MedicaTv oferta sponsorska. Żyjemy w czasach, w których komunikacja jest pojęciem kluczowym. Jednak komunikowanie się w świecie informacyjnego szumu jest.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Norweski Mechanizm Finansowy
Advertisements

SPORT PR PREZENTACJA AGENCJI, ZAKRES USŁUG.
TVP GORZÓW WIELKOPOLSKI PARTNER W BIZNESIE
Uwarunkowania rozwoju sektora produktów i usług medycznych
Jak zapewnić pacjentom chorym na nowotwory prawo do głosu?
Zawody przyszłości.
AKTYWIZACJA I INTEGRACJA NARZĘDZIEM PRZECIWDZIAŁANIA WYKLUCZENIU SPOŁECZNEMU OSÓB STARSZYCH W GMINIE ŚREM.
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
Wymogi dla zakładów lecznictwa uzdrowiskowego i oczekiwania pacjentów
OUTPLACEMENT – program zwolnień monitorowanych, którego głównym celem jest złagodzenie skutków, jakie niosą ze sobą zwolnienia, zarówno dla pracowników,
Akademia Orange - łączy nas kultura program edukacyjny.
Jak dzięki mediamikser.pl być bliżej ludzi tworzących rynek mediów i reklamy?
Kliknij, aby edytować styl Kliknij, aby edytować styl wzorca podtytułu
Informacja w nauce, społeczeństwie, gospodarce Serwisy informacyjne w Internecie – rynek mediów, technologii, wyszukiwania.
Katedra Marketingu Usług
Promocja destynacji turystycznej za granicą
Województwo pomorskie –
Marketing elektroniczny w turystyce
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
FASHION I.T. Biznes zaczyna się od stworzenia potrzeby.
Cele przedsiębiorstwa i plan marketingowy
Fundacja Regionalnej Agencji Promocji Zatrudnienia Przedsiębiorstwo Telekomunikacyjne Optoland S.A Biuro Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego w.
ZINTEGROWANY INFORMATOR PACJENTA
Interactive Marketing Partner marketing
RESCOLD Sp.J. Zamówienia on-line Informacja dla klientów na temat sprzedaży przez internet.
Celem utworzenia Klubu Integracji Społecznej jest konieczność zapobiegania i minimalizowania zagrożeń związanych ze skutkami wykluczenia społecznego oraz.
Intencje zakupowe w sieci AdProfile.
Punkt Informacyjny EUROPE DIRECT - Warszawa Działalność Punktu Informacyjnego EUROPE DIRECT – Warszawa Karolina Iwińska Konsultantka Punktu.
W naszej szkole naucza wysoko wykwalifikowana kadra dydaktyczna. Znajdziecie tutaj pracownie multimedialne z dostępem do internetu, dwie sale.
Oferta czystość na wyciągnięcie ręki.
Opracowała Agnieszka Balcerak
Program szkolenia: Wstęp – po co szkole promocja?
Program na rzecz poprawy warunków życia społecznego i zawodowego osób niepełnosprawnych w województwie podlaskim na lata Prezentacja założeń,
Zamojskie Centrum Dialogu Społecznego
Sport Erasmus+ : Sport Michał RynkowskiDG Edukacji i Kultury Sport Unit Komisja Europejska.
Technik Organizacji Reklamy
Zaproszenie do współpracy. Religia.tv to jedyny kanał telewizyjny w Polsce prezentujący zagadnienia z obszaru szeroko pojętej wiary i różnych religii.
Rozwiązania innowacyjne i współpracy ponadnarodowej - źródła informacji Krajowa Instytucja Wspomagająca Centrum Projektów Europejskich Warszawa, 2014r.
Inicjatywa studencka na miarę XXI wieku. Plan prezentacji ● 1. Czym jest BiznesZone? ● 2. Przedsięwzięcia związane z projektem ● 3. Kim są odbiorcy projektu.
Rekreacja ruchowa a zdrowie współczesnego człowieka
Projekt „Elektroniczna Platforma Pracy Śląskiej Administracji Zespolonej”
Szanowni Państwo : zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz do korzystania z naszych usług!
Podział i funkcje mass mediów
Strategie e-marketingu i e-komunikacji JST
Technik Organizacji Reklamy
Not Only Fair Play Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko.
Super Express dziennik XXI wieku. Super Express - lider w swojej klasie ! formą unikatowa wśród dzienników ogólnopolskich czytelnictwem wiodąca pozycja.
MATERIAŁY POUFNE BIOVENTUS Przesłanie Bioventus. MATERIAŁY POUFNE BIOVENTUS 2 Agenda Kluczowe przesłania Odpowiedzi na często zadawane pytania Jak stosować.
INTERNET jako „ocean informacji”
Eye-tracking Nowoczesne metody badania zachowań wzrokowych
L. Firma powstała w 2000 r. jako wydawca magazynu Aktivist, a przez kolejne 14 lat sukcesywnie wzbogacała swoje portfolio o kolejne brandy. Valkea Media.
Główne kierunki zmian w zarządzaniu turystyką
Pomorski System Wsparcia i Współpracy Organizacji Pozarządowych cele, narzędzie.
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
Europejska Akademia Pacjentów w obszarze innowacyjnych terapii Informacje wprowadzające dotyczące nadzoru nad bezpieczeństwem farmakoterapii Monitorowanie.
Plan konsultacji społecznych I część – prezentacja zakresu prac nad Strategią, celów strategicznych I i II rzędu II część – pytania skierowane do uczestników.
Internet – nasza codzienność. Co to takiego Internet? Co to Internet to chyba każdy wie. Są jednak rzeczy, o których warto wiedzieć ;)
Wprowadzenie Firma On Product Publishing (OPP) jest właścicielem innowacyjnej formy etykietowania produktów, która pozwala na produkowanie Labelzine™
Jednym z największych problemów związanych z promocją organizacji pozarządowej jest wyasygnowanie środków na zaprojektowanie, hosting, domenę i aktualizowanie.
Program Operacyjny PL13 – Ograniczenie społecznych nierówności w zdrowiu Tytuł projektu: „Równe szanse w zdrowiu – program profilaktyki i promocji zdrowia.
REKLAMA MOBILNA Oferta współpracy. Dlaczego Mobile? Dotarcie do nowej grupy docelowej. Aż 40%* użytkowników poszukujących informacji z regionu, robi to.
ZAŁOŻENIA PORTALU. teleKROWA.pl to portal, którego celem jest ułatwienie konsumentom znalezienia optymalnej oferty związanej z:  telefonami komórkowymi,
WOLONTARIAT PRACOWNICZY SZANSA DLA NGO I BIZNESU.
Wizerunek firmy na konkurencyjnym rynku pracy - Nowe formy rekrutacji 1 Martyna Ładkowska Agencja Pracy i Doradztwa Personalnego JOBHOUSE.
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TREŚCI VIDEO
Centra Inicjatyw Lokalnych w Poznaniu
Grupa wychowanie przedszkolne grupa ‘C’
Reklama audiowizualna. Definicja reklamy Reklama jest najbardziej popularnym środkiem komunikowania się firm z odbiorcą. Jest istotnym elementem marketingu.
MARKETING INTERNETOWY
Oferta edukacyjna Na rok szkolny 2019/20
Zapis prezentacji:

MedicaTv oferta sponsorska

Żyjemy w czasach, w których komunikacja jest pojęciem kluczowym. Jednak komunikowanie się w świecie informacyjnego szumu jest bardzo trudne. Musimy poszukiwać efektywnych kanałów komunikacji, aby -po pierwsze docierały precyzyjnie do interesujących nas odbiorców -po drugie –zawierały treści rzeczywiście ważne dla odbiorcy, bo tylko takie są dekodowane. Jest to szczególnie ważne w przypadku instytucji o złożonym charakterze – łączących funkcje usługowe ze służebnymi, tak jak w przypadku instytucji służby (nomen omen) zdrowia.

Dlatego proponujemy narzędzie komunikacji, które nie tylko usprawni przepływ informacji przychodnia – pacjent, ale także wpłynie na poprawę wizerunku samej przychodni

Medica Tv opis projektu

Idea projektu Medica Tv: Telewizja ta w założeniach ma pełnić rolę edukacyjno – rozrywkową, ale także być aktualnym źródłem informacji o przychodni, kanałem komunikacji z pacjentami. W edukacji szczególny nacisk położony zostanie na profilaktykę zdrowotną, informacje o produktach medycznych, szczepieniach, badaniach profilaktycznych. Z drugiej strony ważna jest strona rozrywkowa tej telewizji, stanowi ona element oddziaływania psychologicznego – pacjenci, którzy zmuszeni są ze względu na stan zdrowia – pojawić się w przychodni - mogą na chwilę oderwać się od swoich problemów, zainteresować ciekawymi tematami, zapomnieć o chorobie a także o niedogodnościach związanych ze służbą zdrowia. Jest to także znakomite medium reklamowe.

TV Medica to unikatowe na polskim rynku narzędzie komunikacji z pacjentem. Jest to zintegrowana telewizja internetowa w złożeniach dystrybuuowana w 8 największych miastach Polski, w największych przychodniach NZOZ i SPZOZ. Opis działania systemu: W przychodniach instalowane są nośniki LCD 42-calowe (średnio 4 na przychodnię), które są sterowane za pośrednictwem specjalnego serwera przyporządkowanego do każdej z przychodni. Serwer danej przychodni jest połączony z centralnym panelem zarządzającym. Panel centralny jest odpowiedzialny za kontrolę treści programowych, symultaniczne zarządzanie serwerami oraz danymi programowymi z nich pochodzącymi. Na nośnikach prezentujemy kontent merytoryczno-reklamowy, obejmujący 8 godzin materiału dziennie. Blok tematyczny trwa godzinę i zawiera odpowiednio 35 minut informacji merytorycznej oraz 25 minut reklam. Po upływie godziny, blok jest powtarzany.

Algorytm działania systemu::

Jakie treści chcemy przekazywać za pośrednictwem TV Medica: - Informacje służące usprawnieniu przepływu informacji pacjent-przychodnia czyli zasady funkcjonowania, usprawnienia w rejestracji, gabinety dostępne, nowości, zmiany etc. -Informacje dotyczące medycyny: profilaktyki zdrowotnej, zdrowego stylu życia, sportu, rehabilitacji podane w lekki acz merytoryczny sposób. -Rozrywkę i informacje natury ogólnej – horoskop, prognozę pogody, ciekawostki, nowinki. -Wreszcie reklamy. I tu cenna uwaga: mogą to być reklamy bezpośrednio dotyczące produktów medycznych, łącznie z lekami recepturowymi. Co możliwe jest ze względu na formułę dystrybucji. A także, na czym nam również zależy, reklamy produktów komercyjnych.

Jakie korzyści osiąga przychodnia dzięki Tv Medica: -Ma nowoczesne, w pełni sterowalne(w czasie rzeczywistym) narzędzie komunikacji z pacjentem: Przychodnia w swoim indywidualnym panelu informacyjnym prezentuje reklamy własne informuje o nowościach i zmianach grafiku w gabinetach, nowych usługach, nowych specjalistach, zabiegach etc. -System umożliwia także wyposażenie przychodni w internet bezprzewodowy, co pozwala np. pacjentom na korzystanie z komputerów w poczekalni. -TV Medica działa relaksująco na samych pacjentów w poczekalniach, którzy mogą oderwać się od problemów zdrowotnych, z którymi przybyli - Pozwala „skrócić” czas oczekiwania na wizytę. -Wpływa pozytywnie na postrzeganie samej przychodni, jako wychodzącej na przeciw potrzebom pacjentów

Jakie korzyści osiąga przychodnia dzięki Tv Medica: -Co ważne, system telewizji internetowej TV Medica nie obciąża w żaden sposób budżetu przychodni, ponieważ jest finansowany ze środków unijnych oraz inwestorskich.Dzięki swojemu komercyjnemu charakterowi może być wsparciem finansowym dla przychodni. -Telewizji towarzyszy portal internetowy, który zawiera poszerzone informacje na temat konkretnej przychodni oraz kontent merytoryczny z bloków tematycznych oraz reklamy. Portal ten jest dodatkową formą prezentowania przychodni i dodatkowym narzędziem komunikacji.

Medica Tv content programowy

Medica Tv – podróże na zdrowie To dział poświęcony turystyce pro-zdrowotnej, pokazuje miejsca o wyjątkowych walorach zdrowotnych, sanatoria, wody mineralne, szczególnie polecane ośrodki medyczne

Medica Tv Dietetyka W tym dziale szczególna uwagę zwracamy na zdrowy sposób odżywiania, prewencję chorób dzięki odpowiedniej diecie, prezentujemy zdrowe produkty, nowinki dietetyczne

Miejsca wyjątkowe – prezentacja szczególnych miejsc, które warto zobaczyć

Dawka kultury – to w skrócie opis wydarzeń kulturalnych, niezwykłych, innowacyjnych, które mogą zainteresować grupę celu

Co nowego w Twojej przychodni – to oferta dedykowana specjalnie z myślą o przychodni i wszystkich informacjach, jakie chce przekazać swoim pacjentom

Nowinki techniczne – prezentacja nowości związanych ze zdrowiem i zdrowym stylem życia

Sport– zdrowe dyscypliny sportowe, zdrowy styl życia, sprzęt sportowy i rehabilitacyjny

jesteśmy samie – w tym dziale zachęcamy pacjentów do inicjatyw społecznych i charytatywnych

Nowinki zdrowotne – czyli co nowego, zdrowego lub przyjaznego naszym organizmom pojawiło się na rynku OTC, dietetycznym i zdrowotnym

Strona www portalu medicatv

Podsumowanie projektu: TV Medica to narzędzie efektywne i efektowne, świetnie spełniające rolę edukacyjną i wizerunkową. Pozwala na dotarcie do szerokiej grupy odbiorców zainteresowanych tematyką zdrowotną, ale nie tylko. Ze względu na unikatowy charakter będzie szeroko omawiane i promowane na zasadzie buzz marketingu Natomiast ze względu na precyzyjne dotarcie do grupy docelowej – będzie cennym narzędziem marketingowym

Zapraszamy do współpracy