Kampania wizerunkowa mBanku

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Advertisements

TVP GORZÓW WIELKOPOLSKI PARTNER W BIZNESIE
Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
badania rynku turystycznego
SŁOWA, które doprowadzą nas do KLIENTA
To ile wydaje się na reklamę?
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
Koncepcja mBanku Naszym marzeniem było stworzenie oferty zmieniającej całkowicie standardy w ofercie dla klientów indywidualnych. Ludzi, którzy nie chcą.
PROMOCJA, czyli KOMUNIKACJA MARKETINGOWA (1)
Katedra Marketingu Usług
Promocja destynacji turystycznej za granicą
Zwiększamy sprzedaż dzięki dialogowi
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
Tworzymy kanały tematyczne odnoszące się do różnych dziedzin życia:
„Template” Prezentacji Inwestorskiej
Dlaczego banki podążają za rewolucją technologiczną? Janusz Mieloszyk, mBank Rewolucja w finansach, 29 maja 2012 r.
Marketing elektroniczny w turystyce
Prezentacja Agencji.
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
Copyright: Wirtualna Polska S.A. Reklama w aplikacjach mobilnych OFERTA.
marketing Spotkanie drugie w pełnym gronie….
Kampanie reklamowe typu DRA – nowe podejście do badań efektywności kampanii reklamowych.
Cele przedsiębiorstwa i plan marketingowy
RYNEK PRACY I HR WOBEC REWOLUCJI CYFROWEJ Social HR? – Wykorzystanie social media w działaniach HR dr Jan Zając 9 maja 2012.
Kampania wizerunkowa Polski przed
Prezentacja Agencji. Jesteś ambitny, pragniesz odnieść sukces, cenisz solidność i szanujesz swój czas Agencja Miami Design jest dla Ciebie Twoja Firma.
Interactive Marketing Partner marketing
PROMOCJA TURYSTYKI WIEJSKIEJ W POLSCE DOŚWIADCZENIA I WYZWANIA
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
Metodologia badań wydatków reklamowych
Technik Organizacji Reklamy
Plan biznesowy. Cele planu biznesowego: zmusza biznesmena do przemyślenia kwestii związanych z przedsiębiorstwem, rozważyć wszystkie kwestie związane.
PROMUJ SIĘ U NAS MĄDRZY RODZICE.
Jaka jest nasza metoda? Problem Rozwiązanie. Jaka jest nasza metoda? Problem Rozwiązanie.
Głosujesz swoimi pieniędzmi
Podmiot realizujący projekt Sekretariat Krajowej Rady BRD Czas trwania kampanii 21 marca - 6 maja 2010 Kampania społeczna.
W pogoni za konsumentem. Jedno wyzwanie, dwie perspektywy:
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
1.MISSION 2. MARKET 3. MONEY 5.MEDIA 4.MESSAGE
Marketing usług agroturystycznych
BRIEF Kampanii reklamowej Dla firmy „Skyfall” MARCIN MACKIEWICZ
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Kilka zaleceń ułatwiających wykorzystanie „tradycyjnej” wiedzy o marketingu w planowaniu strategii e-marketingowej. Jerzy Iwanciw - materiał do ćwiczeń.
Strategia Marketingowa i Handlowa KW SA
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
Krzysztof Margol. Cele projektu: -zbudowanie modelowego systemu uzyskiwania przychodów przez wiejskie organizacje pozarządowe; - zwiększenie potencjału.
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
Wprowadzenie Firma On Product Publishing (OPP) jest właścicielem innowacyjnej formy etykietowania produktów, która pozwala na produkowanie Labelzine™
TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY Rysujemy, wymyślamy. Burzę mózgów w głowie mamy ;)
PROJEKT KOŃCOWY. 1.Marka – Jaka jest historia marki? 2.Produkt – jakie są najistotniejsze cechy produktu? Czym różni się od innych produktów? Jakie są.
Pierwsza w Polsce porównywarka w zakresie usług branży poligraficznej. PaperPrint.pl.
INNOWACYJNE AKCJE SPECJALNE i EVENTY
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
Pasmo filmowe Wiesz Co Dobre
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TREŚCI VIDEO
HOOP - Dzień Przytulania
ZKM przypomnienie.
OFENSYWA REKLAMOWA 2015.
Reklama audiowizualna. Definicja reklamy Reklama jest najbardziej popularnym środkiem komunikowania się firm z odbiorcą. Jest istotnym elementem marketingu.
Copywriting Karolina Stróżyk
Nowe kampanie promocyjne pstrąga
Zapis prezentacji:

Kampania wizerunkowa mBanku

Cele kampanii Cele wizerunkowe kreowanie i wzmocnienie wizerunku marki podniesienie wskaźników spontanicznej i wspomaganej świadomości marki wśród użytkowników Internetu (po długiej nieobecności w mediach masowych) przypomnienie marki mBanku oraz kontynuacja budowy wizerunku banku pierwszego wyboru, o najkorzystniejszej ofercie cenowej i produktowej, banku innowacyjnego, trendy, godnego polecenia zakomunikować unikalne wartości marki mBanku względem innych banków Cele sprzedażowe zainteresować klientów ofertą mBanku i nakłonić ich do skorzystania z jego usług zintensyfikować sprzedaż produktów mBanku zakomunikowanie klientom różnorodności i unikalności produktów oferowanych przez mBank

Mediaplan W celu zbudowania dobrej znajomości marki mBanku, wybraliśmy media, które zapewniają szeroki zasięg i dotarcie do grupy celowej, tj telewizję ogólnopolską, internet, kino i mKioski. 12.09 – 09.10 19.09 – 25.09 07.10 - 03.11 kampania w TV kampania na portalach kampania w kinach TVP1, TVP2, TVN, Polsat TVN 24/ tvn meteo / tvn turbo/ tvn style DISCOVERY Cinema City - Multikino Onet; Bankier, eDysk, WP, O2, Money, interia

Telewizja spoty emitowane były w odpowiednich porach oraz przy odpowiednich programach - Wiadomości, Fakty, wiadomości biznesowe, dobre seriale i najlepsze filmy. Podział GRP na tygodnie Podział GRP na stacje TV Nr tyg. 37 38 39 40 Planowane Aktualne Dzień 12-wrz 19-wrz 26-wrz 03-paź TVP 126 114 %GRP 30" 97% 113% 74% 150% POLSAT 32 29 GRP 30" 180 150 TVN 365 387 185 133 203 100 TVN7 76 53 DISCOVERY 33 Zasięg i częstotliwość TVN24 240 TVN T/S/M 1606 GRP 630,00 621,13 1+ 0,76 0,84 Podział GRP na pory dnia 3+ 0,60 0,65 OTS 8,30 7,35 06:00-16:00 107 112 16:00-18:30 117 18:30-22:30 271 250 22:30+ 142 Podział GRP na dni tygodnia Pon-Pią 378 421 Sob-Nie 252 200 * GRP (Gross Rating Point) – jest parametrem pokazującym intensywność kampanii – określe sumę oglądalności wszystkich emisji reklamy wśród grupy celowej, jest iloczynem zasięgu i częstotliwości ** Zasięg - Procent grupy celowej, który zetknął się z reklamą określoną liczbę razy

Elementy związane z produktem Cel i strategia marketingowa Brief do agencji Elementy dobrego briefu Elementy związane z produktem Rynek produktu Opis produktu Pozycjonowanie produktu Elementy związane z konsumentem Konsumenci produktu Wzorzec zakupowy Wzorzec użytkowania Elementy związane z rynkiem Aktywność konkurencji Sezonowość rynku Struktura geograficzna rynku Elementy związane z marketingiem Cena, Dystrybucja Promocje konsumenckie Historia testów Treść i ton komunikatu Cel i strategia marketingowa

Ogólne założenia do realizacji kampanii Kampania musi być charakterystyczna, ciekawa, oryginalna, zapamiętana Kampania poprzez swoją formę i treść ma w niekonwencjonalny sposób przedstawić mBank i jego ofertę Kampania ma komunikować główne wartości mBanku (Cena, Innowacyjność, Wygoda, Prostota, Społeczność) W kampanii należy zakomunikować, że 70% klientów poleca mBank innym Kampania ma wyróżniać mBank spośród konkurencji Spoty telewizyjne muszą wywołać chęć ponownego obejrzenia ich. Wykorzystanie Internetu jako narzędzia wsparcia dla kampanii w telewizji Kampania powinna być wizerunkowa z elementami produktowymi

Przygotowanie kampanii ponad 10 pomysłów na kampanię spotkania z agencja, spotkania wewnętrzne, burza mózgów – wybrane 3 pomysły Halama Testymonial Nie musisz wierzyć reklamie focusy - wybór jednej koncepcji  casting do reklamy – ponad 200 zgłoszeń!

Produkcja spotu Spot reklamowy mBanku „Nie musisz wierzysz reklamie”, trwa 30 sekund praca nad jego stworzeniem trwała dwa tygodnie… zdjęcia na planie filmowym w dniu kręcenia reklamy trwały 15 godzin Do stworzenia milionowego tłumu naszych mKlientów potrzebowaliśmy ok. 60 statystów. Chcieliśmy, aby w tym tłumie znaleźli się prawdziwi Klienci mBanku, więc zorganizowaliśmy casting. W odpowiedzi na ogłoszenie, napłynęło do nas przeszło 200 zgłoszeń ze zdjęciami i odpowiedzią na pytanie „Dlaczego jesteś Klientem mBanku?”. Po burzliwych naradach wybraliśmy 10 osób, które 27 sierpnia stawiły się na planie…To był długi i męczący dzień pełen wrażeń.

Produkcja spotu Rankiem, o godzinie 6:00 ekipa rozpoczęła działania w pięknym magazynie nieopodal Warszawy…

Produkcja spotu mKlienci (na zdjęciu siedmiu z dziesięciu:)) przyjechali na plan z różnych stron Polski – Słupska, Bydgoszczy, Krakowa, Świerklańca, a nawet z ... Warszawy. 

Produkcja spotu mKlienci brali udział przy kręceniu tłumu…;) Ujęcie po ujęciu… Kto by pomyślał, że z 60 osób można zrobić milionowy tłum!

Produkcja spotu …i tak aż do godziny 22:30.

Efekty prac http://www.mbank.com.pl/kampania2005 Nie musisz wierzyć reklamie Filmy reklamowe dostępne w serwisie: http://www.mbank.com.pl/kampania2005

Internet Banery na www.mBank.pl oraz najczęściej odwiedzanych przez naszą grupę docelową portalach: Onet; Bankier, eDysk, WP, Money O2, interia Informacja w biuletynie mBanku Mailingi Serwis kampanijny

Serwis kampanijny http://www.mBank.com.pl/kampania2005/

Konkurencja – wydatki na media/znajomość marki