Szkoła liderów Prezentację wykonały : Adrianna Wittbrodt i Monika (Ewa) Piotras 2a.

SZKOŁA PODSTAWOWA NR 7 IM. ST. STASZICA W TARNOWIE

Wycieczka do Opola na "Pokazy nowych technologii ICT" 20 listopada 2009r. Gimnazjum Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Głubczycach.
Gdy wakacje się zaczynają, Wszystkie dzieci już brykają. Szczególnie, gdy gdzieś wyjeżdżają, I przygotowania zaczynają. Wszystkie ważne rzeczy pakują,
Bezpieczne Wakacje.
PÓŁKOLONIE LETNIE W Z S S SOCHACZEW
Projekt eTwinning Szkoły Podstawowej nr 1 w Bolesławcu.
Survival Camp 2006.
Sylwia Wyleciał KrTo
Wychowawczyni klasy: mgr A. Czupryńska Biwak klasy IV b Zbiczno 2003/04.
Dlaczego Publiczna Szkoła Podstawowa w Brzeźnicy jest fajna??
KARCZMA GÓRNICZA Związku Zawodowego Maszynistów Wyciągowych Kopalń w Polsce przy KWK „Makoszowy” w Zabrzu 04 grudnia 2003.
UCZESTNICY: Stowarzyszenie AIESEC Polska Komitet Lokalny Poznań
,,A kiedy powiem Ci, że chce coś zmienić… Apropos samorządności i angażu w życie szkoły…
TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY KLASA I C T – WYCHOWAWCA: TERESA BEDNARZ.
KONKURS "VAŘENÍ BEZ HRANIC JIRKOV 2011 My tam byliśmy !
Stowarzyszenie Młodzieży Suchedniowa. Zbiórki żywności Co roku w naszym mieście odbywają się zbiórki żywności, w których biorą udział wszyscy chętni.
I WIELKA WYPRAWA KARKONOSKA
Trip to London r. o godzinie 9.00 wyjechaliśmy z Kwidzyna, by wyruszyć w dwudziestoczterogodzinną podróż, przez Niemcy, Holandię, Belgię, Francję,
Nasze wakacje były udane! Uczniowie klasy piątej chcą się pochwalić, jak spędzili tegoroczne wakacje Część I.
Hiszpania. Nasz pobyt w Hiszpanii rozpoczął się długim oczekiwaniem na lotnisku na nasze bagaże. Znudzenie i zmęczenie jednak szybko minęło gdy przywitało.
Cel wyjazdu Celem wyjazdu było zwiedzenie Centrum Kopernika w Warszawie, gdzie zwiedzający mogą poznawać prawa nauki poprzez samodzielne.
Program YOG MILE. Gdy wysiadłyśmy z samolotu, pierwszą rzeczą jaką zobaczyłyśmy były góry. Ogromne, piękne, zaśnieżone góry. Jest to jeden z najpiękniejszych.
Autorzy: Micha ł Galik i Maciej Wieczorek. Wyjazd z Sanoka Ja w czasie drogi Z Sanoka wyjechaliśmy wcześnie rano o godz W czasie drogi wszyscy.
Początki naszej szkoły sięgają 1919 roku. Z tego okresu pochodzą najstarsze księgi główne (arkusze ocen) 7-klasowej Szkoł y Powszechnej nr 10 na Zawodziu.
Wyjazd edukacyjny w ramach projektu: Szko ł a Sukcesu Szko ł a Sukcesu.
WSPOMNIENIA Z PRZESZŁOŚCI
Hotel Lykia Botanika to 4 gwiazdkowy hotel położony w Parku Narodowym który posiada swoja własną plaże, oraz fun club.
Jan Białostocki Patryk Owczarek
wspomnienia. Takie były początki Rok 2009.
Leipzig – Lipsk W dniach – uczniowie klas trzecich Europejskiego Gimnazjum dr Rahn wzięli udział w wymianie polsko-niemieckiej ze.
POJEDŹ! ZOBACZ! POZNAJ LUDZI! WARTO!. Najpierw trzeba było jakoś dolecieć.. :D.
Projekt Leonardo da Vinci nr PL1-LEO Chcemy być lepsi na rynku pracy CZECHY 2013.
ZBOŻA ZJADAMY ENERGIĘ Z NICH MAMY PRZEDSZKOLE NR 4 W DĄBROWIE GÓRNICZEJ.
Ferie 2014.
Zadanie TIK – lekcja pt. Nasza klasowa netykieta
Przemysław Łaba 3e Gimnazjum nr 28 we Wrocławiu. Moje wcześniejsze podróże Zawsze wakacje spędzałem klasycznie:
Nasze zmagania z nauką w Ochotnicy Górnej. Wszyscy z uśmiechem na twarzy przyszliśmy pod szkołę ;)
BEZPIECZNE FERIE 2015 Zapewne wszyscy chcemy przeżyć ferie zimowe i wrócić do szkoły szesnastego lutego. Ta prezentacja powstała na celu poinformowania.
MINI – ZIELONA SZKOŁA KLASA 2 b 5, 6 czerwca 2009 r.
Co robimy w czasie wolnym
GRA MIEJSKA. Wszystko zaczęło się tutaj... Dzisiaj 10 maja 2014r. Nasza grupa SKW w składzie: Dominika, Natalia, Milena, Natalia, Jadzia (wszystkie z.
Czytamy mapę turystyczną
Śniadanie daje moc! Dzień Zdrowego Śniadania w Publicznej Szkole Podstawowej nr 9 w Radomsku klasa IIa 8 listopada 2011r. Śniadanie daje moc! Dzień Zdrowego.
Wycieczka na Białą Górę Marcelina Góral. Odpoczynek Podczas wycieczki musieliśmy się zatrzymać by odpocząć.W tym czasie była to nasza najlepsza lekcja.
I „g”, już od rana, czyni przygotowania do wspólnego śniadania …
4 czerwca wszyscy uczniowie kl. II i III przyszli na zbiórkę. Nie było ani jednej spóźnionej osoby. Ze szkoły odjechaliśmy z dobrymi humorami. I tak rozpoczęła.
E-Twinning project Christmas postcard Easter
Pokaz dla rodziców, piątek 28 maja. 28 maja 2010 roku o godzinie 18:00 rozpoczęło się przedstawienie przygotowane dla rodziców i nauczycieli przez polskich.
Drzemka w ciągu dnia, czyli zdrowie i energia. Dlaczego drzemka w ciągu dnia jest tak ważna dla prawidłowego rozwoju dziecka?
Zloty Stok Wycieczka klas 4a i 4c byliśmy na wycieczce w złotym stoku
Pierwszego dnia byliśmy w Toruniu. Graliśmy w grę miejską, w czasie której rozwiązywaliśmy różne zadania związane ze stolicą pierników.
Co robimy w czasie wolnym. Święto pieczonego ziemniaka Święto pieczonego ziemniaka weszło już na stałe w kalendarz roku szkolnego naszych wychowanków.
Klasa 2 a gimnazjum.
OBYWATEL EDI EDUKACJA, DZIAŁANIA INFORMACYJNE. LEKCJA 4 Wolontariat Europejski Wolontariat Europejski to forma wolontariatu zagranicznego oferowana w.
Było ciepło, kolorowo a najbardziej… odjazdowo! I rajd rowerowy „Odjazdowy Bibliotekarz” organizowany przez Bibliotekę Publiczną Gminy i Miasta Zduny.
Inscenizacja Bitwy pod Grunwaldem. Bitwa Pod Grunwaldem Witam na prezentacji poświęconej inscenizacji odtwarzającej największą bitwę średniowiecznej Europy.
PIENIĄDZ NARZĘDZIE POMOCNE W REALIZACJI CELÓW I SPEŁNIANIU MARZEŃ SZKOŁA PODSTAWOWA W WYSZANOWIE.
Kronika międzynarodowej wymiany językowej
Euroweek.
Młodzi i zwariowani.
Szkoła Podstawowa w Borku Strzelińskim
Indita setyorini.
„Wielka wyprawa Molly”
Warsztaty w pizzerii.
im. Marszałka Józefa Piłsudskiego

Na tym obozie pracowaliśmy z wolontariuszami z wielu krajów i kontynentów: - Rumunia - Łotwa Europa Ameryka Azja - Turcja Wietnam - Indie - Honduras - Indonezja - Gwatemala - Dominikana

Czego nas nauczyli ? - Dowiedzieliśmy się wielu ciekawych rzeczy o kulturze krajów z których pochodzą. - Nauczyliśmy się kilku narodowych tańców. - Nauczyliśmy się przeprowadzać debatę oksfordzką - Umiemy prowadzić negocjacje

Ale prócz nauki spędziliśmy wiele godzin na zabawie z wolontariuszami

Pomiędzy prezentacjami zajmowaliśmy się różnymi rzeczami. Jedni grzali stoły. A reszta po prostu bawiła się aparatem. Inni robili sobie pamiątkowe zdjęcia z wolontariuszami

Podczas prezentacji staraliśmy się zapamiętać jak najwięcej i robiliśmy notatki.

Po prezentacjach zmęczenie dawało się we znaki…

Każdego wieczora była jakaś atrakcja. Tańce Noc filmowa i kisiel w ręku, a jakżeby inaczej !

Zdjęcie z David’em ( Łotwa) Pomiędzy ciekawymi prezentacjami znalazł się również czas na wyprawę w góry. Zobaczyliśmy piękny wodospad Wilczki Droga była długa ale w końcu dotarliśmy na szczyt. Podczas postoju zregenerowaliśmy siłę. W końcu trzeba jeszcze wrócić do ośrodka.

Po powrocie z wycieczki przedstawiliśmy prezentacje, które szykowaliśmy od początku pobytu.

Na koniec Euroweek’u czekała na nas niespodzianka od wolontariuszy. I Dyskoteka Pokaz tańca z ogniem Szalały nawet nasze opiekunki

Czas na powrót do Gdyni.  Wspomnienia oraz wiedza zostaną na długo. W drodze powrotnej wszyscy spali 

Do widzenia hasta la vista! la revedere Tạm biệt ardievas güle güle Goodbye