1. Zwyczaje zakupowe Polaków Badanie zrealizowane zostało w dniach 12-16 stycznia 2009 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
I część 1.
Advertisements

Opinie Polaków na temat usług szpitalnych
CAŁA POLSKA CZYTA DZIECIOM – raport Przygotowany dla Fundacji ABC XXI 30 października 2006.
D-Link Technology Trend Zakupy online Grudzień, 2007.
Raport z badania Źródła informacji i uczestnictwo w targach maszynowych dla Polskiej Izby Gospodarczej Maszyn i Urządzeń Rolniczych.
Urządzenia elektroniczne i Internet w domach Polaków
Analiza wariancji jednoczynnikowa
Źródło: Smoke Free Partnership (2006) Lifting the smokescreen
PODSUMOWANIE WIADOMOŚCI ZE STATYSTYKI
Postawy Polaków wobec obrotu bezgotówkowego
Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić.
Przedsiębiorcy i rozwój
Badania opinii publicznej
Raport z badania Capibus
Prognozowanie na podstawie modelu ekonometrycznego
UNIA EUROPEJSKA FUNDUSZ SPÓJNOŚCI EUROPEJSKI FUNDUSZ ROZWOJU REGIONALNEGO 12 stycznia Ministerstwo Środowiska.
Festiwal Nauki 2009 Prezentacja wyników badań Autor: Olga Wagner Koordynacja: Kuba Antoszewski.
Rozkład normalny Cecha posiada rozkład normalny jeśli na jej wielkość ma wpływ wiele niezależnych czynników, a wpływ każdego z nich nie jest zbyt duży.
ZWYCZAJE ZAKUPOWE POLAKÓW
1. Jak Polacy świętują? Grudzień 2008 Badanie zostało zrealizowane w dniach 2-7 grudnia 2008 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków powyżej.
ZAWODY ZAUFANIA PUBLICZNEGO W ŚWIADOMOŚCI POLAKÓW
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2009 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny.
1. Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2010 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny błąd statystyczny dla takiej.
1. BAROMETR NASTROJÓW EKONOMICZNYCH STYCZEŃ 2009 Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2009 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie.
1. BAROMETR NASTROJÓW EKONOMICZNYCH WRZESIEŃ 2008 Badanie zrealizowane zostało w dniach 5-11 września 2008 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie.
1. Maj 2010 Barometr nastrojów ekonomicznych Badanie zrealizowane zostało w dniach maja 2010 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków.
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Metodologia badania 3 Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2010 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie.
1. BAROMETR NASTROJÓW EKONOMICZNYCH LISTOPAD 2008 Badanie zrealizowane zostało w dniach listopada 2008 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie.
2 ZACHOWANIA ZAKUPOWE POLAKÓW W 2007 ROKU 3 UOGÓLNIENIE WYNIKÓW 61% respondentów deklaruje, że w ich gospodarstwie domowym to Panie domu są odpowiedzialne.
1. BAROMETR NASTROJÓW EKONOMICZNYCH GRUDZIEŃ 2008 Badanie zrealizowane zostało w dniach grudnia 2008 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie.
1. Czerwiec 2010 Barometr nastrojów ekonomicznych Badanie zrealizowane zostało w dniach czerwca 2010 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie.
1.
1. 2 Warszawa, czerwiec 2010 Płatności bezstykowe w opinii bankowców i klientów banków Eugeniusz Śmiłowski Marcin Idzik.
1 Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2011 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny błąd statystyczny dla takiej.
1.
ZWYCZAJE ZAKUPOWE POLAKÓW W 2005
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
Najważniejsze sportowe wydarzenie roku nadchodzi.
GfK Custom ResearchPostawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniejluty 2008 Postawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniej Prezentacja wyników badania 12.
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
Wyniki badania - Infolinia jako kanał komunikacji z klientem -
Zwyczaje żywieniowe Polaków
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży Wyniki badań omnibusowych zrealizowanych dla Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów.
Paweł Majak Asc. Director Country Management Frogster Online Gaming GmbH Rynek MMO w Polsce z perspektywy Europy Zachodniej.
Hipotezy statystyczne
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Kampania na rzecz przejrzystości mediów w Polsce Wybrane wyniki badań Listopad 2004.
Radcy prawni o projekcie ustawy o zawodzie adwokata Wyniki badania TNS OBOP na zlecenie Krajowej Rady Radców Prawnych.
Uczestnictwo Polaków w sporcie i rekreacji ruchowej w 2012 r.
KTO TU JEST KLASĄ ROBOTNICZĄ? PRACOWNICY I PRZEDSIĘBIORCY Średni miesięczny czas pracy Przebywanie na urlopach Przebywanie na zwolnieniach lekarskich Badanie.
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
Wizerunki polityków. Zmiana postrzegania premier Kopacz po expose 1-5 października 2014 roku.
Inwestor w sieci Badanie w liczbach Paweł Piekarski, dyrektor zarządzający Instytutu Badań Pollster.
Zarządzanie różnorodnością w opinii przedsiębiorców – wyniki badań zrealizowanych w ramach projektu Diversity Index Warszawa, 20 lutego 2013 r.
Statystyka matematyczna czyli rozmowa o znaczeniu liczb Jan Bołtuć Piotr Pastusiak Wykorzystano materiały z:
Wnioskowanie statystyczne
1 Używanie alkoholu i narkotyków przez młodzież szkolną w województwie opolskim w 2007 r. Na podstawie badań przeprowadzonych przez PBS DGA (w pełni porównywalnych.
P1: Jaki jest obecnie odsetek zwolenników partii X w populacji uprawnionych do głosowania (w elektoracie) Pytania i odpowiedzi P2: Czy w porównaniu z ubiegłym.
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2010 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny.
Supermarkety i dyskonty
Pomiar został przeprowadzony w dniach lipca 2015 roku metodą CAWI na ogólnopolskiej próbie Polaków liczącej N=1053 osób dobranych z panelu Ariadna.
Dietetyka praktyczna w profilaktyce chorób układu krążenia dr n. med. Bogdan Szponar Zakład Dietetyki Klinicznej Uniwersytet Medyczny w Lublinie.
1 dr Izabela Sowa ekonomista, Akademia Ekonomiczna w Katowicach maj 2006 Racjonalność decyzji młodzieży – próba oceny.
OCHRONA PRAW WIERZYCIELI W KONTEKŚCIE POŻYCZEK CHWILÓWKOWYCH Na podstawie wyników badań
Praca dyplomowa Wpływ wybranych czynników na zachowania konsumentów na rynku czekolad Autor: Patrycja Czajka Opiekun pracy: dr inż. Małgorzata Źródło.
Głos Polaków w sprawie wina
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży
Wydatki na zakup węgla w gospodarstwach domowych
Wydatki na zakup węgla w gospodarstwach domowych
Zapis prezentacji:

1

Zwyczaje zakupowe Polaków Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2009 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny błąd statystyczny dla takiej wielkości próby wynosi +/-3,1%, przy wiarygodności oszacowania równej 95%.

Podstawowe wyniki badania 3

Postępujące równouprawnienie płci w dziedzinie codziennych zakupów 4

Do łask klientów wracają sklepy z obsługą sprzedawców 5

Zakupy coraz bardziej codzienne? 6

Coraz mniejsza podatność na standardowe akcje promocyjne 7

Wzrasta znaczenie niestandardowych, aktywnych form promocji 8

Osoby odpowiedzialne za zakup produktów spożywczych i codziennego użytku w gospodarstwie domowym 9

Liczba godzin przeznaczanych tygodniowo na dokonywanie zakupów Średnio: , , ,0 10

Dni w których zwyczajowo dokonywane są największe zakupy 11

Alokacja wydatków przeznaczanych na normalne zakupy w ciągu tygodnia 12

Znaczenie czynników warunkujących wybór miejsca dokonywania zakupów Średnie ocen Dla 85% decydujące lub ważneDla 83% decydujące lub ważne SKALA OCEN: [1] zupełnie nie ważne [2] mało ważne [3] ważne [4] decydujące 13

Preferencje i upodobania zakupowe

Upodobania i przyzwyczajenia zakupowe Polaków (odpowiedzi: zdecydowanie się zgadzam i raczej się zgadzam) 15

Akcje promocyjne, sklepy wielkopowierzchniowe

Wybrane efekty stosowania akcji promocyjnych 17

Ulubione formy akcji promocyjnych Średnie ocen SKALA OCEN: [1] bardzo nie lubię [5] bardzo lubię 18

Ulubione formy akcji promocyjnych (odpowiedzi: bardzo lubię i raczej lubię) 19

Poparcie dla rozwoju sieci supermarketów Źródło: Omnibus , Pentor. 20

Postępujące równouprawnienie płci w dziedzinie codziennych zakupów 21

22