Wnioski z pewnego projektu. Projekt Multigrids: Struktura: MultigridFrame/MultigridApplet –WektorZerowyPanel ControlPanel GraphPanel WektorPoczatkowy.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Standardowa biblioteka języka C++
Advertisements

Obiektowe metody projektowania systemów Design Patterns STRATEGY.
Inteligencja Obliczeniowa Sieci dynamiczne.
Grafika komputerowa Wykład 2 Wykorzystanie podstawowych usług bibliotecznych (API) w operacjach graficznych.
11 Poprawne modele zawartości. Zarządzanie zmianami struktury.
Poprawne modele zawartości. Zarządzanie zmianami struktury. 30 października 2003.
Procedury – modyfikacja metodologii w zakresie uprawnień Zarządu i bez zmiany ram finansowych Wniosek o zmianę zgłasza Udziałowiec lub RN do Zarządu Wniosek.
Architektura systemu Gra strategiczna „Strusia Jama”
SCR 2008/2009 – informatyka rok 5. Agenda Wizualizacja 3D diagramu MarketSpace.
Model – View - Controler
Materiały do zajęć z przedmiotu: Narzędzia i języki programowania Programowanie w języku PASCAL Część 7: Procedury i funkcje © Jan Kaczmarek.
Ksantypa2: Architektura
Marcin Kujawa Michał Łobarzewski
Dziedziczenie i jego rodzaje
Od gier mniejszościowych do prawdziwych rynków From Minority Games to real markets D. Challet, A. Chessa, M. Marsili, Y-C. Zhang Wojciech Dzikowski 26.
Wzorce projektowe w J2EE
Praca Dyplomowa Inżynierska
Projektowanie i programowanie obiektowe II - Wykład IV
Sieci Hopfielda.
Wykład 2 Cykl życia systemu informacyjnego
C.d. wstępu do tematyki RUP
SIEĆ P2P 1. Definicja sieci równouprawnionej. To taka sieć, która składa się z komputerów o takim samym priorytecie ważności, a każdy z nich może pełnić.
Inżynieria Oprogramowania
Wykonawcy:Magdalena Bęczkowska Łukasz Maliszewski Piotr Kwiatek Piotr Litwiniuk Paweł Głębocki.
System ułatwiający zarządzanie Jednostką
Instytut Tele- i Radiotechniczny WARSZAWA
Opiekun: dr inż. Maciej Ławryńczuk
Technologie tworzenia aplikacji internetowych Wykład 3
Instrukcja USOSweb Wersja: Opracował: Sebastian Sieńko Moduł sprawdzianów.
Ocena wytrzymałości zmodyfikowanej konstrukcji panelu kabiny dźwigu osobowego wykonanego z materiału bezniklowego Dr inż. Paweł Lonkwic – LWDO LIFT Service.
Page 1 Oferta współpracy epunkty Aplikacja wspierająca programy lojanościowe.
Witamy na stronie Autozakup.com Jedynej wielokryterialnej porównywarki samochodów.
Projektowanie obiektowe
Prezentacja i szkolenie
Dorota Juranek PM nr 3 Sosnowiec
Wzorce slajdów, animacje, różne orientacje slajdów
Projektowanie obiektowe
Architektura PC.
Operacje edycyjne w bazie danych - kwerendy funkcjonalne Marzena Nowakowska Katedra Informatyki Stosowanej, WZiMK, PŚk.
Formatowanie tekstu w Microsoft Word
Systemy zarządzania treścią Wykład 5
Spheroidator coded by Adam Piechna
SYSTEMY EKSPERTOWE I SZTUCZNA INTELIGENCJA
Instrukcje iteracyjne
J A V A S C R I P T Obiekty Opracowała: Anna Śmigielska.
Walidacja danych alina suchomska.
Opracowanie mgr Karol Adamczyk
PHP Instrukcja warunkowa if Damian Urbańczyk. Warunek? Instrukcję warunkową wykorzystujemy wtedy, gdy chcemy sprawdzić pewien fakt, który może być prawdziwy.
LOGO. Czym jest logo? Logo najczęściej składa się z sygnetu (graficznego znaku) i logotypu (znaku typograficznego, czyli składającego się z fontu wybranego.
Zakres Wzorce projektowe - kreacyjne -Factory Method -Abstract Factory.
Jak przestałem się martwić i pokochałem tworzenie aplikacji okienkowych. źródło:
Składa się z wielu rysunków, które odtwarzane w odpowiedniej kolejności i z odpowiednią prędkością tworzą wrażenie ruchu.
Wzorce Projektowe w JAVA
Dr inż. Piotr Czapiewski. Framework (rama projektowa, szkielet) to w programowaniu struktura wspomagająca tworzenie, rozwój i testowanie powstającej.
Partnerstwo dla Przyszłości 1 Lekcja 27 Klasy i obiekty.
Rozwiązania mobilne wykorzystujące i aktualizujące informacje przestrzenne Poznań
Monitoring efektów realizacji Projektu PL0100 „Wzrost efektywności działalności Inspekcji Ochrony Środowiska, na podstawie doświadczeń norweskich” Praktyczne.
Architektura Rafał Hryniów. Architektura Wizja projektu systemu, którą dzielą twórcy Struktura komponentów systemu, ich powiązań oraz zasad i reguł określających.
Implementacja wzorca MVVM w Prism 5.0
Prototypowanie w ORACLE DESIGNER Projektowanie Modułów.
Wybrane zagadnienia generatorów sinusoidalnych (generatorów częstotliwości)
1. Cel pracy Moja ocena systemów klasy MRP/ERP w kategorii wzorców projektowych. Hipoteza badawcza Zastosowanie systemów MRP/ERP jako wzorców projektowych.
Inżynieria oprogramowania Wzorce konstrukcyjne WWW: Jacek Matulewski Instytut Fizyki, UMK.
Kompilacja iteracyjna Piotr Błaszyński. Szybkie programy Prawa ograniczające:  prawo Moore'a (jego granice),  prawo Gatesa,  prawo Amdahla,  prawo.
Dobór kryteriów podziału ruchu na fazy a parametry ruchu
Wzorzec MVC na przykładzie CakePHP
Układ ciągły równoważny układowi ze sterowaniem poślizgowym
Wzorzec MVC Model View Controller
AudaPad / AudaShare AudaShare PRO (2.8)
PGO Interfejsy Michail Mokkas.
Zapis prezentacji:

Wnioski z pewnego projektu

Projekt Multigrids:

Struktura: MultigridFrame/MultigridApplet –WektorZerowyPanel ControlPanel GraphPanel WektorPoczatkowy ->IteracjePanel –IteracjePanel ControlPanel GraphPanel Numeryka ->WektorPoczatkowy

Działanie: MultigridFrame/Applet –tworzy WektorZerowyPanel –tworzy IteracjePanel –WektorZerowyPanel.iteracjePanel -> IteracjePanel WektorZerowyPanel: –Zmiana na ControlPanelu zmienia WektorPoczatkowy przekazuje WektorPoczatkowy do GraphPanel przekazuje WektorPoczatkowy do iteracjePanel

Działanie: IteracjePanel –Zmiana na ControlPanelu lub –zmiana WektoraPoczatkowego: tworzy nową Numerykę przekazuje do niej parametry startuje iteracje przekazuje wynik do GraphPanelu GraphPanel reaguje na zmianę danych wejściowych.

Lepsze jest wrogiem dobrego: Jest dobrze, bo: –struktura jest poprawnie zmodularyzowana – 2 duże moduły realizujące wzorzec MVC (Model – obiekt numeryczny, View – graphPanel, Controller – panel z suwakami) Minimalna komunikacja między modułami Łatwość modyfikacji klasy głównej (application/applet)

Jest dobrze, bo: –używamy wielokrotnie komponentu GraphPanel – ew. modyfikacje będziemy wprowadzać w jednym miejscu –mamy poprawnie zdefiniowaną klasę Numeryka i dziedziczące po niej realizacje (Richardson/Jacobi) wybierane z GUI –GUI ma jednorodną formę dzięki użyciu wzorca "ulepszonego suwaka"

Może być lepiej: –"ulepszony suwak" możemy zrealizować jako osobną klasę – trochę uniwersalności i łatwe stosowanie –wybór klas numerycznych można zrealizować z użyciem wzorca Factory –W przyszłości będzie można doładowywać nowe klasy dynamicznie