Polska Telefonia Komórkowa Centertel wyniki 1H sierpnia 2004 r.
2 Wyniki 1H 2004, Wyniki finansowe Wzrost przychodów w stosunku do 1H2003 o 29 % do poziomu mln PLN. Wzrost EBITDA w stosunku do 1H03 o 37 % do poziomu 875 mln PLN. Wynik netto: 260mln PLN w 1H 2004 vs 11 w 1H 2003.
3 Wyniki 1H 2004, KPI Wzrost średniego ARPU z 69 PLN w 1H 2003 do 71 PLN w 1H 2004 Wzrost ARPU prepaid o 14% z 28 PLN w 1H 2003 do 32 PLN w 1H Spadek SAC do 367 PLN w 1H 2004 z 375 PLN w 1H2003. Spadek SAC prepaid o 58% do 44 PLN w 1H 2004 z 104 w 1H Skrócenie średniego Payback Period do 5,1 miesiąca w 1H 2004 z 5,4 miesiąca w 1H 2003.
4 Wyniki 1H 2004, Rynek 388 tys. nowych klientów w 1H tys. nowych klientów postpaid w 1H 2004 vs 277 tys. w 1H Lider w aktywacjach netto w segmencie postpaid - udział szacunkowy: 66% w 2H Wzrost udziałów PTK Centertel w segmencie postpaid do 34,1% w 1H2004. Poprawa struktury abonentów: na koniec 1H ,7% abonentów to abonenci postpaid.
5 Poprawa struktury bazy abonenckiej Poprawa jakości bazy abonenckiej: 47,7% udział klientów abonamentowych w bazie vs 39,9% w 1H Umocnienie pozycji lidera w aktywacjach netto postpaid: 66% udziału w aktywacjach netto postpaid w 1H Wzrost udziałów w segmencie postpaid do 34,1% vs 28,7% w 1H Stabilizacja bazy prepaid w wyniku restrykcyjnej polityki księgowej i agresywnych działań konkurencji. Źródło: Szacunki PTK Centertel
6 Stałe polepszanie udziałów wartościowych Wzrost przychodów o 29% w stosunku do 1H 2003 r. do poziomu mln PLN. Udział wartościowy Idei w rynku- 31,8% (1Q04) Źródło: Szacunki PTK Centertel
7 ARPU Wzrost średniego ARPU z 69 PLN w 1H 2003 do 71 PLN w 1H 2004 dzięki lepszej strukturze klientów oraz wyższemu ARPU w segmencie prepaid. Wzrost ARPU prepaid o 14% z 28 PLN w 1H 2003 do 32 PLN w 1H 2004 dzięki polepszeniu jakości bazy.
8 SAC, Payback Period Spadek SAC do 367 PLN w 1H 2004 z 375 PLN w 1H2003. Spadek SAC prepaid o 58% do 44 PLN w 1H 2004 z 104 w 1H Skrócenie średniego Payback Period do 5,1 miesiąca w 1H 2004 z 5,4 miesiąca w 1H 2003.