Patrycja Matul, Head of SociAll, Agora SA Warszawa, 12 maja 2012

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Advertisements

Serwis e-prawnik.pl serwis informacji prawnej na żądanie dla małych, średnich firm i nie tylko. stworzony przez firmę Legalsupport w 2000 r. 9 października.
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz.
W EB 2.0 W NGO. W 15 MINUT. M ICHAŁ P AŁASZ NGO 2.0. Organizacje pozarządowe w społeczeństwie informacyjnym.
Charakterystyka i potencjał reklamowy serwisów
Oferta Specjalna Kulinaria & Styl 2011/2012
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
III edycja projektu charity - program stażu-. …nieco teorii.
Internetowa Akademia Biznesu
Przykłady niestandardowych form reklamowych
Strategia kampanii w Internecie dla Fundacji Dzieci Niczyje
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Czerwiec 2010.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów Czerwiec 2010.
Nowe modele biznesowe dla wydawców treści
Sportowa drużyna Agory. © Agora S.A.2 W czym tkwi siła sportu? Sport to ludzie – zawodnicy i kibice, wygrani i przegrani, ci którzy stawiają czoło wyzwaniom.
Jak dzięki mediamikser.pl być bliżej ludzi tworzących rynek mediów i reklamy?
Generujemy efekty Możliwości reklamowe na. Statystyki: Polska Facebook statystyki 2 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15,
1. Wprowadzenie 2. Wybrane funkcjonalności serwisu 3. Strategie na przyszłość 4. Oferta inwestycyjna.
Czym jest profil osobisty na Facebooku? -Budowa -Funkcje
Listonic – Wygodna lista zakupów
Papilot.pl Prezentacja serwisu
BLOG JOANNA WĄSOWICZ, WERONIKA ETIENNE.
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH Social media to ocean danych! – jak wykorzystać je w marketingu? Dr Jan Zając, Sotrender 17 maja 2012.
Nowe trendy w marketingu i komunikacji Firma 2.0, czyli o przemianach w komunikacji między firmami a konsumentami. Dominik Batorski 31 maja 2012.
Jak stworzyć internetową personę. Nota Prawna… Prawa Autorskie: Copyright 2013 NETbloger Group Szymon Janik & Wszystkie.
NOWE TRENDY W MARKETINGU I KOMUNIKACJI
marketing Spotkanie drugie w pełnym gronie….
>> Nocowanie.pl Prezentacja ogólna serwisu © 2012 Goldbach Audience3 /to jeden z największych serwisów turystycznych w Polsce, od kilku lat znajdujący.
Styl.fm Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Z Google za Pan Brat Michał Lenkiewicz.
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl Portal PRoto.pl: użytkownicy: UU/mc: liczba odsłon: PV/mc: % czytelników odwiedza portal.
KOMUNIKUJMY SIĘ.
Blogvertising – opcja czy konieczność? Sotrender podpowiada. Aleksander SzulcAleksander Szulc| Head of Marketing & PR |
FTB.pl Portal społeczności klubowej – prezentacja serwisu.
Odyssei.com. Odyssei.com to największy polski społecznościowy serwis podróżniczy. Serwis należy do grupy G+J Podróże - w skład której wchodzi również
SOCIAL MEDIA, OUTSOURCING ORAZ MŚP ŁÓDŹ
RYNEK PRACY I HR WOBEC REWOLUCJI CYFROWEJ Social HR? – Wykorzystanie social media w działaniach HR dr Jan Zając 9 maja 2012.
Prezentacja – Reklama w Grupie Styl.fm.
1 Po co firmom Facebook? i na co warto uważać… Dr Jan Zając Warszawa, 2012/05/31.
Cele ! Treści multimedialne on-line: trendy rynkowe Konkurencja ...
JAKIE MOŻLIWOŚCI WPROWADZIŁY SOCIAL MEDIA I MOBILE W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ?
Koncern Bauera.
Blogi i fora – dlaczego warto?
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Witryny kulinarne dają możliwość dotarcia do osób które poszukują pomysłów kulinarnych, które kupują produkty spożywcze.
EDI NET - badania.
Kobieta.pl. Źródło Megapanel PBI – listopad 2011 Serwis zawiera kontent z wydań papierowych Naj i Claudia Profil użytkownika: /kobiety aktywnie spędzające.
PROMUJ SIĘ U NAS MĄDRZY RODZICE.
Rewolucja w komunikacji III Kontent "blogowy": Jaką wartość ma treść blogów? Czy blogi niosą za sobą wartościowe informacje oraz jak je znaleźć. Dominik.
Oferta reklamowa Bo Luksus ma wiele twarzy. Czym jest luksus? Czy to przyjemny dotyk kaszmiru na skórze? Najnowszej klasy samochód w garażu? Relaks w.
LOGO FIRMY PRZYGOTOWUJACEJ PREZENTACJĘ. MEDIA TRENDY 2010 Bawiąc sprzedaje czyli Link4 testuje kierowców w Naszej Klasie Dominik Czarnota, Nasza Klasa.
MEDIA TRENDY 2010 TurboDymoMan zawstydza w Internecie Tomasz Broda, Kierownik Zespołu ds. Komunikacji w Internecie Polkomtel SA Mariusz Majewski, Dyrektor.
GRUPA WIRTUALNA POLSKA
Elementy społecznościowe
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
Czy Internet jest rzeczywiście tak ważny dla rozwoju mojego biznesu? Jak mogę wykorzystać Internet do pozyskania klientów i zwiększenia sprzedaży? Co jest.
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
Sieci społecznościowe w biznesie Rafał Abramowicz WSFIZ r. Budowanie Wizerunku W Sieci.
Oferta współpracy. USSports.pl – kim jesteśmy Jesteśmy grupą pasjonatów sportów amerykańskich. Kręci nas futbol amerykański, baseball, koszykówka, hokej.
2,3 mln 9 mln użytkownicy* odsłony*
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
Wyszukiwanie partnerów do projektów międzynarodowych Możliwość wspólnej pracy nad wnioskiem i współpracy projektowej w ramach tzw. Collaborative.
Najmłodszy tygodnik opinii w Polsce
Kim jesteśmy Mądrzy Rodzice to strona poświęcona wychowaniu dzieci.
Blogosfera.
Instrukcja wypełnienia aplikacji – przeczytaj proszę uważnie
Copywriting Karolina Stróżyk
SEO/SEM – daj się znaleźć użytkownikowi
Zapis prezentacji:

Patrycja Matul, Head of SociAll, Agora SA Warszawa, 12 maja 2012 Promuj się kto może! Patrycja Matul, Head of SociAll, Agora SA Warszawa, 12 maja 2012

Agenda Joy the Baker - case study facebook twitter pinterest Promuj się kto może! On-line Off-line Jak zmodyfikować stronę www Nie przypuszczaj, monitoruj

Zaprezentuj czytelnikom kim jesteś Rób podcact – video, albo chociaż audio Ułatw znalezienie Cię w mediach społecznościowych Zaprezentuj czytelnikom kim jesteś: dobrze pokazywać siebie, ale jeśli nie czujecie się z tym komfortowo pokażcie wnętrze kuchni, swoje garnki zwierzęta itd. – to pomoże skrócić dystans. Podcast- dlaczego jest ważny itd.. 3. Media społecznościowe – każdy serwis ma inną specyfikę i możesz prezentowac pozornie te same treści, ale w charakterystyczny dla serwisu sposób 4. Książka – jak znależć wydawcę. Pochwal się książką i ułatw jej zakup

Linkuj do swojej strony Nastaw się na odbieranie opinii i wyciągaj z nich wnioski Pozwalaj fanom decydować Radź, odpowiadaj na pytania i wiadomości Publikuj różne treści: zdjęcia, video, teksty, sondy 12,51 mln RU wg Megapanel PBI / Luty 2012

Wybierz najbardziej apetyczne zdjęcia Podziel na kategorie tematyczne 10 razy mniejszy od Twittera w PL, a potrafi wygenerować tyle samo przejść co Twitter. Wybierz najbardziej apetyczne zdjęcia Podziel na kategorie tematyczne Taguj Linkuj do swojej strony Tłumaczenia przepisów na angielski Polska: ok. 630 k wizyt, 150 k uu, ok. 4,6 miliona odsłon, 60-80% kobiet. Świat: 11,7 mln uu

Przemyśl komunikat Odpowiadaj na pytania Linkuj do swojej strony Ok. 1,3 miliona RU, 150 k uu, 60-80% kobiet

On-line Przepisy Wywiady Strony marek: FB, NK YouTube Poradnictwo Memy Opinie, recenzje Testowanie Degustacja Konkursy Relacje on-line Ambasador marki Strony marek: FB, NK YouTube Mikroblogi Pinterest Serwisy kulinarne Fora eksperckie Newslettery Custom publishing online Cross promocja – inne serwisy

On-lin e – co jeszcze? Social Ads – Facebook i NK.pl Reklama kontekstowa, serwisy kulinarne Lekka strona mobilna Reklama w wyszukiwarce oraz kontekstowa - Google Optymalizacja treści i pozycjonowanie

Jak przygotować treści na bloga Odpowiednie tytuły artykułów Nasycenie słów kluczowych Linkowania wewnętrzne i zewnętrzne Dobrze opisane zdjęcia i materiały audio Tagowanie Najczęściej wyszukiwane przepisy po wpisaniu „zupa”: Pomidorowa Kapuściana Krupnik Gulaszowa Dyniowa Cebulowa Komentarz z blogu: mmintafood.wordpress.com ANG / inny

Jak promować Fan Page’a na www Like Page na górze strony Zajawka z fanami / wpisami na blogu Lajki, twitty, wykopy itp. Artykuły - odesłania

Zakładka współpraca Charakterystyka – eco / włoska / słodka / lekka Statystyki bloga Informacje dot. możliwości współpracy Informacje o formatach reklamowych Ewentualne dotychczasowe realizacje

Zakładka o mnie Estetyczne zdjęcie Lubię / nie lubię Mam kota Doświadczenie kulinarne, pasja, inspiracje Kontakt – przynajmniej e-mail Więcej o mnie: FB, pinterest itp.

Zarabianie przez klikanie Sieć - sprzedają za Ciebie AdSense Reklamy kontekstowe

Warto monitorować własną markę

Warto monitorować własną markę

Off-line TV Prasa Radio Outdoor? Magazyny kulinarne Książki Konferencje Pikniki, wystawy, targi Przepisy Wywiady Poradnictwo Opinie, recenzje Testowanie Degustacja Konkursy Współpraca z redakcjami Ambasador marki

Promuj się wszędzie gdzie jesteś AUTO Naklejka na samochód / ramka na tablicy rejestracyjnej / bloger w samochodzie Naszywka na plecak, znaczek Wizytówki, ulotki, QR code Koszulka „Mam pysznego bloga” / „Przepis na ten deser znajdziesz na blogu” / „Jeśli policzysz te ziarna kawy, dostaniesz gadżet od ...” / „Piszę bloga kulinarnego” / „Gorąco? Przepis na orzeźwiający koktajl znajdziesz na ...”

Dziękuję za uwagę Patrycja Matul Head of SociAll patrycja.matul@sociall.pl Facebook.com/grupa.SociAll Twitter.com/grupa_SociAll Blip.pl/sociAll www.SociAll.pl

O Pinterest w liczbach 11.7 miliona UU – styczeń 2012 Polska - 150 k uu/mc, 4.6 miliona odsłon, 630 k wizyt. 60-80% użytkowników to kobiety Pinterest przeznaczony jest głównie dla osób/firm związanych z modą, sztuką, odzieżą, branżą ślubną, dekoracją czy urządzaniem wnętrz. Można powiedzieć, że jest to wręcz serwis stworzony dla kobiet, które szukają inspiracji albo chcą się „uzewnętrznić”. Wciąż mało mężczyzn z tego korzysta, a większość z nich nawet nie wie, o co w tym chodzi. –Spidersweb The best time to share things on Pinterest is Saturday morning, according to data from Bitly, the URL shortening service. –Mashable In January 2012 comScore reported the site had 11.7 million unique users, making it the fastest site in history to break through the 10 million unique visitor mark.[18] Pinterest's wide reach helped it achieve an average of 11 million visits each week in December 2011. Most of the site's users are female, with 97% of the site's Facebook "likes" being made by women. The site has been popular with American women and, in 2012, it was reported that 83% of the U.S. users were women. In Britain, however, 56% of the users were male and their age profile was different too, being about 10 years younger than in the U.S., where the age range was typically 35-44.[34] Ugotuj.pl – porównywalny ruch z twitterem.