątach przekazała Natalia Szczepańska.

Kwadraty Po nauce o prostokątach nadszedł czas na naukę o kwadratach. Wiedzą o kwadratach podzieliła się Emilia Fronia.

Przekątne Po przyswojeniu wiedzy o prostokątach i kwadratach, przyszedł czas na przekątne. Wiedze o przekątnych przekazała Wiktoria Kwiatkowska

Aktywność Uczniów Uczniowie chętnie odpowiadali na pytania zadawane przez Panią Ewę Kabałę

Praca przy tablicy interaktywnej Po przyswojeniu wiedzy o figurach geometrycznych i ich własnościach przyszedł czas na pracę przy tablicy.

Uczniowie odpowiadają na pytania Gdy „młoda nauczycielka” robiła zadania na tablicy uczniowie sumiennie i zgodnie z prawdą odpowiadali na zadawane im pytania.

Nauka korzystania z przyrządów geometrycznych Uczennica z klasy starszej pokazywała młodszym kolegom jak korzystać z przyrządów geometrycznych.

Odpowiedzi uczniów Uczniowie chętnie wskazywali poprawne odpowiedzi.

Prawda-Fałsz Uczniowie podchodzili do tablicy i odpowiadali poprawnie na zadawane im pytania.

Końcowy Film Pod koniec lekcji pokazano uczniom film podsumowujący lekcję prowadzoną przez starsze koleżanki.

Zdjęcia

Zdjęcia

Zdjęcia

Zdjęcia

Zdjęcia

Zdjęcia

Zdjęcia

Zdjęcia

Zdjęcia

Lekcje i prezentacje przygotowały: Wiktoria Kwiatkowska Natalia Szczepańska Emilia Fronia Za pomoc w przygotowaniu lekcji dziękujemy pani Ewie Kabale 