Tworzenie Postaci Imię Data urodzenia (ograniczenie wiekowe 1980-1992) Dowolne rozdzielenie punktów na statystyki podstawowe. 22 punkty do rozdzielenia.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Autor prezentacji: Piotr Beling
Advertisements

WSPÓŁPRACA BLOKU Z OBRONĄ W SIATKÓWCE PLAŻOWEJ
Sygnalizacja Szkolenie centralne sędziów PZPS
Sport.
Programowanie obiektowe
1. ZEZWOLENIE NA WYKONANIE ZAGRYWKI
AWF im.J. Kukuczki w Katowicach Stowarzyszenia Domu Aniołów Stróżów
Relacyjny model danych
dydaktyka ogólna WYMIAR GODZIN: 15 godzin wykładów i 15 godzin ćwiczeń
MS Access 2000 Normalizacja Paweł Górczyński 2005.
Pełen Sandał 2008 Modele ruchu na serwerze RoboCup Autorzy: Mariusz Wójcik Goncalo Ferraz Leszek Manicki Jarosław Tempski.
ELEKTROSTATYKA I.
Podstawy programowania PP – WYK2 Wojciech Pieprzyca.
To idealne narzędzie do zarządzania komunikacją z klientami i prowadzenia kampanii sprzedażowych na najwyższym poziomie.
Str. 121 czyli … kilka pytań na każdym teście jak w banku Law 12 – Fouls and misconduct.
KOSZYKÓWKA.
Założenia Tematem gry będą walki w formule MMA Motywem przewodnim gry jest stworzenie własnego zawodnika i symulowanie walk z jego udziałem Celem gry.
Ziemska historia Jezusa z Nazaretu
Atakowanie przeciwnika nogami. Opracował: Dominik Pasek
TRIATHLON PŁYWANIE KOLARSTWO BIEGANIE.
Elementy Rachunku Prawdopodobieństwa i Statystyki
Znam swoje prawa, ale pamiętam, że inni też je mają!
Wprowadzenie do edytorów tekstu.
Prezentacja multimedialna dla uczniów
Piłka nożna.
PROJEKTGEOGRAFIAKULTURA POWRÓT ODPOWIEDŹ
Ciekawostki o liczbach
Temat 8: Listy.
Zespół Szkół w Głogówku
ILE ZDROWIA, A ILE SPORTU W SZKOLNYM WF?
Jak siatkówka zmieniła się na przestrzeni lat.
WEJŚCIE SMOKA Tą prezentację przygotował Robert Szepietowski, znany jako DJ.WALKER CLUB?
ELŻBIETA WÓJCIK urodzona 14 stycznia 1996 w Karlinie. Absolwentka Gimnazjum w Karlinie. Mistrzyni Świata, Vice Mistrzyni Świata, Trzykrotna Mistrzyni.
Stosunki prawne.
PIKNIK Z RAKIETĄ WRZESIEŃ Sopocki Klub Tenisowy rok powstania 1897 Liczący sobie już ponad 116 lat Sopocki Klub Tenisowy wyrósł na największy, pracujący.
Dydaktyka WYMIAR GODZIN: 15 godzin wykładów. Cele: 1. poznanie i rozumienie podstaw nowoczesnego procesu kształcenia oraz jego uwarunkowań, 2. wyposażenie.
PODSUMOWANIE DZIAŁALNOŚCI KOŁA LZS DOŁUJE ROK 2014.
PHP Formularze Damian Urbańczyk. Do czego służą? Formularze to bardzo ważne elementy stron internetowych, dzięki nim dochodzi do wymiany danych pomiędzy.
Informatyka +.
Aktualne wytyczne dotyczące Art.XI Warszawa, styczeń 2015.
Autor: Grzegorz Flor THIS IS WAR! CEL GRY: Zdobycie 8 terytoriów ŻÓŁTY - 2 FIOLETOWY - 3 FIOLETOWY - 8.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Prezentacja Ewa Gurbiel Seminarium HCI 3.X Ogólny Zarys n Tworzenie n Rozplanowanie n Struktura n Trening (ćwiczenie) n Prezentowanie n Inne możliwości.
prof. nadzw. dr hab. Anna Kožuh ania.kozuh.net
BEZPIECZEŃSTO W SIECI.
Projektowanie postaci formularza:
Tworzenie wykresów część II Tworzenie wykresu domyślnego Modyfikacja wykresów Pasek narzędzi Wykres.
PRZEPISY GRY W PIŁKĘ NOŻNĄ ARTYKUŁ XII CZĘŚĆ DRUGA Szkolenie kandydatów na sędziów piłki nożnej – KURS 2010 Opracował: Tomasz Radkiewicz.
Sytuacje w grze- gra na siatce; akcje w ataku i bloku
Varius Manx  Kasia Stankiewicz urodziła się 2 czerwca 1977 roku w Działdowie (woj. warmińsko-mazurskie). Jej pierwszym dużym sukcesem było zwycięstwo.
Temat: Tworzenie bazy danych
Podsumowanie I semestru roku szkolnego Gimnazjum nr 33 w Bydgoszczy.
Innowacje w pracy – szybka ścieżka zatrudnienia Imię i nazwisko trenera.
SYTUACJA SPOŁECZNO-GOSPODARCZA WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO W 2014 R. PROGRAM KONKURSU z okazji Dnia Statystyki Polskiej.
- dyscyplina sportu drużynowego, w której dwie pięcioosobowe drużyny grają przeciwko sobie próbując zdobyć punkty umieszczając piłkę w koszu.
PROGRAM „Szkolny Klub Sportowy”
Siatkówka Twoje imię i nazwisko.
ZAKOŃCZENIE ROKU 2015.
Mirosław Mazgaj Zanim krzykniesz „sędzia... kalosz”, czyli co drużyny o Przepisach Gry wiedzieć powinny.
Niedozwolone użycie rąk w walce o piłkę
SKI JUMPING HELMET SKIS GOGGLES BOOTS
POLITECHNIKA POZNAŃSKA, WYDZIAŁ INŻYNIERII ZARZĄDZANIA
Słowniczek Piłka nieoczekiwana – gdy piłka rusza w kierunku zawodnika nieoczekiwanie dla niego (np. gdy zawodnik walczy o piłkę lub gdy zawodnik bierze.
Scenariusz lekcji matematyki klasa II gimnazjum
Mirosław Mazgaj Zanim krzykniesz „sędzia... kalosz”, czyli co drużyny o Przepisach Gry wiedzieć powinny.
POLITECHNIKA POZNAŃSKA, WYDZIAŁ INŻYNIERII ZARZĄDZANIA
GRY PRZYDATNE PRZY NAUCZANIU FUTSALU
Mistrzostwa Makroregionu Południowego OYAMA KARATE
Technologia planowania treningu
Zapis prezentacji:

Tworzenie Postaci Imię Data urodzenia (ograniczenie wiekowe ) Dowolne rozdzielenie punktów na statystyki podstawowe. 22 punkty do rozdzielenia na 3 statystki – siłę, szybkość i zasięg. Wybór jednego z pięciu stylów walki w parterze. (BJJ, Sambo, Judo, Wrestling, Luta Livre) Wybór jednego z pięciu stylów walki w stójce.(Karate, Muay Thai, Kick-Boxing, Taekwondo, Sanda/Sanshou)

Walka Walki 3 rundowe. Każda runda składa się z 30 zdarzeń, wśród których trafić się mogą zdarzenia puste – nie wpływające na rozgrywkę. Każdy zawodnik domyślnie rozpoczyna walkę z wartościami hp=100 i stamina=100 (chyba, że odbędzie trening) Każde zdarzenie w stójce, powoduje odjęcie odpowiedniej wartości punktowej od hp (życia) przeciwnika. Każde zdarzenie w parterze, powoduje odjęcie odpowiedniej wartości punktowej od staminy (wytrzymałości) przeciwnika. Jeżeli zawodnicy przejawiają pasywność w parterze, sędzia może zadecydować o przeniesieniu walki z powrotem do stójki. Walka kończy się przed czasem, jeżeli któryś z zawodników ma hp<=0 lub stamina<=0. Po każdej rundzie, gracz ma możliwość zregenerowania hp lub staminy kierowanej przez siebie postaci. Skuteczność regeneracji jest zależna od tego czy zawodnik gracza wygrał (+30 pkt.) poprzednią rundę czy też ją przegrał (+15 pkt.).

Trening Wyświetlanie obecnych wartości siły i szybkości Każdy odbyty trening jest zakończony stosownym komunikatem 4 treningi siły lub szybkości powodują wzrost wartości trenowanej cechy, o 1 punkt. Podczas jednej sesji treningowej, możliwe jest zaliczenie tylko i wyłącznie jednego treningu – siły lub szybkości. Trening siłowy powoduje, że nasz zawodnik rozpocznie najbliższą walkę z hp=90 (kara treningowa) Trening szybkościowy powoduje, że nasz zawodnik rozpocznie najbliższą walkę ze staminą=90 (kara treningowa)

Ranking Ranking zawiera 20 zawodników predefiniowanych, plus postać gracza. Gracz zaczyna grę na ostatniej pozycji w rankingu. Gracz wygrywa grę jeśli uda mu się dotrzeć na pierwszą pozycję. Każda walka jest z przeciwnikiem znajdującym się jedną pozycję wyżej od gracza. Jeżeli postać gracza wygra walkę zamienia się z przeciwnikiem miejscem w rankingu. Jeżeli postać gracza przegra walkę to pozostaje na tej samej pozycji w rankingu co przed walką.