Custom Curriculum Zarządzanie kontem – tworzenie własnego programu nauczania
Aby skorzystać z opcji Custom Curriculum, utwórz własny profil
Po utworzeniu własnego konta i uruchomieniu opcji Custom Curriculum kliknij log in by się zalogować
Wpisz hasło i zaloguj się do własnego konta
Po wejściu na swoje konto, pojawi się opcja Go to my Custom Curriculum - kliknij
1. Wszystkie utworzone przez nas moduły wyświetlą się w kolumnie 3.Jeśli chcesz utworzyć nowy własny temat, kliknij create new topic 2. Możesz skorzystać z gotowych modułów przygotowanych przez profesjonalistów
1. Uzupełnij odpowiednie pola, np. tytuł / opis 2. Wpisz odpowiednie założenia modułu 3. Kliknij by zatwierdzić
1. Możesz teraz stworzyć odpowiedni moduł nauczania 2. Uzupełnij odpowiednie pola / przyporządkuj nowy moduł do określonego tematu / ustaw końcową datę modułu 3. Określ autora oraz założenia utworzonego modułu
Po wypełnieniu zapisz
1. Po utworzeniu modułu, można teraz dodać odpowiednie materiały – rozdziały z książek (handbooks) oraz multimedia 2. By dodać rozdział książki - kliknij na add reading, później na podświetlony napis Access Medicine
Wybierz pozycję i znajdź odpowiedni rozdział
Po wybraniu właściwego fragmentu kliknij by dodać odpowiedni rozdział lub tylko sekcje
Wybierz sekcję-tytuł modułu, do którego chcesz dodać dany fragment
W podobny sposób dodawaj multimedia, zdjęcia bądź przypadki medyczne
Możesz stworzyć swój własny opis przypadku medycznego
Możesz dodać test 1. Wybierz typ testu i z jakiej książki ma pochodzić 2. Zadecyduj z ilu pytań będzie się składał i jaki będzie minimalny próg zdanego egzaminu 3. Zachowaj. Jeśli jesteś pewien – opublikuj moduł by studenci mieli do niego dostęp
Teraz Twój moduł znajdzie się na liście Możesz również skorzystać z gotowych modułów – przygotowanych przez specjalistów z innych uczelni. Możesz również zachować swój moduł na platformie, by inne uczelnie też miały do niego dostęp
Możesz dodawać i tworzyć testy Kliknij by utworzyć test
1. Nadaj nazwę 2. Wybierz test utworzony na podstawie odpowiedniej pozycji książkowej 3. Kliknij Go
Kliknij + by wybrać odpowiednie pytania bądź, jeśli nie chcesz precyzować zaakceptuj całość
Jeśli zdecydowałeś na wybranie konkretnych pytań odznacz je i zaakceptuj
Po zaakceptowaniu test trafi na listę testów
Możesz generować raporty i sprawdzać postępy studentów 1. Wybierz studenta (musi on posiadać własne konto) 2. Wybierz datę z jakiego okresu chcesz otrzymać raport 3. Wybierz moduł, którego ma dotyczyć raport 4. Wybierz jakie funkcje ma zawierać raport – postęp studentów- w trakcie/zakończone/nie rozpoczęte
Dziękuję Urszula Sasimowicz tel. kom.: