Wykorzystanie statystyk w e-commerce case study Militaria.pl

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Penetracja Internetu na świecie
Advertisements

Wykorzystanie linku sponsorowanego w kampanii reklamowej Militaria.pl Militaria.pl SEM.
Informacja o stanie bezpieczeństwa i porządku publicznego za rok 2008 w powiecie nidzickim Nidzica, r.
POWIAT MYŚLENICKI Tytuł Projektu: Poprawa płynności ruchu w centrum Myślenic poprzez przebudowę skrzyżowań dróg powiatowych K 1935 i K 1967na rondo.
Podsumowanie po I kwartale 2011 roku TIM SA KONFERENCJA PRASOWA maj 2011.
Możliwości reklamowe widoczne dla wszystkich użytkowników.
Liczby pierwsze.
Domy Na Wodzie - metoda na wlasne M
Wyszukiwanie i zapisywanie informacji
ZNACZENIE ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA EFEKTYWNOŚCI PRACOWNIKA
Podatki i opłaty lokalne w 2010 roku
1 Stan rozwoju Systemu Analiz Samorządowych czerwiec 2009 Dr Tomasz Potkański Z-ca Dyrektora Biura Związku Miast Polskich Warszawa,
(na podstawie badań ankietowych)
SŁOWA, które doprowadzą nas do KLIENTA
Polski e-commerce w dobie kryzysu okiem Skąpiec.pl Z tarczą czy na tarczy?
1 magia kuponów jak wykorzystać kupony w reklamie efektywnościowej.
NOWE TECHNOLOGIE NA USŁUGACH EDUKACJI Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Grodkowie Zajęcia w ramach projektu NTUE.
Sklepy internetowe. Tracking w sklepie internetowym O trackingu Jak śledzić? Gdzie śledzić? –Strona główna –Strona kategorii –Strona produktu –Koszyk.
Typy zachowań firmy w procesie internacjonalizacji (projekt badawczy)
Prezentacja poziomu rozwoju gmin, które nie korzystały z FS w 2006 roku. Eugeniusz Sobczak Politechnika Warszawska KNS i A Wykorzystanie Funduszy.
Fundusze nieruchomości jako inwestycja z celem zdobycia kapitału emerytalnego Karolina Oleszek.
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
prezentacja sieci reklamowej w grach PlayAds oferta dla reklamodawców
Opracował: Zespół Humanistyczny. Klasa Średnia ww - wielokrotnego wyboru (na 20 p) Średnia KO - krótkie odpowiedzi (na 10 p) Średnia za zaproszenie (na.
JO16-75 Dane techniczne: Wysokość-130 Płaszczyzna dolna-90
Matura 2005 Wyniki Jarosław Drzeżdżon Matura 2005 V LO w Gdańsku
Studenckie Poradnie Prawne Podsumowanie działalności październik 2008 – – styczeń 2009.
Listonic – Wygodna lista zakupów
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Kanał tematyczny w sieci reklamowej Kanał Education & School pozwala dotrzeć do najbystrzejszych internautów w Polsce:
Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Analiza wyników IV i V edycji Michał M. Stępień
Agnieszka Jankowicz-Szymańska1, Wiesław Wojtanowski1,2
Wygodna lista zakupów Case study Przyciski Listonic.
PREZENTACJA PLATFORMY
Pracuj.pl + Profeo.pl Prezentacja serwisu. O serwisie © 2012 Goldbach Audience2 Jeden z czołowych polskich portali pracy: –Ponad 70% polskich internautów.
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
Google Analytics                                                                                              Mariusz Gąsiewski
1 Sklep Internetowy. 2 Możliwości Możliwość podejrzenia naszych stanów magazynowych. Sprawdzenie dostępności. Weryfikacja numeru części.
VI KONFERENCJA EWALUACYJNA WARSZAWA, dr inż. DARIUSZ NIEĆ
AKASA Bank Sebastian Marchel Anna Karpińska Anna Matusiewicz
Szafa.pl Prezentacja serwisu / Julita Jechowicz.
KOLEKTOR ZASOBNIK 2 ZASOBNIK 1 POMPA P2 POMPA P1 30°C Zasada działanie instalacji solarnej.
VI przegląd plastyczny z rysunku, malarstwa i rzeźby
EGZAMIN GIMNAZJALNY W SUWAŁKACH 2009 Liczba uczniów przystępująca do egzaminu gimnazjalnego w 2009r. Lp.GimnazjumLiczba uczniów 1Gimnazjum Nr 1 w Zespole.
Ze szczególnym uwzględnieniem stosowanych ćwiczeń specjalnych OPRACOWAŁ Z.LIPIŃSKI.
w ramach projektu Szkoła z Klasą 2.0
1. Pomyśl sobie liczbę dwucyfrową (Na przykład: 62)
Analiza matury 2013 Opracowała Bernardeta Wójtowicz.
Strona 1 Branża Grzewczo-Instalacyjna w Internecie 2013 Poznań, Ireneusz Jeleń 664/
Zaufany partner na rynku e-commerce
Oferta reklamowa Bo Luksus ma wiele twarzy. Czym jest luksus? Czy to przyjemny dotyk kaszmiru na skórze? Najnowszej klasy samochód w garażu? Relaks w.
Spływ należności w Branży Elektrycznej
Wstępna analiza egzaminu gimnazjalnego.
EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2013
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
EcoCondens BBS 2,9-28 E.
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
User experience studio Użyteczna biblioteka Teraźniejszość i przyszłość informacji naukowej.
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
Komenda Powiatowa Policji
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Inwestor w sieci Badanie w liczbach Paweł Piekarski, dyrektor zarządzający Instytutu Badań Pollster.
Jak Jaś parował skarpetki Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Nowy Jork Londyn Mleko, (1l) 0,81£ 0,94 £ Bochenek świeżego chleba (500g) 1,78 £ 0,96 £ Ryż (biały), (1kg) 2,01 £ 1,51 £ Jajka(12) 1,86 £ 2,27 £ Lokalny.
Dr hab. Renata Babińska- Górecka
1 Używanie alkoholu i narkotyków przez młodzież szkolną w województwie opolskim w 2007 r. Na podstawie badań przeprowadzonych przez PBS DGA (w pełni porównywalnych.
Współrzędnościowe maszyny pomiarowe
Elementy geometryczne i relacje
Strategia pomiaru.
LO ŁobżenicaWojewództwoPowiat pilski 2011r.75,81%75,29%65,1% 2012r.92,98%80,19%72,26% 2013r.89,29%80,49%74,37% 2014r.76,47%69,89%63,58% ZDAWALNOŚĆ.
Zapis prezentacji:

Wykorzystanie statystyk w e-commerce case study Militaria.pl statystyki Wykorzystanie statystyk w e-commerce case study Militaria.pl Kongres E-commerce 2007 23-24 listopada 2006, Warszawa Maciej Ziemczonek, dyrektor e-commerce

2. Odwiedzający a kupujący 3. Śledzenie ścieżki zakupu 4. Odsyłacze Militaria.pl statystyki Plan prezentacji 1. Odwiedzający 2. Odwiedzający a kupujący 3. Śledzenie ścieżki zakupu 4. Odsyłacze 5. Inne statystyki sklepu 6. Podsumowanie

Militaria.pl statystyki 1. Odwiedzający

Odwiedzający – użytkownicy, odsłony i czas Militaria.pl statystyki Odwiedzający – użytkownicy, odsłony i czas miesiąc  2005.12 2006.08 użytkowników średnio dziennie 7034 6530 odsłony średnio dziennie 85965 92031 odsłon na użytkownika średnio dziennie 12,22 14,09 średni czas na użytkownika 8m 37s 9m 50s czy nasze działania reklamowe są skuteczne także w długim okresie? czy nasz asortyment jest sezonowy i w jakim stopniu? czy rośniemy razem z branżą / internetem? czy użytkownicy są zainteresowani nowymi produktami?

Militaria.pl statystyki Odwiedzający – wizyty jak użytkownik traktuje wizytę w naszym sklepie (informacyjnie czy zakupowo)? jak użytkownik kupuje militaria w sieci (inne oferty, porównywanie, ile wizyt)? jak kształtować usability i funkcjonalność sklepu? jak kształtować ofertę produktową? liczba wizyt % użytkowników 1 82,06% 2 11,09% 3 3,33% 4 1,45% powyżej 4 2,15% Dane - IX.2006

2. Odwiedzający a kupujący Militaria.pl statystyki 2. Odwiedzający a kupujący

Odwiedzający a kupujący – czas na stronie Militaria.pl statystyki Odwiedzający a kupujący – czas na stronie średni czas trwania wizyty odwiedzający +kupujący 8m 47s kupujący 34m 55s średnia ilość odsłony na wizytę 9.21 41.76 jakie konsekwencje niesie dla nas różnica w zachowaniu kupujących i odwiedzających? > asortyment (szerokość, prezentacja) > struktura strony > informacje zakupowe > funkcjonalności sklepu Dane - IX.2006

Odwiedzający a kupujący - odsyłacze Militaria.pl statystyki Odwiedzający a kupujący - odsyłacze bezpośrednio witryny wyszukiwarki katalogi odwiedzający i kupując 39,20% 49,60% 11,20% 0,30% kupujący 69,50% 21,00% 9,50% 0,20% Dane - IX.2006 jak kupują internauci w sieci? jaki bezpośredni potencjał sprzedażowy mają poszczególne odsyłacze?

3. Śledzenie ścieżki zakupu Militaria.pl statystyki 3. Śledzenie ścieżki zakupu

Śledzenie ścieżki zakupu – analizowane miejsca Militaria.pl statystyki Śledzenie ścieżki zakupu – analizowane miejsca przejście do koszyka > trudności w zlokalizowaniu koszyka przejścia do formularza > brak potrzebnych klientowi informacji złożenie zamówienia > zbyt skomplikowany formularz

Pozostałe statystyki – deklaracje klienta Militaria.pl statystyki Pozostałe statystyki – deklaracje klienta Prasa: programy TV 8,36% Telewizja 5,37% Prasa: militarna, myśliwska 2,23% Dane – I-IX.2006 jaki jest wpływ reklam poza siecią na sprzedaż w internecie?

Śledzenie ścieżki zakupu – możliwości Militaria.pl statystyki Śledzenie ścieżki zakupu – możliwości analiza poruszania się po stronie i klikania (przyciski, produkty substytucyjne, menu, wyszukiwarka, itp.) analiza porzuconych koszyków wykorzystanie Live Chata w procesie zamówienia analiza najpopularniejszych produktów (ile wizyt / ile zamówień) – co oprócz ceny ma wpływ?

Militaria.pl statystyki 4. Odsyłacze

Odsyłacze – ważne i ważniejsze Militaria.pl statystyki Odsyłacze – ważne i ważniejsze % wejść z wyszukiwarek Google 79% Netsprint 11% Onet 9% które odsyłacze są najważniejsze i co z nim robić? jak traktować pozostałe odsyłacze? gdzie szukać innych szans?

Odsyłacze – długi ogon słów kluczowych Militaria.pl statystyki Odsyłacze – długi ogon słów kluczowych   % wejść z Google % wejść z Netsprinta % wejść z Onetu Pierwsze 10 słów 51,78% 51,27% 58,75% Pozostałe 48,22% 48,73% 41,25% Ilość słów w DO ok. 9 tys ok. 800 ok. 500 jaki jest potencjał słów kluczowych innych niż główne? pod jakimi innymi słowami się pozycjonować? jakie indeksowanie sklepu jest dobre?

Odsyłacze – wyszukiwarki i słowa kluczowe Militaria.pl statystyki Odsyłacze – wyszukiwarki i słowa kluczowe  słowo kluczowe średni czas wizyty militaria 11m wiatrowki 10m 13s   paintball sklep 3m 22s asg sklep 1m 58s filmy asg 19s  słowo kluczowe wizyty 1-odsłonowe nieśmiertelnik 80,36% pas wojskowy 57,89%   wiatrówka 15,99% militaria 13,95% czy klienci znajdują to, czego szukają? jakie mamy braki asortymentowe? czy nie popełniamy błędów przy pozycjonowaniu?

5. Pozostałe statystyki sklepu Militaria.pl statystyki 5. Pozostałe statystyki sklepu

Pozostałe statystyki gdzie szukać szans poza siecią? Militaria.pl statystyki Pozostałe statystyki Geolokalizacja Rozdzielczość województwo % użytkowników mazowieckie 19% łódzkie 6,1% opolskie 1% rozdzielczość % użytkowników 1024 x 768 71.51% 1280 x 960 17.14% 800 x 600 10.62% 1600 x 1200 0.62% 640 x 480 0.1% 320 x 200 0.03% 512 x 384 0.01% gdzie szukać szans poza siecią? w którym kierunku iść ze zmianami w layoucie?

Pozostałe statystyki – zakończenia wizyt Militaria.pl statystyki Pozostałe statystyki – zakończenia wizyt czy na analizowanych stronach czegoś brakuje, a może czegoś jest za dużo? czy nie patrzymy na stronę tylko „swoimi oczami”? czy wszystko można łatwo znaleźć? czy dobrze komunikujemy się komunikację w reklamie? jakie inne punkty powinniśmy badać? strona % zakończeń wizyt Koszyk 16,94% Formularz zamówienia 10,42% Wyszukiwarka – nic nie znaleziono 26,90% Pomoc 23,40% Strona główna 29,92%

Pozostałe statystyki – wyszukiwarka na stronie Militaria.pl statystyki Pozostałe statystyki – wyszukiwarka na stronie jakie hasła wybrać do linków sponsorowanych? jakich produktów szukają internauci? jak popularna jest w sieci oferta konkurencji? jak popularne są nasze marki?

6. Podsumowanie i pytania Militaria.pl statystyki 6. Podsumowanie i pytania

Militaria.pl statystyki DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ  mziemczonek@militaria.pl