Modelowanie z wykorzystaniem MAS oraz AI

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Jak pomóc dziecku w nauce?
Advertisements

Olimpia Markiewicz Dominika Milczarek-Andrzejewska
Gdzie szukać pomocy?.
UCHWAŁA RADY IS UW W SPRAWIE ORGANIZACJI STUDIÓW II STOPNIA 2 marca 2010 r.
Uniwersytecki System Obsługi Studiów
Przedsiębiorczość międzynarodowa w Europie
Inżynieria Oprogramowania 0. Informacje o zajęciach
LaTeX 0. Informacje o zajęciach
Modelowanie Symulacyjne
Ocena Ryzyka w Analizie Finansowej
Testy semestralne w naszej szkole!
Laboratorium z Probabilistyki IV sem. Wydział Transportu
Modelowanie handlu zagranicznego
Ćwiczenia 1 Kompletna klapa
Języki programowania C++
dr inż. Michał Bujacz opiekun EiT
STW w 100-lecie jej powstania
PODSTAWY PROGRAMOWANIA
INFORMATYKA II Wykładowca: mgr Tadeusz Ziębakowski
Budowa algorytmów Algorytm: skończony ciąg operacji wraz z ściśle sprecyzowanym porządkowaniem ich wykonywania, które po realizacji dają rozwiązanie dowolnego.
Bioinformatyka II mgr Joanna Kasprzak.
Literatura dla dzieci i młodzieży ćwiczenia
Literatura dla dzieci i młodzieży ćwiczenia
Metody ilościowe w biznesie Wykład 1
Podstawy programowania
Wprowadzanie opisu przedmiotu po stronie USOSweb (według sylabusa zgodnego z załącznikiem 1 do Zarządzenia nr 11 Rektora UW z dnia 19 lutego 2010) DAK.
Młodzieżowe Miniprzedsiębiorstwo 2012/2013
Droga, prędkość, czas nasza strona uczy Was… 
WebQuest wykonane w ramach projektu BelferOnLine
Tworzenie strony internetowej krok po kroku.
PORUSZANIE SIĘ PO KATALOGU PUBLIKACJI 1. Wejdź na sekcję Katalog publikacji Platforma edukacyjna.
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość !
Aplikacja Quick TimeTable
Jakie ślady zostawiamy w Internecie?
Aktywny udział w zajęciach, w których była wykorzystana TIK Opracowanie projektu kodeksu 2.0 Prowadzenie blogów 2.0 Realizacja mini projektu uczniowski.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
Prowadzący: AiNM - projekt Prowadzący:
Sprawdzamy i tworzymy materiały Zajęcia zostały przeprowadzone w dniu 29 i 30 XI 2012roku Opracowanie: Bernadeta Konieczna.
Analiza ekonomiczno – finansowa
Laboratorium z Probabilistyki sem. IV Wydział Transportu
Analiza ankiety dla uczniów klas V.
Realizacja podstawy programowej poprzez różne formy aktywności w klasach I-III, cz.2 Aleksandra Klimza
Szkoła z klasą 2.0 czyli TIK wśród nas
Programowanie Matlaba Przedmiot wykładów na Studia doktoranckie Instytut Geofizyki PAN Warszawa 2013/2014.
OBRAZKOWY KODEKS 2.0 Klasa IIC
Maj 2014 r. Przewodnik do planowania programu kształcenia na I roku studiów II stopnia Kierunek: Bioinformatyka Przeznaczony dla studentów, którzy w roku.
Maj 2014 r. Przewodnik do planowania programu kształcenia na II roku studiów II stopnia Kierunek: Ochrona środowiska Przeznaczony dla studentów, którzy.
Jak uczyć? Gdańsk, wrzesień ; Ośrodek metodyczny Fundacji Edukacji Otwartej NetEdukator.
Maj 2014 r. Przewodnik do planowania programu kształcenia na II roku studiów II stopnia Kierunek: Biologia Przeznaczony dla studentów, którzy w roku 2013/14.
Mikroekonomia A Ćwiczenia nr 1.
Maj 2014 r. Przewodnik do planowania programu kształcenia na II roku studiów II stopnia Kierunek: Biologia – nauczanie biologii Przeznaczony dla studentów,
Maj 2014 r. Przewodnik do planowania programu kształcenia na II roku studiów II stopnia Kierunek: Bioinformatyka Przeznaczony dla studentów, którzy w roku.
Informatyka Stosowana – ROK II / III
Międzynarodowe standardy sprawozdawczości finansowej i rachunkowości MSSF/MSR Wprowadzenie.
Informatyka Stosowana – ROK III
Rekomendacja czytaj dokładnie !!!!. Jan K. jest moim pomocnikiem do spraw programowania, zawsze ciężko pracuje. Jest samodzielnym pracownikiem, nigdy.
STUDENCKICH SŁÓW KILKA O NAUCZANIU W JĘZYKACH OBCYCH Walery Stasiak Zarząd Samorządu Studentów Uniwersytetu Warszawskiego Kształcenie w językach obcych.
INŻYNIERIA INTERNETU Krzysztof Bzowski.
Poznaj swojego doradcę kariery Jak to robimy w Zespole Szkół Nr 14 we Wrocławiu.
MAS Rafał Hryniów. Agenda  Zasady  Referaty  Projekt  Kolosy.
ShowMi ShowMi – Wyniki pilotażu Projekt realizowany w ramach programu Gruntvig Projekt zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej.
Konkursy i seminaria metodyczne dla nauczycieli informatyki.
Innowacja pedagogiczna „Szkolne programowanie”
Jak można wykorzystać swoją wiedzę z Matlaba
Internet to nie tylko gry… Prezentuje Jakub Szabat
Zmiany w programie kierunku Kognitywistyka
Dzień dobry! Aleksandra Luterek
FAQ: Zasady zaliczenia przedmiotu
PYTANIA POMOCNICZE Co mi się podobało, a co nie?
Wolontariusz roku.
Zapis prezentacji:

Modelowanie z wykorzystaniem MAS oraz AI Tomasz Michalak Joanna Tyrowicz

Zajęcia Poniedziałki, 18:30, sala H Materiały na stronie: http://www.wne.uw.edu.pl/jtyrowicz => Studenci =>Modelowanie ... Dyżury: TM & JT pon, przed zajęciami, sala 5 Zaliczenie na podstawie: Grupowych zadań (cztery, każde ważne tyle samo punktów) Jednej, indywidualnej pracy na koniec semestru – szczegóły tba Forma zajęć: MATLAB wyjaśnianie dziedziny i sposobów zapisywania pewnych spraw

Zobowiązania studentów Trzeba będzie czytać (artykuły) => bo bez nich ciężko cokolwiek zrozumieć, nie tylko artykuły powieszone w internecie, bo … … trzeba będzie robić coś samodzielnie w grupach 4-osobowych, można je zmieniać, zadania przez nas zdefiniowane, prezentowane wszystkim na zajęciach jednoosobowe zaliczenie na koniec semestru (pisemne, może być po prostu dobrze opisany „output” z MATLABA) … trzeba się będzie nauczyć MATLABA  będą materiały z zajęć, ALE można się zapisać na wiele Web Conferences na stronie MathWorks można wielu rzeczy szukać samemu w internecie (gotowe pakiety do znalezienia)

Nasze zobowiązania  Materiały zawierać będą „wszystko” całość kodów i wyjaśnień do nich też Zawsze można przyjść na dyżur i popracować razem nad problemem w MATLABie przygotować opis tego, co byście chcieli słowami – nawet jeśli na razie nie działa w MATLABie programować w innym programie/języku – jeśli ktoś woli (ale trzeba pokazać wyniki i żeby działało)