NORMY ZACHOWANIA UCZNIÓW PRZED I W CZASIE LEKCJI

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zasady bezpieczeństwa na boisku i korytarzach szkolnych
Advertisements

BEZPIECZEŃSTWO – JESTEŚMY NA TAK !
Dzień Bezpiecznego Internetu w naszej szkole
Komputery pod ręką Jak zapewnić dostępność komputerów w szkole, zamiast zamykać je w pracowni Komputerowej ? 1.Na każdej długiej przerwie mógłby być dyżur.
Jak zachować porządek w klasie?
Dobre zachowanie jest to zespół norm zachowania obowiązujących wszystkich ludzi niezależnie od ich wieku i okoliczności w jakich się znaleźli. Co oznacza.
Przy Szkole Podstawowej nr 6 w Łodzi od trzech lat działa oddział zerowy dla dzieci sześcioletnich. W obecnym roku szkolnym klasa 0 liczy 21 wychowanków.
SZKOLNA PRACOWNIA KOMPUTEROWA GIMNAZJUM NR 1.
Szkoła mojego dziecka ( analiza badania) Opracowała : mgr Anna Kędziorek – Pedagog.
Przedstawienie z okazji Dnia Niepodległości
MATURA 2011.
REGULAMIN PRACOWNI KOMPUTEROWEJ
Prawa i obowiązki ucznia
EGZAMIN GIMNAZJALNY godzina 9.00 i 11.00
Wykonał Paweł Niedzielski. 1. Zasady. a). Podczas pracy powinno się cicho zachowywać. b). Każda klasa ma do dyspozycji dwa komputery. c). Uczniowie korzystający.
DEBATA SZKOLNA. DEBATA SZKOLNA KODEKS 2.0 ZASADA 1. Jeśli zauważę u jakiegoś internauty przejawy nietolerancji, natychmiast zrywam kontakty i ostrzegam.
KLASOWY KODEKS 2.0 KLASA V e ROK SZKOLNY 2013/2014
Czy Twoje dziecko czuje się bezpiecznie w szkole?
Recepta na sukces nauczyciela
Autorstwa: Zofia Zima Monika Piwowarczyk Jowita Nowicka Wioletta Prys (rok ukończenia1994) Wersja elektroniczna: Paweł Pieniacki Kl. 2e.
Ewaluacja: „Bezpieczeństwo w szkole”
Spis treści: Pamiętaj o lekcjach!!! Pamiętaj o lekcjach!!! Pamiętaj o lekcjach!!! Pamiętaj o lekcjach!!! Nie siedź za długo!!! Nie siedź za długo!!! Nie.
Rok z Kodeksem 2.0 – plusy i minusy
Co warto wiedzieć o sprawdzianie w szkole podstawowej ? – informacje dla ucznia.
Sprawdzian w szóstej klasie
KODEKS 2.0 Szkoły Podstawowej w Licheniu Starym
KODEKS 2.0 Projekt Szkoła z klasą. 1. TIK – pomoc naukowa w szkole. Dziel się wiedzą i udostępniaj pomocne materiały. 2. Korzystamy tylko z wiarygodnych.
TARGI
Zasady bezpieczeństwa w Internecie
Uczniowie klasy szóstej w dniu sprawdzianu przychodzą ubrani w strój galowy Jeśli uczeń przyniesie ze sobą telefon komórkowy zostawia go w opisanej kopercie.
Najważniejsze informacje oprac. Emilia Buczak na podstawie materiałów CKE oraz wewnątrzszkolnego regulaminu maturalnego.
Różnorodna prezentacja kandydatów na przewodniczącego Samorządu Uczniowskiego, a następnie oddanie głosu przez wszystkich uczniów szkoły, zapewnią demokratyczny.
Najważniejsze informacje oprac. Emilia Buczak na podstawie materiałów CKE oraz wewnątrzszkolnego regulaminu maturalnego.
Najważniejsze informacje oprac. Emilia Buczak na podstawie materiałów CKE oraz wewnątrzszkolnego regulaminu maturalnego.
PODSUMOWANIE ANKIETY. Czy udzielasz się aktywnie w działalność samorządu? TAK – 16% NIE – 84%
KODEKS 2.0.
OBRAZKOWY KODEKS 2.0 Klasa IIC
Jak osiągnąć sukces?! Jak osiągnąć dobry wynik ze sprawdzianu, testu?! Na przykładzie małej szkoły wiejskiej, której wyszło!!!
Najważniejsze informacje oprac. Emilia Buczak na podstawie materiałów CKE oraz wewnątrzszkolnego regulaminu maturalnego.
KODEKS DOBREGO ZACHOWANIA
Szkolny system wychowawczy
Zbiór dobrych manier i reguł obowiązujących w naszej szkole
O SPRAWIEDLIWOŚCI W OCENIANIU. PODSTAWA PRAWNA 1. Rozporządzenie 2. Statut Szkoły.
Konferencja Procedury rozwijania uczenia i nauczania stycznia 2014 SPACER EDUKACYJNY Dobra Praktyka Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Szczodrzykowie.
Regulamin Pracowni Komputerowej
Egzamin gimnazjalny dla uczniów klas trzecich w r. szk. 2014/15 Podstawa prawna: Ustawa o systemie oświaty z 7 września 1991 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 256,
KODEKS 2.0 Gimnazjum Gminy Oleśnica im. Szarych Szeregów.
Najwa ż niejsze informacje oprac. Emilia Buczak na podstawie materiałów CKE oraz wewnątrzszkolnego regulaminu maturalnego.
Kodeks 2.0 klasy 5 Rok szkolny 2013/2014.
Chcemy mieć dobrą, zgraną klasę, w której każdy czuje się dobrze!!!
Bezpieczne zachowanie na świetlicy szkolnej Autorka: Oliwia Torba kl. 1e.
Innowacja pedagogiczna MEDIACJE RÓWIEŚNICZE
ZAPRASZAMY DO OBEJRZENIA PREZENTACJI
Zasady bezpieczeństwa w drodze do i ze szkoły
Komputery pod ręką! 1.W każdej sali powinien być jeden komputer z dostępem do Internetu 2.W niektórych salach powinny być projektory, a nawet tablice interaktywne.
KONTRAKT WYCHOWAWCZY Kontrakt zawarty jest na czas nauki w gimnazjum
Ocena poziomu bezpieczeństwa w Zespole Szkół nr 3 – Szkole Podstawowej nr 3 im. Elizy Orzeszkowej w Zamościu w I półroczu 2014/2015.
Egzamin Gimnazjalny ‘2016. WAŻNE TERMINY – EGZ. GIMNAZJALNY – egzaminy g. 9:00 i 11:00 1, 2, 3.06 – termin dodatkowy – informacje o wynikach.
W PIĄTEK Z KAŚKĄ NA ROLKI W PONIEDZIAŁEK KLASÓWKA Z MATMY
Wiem, jak się należy zachować
Zespół Szkół w Kłyżowie
Sprawozdanie z ewaluacji wewnętrznej w roku szkolnym 2016/2017
Spotkanie ze Słowem Mk 8, Z Ewangelii według świętego Marka:
Uroczystość nadania sztandaru szkołom imienia Hipolita Cegielskiego
Cele wprowadzania zasad i reguł zachowania
EGZAMIN GIMNAZJALNY 2018 ROK
INFORMACJE O EGZAMINIE GIMNAZJALNYM DLA RODZICÓW ROK SZKOLNY2017/2018
Egzamin gimnazjalny. Instrukcja dla uczniów
KINGA JUCHNIEWICZ KLASA 4A.
Zapis prezentacji:

NORMY ZACHOWANIA UCZNIÓW PRZED I W CZASIE LEKCJI

1.Przychodzimy do szkoły o wyznaczonej godzinie: rozbieramy się w szatni zmieniamy obuwie udajemy się do wyznaczonego miejsca

znajdujemy się przy sali, w której mamy lekcję 2.Po dzwonku na lekcje: znajdujemy się przy sali, w której mamy lekcję ustawiamy się wzdłuż sali i czekamy na przyjście nauczyciela spokojnie wchodzimy do sali i przygotowujemy się do lekcji

wykonujemy polecenia nauczyciela bierzemy aktywny udział w lekcji 3.W czasie lekcji: uważamy wykonujemy polecenia nauczyciela bierzemy aktywny udział w lekcji

nie przerywamy, gdy mówi ktoś inny przez podniesienie ręki sygnalizujemy chęć odpowiadania lub zapytania nie przerywamy, gdy mówi ktoś inny

nie rozmawiamy nie spacerujemy po klasie nie wychodzimy z klasy

do toalety wychodzimy tylko wtedy, kiedy jest to naprawdę konieczne (potrzebę wyjścia zgłaszamy nauczycielowi) Jeżeli źle się czujemy zgłaszamy to nauczycielowi

szanujemy swoje i cudze rzeczy we właściwy sposób korzystamy z pomocy własnych lub szkolnych