Odmiana czasowników w l. poj. i mn.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Materiał do testu z działu 7 Podręcznik Steps in English 1 Klasa IV
Advertisements

CZASOWNIK „BE”- „BYĆ” odmiana przez osoby
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Materiały pochodzą z Platformy
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Język angielski czasy PRESENT Continuous NACIŚNIJ SPACJĘ
Mój plan dnia czynności codzienne.
Zagadnienia Nazwy sklepów, lokali usługowych oraz produktów.
DIE KONJUGATION DES VERBS IM PRÄSENS
SPOSOBY TWORZENIA CZASU PRESENT SIMPLE
Słowa wyrażające czynności/action or doing words
Przyimki łączące się z celownikiem i biernikiem.
Präteritumformen des Verbs war
I. Modalverb sollen Beispiele:
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Czasowniki modalne w czasie przeszłym Imperfekt.
Zaimki.
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
CZAS PRZESZŁY DOKONANY
Szyk wyrazów w zdaniu Zdania proste oznajmujące oraz zdania pytające
Auf dem Spielplatz. Was machst du? Ich spiele im Sandkasten.
Verkehrsmittel - środki transportu -
Co robić?.
Czasownik BYĆ Verb ‘to be’.
Czasownik BYĆ Verb ‘to be’.
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Czasowniki modalne w Imperfekcie Szyk zdań złożonych podrzędnie.
Magnet 3 Befehle - Rozkazy Trening przed klasówką.
Tworzenie Partizipu II – trening przed kartkówką
Czasowniki modalne Biernik - Ruch Celownik - Spoczynek
Ubrania – Budowa zdań Biernik rzeczowników i zaimków osobowych Odmiana czasowników.
Ruch i spoczynek Biernik i celownik
Odmiana czasowników w l. poj. i mn.
Krankheiten und Medikamente
Czas przeszły Perfekt.
Imperfekt - Zdania złożone - Trening
POWITANIE POŻEGNANIE WAŻNE ZWROTY
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa III utrwalenie wiadomości o częściach mowy 1 godz. lekcyjna.
Sportidole. I. Czy znasz tych sportowców? Przyporządkuj nazwiska do zdjęć a zdjęcia sportowców do charakterystyk (kolejny slajd). A B C D E F G Oliver.
Freizeit Schwimmst du gern?. I. Dopasuj obrazek do wyrażeń, jak w przykładzie. A B C D E FG H I J K L M.
DER MENSCH Körperteile Kleider machen Leute. I. Wpisz nazwy części ciała.
 Wykonali: -Magdalena Koniarek -Adrian Fiba Zaimki osobowe w trzecim przypadku.
Fabian Kocot 1B Język niemiecki – tryb rozkazujący.
Wiederholung zum Test Magnet 3 Kapitel 1Magnet 3 Kapitel 1.
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Czasownik „lassen” Arkadiusz Więzowski. Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane.
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
CZAS PRESENT CONTINUOUS
Wiederholung zum Test Magnet 3 Kapitel 3.
Wyrażanie przyszłości w języku angielskim
1. Zu Hause 1.1 Immobilien 1.2 Wohnräume 1.3 Grammatik
Zapis prezentacji:

Odmiana czasowników w l. poj. i mn. Magnet 2 - Kapitel 2

fahren 1. fahr 2. f hr 3. f hr 1. fahr 2. fahr 3. fahr Odmień przez osoby: fahren 1. fahr 2. f hr 3. f hr 1. fahr 2. fahr 3. fahr e ich du ä st er/sie/es ä t wir en ihr t sie en

Przetłumacz na j. niemiecki: ona mówi – ty jedziesz – ja wstaję – on widzi – ty oglądasz TV – ono telefonuje – sie spricht du fährst ich stehe auf er sieht du siehst fern es ruft an

ty czytasz – du liest on zaczyna – ja odpoczywam – er fängt an ona je – my biegamy – wy pomagacie – du liest er fängt an ich ruhe mich aus sie isst wir laufen ihr helft

oni przychodzą - one wracają – ty zaczynasz – on pomaga – ono mówi – ona czyta – sie kommen an sie kommen zurück du fängst an er hilft es spricht sie liest