To idealne narzędzie do zarządzania komunikacją z klientami i prowadzenia kampanii sprzedażowych na najwyższym poziomie.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Ewidencja Wyposażenia PL+
Advertisements

Łatwa obsługa Prosta instalacja Wieczysta licencja Praca w sieci
Gambit Centrum Oprogramowania i Szkoleń Sp. z o.o Kraków, al.Pokoju 29B/ Autoryzowany dystrybutor Thomson-Reuters.
Moduł Gromadzenia w systemie VTLS Virtua
Rejestr Spraw Sądowych
Support.ebsco.com Przewodnik Mój folder EBSCOhost (My EBSCOhost) Przewodnik.
Najbardziej pożądane cechy rozwiązań CRM na przykładzie bs4 CRM
1 Projekt System 7/24. Białystok, 9 lipiec 2007 System 7/24 - jako przykład współpracy BIZNES - SAMORZĄD Warszawa,
Piotr Baron Nr albumu: STUDIA NIESTACJONARNE II st. KIERUNEK: TRANSPORT.
SYSTEMY INFORMATYCZNE - Altamira, CRM i Remedy
Warszawa, 26 listopada 2010 r.. System MAK+ CEL stworzenie taniego, eleganckiego, łatwego w użyciu, efektywnego, w pełni zintegrowanego, zdalnie zarządzanego.
AUTORSKI PROJEKT Redakcji TTG Poland WIRTUALNE BIURO PRASOWE Poli sh Press Center.
IAI-Shop – Kompletna obsługa sprzedaży
Nowoczesny system zarządzania firmą
REJESTRACJA CZASU PRACY
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa
Internet i telekomunikacja NETInstal Pszów ul. Łanowa 34 tel (Poland) tel (U.K.) opracowanie: inż. Błażej.
Platforma Usług Elektronicznych
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Składniki i struktura systemu SimTel CTI / CallCenter
Instrukcja USOS Rejestracja na zajęcia obieralne wersja by Marek Opacki.
  … to platforma komunikacyjna dostępna przez dowolną przeglądarkę www, pozwalająca na racjonalne zarządzanie procesami logistycznymi, gdzie wszyscy uczestnicy.
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa
Jak to działa? aplikacje desktopowe usługi online urządzenia
B2O Sp. z o.o. to firma która, posiada nowoczesne rozwiązania umożliwiające prowadzenie działań sprzedażowych w Internecie. Unikatową jego cechą jest.
1 PREZENTACJA FUNKCJONALNOŚCI DZIENNIKA UCZNIA Moduł Dyrektora ZAPRASZAMY ZAPRASZAMY O&S Computer-Soft ul. Żwirki i Wigury 8-12, Wałbrzych, woj.
Kontakt: Adam Jarus tel
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa Moduł Wychowawcy ZAPRASZAMY!
Witaj. Zapraszamy Ciebie do zapoznania się z przewodnikiem, który pokaże jak założyć konto oraz w jaki sposób można korzystać z usług w serwisie iplay.pl.
CabMan System dyspozytorski.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
Prezentacja programu do obsługi Biur Nieruchomości Pośrednik MLS Plus.
Systemy PABX 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
Systemy IPTV 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
ROZWIĄZANIE SLICAN DLA BANKU. Chcesz by Twój bank miał wizytówkę banku z klasą? Chcesz mieć sprawną komunikację w swoim banku? Wybierz niezawodność i.
Skrypter rozmów Gadżet czy niezbędne narzędzie?
MICROSOFT Access TWORZENIE MAKR
IMPEX GEO Jeden z największych dostawców sprzętu pomiarowego dla zastosowań geodezyjnych i GIS, dystrybutor firm Trimble, Nikon i Spectra Precision. Firma.
96 Volt A. Mucha & M. Płonka Spółka Jawna Misją naszego przedsiębiorstwa jest przyczynianie się do rozwoju firm i zaspokajanie ich potrzeb po przez dostarczanie.
Naciśnij SPACJĘ aby przejść dalej
Narzędzie wspierające zarządzanie organizacj Parentis Sp. z o. o
Obsługa modułu integracyjnego z allegro.pl
Generator ofert – wersja beta
Contactis Power Dialer Obszary zastosowania Dla CC w których nie ma możliwości realizacji automatycznych akcji wychodzących lub realizuje się je ”ręcznie”
ODDZIAŁ UDOSTĘPNIANIA ZBIORÓW CZĘŚCIĄ ZINTEGROWANEGO SYSTEMU KOHA - NOWE MOŻLIWOŚCI ROZWIĄZANIA ZASTOSOWANE W BIBLIOTEKACH: - POLITECHNIKI KRAKOWSKIEJ.
Agenda O Nas Ogólne informacje o Produkcie Job Manager – idealne rozwiązanie Aplikacja Webowa Aplikacja Kliencka Najnowsze zmiany.
ENOVA dla WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI System Zarządzania klasy ERP NOWOCZESNE, SPECJALSTYCZNE OPROGRAMOWANIE, WSPOMAGAJĄCE ZARZĄDZANIE I OBSŁUGĘ.
Ekran System Kompleksowa odpowiedź na zagrożenia wewnętrzne Monitoring Aktywności Użytkownika.
POUFNE. Dystrybucja wyłącznie do partnerów objętych umową o zachowaniu poufności. Firma Microsoft nie udziela żadnych gwarancji, wyraźnych ani domniemanych.
© 2012 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodawanie kontaktu Lista Kontakty upraszcza komunikację i umożliwia sprawdzenie statusu obecności.
Znajdowanie pokoju i wchodzenie do niego Skorzystaj z funkcji wyszukiwania programu Lync w celu znalezienia pokojów, do których masz dostęp. 1.W oknie.
Więcej informacji na: 1 Ewa Marcinkiewicz, Magdalena Sawicka.
Kierunki rozwoju usług monitorowania Outsourcing stacji monitorowania Optymalizacja kosztów.
Najnowocześniejsze narzędzia rekrutacyjne i selekcyjne online.
Zintegrowany monitoring infrastruktury IT w Budimex
Przewodnik Zastosowanie folderu Moje EBSCOhost
Monitoring efektów realizacji Projektu PL0100 „Wzrost efektywności działalności Inspekcji Ochrony Środowiska, na podstawie doświadczeń norweskich” Praktyczne.
Prezentacja Informacyjna. O firmie: Na rynku od 1998 roku (specjalizacja w systemach CRM) Inkubator. Pomysły => projekty => firmy 2001 / Nagroda Deloitte.
STEROWANIE MONITORING ARCHIWIZACJA ROZWIĄZANIA INFORMATYCZNE W GALWANIZERNI – APLIKACJA KOMPUTEROWA DO ZARZĄDZANIA PROCESEM PRODUKCYJNYM.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
Warszawa, r. 1 PLATFORMA USŁUG ELEKTRONICZNYCH Nowe możliwości komunikacji z ZUS.
w Kociewskim Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Starogardzie Gdańskim
Jak zaplanować raporty użycia w EBSCOadmin
Zarządzanie sklepem internetowym
eConnect Inteligentne centrum obsługi
eConnect Inteligentne centrum obsługi
Urządzenia typu Rooftop.
Ethernet interface Agregaty wody lodowej 1.
Zarządzanie sklepem internetowym
Ewidencja Wyposażenia PL+
Zapis prezentacji:

to idealne narzędzie do zarządzania komunikacją z klientami i prowadzenia kampanii sprzedażowych na najwyższym poziomie

Brak konieczności inwestycji w nowe urządzenia i oprogramowanie Monitorowanie i zarządzanie pracą agentów z dowolnego miejsca Możliwość pracy agentów z dowolnego miejsca Funkcjonalność profesjonalnego CallCenter za przystępną opłatą miesięczną.

Prowadzenie kampanii sprzedażowych Akcje informacyjne i promocyjne Komunikacja z klientami firmy Wsparcie procesów windykacyjnych Inne

INTERNET Agent Supervisor Agent Serwer VCC Publiczna sieć telefoniczna

Brak inwestycji w oprogramowanie Brak inwestycji w sprzęt Możliwość pracy z dowolnego miejsce Wsparcie techniczne on-line Skalowalność Kompleksowość Szybkość wdrożenia VCC: Konieczność inwestycji w wyspecjalizowany sprzęt i aplikacje długi proces wdrażania potrzeba zarządzania infrastrukturą CC przez wykwalifikowanych pracowników konieczność pracy agentów w biurze koszty rozbudowy oprogramowania i wyposażeniem stanowisk Stacjonarne:

Monitoring pracy agentów - możliwość obserwacji pracy Twoich agentów w rzeczywistym czasie. aktualny status danego telemarketera: wolny/rozmowa czas rozmowy opcja nagrywania rozmowy dowolnego agenta podstawowe statystki rozmów dla każdego agenta do chwili obecnej: ilość wykonanych połączeń, średni czas połączenia w ciągu dnia. Pełen obraz aktywności pracowników z dowolnego miejsca - wystarczy tylko zalogować się na stronie.

Statystyki - tworzenie raportów pracy poszczególnych agentów. ilość wykonanych połączeń w danym czasie - na godzinę, dzień, tydzień; ogółem/per agent czas rozmów - skumulowany/per agent liczba wykonanych połączeń, a połączenia odebrane - przyczyny negatywnych połączeń (nieodebrane, zajęte, błąd połączenia) czas oczekiwania na odebranie połączenia wykresy aktywności agentów.

Nagrania - funkcjonalność pozwalająca na bieżące odsłuchiwanie i pobieranie nagrań rozmów, a także dowolna systematyzacja nagrań: tworzenie zestawień miesięcznych, wyróżnienie najczęściej popełnianych błędów itp.

Raporty – zestawienia z pracy telemarketerów (historia wykonanych połączeń) Administracj a – zarządzanie kontami konsultantów i supervisorami

Workforce – moduł zarządzania bazami danych oraz pomiaru efektu pracy agentów Analiza wyników baz danych Dodawanie oraz podgląd baz danych Eksportowanie baz danych w formacie Excel Filtrowanie bazy po: konsultancie, nazwa bazy, statusy rekordów Analiza bazy - zagregowane dane o najważniejszych parametrach bazy Statusy - możliwość tworzenia własnych statusów

Edycja rekordu Automatyczne zestawienie połączenia po kliknięciu na rekord Sortowanie Tabela rekordów ogólnych Normal Tabela rekordów recall(folow-up) agenta Ustawianie terminów recall Wymiana rekordów

Prezentacja danych z bazy: Nazwa, opis, , WWW, Możliwość dodania nowego numeru - numer domyślny jest pogrubiony, Historia wpisów i komentarzy konsultantów Kiedy kontakt - ustawienie daty ponownego kontaktu Status - ustawianie statusu rekordu z listy wyboru Prywatny- ustawienie jako rekord prywatnych dla konsultanta, nie wraca on do bazy Normal Historia połączeń - lista dotychczasowych prób połączeń z numerem

Kontakt: Systemy Call Center Sp. z o.o. ul. Wilcza 31/1A Warszawa tel fax mail: