LAW & BUSINESS Kancelaria Doradztwa Prawno-Ekonomicznego Sp. z o.o. PREZENTACJA FIRMY.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PREZENTACJA SYSTEMU eDokumenty
Advertisements

Pozwól pomóc swojej firmie! Informacje o systemie.
MunSol System zarządzania informacją i sprawami INFORMACJE PODSTAWOWE
Prezentuje: Jan Kowalski Krajowa Izba Doradców Podatkowych
EBPP - nowy trend na rynku
Rejestr spraw sądowych i administracyjnych połączony z Elektronicznym Postępowaniem Upominawczym. Składanie pozwów, otrzymywanie nakazów, śledzenie statusów.
DASHWOOD Polska Broker. DASHWOOD Polska Broker jest spółką polską ściśle współpracującą z renomowaną angielską firmą brokerską Dashwood, Brewer & Phipps.
Charakterystyka systemów zarządzania w przedsiębiorstwie
Budowanie rozwiązań biznesowych na platformie MOSS 2007
WIELKOPOLSKI OŚRODEK EKONOMII SPOŁECZNEJ PRZY STOWARZYSZENIU NA RZECZ SPÓŁDZIELNI SOCJALNYCH.
Nowa Jakość kontroli w biznesie Projekt: Stworzenie e- usługi w postaci systemu księgowo-kadrowego on-line przez MGA Sp. z o.o. w Toruniu jest współfinansowany.
PROGRAM EUROPEJSKI PKO Banku Polskiego
Upper Finance Med Consulting
Outsourcing Dlaczego niektórym się opłaca? 23 maja 2013 r. Zamość
Cel usługi: Wsparcie działalności nowych i istniejących już firm. Zaplanowano usługi dla przedsiębiorców Usługa dostępna do końca listopada 2011.
BIURA PODRÓŻY OPRACOWAŁA: D.DUNIEWICZ-KUFEL
Z Wiekiem na Plus - szkolenia dla przedsiębiorstw
Outsouring procesów e – commerce Wymierne korzyści dla właścicieli sklepów Cursor S.A. prezentacja przygotowana dla Klientów WellCommerce Warszawa, 2.
AGENDA Wybrane produkty kredytowe Banku BPS S.A. Kredyty Preferencyjne
Usługa pilotażowa: optymalizacja kosztów prowadzenia działalności gospodarczej dla MSP Mariusz Gajowiak – Lider Zespołu Sekwencja Sp. z o.o. Warszawa
WORKFLOW KLUCZEM DO MINIMALIZACJI KOSZTÓW DZIAŁANIA ORGANIZACJI
Postaw z nami swoje pierwsze kroki w karierze zawodowej.
Rozwiązania informatyczne dla przedsiębiorstw
PRACUJ TYLKO Z DOBRYM PARTNEREM. niedziela, 2 marca O Firmie ugruntowana pozycja na rynku doradztwa personalnego oraz pośrednictwa pracy; profesjonalna.
Outsourcing usług prawnych i księgowych jako metoda na optymalizację kosztów prowadzenia działalności gospodarczej.
Jedyni w Polsce niezależni doradcy kredytowi na telefon!
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta Tamara Ossowska Zakopane, 21 czerwca 2001.
O Firmie ugruntowana pozycja na rynku doradztwa personalnego oraz pośrednictwa pracy-działamy od 2006 roku; szeroka wiedza, poparta kilkuletnim doświadczeniem.
OUTSOURCING CZYNNOŚCI WINDYKACYJNYCH
Marka Faber Consulting powstała w 1999 roku Firma działa w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością Liczba konsultantów zatrudnionych w Polsce w.
Obsługa procesów biznesowych w MOSS 2007 Na przykładzie procesu obsługi zleceń Paweł Wróbel.
PREWENCJA - MONITORING - WINDYKACJA NALEŻNOŚCI
Usługi BDO - odpowiedź na realne potrzeby rynku
PARENTIS działa na rynku od 2001 roku. Dział Informatyki może poszczycić się wieloma wdrożeniami oraz specjalnie przygotowanymi rozwiązaniami dla firm.
GRUPA PROFPROJEKT jest firmą informatyczną o profilu przyjaznym biznesowi. Specjalizujemy się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań IT dla firm, aplikacji.
Prezentacja Medicover dla ING Dlaczego Medicover?
ZAKRES ŚWIADCZENIA USŁUG PRZEWOZU KRAJOWEGO TOWARÓW
ResiPlus® idealne oprogramowanie dla sektora opieki.
Usługi informacyjne i doradcze Punktu Konsultacyjnego Krajowego Systemu Usług Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu.
Oferta dla Klientów Perfect Niezależne Doradztwo Finansowe SA.
Dlaczego Perfect NDF SA ?. Dzisiejsze oczekiwania Klienta wobec Doradcy Ubezpieczeniowo-Finansowego Uczciwość Rzetelność Wiedza, doświadczenie, profesjonalizm.
EKOCONSULTANT ● Zarządzanie ● Księgowość ● Fundusze UE.
Projekt Wojewody Opolskiego Upowszechnienie e-usług świadczonych przez administrację publiczną w województwie opolskim.
Projekt „Elektroniczna Platforma Pracy Śląskiej Administracji Zespolonej”
INSTYTUCJI FINANSOWYCH
BIURO RACHUNKOWE O nas Nasza firma ma wieloletnie doświadczenie w radzeniu sobie z problemami rachunkowo-podatkowymi naszych klientów czyli małych i średnich.
O nas Jesteśmy jednym z nielicznych specjalistów w Polsce z wieloletnim doświadczeniem i obszernym know-how w dziedzinie optymalizacji energetycznej przedsiębiorstw.
Funkcje pracy biurowej
Moduł e-Kontroli Grzegorz Dziurla.
Kampania reklamowa firmy Mondo Promo Sp. z o.o.. Założona w 2001r. Aktywnie działająca firma w przemyśle tekstylnym Innowacyjne tkaniny oraz wyspecjalizowana.
Zapotrzebowanie Przedsiębiorców Na Pomoc Prawną r.pr. dr Łukasz Bernatowicz.
1. Krajowy Instytut Energetyki Rozproszonej powstał jako odpowiedź na postępujący rozwój sektora energetyki odnawialnej i rozproszonej. Małe i średnie.
Kancelaria Radców Prawnych JGA Ginckaj, Morawiec, Olszewski, Stankiewicz Spółka partnerska Katowice, ul. Kilińskiego 34 tel.:+48 (32) ,
Informacja, opieka i asysta – wsparcie Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o. w ramach projektu Punkt Konsultacyjny KSU Leszno
Urząd przyjazny mieszkańcom Korzyści dla Miasta Częstochowy wynikające z projektu SEKAP Anna Pawłowska Dyrektor Urzędu Miasta Częstochowy 19 grudnia 2007.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
Sprawdzony partner w pozyskaniu dotacji i realizacji projektu….
Twój najlepszy ruch Best MOVE
Doradztwo specjalistyczne Szkolenia Usługi księgowe
XIV Samorządowe Forum Kapitału i Finansów Katowice 2016
Po zastosowaniu Rozporzadzenia UE (RODO) kary za uchybienia ochrony
Twój najlepszy ruch Best MOVE
Oferta kursów języka rosyjskiego dla firm
Wnętrze uszyte na miarę twoich oczekiwań i budżetu.
DOFINANSOWANIE DLA FIRM W RAMACH NOWEJ PERSPEKTYWY
Skutki niepodania przez pełnomocnika profesjonalnego adresu elektronicznego ePUAP Postanowienie Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie z 17 listopada.
Samorządowa Elektroniczna Platforma Informacyjna (SEPI) Kompleksowe rozwiązanie służące do udostępniania informacji i usług publicznych.
Skutki niepodania przez pełnomocnika profesjonalnego adresu elektronicznego ePUAP Postanowienie Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie z 17 listopada.
Doradca podatkowy nieodłączny partner Twojego biznesu
Przemysław Wierzbicki
Zapis prezentacji:

LAW & BUSINESS Kancelaria Doradztwa Prawno-Ekonomicznego Sp. z o.o. PREZENTACJA FIRMY

KILKA SŁÓW O FIRMIE LAW & BUSINESS LAW & BUSINESS jest Kancelarią Doradztwa Prawno-Ekonomiczego, która powstała z myślą o Kliencie. Specjalizujemy się przede wszystkim w kompleksowej obsłudze podmiotów utworzonych w oparciu o przepisy prawa polskiego i międzynarodowego, a także w obsłudze spraw osób fizycznych. Gwarantujemy Państwu indywidualne podejście do każdej zleconej przez Państwa sprawy, oraz obsługę na najwyższym poziomie, na potwierdzenie, czego wdrożyliśmy w Naszej Kancelarii zasady etyki zawodowej o standardach międzynarodowych. Wyróżnia Nas nowatorskie podejście do każdej sprawy, świeże spojrzenie na przedstawioną problematykę oraz błyskawiczny czas reakcji na potrzeby zgłaszane przez Klientów. Tą doskonałą obsługę na najwyższym poziomie zapewniał będzie Państwu współpracujący z Nami doświadczony zespół Adwokatów oraz Radców Prawnych, zarządzany przez kreatywne i odpowiedzialne osoby, które budują profesjonalną kadrę zarządzającą. Zatem, jeśli poszukujecie Państwo obsługi na najwyższym poziomie, rozwiązania Waszej sprawy w krótkim czasie w nowatorski sposób, to Nasza Kancelaria jest doskonałym wyborem!

ZESPÓŁ Kancelaria LAW & BUSINESS współpracuje z kilkoma Adwokatami i Radcami Prawnymi posiadającymi, co najmniej kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe. Tak wyspecjalizowana kadra, zapewni Państwu obsługę na najwyższym poziomie, dzięki swojemu potencjałowi i zaangażowaniu, a także indywidualnemu i bardzo skrupulatnemu podejściu do każdej zleconej sprawy. Zbudowany przez Nas zespół specjalistów jest gwarancją kompleksowej obsługi Naszych klientów, niezawodności i terminowości wykonywanych zleceń.

WIODĄCE SPECJALIZACJE Do Naszych wiodących specjalizacji zaliczyć możemy: Prawo handlowe Prawo pracy Prawo gospodarcze Prawo cywilne Sprawy egzekucyjne Prawo upadłościowe Prawo hipoteczne - Administrowanie hipotekami Prawo spadkowe – prawo sukcesji (w tym sukcesja firm) Prawo finansowe i bankowe Odszkodowania Zamówienia publiczne Odnawialne źródła energii oraz wiele innych.

CRM – czyli platforma do obsługi prawnej Naszych Klientów CRM to m.in.: zarządzanie swoim kontem zakup abonamentów, dodatkowych godzin na obsługę przez Naszą Kancelarię kontrola wykorzystania abonamentu śledzenie, na jakim etapie jest realizacja Państwa zlecenia zgłaszanie uwag/komentarzy wybór Adwokata/Radcy Prawnego, który ma zająć się Państwa sprawą wystawianie faktur stały kontakt z Kancelarią video rozmowy (min. z pracownikami Kancelarii) logowanie się do systemu oraz obsługa systemu z dowolnego miejsca i urządzenia – komputer, telefon, iPad. Korzyści płynące z platformy CRM: OSZCZĘDNOŚĆ CZASU OSZCZĘDNOŚĆ CZASU OPTYMALIZACJA KOSZTÓW STAŁY DOSTĘP DO PAŃSTWA OSOBISTEGO PRAWNIKA PEŁNA KONTROLA NAD PROCESAMI ZACHODZĄCYMI WEWNĄTRZ PAŃSTWA FIRMY POPRZEZ ICH USYSTEMATYZOWANIE

JEDNO OKIENKO Czym jest Jedno okienko? To zgromadzone w jednym miejscu różne usługi, wspomagające działanie firmy. Dzięki współpracy Naszej Kancelarii z wieloma przedsiębiorcami dostarczającymi usługi niezbędne do obsługi firmy, mogliśmy przygotować dla Państwa opcję jednego okienka, aby ułatwić działanie Państwu i Państwa firmie. Do kogo skierowana jest usługa? Do Naszych stałych Klientów, dla firm, a także do osób, które chcą założyć firmę i potrzebują w tym zakresie wsparcia, doradztwa lub po prostu skupiają się na relacjach biznesowych i nie mają czasu, aby dopełnić wszelkich formalności związanych z założeniem firmy.

JEDNO OKIENKO W ramach Jednego okienka mają Państwo dostępne następujące usługi: Kompleksowa obsługa prawna, Czynności notarialne; Prowadzenie kadr i płac; Prowadzenie rachunkowości; Doradztwo prawne i ekonomiczne; Kredyty i finansowanie dla firm na atrakcyjnych warunkach; Refinansowanie, dotacje, restrukturyzacje przedsiębiorstw; Usługi z zakresu IT, m.in. budowanie systemów informatycznych; Marketing i reklama.KORZYŚCI Szybki i przejrzysty proces obsługi firm Szybki i przejrzysty proces obsługi firm Indywidualny dobór usług dla Klienta Indywidualny dobór usług dla Klienta Współpraca z jednymi z najlepszych firm w Polsce Współpraca z jednymi z najlepszych firm w Polsce

DLACZEGO ABONAMENT? ABONAMEN TO SZEREG KORZYŚCI, M.IN.: dostęp do platformy CRM; stały kontakt z obsługującym przydzielonym do danej sprawy Adwokatem/Radcą Prawnym za pomocą platformy CRM; możliwość kontrolowania i śledzenia wykonywania zlecenia od Klienta; załatwianie wszelkich czynności za pomocą platformy CRM, zgłaszanie kolejnych spraw, odbiór gotowych wyników zleconych spraw, kontrola wykorzystanych godzin w ramach abonamentu, możliwość pobierania faktur on-line, szczegółowe rozliczenie dotyczące obsługi sprawy zleconej Kancelarii, zgłaszanie uwag i komentarzy w trakcie wykonywania zleconej sprawy przez Adwokata/Radcę Prawnego; obsługę zleconych spraw przez doświadczonych Adwokatów/Radców Prawnych; dojazd do Klienta w tym możliwość odbioru dokumentacji od Klienta; pomoc w negocjacjach; różnorodność usług oraz kompleksowość usług zależną od wykupionego abonamentu; audyt dokumentów firmy Klienta; doradztwo prawne i ekonomiczne; uzyskanie obsługi firmy w ramach jednego okienka; PRZY OPCJI ABONAMENT DORADZTWO EKONOMICZNE GRATIS

ABONAMENT BROWN W ramach abonamentu Brown mają Państwo możliwość skorzystania z dwóch godzin obsługi prawnej przez Naszą Kancelarię w zakresie: konsultacji wraz z interpretacją przepisów prawa w formie elektronicznej, pisemnej, telefonicznej lub osobiście stawiając się w Kancelarii; audyt umów i wszelkiego rodzaju innej dokumentacji w Państwa firmie; audyt dokumentacji dostarczonej do Kancelarii; możliwość skorzystania z opcji dojazdu do Klienta; Sporządzenie krótkiego dokumentu; 1 godzina konsultacji z prawnikiem gratis; Wykupienie powyższego abonamentu uprawnia do uzyskaniu w przypadku spraw z zakresu windykacji wierzytelności lub odszkodowań, 10 % zniżki na czynności dokonywane przez Kancelarię. KORZYŚCI: Sprawdzenie zgodności dokumentacji Stały dostęp do pomocy prawnej Obsługa na najwyższym poziomie Cena – jedyne 499,00 netto!

W ramach abonamentu Silver mają Państwo możliwość skorzystania z pięciu godzin obsługi prawnej przez Naszą Kancelarię w zakresie: konsultacji wraz z interpretacją przepisów prawa w formie elektronicznej, pisemnej, telefonicznej lub osobiście stawiając się w Kancelarii; audyt umów i wszelkiego rodzaju innej dokumentacji w Państwa firmie; audyt dokumentacji dostarczonej do Kancelarii, sporządzenie opinii prawnej, sporządzenie pełnomocnictwa, upoważnienia lub innego krótkiego dokumentu; możliwość skorzystania z opcji dojazdu do Klienta; 2 godziny konsultacji z prawnikiem gratis; Wykupienie powyższego abonamentu uprawnia do uzyskaniu w przypadku spraw z zakresu windykacji wierzytelności lub odszkodowań, 15% zniżki na czynności dokonywane przez Kancelarię. KORZYŚCI: Weryfikacja dokumentów Przygotowanie opinii prawnej wraz z interpretacją przepisów prawa Cena - jedyne 1199,00 netto! ABONAMENT SILVER

ABONAMENT GOLD W ramach abonamentu Gold mają Państwo możliwość skorzystania z ośmiu godzin obsługi prawnej przez Naszą Kancelarię w zakresie: konsultacji wraz z interpretacją przepisów prawa w formie elektronicznej, pisemnej, telefonicznej lub osobiście stawiając się w Kancelarii; audytu umów i wszelkiego rodzaju innej dokumentacji w Państwa firmie; audytu dokumentacji dostarczonej do Kancelarii, sporządzenia opinii prawnej, sporządzenia pełnomocnictwa, upoważnienia lub innego krótkiego dokumentu, sporządzenia dowolnej umowy, reprezentowania przed organami administracji rządowej (w tym Urząd Skarbowy); możliwości skorzystania z opcji dojazdu do Klienta; 3 godzin konsultacji z prawnikiem gratis; Wykupienie powyższego abonamentu uprawnia do uzyskaniu w przypadku spraw z zakresu windykacji wierzytelności lub odszkodowań, 20% zniżki na czynności dokonywane przez Kancelarię. KORZYŚCI: Sporządzenie dowolnego dokumentu Reprezentowanie Klienta przed organami administracji rządowej Cena – jedyne 1899,00 netto!

ABONAMENT PLATINIUM W ramach abonamentu Platinium mają Państwo możliwość skorzystania z jedenastu godzin obsługi prawnej przez Naszą Kancelarię w zakresie: konsultacji wraz z interpretacją przepisów prawa w formie elektronicznej, pisemnej, telefonicznej lub osobiście stawiając się w Kancelarii; audytu umów i wszelkiego rodzaju innej dokumentacji w Państwa firmie; audytu dokumentacji dostarczonej do Kancelarii, sporządzenia opinii prawnej, sporządzenia pełnomocnictwa, upoważnienia lub innego krótkiego dokumentu, sporządzenia dowolnej umowy, pomocy w negocjacjach biznesowych, reprezentowania przed organami administracji rządowej, sądami oraz innymi instytucjami; możliwości skorzystania z opcji dojazdu do Klienta; 4 godzin konsultacji z prawnikiem gratis; Wykupienie powyższego abonamentu uprawnia do uzyskaniu w przypadku spraw z zakresu windykacji wierzytelności lub odszkodowań, 25% zniżki na czynności dokonywane przez Kancelarię. KORZYŚCI: Stałe wsparcie przy negocjowaniu strategicznych kontraktów dla firmy Reprezentowanie firmy w dowolnym postępowaniu Cena – jedyne 2699,00 netto!

ABONAMENT PLATINIUM + Abonament Platinium Plus jest abonamentem ustalanym indywidualnie dla każdego podmiotu. W ramach abonamentu Platinium Plus mają Państwo możliwość skorzystania z dowolnej liczby godzin obsługi prawnej przez Naszą Kancelarię w tym również opcję oddelegowania współpracującego z Nami Adwokata lub Radcy Prawnego do pracy w Państwa firmie. W ramach abonamentu Platinium Plus stawki wynoszą poniżej 250,00 netto.

ABONAMENT PLATINIUM + W ramach niniejszego abonamentu otrzymują Państwo usługę kompleksowej obsługi firmy, m.in. w zakresie: konsultacji wraz z interpretacją przepisów prawa w formie elektronicznej, pisemnej, telefonicznej lub osobiście stawiając się w Kancelarii; audytu umów i wszelkiego rodzaju innej dokumentacji w Państwa firmie; audytu dokumentacji dostarczonej do Kancelarii; sporządzenia opinii prawnej; sporządzenia pełnomocnictwa, upoważnienia lub innego krótkiego dokumentu, sporządzenia dowolnej umowy; pomocy w negocjacjach biznesowych; reprezentowania przed organami administracji rządowej, sądami oraz innymi instytucjami; prowadzenia spraw kadrowych; sporządzania pozwów,; wszelkie inne czynności związane z obsługą prawną Państwa firmy; możliwość skorzystania z opcji dojazdu do Klienta; nawet do 7 godzin konsultacji z prawnikiem gratis; Wykupienie powyższego abonamentu uprawnia do ustalenia indywidualnych stawek w przypadku spraw z zakresu windykacji wierzytelności lub odszkodowań na czynności dokonywane przez Kancelarię.

KORZYŚCI PŁYNĄCE ZE WSPÓŁPRACY Z NASZĄ KANCELARIĄ: PRZEJRZYSTE ZASADY WSPÓŁPRACY; OPTYMALIZACJA KOSZTÓW OBSŁUGI PRAWNEJ -NAWET DO 30 % W SKALI ROKU; OBSŁUGA PRAWNA NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE; OSZCZĘDNOŚĆ CZASU DZIĘKI SYSTEMOWI CRM; WYGODA – ZGROMADZENIE USŁUG W JEDNYM MIEJSCU W RAMACH JEDNEGO OKIENKA; PRZYSTĘPNE CENY – JEDNE Z NAJNIŻSZYCH NA RYNKU; KORZYSTNE WARUNKI WSPÓŁPRACY – RABATY DLA STAŁYCH KLIENTÓW ORAZ WIELE INNYCH – JAKICH? – SAMO SIĘ PAŃSTWO PRZEKONAJCIE….

ZAPRASZAMY !!!

Law & Business Kancelaria Doradztwa Prawno-Ekonomicznego Sp. z o.o. ul. Leszno 8/78, Warszawa XII Wydział Gospodarczy, KRS REGON , NIP Tel./Fax: