Standard Pomiaru Konwersji Tomasz Karwatka, IAB Polska

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Polish Yellow Pages Operator Telekomunikacyjny Yellow Phone ,
Advertisements

Nowy model komunikacji z emitentami
Polityka i politycy w Googleu. Amatorzy czy profesjonaliści? Agencja marketingu w wyszukiwarkach.
HOT & SPORTS! Specjalny pakiet Tylko na Eurosport.pl.
Możliwości reklamowe widoczne dla wszystkich użytkowników.
Unikalne narzędzie do aranżacji wnętrz
Internet Czyli wirtualny świat.
Prezentacja serwisu Mediarun.pl Copyright: Media Run Group, 2005.
Największy Polski Portal Pracy
Support.ebsco.com Tworzenie alertów dotyczących czasopism Przewodnik.
Support.ebsco.com Przewodnik Mój folder EBSCOhost (My EBSCOhost) Przewodnik.
Microsoft Professional Developer Days 2004
Polish Yellow Pages database marketing Yellbase IQ ponad kwalifikowanych, niepowtarzalnych branż ponad 600 branż pokrewnych database marketing Yellbase.
Struktura zatrudnienia w przedsiębiorstwach
Plan prezentacji Co to jest eye tracking.
ŚLĄSKI ZWIĄZEK GMIN I POWIATÓW ul. Stalmacha 17 Katowice
Sklepy internetowe. Tracking w sklepie internetowym O trackingu Jak śledzić? Gdzie śledzić? –Strona główna –Strona kategorii –Strona produktu –Koszyk.
Sklepy internetowe. Aukcje internetowe Tylko dla małych sklepów? Zwiększanie obrotów sklepu przez aukcje.
Damian Urbańczyk PHP Obsługa sesji.
Instalacja systemu Windows Vista
Pakiety usług (1/2) Wyszukiwarki użytkownicy końcowi -dostarczanie i prezentacja wyników wyszukiwań -usługi dodatkowe (katalog stron, najpopularniejsze.
Jak dzięki mediamikser.pl być bliżej ludzi tworzących rynek mediów i reklamy?
SPECJALNY PAKIET PROMOCYJNY W SERWISIE SENIOR.PL.
Możliwości reklamowe portalu Listopad Kim są Spryciarze.pl © 2009 Spryciarze.pl spółka z o. o. Ul. Migdałowa 15, Zielona Góra NIP
Oriflame Sprzedaż i marketing Elżbieta Medalis Menedżer klubu Oriflame.
Polish Yellow Pages operator telekomunikacyjny dostawca machine2machine & Yellow Pages Mobile database marketing Yellbase IQ ponad kwalifikowanych,
Staże Ośrodka RENOWATOR.
KAROLWÓJCIK Google Gadżety Kurs do wyboru budowa serwisów www.
Monitoring Online Mediów Internetowych
Warszawa, luty 2013 PinkPoland Profil socio-demograficzny witryn erotycznych sieci PinkPoland.
Badanie Megapanel PBI/Gemius w 2005 roku - podsumowanie Marcin Pery, Warszawa,
Dominik Matuzewicz Bogdan Grabczyk Monster Worldwide Polska
Search Engine Optimization
PREZENTACJA PLATFORMY
O pożytkach z Internetu
15 kwietnia 2011 r. Alicja Kuźniar, Biuro Projektów Transferu Wiedzy
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
Konwersja Tomek Karwatka
Search Engine Marketing w promocji eventu
Przygotowanie nauczycieli do prowadzenia zajęć edukacyjnych w ramach projektu Wstęp – zapoznanie z celami, uwarunkowaniami, realizacją i oczekiwanymi efektami.
Google Analytics                                                                                              Mariusz Gąsiewski
Cele ! Treści multimedialne on-line: trendy rynkowe Konkurencja ...
Metody zwiększania efektywności sklepów internetowych
Oferta sieci AdProfile
EDI NET - badania.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
SERWIS SPOŁECZNOŚCIOWY
Intencje zakupowe w sieci AdProfile.
Łukasz Dylewski Komunikacja w Sieci Łukasz Dylewski
Strona 1 Branża Grzewczo-Instalacyjna w Internecie 2013 Poznań, Ireneusz Jeleń 664/
Zaufany partner na rynku e-commerce
Dzień Bezpiecznego Internetu
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
OFERTA NA ZAMIESZCZENIE REKLAM NA PORTALU JakZdacMatureZmatematyki.pl LISTOPAD 2014.
GEO-INFO 6 System Informacji Przestrzennej
Identyfikowalność w łańcuchu dostaw branży spożywczej jako element wspierający zrównoważony rozwój firm i ich produktów Grzegorz Sokołowski Nowe trendy.
Program pomiaru systemu SAP SAP Web AS 6.20 Krótki Przewodnik Pomiaru Systemu SAP (SAP System Measurement)
Inwestor w sieci Badanie w liczbach Paweł Piekarski, dyrektor zarządzający Instytutu Badań Pollster.
Przewodnik Przewodnik Mój folder EBSCOhost (My EBSCOhost)
Bezpieczeństwo w sieci-internet
Adequate | Interactive boutique Interactive boutique 1 PROFIT-DRIVEN MARKETING OPTIMISATION volume vs. efficiency trade-off ILE POWINNIŚMY WYDAWAĆ NA KAMPANIE.
Najnowocześniejsze narzędzia rekrutacyjne i selekcyjne online.
Google AdWords.
SPRAWOZDANIE ZA ROK 2014 Biblioteka Politechniki Krakowskiej SPRAWOZDANIE ZA ROK 2014 (stan na 31 grudnia 2014 r.)
Repozytorium Transakcji w KDPW Warszawa, 8 listopada 2012.
REKLAMA MOBILNA Oferta współpracy. Dlaczego Mobile? Dotarcie do nowej grupy docelowej. Aż 40%* użytkowników poszukujących informacji z regionu, robi to.
CELE I ZADANIA SYSTEMU Rejestracja użytkownika. Wejście do systemu. Redagowanie strony. Praca ze stroną. GPS UTWORZENIE I PRACA ZE STRONĄ INTERNETOWĄ DODATKOWE.
Badanie rynku mediów Wskaźniki
Platforma LearningApps
Zapis prezentacji:

Standard Pomiaru Konwersji Tomasz Karwatka, IAB Polska

Na świecie już agreguje się i porównuje konwersję Konwersja średnia:1,80% Nowi użytkownicy: 2,20% Powracający użytkownicy: 1,50% Porzucenia koszyka 72,00% Za lipiec 2010

Konwersja sezonowa Za lipiec

Konwersja wg źródeł ruchu Za lipiec 2010 PP porównywarki reklama w wyszukiwarkach wyniki organiczne w wyszukiwarkach

Koszt pozyskania klienta Sklepy online tracą na każdym nowym użytkowniku od $20 do $80 w pierwszym roku. Obecnie koszt pozyskania nowego klienta - od 3 do 15 razy wyższy niż ponowny zakup.

obroty zysk Rozwój organicznyInwestycja w rozwójZwrot z inwestycji Dlaczego konwersja jest ważna

Standard konwersji umożliwiłby biznesowi Precyzyjniejsze tworzenie biznes planów dla firm, które chcą wejść w eCommerce Łatwiejsze porównywanie efektów prac agencji interaktywnych, agencji usability, domów mediowych Łatwiejsze odniesienie do konwersji w branży

Standard konwersji umożliwiłby branży Porównywanie wyników dotyczących konwersji z różnych narzędzi Porównywanie wyników dotyczących konwersji pomiędzy branżami Porównywanie wyników dotyczących konwersji dla danego podmiotu w odniesieniu do średniej branżowej Śledzenie i wnioskowanie na bazie trendów zależności okresowych w zmianie konwersji Poznanie wpływu zjawisk zewnętrznych na konwersję w branżach i ogólną

Defincje Liczba wizyt zakończonych transakcją Konwersja (%) = * 100% Liczba wizyt ogółem Cookie - 30 dni. Liczba UU którzy kupili Unikalna konwersja (%) = * 100% Liczba UU

Defincje Wizyta – unikalna sesja, kończy się jeśli użytkownik był nieaktywny powyżej 30 minut lub zamknął okno przeglądarki lub skończył się dzień. Np. użytkownik, który opuścił witrynę i wrócił na nią po 10 minutach, zostanie zaliczony jako jedna wizyta. Definicja zgodna ze stosowaną w Google Analytic, źródło: Transakcja – zakup wykonany w badanym serwisie, polegający na przesłaniu do serwisu co najmniej: informacji o wybranym produkcie oraz adresu dostawy. Unikalny Użytkownik – termin określający liczbę pojedynczych cookie identyfikujących użytkownika korzystającego z danego serwisu internetowego. Źródło:

Agregacja danych – podział na branże Części samochodowe i akcesoria (Automotive Parts/Accessories) Handel wielobranżowy (Mass Merchant) Narzędzia i budowa (Hardware / Home Improvement) Zabawki / Hobby (Toys/Hobbies) Ubrania i akcesoria (Apparel/Accessories) Wyposażenie domu, AGD (Housewares/Home Furnishings) Książki i multimedia (Books/Music/Video) Sport (Sporting Goods) Zdrowie i uroda (Health/Beauty) Komputery i elektronika (Computers/Electronics) Jedzenie i leki (Food/Drug) Biżuteria (Jewlery) Biurowe (Office Supplies) Kwiaty i prezenty (Flowers/Gifts) Inne (Specialty/Non-Apparel) Za Internet Retailer – umożliwi porównanie

Plan stworzenia standardu konwersji Krok 1 – wykonany – przygotowanie propozycji standardu Krok 2 – wykonany - omówienie propozycji, ustalenie spójnego stanowiska Grupy Roboczej eCommerce Krok 3 – wykonany - skonsultowanie stanowiska Grupy Roboczej eCommerce z grupami zainteresowanymi – Usability, Badania Krok 4 - pilotaż Krok 5 – publikacja standardu Krok 6 – agregowanie danych dostarczanych z narzędzi Gemius, Quartic i innych – celem prezentowania przez IAB zagregowanych wskaźników konwersji dla eCommerce i dla poszczególnych branż

Dołącz do pilotażu