Michał Dyrda Dobre praktyki – przykład firmy działającej w sieci i świadczącej e-usługę.
agenda e-usługa a biznes społecznościowy. jak zarobić i ile stracić. 3 polskie przykłady.
e-usługa a biznes społecznościowy portale społecznościowe to wirtualne miejsca trzy światowe giganty: facebook, twitter, myspace główne cechy portalu społecznościowego: organizowania się sieci społecznych komunikacja, prezentacja, dzielenie się, networking
e-usługa a biznes społecznościowy jeden użytkownik wart jest do 10 zł / 10 $ główne wydatki to: ludzie, sprzęt, rozwój Modele monetyzacji płatne konta, płatne usługi, reklamy
przykład 1: Historia bezprecedensowego wzrostu wartość, strategia, przyszłość Społeczne i rynkowe zmiany wywołane przez naszą-klasę
historia sukcesu wartość, strategia, przyszłość społeczne i rynkowe zmiany wywołane przez przeznaczeni.pl przykład 2:
historia sukcesu wartość, strategia, przyszłość innowacyjne cechy serwisu przykład 3:
grupa docelowa: nastolatki społeczność i rozrywka innowacyjne cechy serwisu przykład: wirtualna ekonomia monetyzacja e-usługa Udostępnienie profilu w sieci, poprzez który użytkownicy publikują i wymieniają się treściami i usługami. Profil służy autoprezentacji i jest dowolnie personalizowany.
Jest jeszcze wiele miejsca dla nowych społeczności Jak na tym zarabiać? Rzecz do odkrycia… Ograniczeniem jest pomysłowość, wyobraźnia… technologia i pieniądze czekają… przyszłość
Michał Dyrda Dziękuję,
Alexa.com
Google.com/trends