Rozwiązanie zadania nr 2

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zwrot bezprawnie pobranej akcyzy od samochodów z silnikami powyżej 2000 cm 3 Krok po kroku.
Advertisements

DROGA KRZYŻOWA ROZMOWA MATKI Z NIENARODZONYM DZIECKIEM.
Zakończenie językowego projektu z programu Socrates-Comenius Energia przyszłości w zjednoczonej Europie 6 – rok Delegacja młodzieży i jej opiekunów.
ROZWÓJ MOWY U DZIECI.
SZCZUPAK Szczupak pospolity, szczupak – szeroko rozprzestrzeniona, drapieżna ryba z rodziny szczupakowatych. Jej okołobiegunowy zasięg występowania jest.
Lekcje informatyki w K.S.P. Lekcje informatyki w K.S.P. Wykonanie Pawe ł Majocha VB 2007r,
Ćwiczenia Pierwsze WINIPCFG PING Zapisywanie obrazów pobranych z sieci Internet nazwa komputera a nazwa witryny w sieci Web Samodzielne wyszukiwanie informacji.
Dane informacyjne: Gimnazjum im. Marii Skłodowskiej-Curie
Badanie poziomu wiedzy o promieniotwórczości
Wyjazdowe warsztaty edukacyjne
10 RÓŻ DLA CIEBIE.
Klasa III b.
Klasa IIId Gimnazjum nr 1 w Szprotawie
Zadanie 3 Gimnazjum nr 1, klasa 3f.
Witam Państwa bardzo serdeczne na mojej prezentacji. Moim zadaniem będzie objaśnianie Państwu niektórych sytuacji, które będą tu miały miejsce. Miłego.
Obserwacja kiełkowania nasienia fasoli
Który? Która? Które? pierwszy pierwsza pierwsze drugi druga drugie trzeci trzecia trzecie.
My favourite sportsperson is Justyna Kowalczyk.. Kliknij, aby edytować format tekstu konspektu Drugi poziom konspektu Trzeci poziom konspektu Czwarty.
Planety układu słonecznego. Agnieszka Pawluk KL II a TH
Ile słów zmieści się na planszy Scrabble?
Powiat Miński Inwestycje w realizacji:
Która godzina?.
Sprawdzenie świeżości chleba Chleb domowego wypieku na zakwasie oraz chleb zwykły kupiony w sklepie.
Wizyta uczniów z Irlandii – Wizyta uczniów z Irlandii w ramach projektu Socrates Comenius.
Ankieta – Nasze pojęcie o schroniskach? W dniu w naszej szkole, przeprowadziliśmy wśród równoległych klas, ankietę dotyczącą schronisk oraz.
Dzień Edukacji Narodowej - Nasi Nauczyciele
Najlepsi sportowcy ostatnich lat z Gimnazjum nr 3 w Żywcu.
Teraz będę czytał w twoich myślach...
Powstanie świata.
Kliknij, aby edytować style wzorca tekstu – Drugi poziom Trzeci poziom – Czwarty poziom » Piąty poziom.
XVI edycja Konkursu Matematycznego im. Jana Śniadeckiego
Regulamin Pracowni Informatyki
Krok pierwszy: wybieramy zakładkęCited Reference Search.
Wojciech Krawczyk (fotograf)
Wyniki ankiet na temat działalności Samorządu Uczniowskiego.
Matematyka i język angielski
Mikołaj Kopernik i Układ Słoneczny.
KROK PIERWSZY Jakie szkoły wybrać? Na stronie każdej szkoły znajdziesz informacje: − czego będziesz się uczyła/uczył, − co możesz osiągnąć będąc uczniem.
POTĘGI I PIERWIASTKI.
siła cz.II W części II prezentacji: o sile ciężkości
Co to jest liczba mieszana?
Czytanie ułamków to nic trudnego:
Kliknij, aby edytować styl wzorca podtytułu Edukacyjny program społeczny „Jeżdżę z głową” Jeżdżę z głową Nasza drużyna Ankiety i deklaracje Ankiety i deklaracje.
„Tutaj wszyscy na Ciebie czekają…” Wolontariat w Hospicjum im. Aleksandry Gabrysiak.
Kliknij, aby edytować format tekstu konspektu Drugi poziom konspektu  Trzeci poziom konspektu Czwarty.
315.W jakim czasie ciało swobodnie spadające przebędzie piąty metr swojej drogi?
38. Na ojczystej ziemi – pielgrzymki Jana Pawła II do Polski oraz ich przesłania
Maria Skłodowska-Curie. Sobota, 18 październik 2014 rok Temat: Maria Skłodowska-Curie, uczona wszechczasów. Maria Skłodowska ur. w Polsce w 1867 roku,
GO! Gdy zaznaczysz poprawną odpowiedź, otrzymasz oklaski – jeśli nie, to komputer odrzuci dwie błędne… Jeśli znowu zaznaczysz złą odpowiedź komputer cofnie.
Tytuł Tytuł Tytuł Tytuł Tytuł Tytuł Tytuł Tytuł Tytuł Tytuł Tytuł Tytuł Tytuł Tytuł Tytuł Tytuł Tytuł Tytuł Tytuł Tytuł Tytuł Tytuł Tytuł Imie i nazwisko.
Pracę przygotowali: Uczniowie klasy II b Gimnazjum w Jasieniu.
Nie taka matma straszna ;-).
SKĄD SIĘ WZIĘŁA WAGA ? W starożytności ciężary przenoszono na ramionach , aby ułatwić to zadanie rozkładano ciężar po równo na każdą stronę ciała.
EWA NYCNERSKA- OPIEKUN PROJEKTU REALIZOWANEGO W RAMACH GRANTÓW OBYWATELSKICH W CENTRUM KULTURY W JEDLINIE ZDROJU W ROKU 2014/2015.
Listy Listy w Prologu mogą przechowywać dane dowolnego typu [alpha,beta,gamma,delta] [1,2,3] Sama lista również może zawierać listę: [[a,list,within],a,list]
Organizacja zespołu projektowego
POTĘGOWANIE.
Nr36zad3 Klasa IIIa Gimnazjum w Bogdańcu ma zaszczyt zaprezentować rozwiązanie zadania: o trójkątach z monet!
Układ Tytuł Podtytuł.
Praca ze stopniami czyli jak stymulować wszechstronny rozwój
POTĘGI I PIERWIASTKI .
10 najwięcej zarabiających piłkarzy świata
Ważę pierze Wykonywały: Natalia Manterys i Aleksandra Ordys
Układ Tytuł Podtytuł.
Doświadczenie z rzeżuchą
Podtytuł Układ Tytuł.
Układ Tytuł Podtytuł.
Tytuł wystąpienia w języku prezentowania
Niesamowite przygody DZIESIĘCIU SKARPETEK
Rekrutacja do szkół ponadpodstawowych I PONADGIMNAZJALNYCH 2019/2020
Zapis prezentacji:

Rozwiązanie zadania nr 2 Klasa 3c Gimnazjum im. Marii Skłodowskiej – Curie w Jasieniu ul.Podmokła 1 68 – 320 Jasień

START Mamy dziewięć pozornie jednakowych monet . Wiemy, że jedna z nich (nie wiemy która) jest fałszywa. Trzeba ją wykryć w trzech ważeniach na wadze szalkowej bez użycia odważników i stwierdzić, czy jest cięższa, czy lżejsza od pozostałych. START

A – waga pierwszej monety B – waga drugiej monety C – waga trzeciej monety D – waga czwartej monety E – waga piątej monety F – waga szóstej monety G – waga siódmej monety H – waga ósmej monety I – waga dziewiątej monety Dalej

I ważenie A B C D E F Pozostałe: G H I A+B+C < D+E+F

II ważenie A B C G H I Dobre monety: A B C D E F A+B+C < G+H+I

III ważenie G H Dobre monety: A B C D E F Pozostałe: I G > H

III ważenie G H Dobre monety: A B C D E F Pozostałe: I G > H

Fałszywą monetą jest moneta G i jest cięższa od pozostałych

Fałszywą monetą jest moneta H i jest cięższa od pozostałych

Fałszywą monetą jest moneta I i jest cięższa od pozostałych

Fałszywą monetą jest moneta G i jest lżejsza od pozostałych

Fałszywą monetą jest moneta H i jest lżejsza od pozostałych

Fałszywą monetą jest moneta I i jest lżejsza od pozostałych

II ważenie A B C G H I Dobre monety: Pozostałe: G H I D E F

III ważenie A B Dobre monety: D E F G H I Pozostałe: C A > B

III ważenie D E Dobre monety: A B C G H I Pozostałe: F D > E

Fałszywą monetą jest moneta A i jest lżejsza od pozostałych

Fałszywą monetą jest moneta B i jest lżejsza od pozostałych

Fałszywą monetą jest moneta C i jest lżejsza od pozostałych

Fałszywą monetą jest moneta D i jest cięższa od pozostałych

Fałszywą monetą jest moneta E i jest cięższa od pozostałych

Fałszywą monetą jest moneta F i jest cięższa od pozostałych

II ważenie A B C G H I Dobre monety: G H I Pozostałe: D E F

III ważenie A B Dobre monety: D E F G H I Pozostałe: C A > B

III ważenie D E Dobre monety: A B C G H I Pozostałe: F D > E

Fałszywą monetą jest moneta A i jest cięższa od pozostałych

Fałszywą monetą jest moneta B i jest cięższa od pozostałych

Fałszywą monetą jest moneta C i jest cięższa od pozostałych

Fałszywą monetą jest moneta D i jest lżejsza od pozostałych

Fałszywą monetą jest moneta E i jest lżejsza od pozostałych

Fałszywą monetą jest moneta F i jest lżejsza od pozostałych