INFORMACJA dotycząca strategii działań

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
KONCEPCJA ZAGOSPODAROWANIA TERENÓW W SĄSIEDZTWIE DWORCA KOLEJOWEGO WROCŁAW PSIE POLE – PARK&RIDE PSIE POLE.
Advertisements

Koncepcja przestrzenna docelowego układu drogowego
Opracowanie: zespół WIM, WI, ZDiUM, WTR pod przewodnictwem POKE marzec 2010 r. Obsługa komunikacyjna UEFA EURO 2012 TM.
Drogi krajowe na terenie województwa podlaskiego
Realizacja i przygotowanie inwestycji
Obwodnica Ełku jako ważny element
Paweł Klimowicz Przewodniczący Rady Miasta Krakowa Inwestycje Metropolitalne w Wieloletnim Planie Inwestycyjnym Krakowa Kraków, 2007.
POWIAT MYŚLENICKI Tytuł Projektu: Poprawa płynności ruchu w centrum Myślenic poprzez przebudowę skrzyżowań dróg powiatowych K 1935 i K 1967na rondo.
KONFERENCJA PT.  polityka przestrzenna a transportowa - ewaluacja inwestycji infrastrukturalnych  Warszawa, 17–18 grudnia 2012 r. Zmiany w dostępności.
Oddział w Kielcach INWESTYCJE NA DROGACH KRAJOWYCH
GDDKiA Oddział w Kielcach
Projekt planu robót na rok 2008 na terenie województwa lubelskiego
ROZBUDOWA UKŁADU DROGOWEGO ŁĄCZĄCEGO MIELECKIE DZIELNICE PRZEMYSŁOWE Z REGIONEM PROGRAM ZPORR.
ROZBUDOWA UKŁADU DROGOWEGO ŁĄCZĄCEGO MIELECKIE DZIELNICE PRZEMYSŁOWE Z REGIONEM.
Priorytety transportowe w Programie Operacyjnym Infrastruktura i Środowisko września 2006 r. Ministerstwo Transportu.
Droga ekspresowa S-8 na odcinku Augustów-Suwałki
INWESTYCJE DROGOWE W MAŁOPOLSCE PÓŁNOCNEJ.
INWESTYCJE KOMUNIKACYJNE I Konferencja
Roman Ciepiela Wicemarszałek Województwa Małopolskiego
Wieloletni Program Inwestycyjny dla Województwa Dolnośląskiego na lata realizowany przez Samorząd Województwa.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu S8 Wrocław-Syców na Euro 2012.
SZLAK DROGOWY VIA CARPATHIA SZANSĄ NA WZMOCNIENIE PRZEWAG KONKURENCYJNYCH WSCHODNICH REGIONÓW UE XI 2012 ŁAŃCUT - RZESZÓW.
STAN PRZYGOTOWAŃ POLSKIEJ INFRASTRUKTURY KOLEJOWEJ DO EURO 2012
Planowane roboty drogowo-mostowe w latach 2009 ÷ Projekt -
Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Pomorskiego na lata Departament Programów.
Działania realizowane przez Samorząd Województwa Dolnośląskiego na rzecz transportu pasażerskiego
Przebudowa drogi krajowej nr 7
Lotnisko Warszawa/Modlin Świat U Progu Twojego Domu !
Strategiczne Projekty drogowe Miasta Gdańska
III Konferencja w sprawie Mostu im. Prezydenta Ignacego Mościckiego w Puławach, 27.XII.2012 r. Krzysztof Brzeziński Wójt Gminy Puławy Cienie i blaski przejmowania.
Inwestor: Wykonawca dokumentacji projektowej:
Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012
Aktualizacja Strategii Rozwoju Województwa Lubelskiego na lata 2006 – organizacja i etapy prac Bogdan Kawałko Dyrektor Lublin, 20 sierpnia 2012.
Najważniejsze zadania inwestycyjne we Wrocławiu
Nowe Marzy, 25 sierpnia 2008 roku
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata
Propozycja rozszerzenia Listy projektów indywidualnych dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko o nowe projekty w zakresie sektora transportu.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu warszawskiego Warszawa, 23 listopada 2009 r.
Zmiana Planu Zagospodarowania Przestrzennego Województwa Małopolskiego
PRZYGOTOWANIE INWESTYCJI DROGOWYCH NA PODKARPACIU
BUDOWA DROGI EKSPRESOWEJ S7
TRZEBNICA Centrum Pobytowe dla Drużyn – Finalistów UEFA EURO 2012.
INWESTYCJA pn. Modernizacja Szpitala – budynek F Warszawa 8 lutego 2011 r.
KOLEJNE KROKI DO URUCHOMIENIA RPO WP
1005 km Łączna długość sieci dróg krajowych w WOJEWÓDZTWIE
Uwarunkowania Na terenie miasta Zielona istniejący układ komunikacyjny, opiera się głównie na następujących ciągach dróg: droga ekspresowa S3, droga krajowa.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu siedleckiego Siedlce, 3 listopada 2009 r.
Gmina-Miasto Koszalin Budowa i przebudowa dróg stanowiących zewnętrzny pierścień układu komunikacyjnego miasta Koszalin – I etap odcinek od ul. Gnieźnieńskiej.
Usprawnienie połączenia miasta Mielca od strony zachodniej w kierunku autostrady A-4 Mielec,
TRASA SŁOWACKIEGO Odcinek od ul. Potokowej do Al. Rzeczypospolitej GDAŃSK, 17 marzec 2010 r. Gdańskie Inwestycje Komunalne Euro 2012 Sp. z o.o.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu płockiego. Płock, 13 października 2009r.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu ciechanowskiego Ciechanów, 20 października 2009.
STRATEGICZNY PROGRAM TRANSPORTOWY DZIELNICY POŁUDNIE W MIEŚCIE GDAŃSKU.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu radomskiego. Radom, 17 listopada 2009 r.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu ostrołęckiego. Ostrołęka, 27 października 2009 r.
9.3. Regionalna infrastruktura drogowa Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
PROJEKT ELITON TOMICE PROWADZĄCY ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W POZNANIU ZAMAWIAJĄCY STAROSTA POZNAŃSKI MARSZAŁEK WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO.
Sejmik Województwa Lubuskiego, 7 lutego 2012, Andrzej Patalas AUTOSTRADA A2 ŚWIECKO – NOWY TOMYŚL (105,9 km)
Inwestycje drogowe proponowane do realizacji w perspektywie
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu
PLANOWANE I ZREALIZOWANE INWESTYCJE NA TERENIE MIASTA SANOKA I POWIATU SANOCKIEGO Lipiec 2017.
Spotkanie dotyczące realizacji zadania
Zadania drogowe planowane do realizacji w 2017 r
realizowane przez Oddział GDDKiA w Zielonej Górze
Budowa Trasy Północnej w Szczecinie – etap II
Inwestycje na drogach krajowych Warmii i Mazur w latach 2016 – 2018
Budowa autostrady A2 Warszawa – Kukuryki na odcinkach:
Inwestycje na drogach krajowych Warmii i Mazur
Projekt i budowa drogi ekspresowej S17 Zakręt – Lubelska (bez węzła)
Zapis prezentacji:

INFORMACJA dotycząca strategii działań związanych z rozbudową infrastruktury drogowej w latach 2007-2013 w tym dróg łączących ośrodki planowanych rozgrywek mistrzostw Europy EURO 2012, planowanych do realizacji na terenie woj. lubelskiego

Połączenia komunikacyjne do planowanych ośrodków mistrzostw EURO 2012 Polski i Ukrainy GDAŃSK POZNAŃ WARSZAWA WROCŁAW LEGENDA CHORZÓW Autostrady istniejące i planowane Drogi ekspresowe uwzględnione w programie POIŚ Pozostałe drogi ekspresowe Drogi krajowe istniejące Drogi krajowe stanowiące dojazdy do przejść granicznych Miasta główne Miasta dodatkowe KRAKÓW

Planowana realizacja zadań na terenie woj.lubelskiego LEGENDA -Drogi ekspresowe ujęte w programie POIiŚ do realizacji w latach 2009-2011 -Drogi ekspresowe planowane do realizacji w latach 2009-2011 jako zadania rezerwowe -Drogi ekspresowe uwzględnione w programie POIiŚ do realizacji do roku 2013 -Obwodnice planowane do realizacji w programie „25 obwodnic” -Drogi krajowe

Budowa drogi ekspresowej S17 w latach 2009 – 2011 Droga S17 Warszawa – Lublin – Hrebenne – granica państwa odcinek gr. woj. mazowieckiego – Lublin – Piaski o długości 101,4 km, szacowane koszty ok. 701,9 mln EURO (zadanie ujęte w programie POIiŚ); budowa obwodnicy Tomaszowa Lubelskiego o długości 8,9 km, szacunkowe koszty robót 33,6 mln EURO (zadanie ujęte w programie budowy 25 obwodnic); odcinek Piaski – Hrebenne – granica państwa (z wyłączeniem obwodnicy Tomaszowa Lubelskiego) o długości 112,6 km, szacunkowe koszty 607,4 mln EURO (inwestycja rezerwowa). Odcinek ten znalazł się na liście rezerwowej zadań przewidzianych do realizacji w związku z organizacją EURO 2012. RAZEM: 222,9 km za ok. 1 342,9 mln EURO

Droga ekspresowa S17 odc. gr. woj. – Kurów – Lublin - Piaski Długość odcinka: 101,4 km Lata realizacji: 2009-2011 Koszt realizacji 701,9 mln EURO Realizacja podzielona została na trzy odcinki: gr. województwa - węzeł „Sielce” dł. 32,5 km; węzeł „Sielce”- węzeł „Witosa” dł. 56,6 km; węzeł „Witosa” – początek obwodnicy m.Piaski dł. 12,3 km.

Droga ekspresowa S17 odc. gr. woj. mazowieckiego – węzeł „Sielce” Długość odcinka: 32,5 km Całkowity koszt: 189,1 mln EURO Lata realizacji: 2010 - 2011 STAN PRAC PRZYGOTOWAWCZYCH KP w trakcie opracowania - IV kw. 2007 Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach - III kw. 2008 Decyzja o ustaleniu lokalizacji drogi – I kw. 2009 PB-W – III kw. 2009 Odszkodowania za grunty - 2009 – 2010 Pozwolenie na budowę – IV kw. 2009

Droga ekspresowa S17 odc. węzeł „Sielce” – węzeł „Witosa” Długość odcinka dł. 56,6 km Całkowity koszt: 406,8 mln EURO Lata realizacji: 2009 - 2011 STAN PRAC PRZYGOTOWAWCZYCH: KP – została opracowana Trwa postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji środowiskowej – planowane uzyskanie IV kw. 2007 Decyzja o ustaleniu lokalizacji drogi – II kw. 2008 PB-W, opracowaniu – I kw. 2009 Trwa nabywanie gruntów – planowane zak. 2009 Pozwolenie na budowę – II kw. 2009

Droga ekspresowa S17 odc. węzeł „Witosa” – Piaski Długość odcinka dł. 12,3 km. Całkowity koszt: 106,0 mln EURO Lata realizacji: 2009 - 2010 STAN PRAC PRZYGOTOWAWCZYCH: KP – została opracowana Trwa postępowanie w sprawie decyzji środowiskowej –IV kw. 2007 Decyzja o ustaleniu lokalizacji drogi – II kw. 2008 PB-W, opracowany w 2006 (aktualizacja - III kw. 2008) Odszkodowania za grunty - 2008 - 2009 Pozwolenie na budowę – IV kw. 2008

Droga ekspresowa S17 - zadanie rezerwowe odcinek Piaski – Hrebenne – granica państwa z wyłączeniem obwodnicy Tomaszowa Lubelskiego Długość odcinka: 112,6 km Lata realizacji: 2009 - 2011 Koszt realizacji 607,4 mln EURO Stan przygotowania inwestycji: KP w trakcie opracowania – IV kw. 2007 Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach – II kw. 2008 Decyzja o ustaleniu lokalizacji drogi – IV kw. 2008 PB-W opracowanie w latach - 2008÷2009 Odszkodowania za grunty - 2009 - 2010 Pozwolenie na budowę – II kw. 2009

Budowa drogi ekspresowej S12 w latach 2009 – 2011 (inwestycje rezerwowe) Droga S12 Puławy – Kurów – Lublin – Piaski – Chełm – Dorohusk – granica państwa (Kijów) Budowa I etapu obwodnicy m. Puławy wraz z budową mostu przez rz. Wisłę w Puławach długości 12,7 km za 102,6 mln EURO (zadanie w trakcie realizacji, zakończenie robót I półrocze 2008r.) Budowa II etapu obwodnicy m. Puławy (do węzła „Sielce”) długości 12,3 km za 52,7 mln EURO Przebudowa odcinka Piaski – Dorohusk długości 68,4 km za 332,0 mln EURO w tym budowa obwodnicy Chełma dł.18,4 km RAZEM: 93,4 km za ok. 487,3 mln EURO

Budowa obwodnicy m. Puławy – II - gi etap realizacji długość odcinka: 12,3 km Lata realizacji: 2009-2010 Koszt realizacji 52,7 mln EURO Stan przygotowania inwestycji: Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach - III kw. 2007 Decyzja o ustaleniu lokalizacji drogi – IV kw. 2007 PB-W w opracowaniu termin 2007 Odszkodowania za grunty – 2008-2009 Pozwolenie na budowę – II kw. 2008

Przebudowa odcinka Piaski – Dorohusk (wraz z obwodnicą m. Chełm) długość odcinka: 68,4 km Lata realizacji: 2009-2011 Koszt realizacji 332,0 mln EURO Stan przygotowania inwestycji: STEŚ – maj 2008 Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach - III kw. 2008 Decyzja o ustaleniu lokalizacji drogi – I kw. 2009 PB-W w opracowaniu termin 2008 – 2009 Odszkodowania za grunty - 2009 - 2010 Pozwolenie na budowę – II kw. 2009

Droga ekspresowa S19 odc. gr. woj Droga ekspresowa S19 odc. gr. woj. mazowieckiego –Międzyrzec Podlaski – koniec obw. Lubartowa (do węzła „Annobór”) Długość odcinka: 78,5 km Lata realizacji: 2009-2013 Koszt realizacji: 365,7 mln EURO Stan przygotowania inwestycji: KP w trakcie opracowania – IV kw. 2007 Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach – II kw. 2008 Decyzja o ustaleniu lokalizacji drogi – IV kw. 2008 PB-W, opracowanie w latach 2004-2010 Odszkodowania za grunty - 2007-2011 Pozwolenie na budowę dla I odcinka (obwodnica m. Kock i m. Wola Skromowska) – II kw. 2008

Droga ekspresowa S19 odc. koniec obwodnicy m. Kraśnik – gr. woj Droga ekspresowa S19 odc. koniec obwodnicy m. Kraśnik – gr. woj. podkarpackiego Długość odcinka: 36,5 km Lata realizacji: 2009-2013 Całkowity koszt: 226,5 mln EURO Stan przygotowania inwestycji: KP w trakcie opracowania – IV kw. 2007 Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach – II kw. 2008 Decyzja o ustaleniu lokalizacji drogi – IV kw. 2008 PB-W, opracowanie w latach 2008-2010 Odszkodowania za grunty - 2004 – 2010 Pozwolenie na budowę dla I odcinka (obwodnica m. Janów Lubelski) – IV kw. 2008

Razem : zakres rzeczowy 17,6 km za ok. 78,36 mln EURO OBWODNICE MIEJSCOWOŚCI PRZEWIDZIANE DO REALIZACJI W PROGRAMIE PORPW lata 2011-2012 1. Budowa obwodnicy m. FRAMPOL w ciągu DK Nr 74 - długość odcinka: 3,1 km - koszt realizacji ok. 8,22 mln EURO - lata realizacji: 2011-2012 2. Budowa obwodnicy m. GORAJEC w ciągu DK Nr 74 - długość odcinka: 6,4 km - koszt realizacji ok. 37,41 mln EURO 3. Budowa obwodnicy m. HRUBIESZÓW w ciągu DK Nr 74 - długość odcinka: 8,1 km - koszt realizacji ok. 32,73 mln EURO Razem : zakres rzeczowy 17,6 km za ok. 78,36 mln EURO Hrubieszów Frampol Gorajec

Układ docelowy dróg ekspresowych na terenie woj. lubelskiego Planowany przebieg drogi ekspresowej S46 LEGENDA Autostrada A-2 Drogi ekspresowe ujęte w programie POIŚ na lata 2009-2013 Pozostałe drogi ekspresowe Drogi krajowe istniejące Przejścia graniczne istniejące Przejścia graniczne planowane