1 IAB Rising Stars 19 kwietnia, 2011 2014-01-12Piotr Kowalczyk, Prezes Zarządu IAB Polska.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
Advertisements

Wiktor Cegła Dawid vs Goliat – czym wygrywają sklepy internetowe?
Struktura organizacyjna STERENERGO PROJKET Sp. z.o.o.
Microsoft Office System w praktyce wdrożenie w COMARCH-CDN
Wdrożenie portalu korporacyjnego w oparciu o MOSS2007
Targi Aktywni 50+ Poznań, 13 marca 2011
1 Unia Europejska a edukacja medialna Albert Woźniak Departament Polityki Europejskiej i Współpracy z Zagranicą
Rozwijanie Przyszłych Polskich Liderów Innowacji Wojciech Gawlik
Office 365… (liveatedu) Andrzej Kowalczyk
Tomasz Smieszkoł - 15 stycznia
Jerzy Nawrocki Piotr Pawałowski Krzysztof Pospiech
PROPOZYCJA Gazeta Biznes. Boksy Gazeta Biznes to biznesowy produkt reklamowy oparty na technologii doboru kontekstowego, prezentowany na serwisach wysokiej.
Jak dzięki mediamikser.pl być bliżej ludzi tworzących rynek mediów i reklamy?
Prezes Zarządu eCard S.A.
Targi Technologii Szerokopasmowych INFOSTRADA Lublin 7 czerwca 2011 Piotr Zychowicz – Stowarzyszenie Budowniczych Telekomunikacji Program Operacyjny Innowacyjna.
KONKURS GMINNYCH KOALICJI.
RAPORT DOTYCZĄCY EWALUACJI
Informacje ogólne Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2007r w sprawie warunków i sposobie oceniania, klasyfikowania.
Nokia Siemens Networks Win a pass to your career !
Zarządzanie innowacją.
Mobile.eu. >> O serwisie Mobile.eu © 2012 Goldbach Audience3 /Internetowy rynek samochodowy /Serwis mobile.eu oferuje klientom niezawodne narzędzie wyszukiwania.
Kraków, 20 grudnia 2011 nowy format reklamowy w Onet – największy nieinwazyjny format w Internecie! PORTRET.
Od informacji do innowacji Prezentacja Ośrodka Przetwarzania Informacji na potrzeby projektu FuturICT Krzysztof Lipiec Warszawa, 25 maja 2011r. Krzysztof.
Nowa firma, doświadczeni ludzie
W INTERNETOWEJ SIECI REKLAMOWEJ
GRC.
Projekt finansowany z budżetu Województwa Dolnośląskiego
Gry-online.pl. Gry-Online - Internetowa Brama do Świata Gier Komputerowych! Przedmiotem działalności Gry-Online jest szeroko pojęta rozrywka internetowa.
Projekt realizowany przez Zespół Szkół Społecznych STO w Człuchowie / opiekun projektu Dagmara Szyma ń ska / rok 2011/12 1% dla Hospicjum.
Piotr Nędzewicz Poznański Park Naukowo-Technologiczny
GemiusAudience - szansa na Telemetrię w Internecie
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
Mazowiecka Sieć Ośrodków Doradczo-Informacyjnych w zakresie Innowacji MSODI Działania w ramach projektu: Działania promocyjne dostępne dla osób zainteresowanych.
Najlepszy adres w stolicy NAJLEPSZY ADRES W STOLICY.
Najlepszy adres w stolicy NAJLEPSZY ADRES W STOLICY.
KN ForMat Katedra Struktury i Mechaniki Ciała Stałego
Strona 1 Branża Grzewczo-Instalacyjna w Internecie 2013 Poznań, Ireneusz Jeleń 664/
STANDARD I ZALECENIA DLA REKLAMY DISPLAY IAB POLSKA Dokument przygotowany przez grupę roboczą brand advertising online IAB Polska.
Witamy sześciolatki w naszej szkole. Informacja o przygotowaniu szkoły na przyjęcie dzieci sześcioletnich.
Plan prezentacji SM Icom -o nas System Przewaga rynkowa Atuty
Copyright© 2012 Microsoft Corporation W prezentacji przedstawiono po raz pierwszy produkty Lync Server 2013 i Lync Online. Daty udostępnienia i funkcje.
XIV Wojewódzki Międzygimnazjalny Konkurs Poezji i Prozy Niemieckiej
1 NOWA STRONA GŁÓWNA WP.PL Grupa Wirtualna Polska 1 Warszawa, wrzesień2014 Warszawa,
REKLAMA ZEWNĘTRZNA Cechy outdooru maj 2010.
Technologie w marketingu Business Intelligence w marketingu, czyli jak zamienić dane w decyzje biznesowe Technologie w marketingu czyli jak skutecznie.
Odznaki Jakości eTwinning
Business Consulting Services © 2005 IBM Corporation Confidential.
Smart Grid Icom bezpośrednie, mobilne, zdalne, online, modułowe, innowacyjne, systemowe narzędzie do zdalnego monitoringu i zarządzania siecią mediów wody,
Propozycja kryteriów szczegółowych wyboru finansowanych operacji dla Działania 2.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata.
Co PGL LP robią w klastrze?
KLASA ZE SNÓW do wzięcia udziału w konkursie artystycznym edycja 2015 / 2016 ZAPROSZENIE.
Nowa specjalność na II stopniu Informatyki Informatyczne Systemy Mobilne i Przemysłowe Prowadzone przedmioty  Mobilne systemy operacyjne  Komputerowe.
Standard pomiaru internetu Polskie Badania Internetu.
Berlin, p 01/10 Owners Place overview Your big opportunity may be right where you are now. Napoleon Hill.
Projekt innowacyjny: Poszukiwanie nowych skutecznych metod aktywizacji zawodowej i społecznej grup zawodowych wymagających szczególnego wsparcia PROJEKT.
Smart Cities Systemowe narzędzia do zdalnego monitoringu i zarządzania siecią mediów :  wody,  energii elektrycznej,  ciepła,  oświetlenia,  gazu,
Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
czyli czas wolny przed i po lekcjach…
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Mariaż reklamy mobile-desktop Jacek Kotarbiński | kotarbinski.com.
Insurtech oczami millenialsów
Innowacyjne wykorzystanie Internetu i mediów interaktywnych
Nowoczesne zarządzanie
AMIGOS w Jędrzejowie.
Studia pierwszego stopnia
7.
Zgłoszenie do konkursu
Zgłoszenie w ramach kategorii Wewnętrzne doskonalenie organizacji cc
Zgłoszenie w ramach kategorii Razem
Zapis prezentacji:

1 IAB Rising Stars 19 kwietnia, Piotr Kowalczyk, Prezes Zarządu IAB Polska

2 IAB US: jak uatrakcyjnić medium internetowe dla brandingu? Inicjatywa Reimagining interactive advertising Raport Bain&Co. Building brands online: an interactive advertising action plan Wniosek: formaty i kreacje reklamowe w zbyt małym stopniu wykorzystują potencjał kreatywny i innowacyjność medium Geneza Rising Stars Piotr Kowalczyk

3 Cel: poszukiwanie innowacyjnych formatów reklamowych podporządkowanych celom brandingowym, które będą mogły stać się standardem rynkowym Podstawowe wymaganie: format powinien angażować, zachęcać do interakcji, i powinien robić to w sposób przyjazny dla odbiorcy Kryteria: – Branding – User Experience – Funkcjonalność – Integracja ze stroną – Łatwość adaptacji Konkurs Rising Stars Piotr Kowalczyk

4 Jury: dyrektorzy kreatywni, specjaliści ds. obsługi i produktu reklamowego ze strony wydawców, dostawcy technologii reklamowych 36 zgłoszonych prac 6 zwycięskich formatów Konkurs Rising Stars Piotr Kowalczyk

5 6-miesięczny okres próbny Formaty, które się przyjmą, zostaną ogłoszone standardem W planie podobna akcja dla formatów na urządzenia mobilne Co dalej? Piotr Kowalczyk

6 SERDECZNIE DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ!