Wydział Prawa i Administracji UMK w Toruniu 2013 Ankieta pracowników dziekanatów WPiA UMK w Toruniu „Przyjazny Dziekanat” WYNIKI Wydział Prawa i Administracji UMK w Toruniu 2013
Ankieta została przeprowadzona w dniach od 18 marca do 7 kwietnia 2013 roku wśród Studentów Wydziału Prawa i Administracji UMK, wszystkich kierunków, stopni i trybów kształcenia. Na poszczególne pytania udzielono od 639 do 976 odpowiedzi. Liczba Studentów Wydziału na dzień 3 kwietnia 2013 roku: studia stacjonarne – 2963 studia niestacjonarne – 1384
Pytanie 1 Jak ocenia Pan/Pani kompetencje pracowników dziekanatów? skala odpowiedzi 1 27 2 42 3 144 4 288 5 472
Pytanie 2 Jak ocenia Pan/Pani kulturę osobistą pracowników dziekanatów? skala odpowiedzi 1 34 2 66 3 113 4 257 5 501
Pytanie 3 Jak ocenia Pan/Pani kontakt telefoniczny z pracownikami dziekanatów? skala odpowiedzi 0 (nie korzystam) 375 1 29 2 50 3 82 4 152 5 273
Pytanie 4 Jak ocenia Pan/Pani kontakt mailowy z pracownikami dziekanatów? skala odpowiedzi 0 (nie korzystam) 549 1 31 2 15 3 59 4 80 5 211
Pytanie 5 Jak ocenia Pan/Pani dostosowanie godzin otwarcia dziekanatów dla Studentów? skala odpowiedzi 1 77 2 128 3 286 4 278 5 184
Pytanie 6 Jak ocenia Pan/Pani funkcjonowanie dziekanatów w miesiącach wrzesień i październik? skala odpowiedzi 1 54 2 81 3 199 4 294 5 235
Pytanie 7 Jaką ogólną ocenę wystawił/a by Pan/Pani pracownikom dziekanatów? skala odpowiedzi 1 20 2 61 3 203 4 352 5 334
Pytanie 8 Czy dostrzega Pan/Pani zaangażowanie pracowników dziekanatów w kontaktach ze Studentami? skala odpowiedzi 1 81 2 89 3 191 4 236 5 304
Pytanie 9 Czy Pan/Pani zdaniem wszyscy Studenci są obsługiwani przez pracowników dziekanatów jednakowo? skala odpowiedzi -1 (nie) 175 0 (nie mam zdania) 384 1 (tak) 412
Pytanie 10 Jak często kontaktuje się Pan/Pani z dziekanatem? skala odpowiedzi 1 (nigdy) 4 2 (bardzo rzadko) 156 3 (od czasu do czasu) 597 (w większości/często) 176 5 (we wszystkich/zawsze) 43
Pytanie 11 Czy pracownicy dziekanatu informują o sposobach i różnych wariantach załatwienia sprawy? skala odpowiedzi 1 (nigdy) 33 2 (bardzo rzadko) 117 3 (od czasu do czasu) 161 4 (w większości/często) 354 5 (we wszystkich/zawsze) 241
Pytanie 12 Czy w przypadku negatywnego załatwienia sprawy została udzielona informacja o przyczynach rozstrzygnięcia? skala odpowiedzi 1 (nigdy) 38 2 (bardzo rzadko) 63 3 (od czasu do czasu) 88 4 (w większości/często) 200 5 (we wszystkich/zawsze) 250
Pytanie 13 Czy pracownicy dziekanatów pomagają w załatwieniu sprawy? skala odpowiedzi 1 (nigdy) 6 2 (bardzo rzadko) 42 3 (od czasu do czasu) 152 4 (w większości/często) 404 5 (we wszystkich/zawsze) 318
Dziękujemy za udział w ankiecie! Wydział Prawa i Administracji UMK w Toruniu 2013