generujemy efekty prezentacja sieci MobiAds oferta dla wydawców i developerów
Co to jest MobiAds? 2 © IDMnet, ul. Jubilerska 10, Warszawa, tel , fax mobiAds to pierwsza polska sieć reklamy mobilnej. Sprzedajemy powierzchnię reklamową serwisach WAP, a także w grach i aplikacjach na iphone, smartfony z Windows Mobile i Android. Dostarczamy technologię serwowania reklam w grach (AdServer). Tworzymy sieciowe pakiety reklam, aby efektywnie sprzedawać powierzchnię reklamową. Dostarczamy zasięg dla reklamodawców w grupie celowej. Zapewniamy wydawcom i developerom możliwość pozyskania dodatkowych dochodów z reklamy. MobiAds jest marką należącą do IDMnet.
Rozwój MobiAds 3 © IDMnet, ul. Jubilerska 10, Warszawa, tel , fax Start projektu w ramach struktur AdAction Własny adserwer, system do emisji reklam w grach na telefonach [java] Wejście w struktury IDMnet Rozbudowa zasięgu, nowy adserwer, nowe formy reklamy, sposoby targetowania
Model biznesowy mobiAds 4 © IDMnet, ul. Jubilerska 10, Warszawa, tel , fax reklamodawca Gra, wersja free Aplikacja free Serwis WAP aplikacja Dom mediowy Gry, aplikacje, serwisy mobilne w sieci Produkty Banner Fullscreen Reklama Video Sponsoring Aplikacje na życzenie Wydawcy i developerzy robią to, na czym się znają najlepiej, Czyli strony, gry i aplikacje, wstawiają kody naszego adserwera a my załatwiamy resztę. Kontaktujemy się z reklamodawcami, domami mediowymi i sprzedajemy im powierzchnię reklamową, budujemy pakiety dla reklamodaców, czyli też robimy to na czym znamy się najlepiej. I tak to działa. Adam Dyba, wiceprezes IDMnet Kampanie reklamowe przychody z reklam powierzchna reklamowa statystyki
Zapewniamy partnerom 5 © IDMnet, ul. Jubilerska 10, Warszawa, tel , fax Sprzedaż reklam Sprzedajemy powierzchnię reklamową na serwisach, w grach i aplikacjach. Technologia serwowania reklam (kody, SDK) wraz z supportem technicznym do implementacji kodów. Promocja serwisu lub gry wśród reklamodawców (także product placement). Przejrzystość i wygoda współpracy. MobiAds oferuje Wydawcom i Developerom kompleksową obsługę i profesjonalną sprzedaż powierzchni reklamowej w ich serwisach, grach i aplikacjach.
sprzedaż reklam 6 © IDMnet, ul. Jubilerska 10, Warszawa, tel , fax wspólna polityka sprzedaży obecność w pakietach, produktach sieciowych pomoc w tworzeniu nowych produktów reklamowych dział sprzedaży agencyjnej dział sprzedaży bezpośredniej Opcja One Stop Shop Automatyczne podłączenie do reklam z międzynarodowych sieci reklamowych (AdMob, InMobi, Mojiva, Smaato, AdMarvel, itd.) MobiAds iphone MobiAds smartphone MobiAds android MobiAds business apps MobiAds games
Technologia 7 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax jeden AdServer (dla wszystkich serwisów, gier i aplikacji) standaryzacja rozmiarów reklam (+ nowe formy: Fullscreen, Video, etc.) zaawansowane targetowanie (na urządzenia mobilne, operatorów GSM, geotargeting, targeting godzinowy, itd.) grupowanie w kanały sprzedaży Łatwe zarządzanie powierzchnią (statystyki, raporty, definiowanie min. CPM i CPC) opcja One Stop Shop (możliwość oferowania powierzchni klientom w modelu do samodzielnego zakupu) Technologia mOcean zapewnia emisję, zliczanie, raportowanie i rozliczanie kampanii reklamowych w serwisach mobilnych, grach i aplikacjach.
Formy reklamowe Dostosowanie rozmiaru do rodzaju urządzenia Paczka kreacji do każdej kampanii JPG, GIF, brak flash 8 © IDMnet, ul. Jubilerska 10, Warszawa, tel , fax x50 216x36 168x28 120x20
Akcje po kliknięciu Click2Page wejście na stronę, to może być strona mobilna reklamodawcy lub stworzony na potrzeby kampanii mobilny landing page. Click2Call wybranie określonego przy definiowaniu kreacji numeru telefonu Click2Download pobranie wskazanej aplikacji (np. z AppStore, Android Market, OviStore, RIM) 9 © IDMnet, ul. Jubilerska 10, Warszawa, tel , fax Click2Video obejrzenie filmu reklamowego, wejście na stronę z filmem. Click2SMS wysłanie SMS o predefiniowanej treści na wskazany numer. wykorzystywane w konkursach lub głosowaniach czy procesie rejestrowania się w bazie Click2Locate pokazanie na mapie najbliższych placówek, sklepów, itd.
Modele wyceny emisji 10 Reklamodawca płaci za liczbę wyświetlonych reklam (za 1000 odsłon) CPM (cost per mille) Reklamodawca płaci za czas emisji (np.: Za tydzień, miesiąc) sposoruje serwis mobilny lub aplikację Flat fee (opłata ryczałtowa) Reklamodawca płaci za liczbę kliknięć w reklamę (ceny zwykle negocjowane po kampanii testowej) CPC (cost per click) © AdAction 2008, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax
Podział zysku Elastyczność Gwarancja najlepszej ceny Minimalizacja rabatów Kontrola cen 11 © AdAction 2008, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax % Wydawca Developer % MobiAds Rabat dla klienta / agencji % Cena Rate Card Cena po rabacie
Nasi klienci 12 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax
Podsumowanie korzyści 13 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax Sprzedaż reklam Budowa cennikaProdukty zasięgoweDoradztwo Dział sprzedaży agencyjnej Dział sprzedaży bezpośredniej Procedury Technologia Jeden adserver do wielu platform Standaryzacja form reklamowych Targetowanie reklam Sprzedaż w pakietach Statystyki emisji Badania Wiarygodny standard Informacje o użytkownikach Zwiększenie sprzedaży Promocja Prezentacje w agencjach Reklama w serwisie planner Reklama w Biuletynie AdAction i RSS Wymiana barterowa z innymi wydawcami w sieci Wygoda współpracy Dedykowane osoby do współpracy Kontrola zleceń Jedna faktura w miesiącu
Nasza filozofia … 14 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax Witryny i aplikacje w sieci reklamowej MobiAds są trzonem wszystkich produktów. Starannie dobieramy partnerów. Dostarczamy technologię serwowania reklam, bezpłatnie realizujemy badanie użytkowników. Zapewniamy dostęp do budżetów z agencji reklamowych, prowadzimy aktywną sprzedaż do klientów bezpośrednich. Służymy poradą, jak najlepiej sprzedawać powierzchnię reklamową.
generujemy efekty Zapraszamy do współpracy Kontakt: Maciej Czerwiński Jubilerska 10, Warszawa mobile: | faks.: