NOWE TECHNOLOGIE NA USŁUGACH EDUKACJI Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Grodkowie Zajęcia w ramach projektu NTUE.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Informacja o stanie bezpieczeństwa i porządku publicznego za rok 2008 w powiecie nidzickim Nidzica, r.
Advertisements

POWIAT MYŚLENICKI Tytuł Projektu: Poprawa płynności ruchu w centrum Myślenic poprzez przebudowę skrzyżowań dróg powiatowych K 1935 i K 1967na rondo.
Ile wiem o swojej szkole?
Domy Na Wodzie - metoda na wlasne M
ODPŁATNE PRZEJĘCIE PRZEZ GMINĘ KARPACZ OBOWIĄZKÓW W ZAKRESIE ODBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH.
ZNACZENIE ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA EFEKTYWNOŚCI PRACOWNIKA
Badanie opinii i postaw członków Konfederacji Pracodawców Prywatnych LEWIATAN na temat aktualnej sytuacji w Polsce Wrzesień 2007 RAPORT PRZYGOTOWANY DLA.
Podatki i opłaty lokalne w 2008 roku
Podatki i opłaty lokalne w 2010 roku
NOWE TECHNOLOGIE NA USŁUGACH EDUKACJI Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Grodkowie Podstawowe informacje o projekcie.
Fizyka i astronomia na egzaminach zewnętrznych w 2008 roku Egzamin gimnazjalny Matura Pracownia Doskonalenia Metodycznego Opracował: Zbigniew Łuczka.
NOWE TECHNOLOGIE NA USŁUGACH EDUKACJI Trasy - GPS.
NOWE TECHNOLOGIE NA USŁUGACH EDUKACJI Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Grodkowie Wycieczki.
NOWE TECHNOLOGIE NA USŁUGACH EDUKACJI
UŁAMKI DZIESIĘTNE porównywanie, dodawanie i odejmowanie.
PREPARATYWNA CHROMATOGRAFIA CIECZOWA.
Prezentacja poziomu rozwoju gmin, które nie korzystały z FS w 2006 roku. Eugeniusz Sobczak Politechnika Warszawska KNS i A Wykorzystanie Funduszy.
Fundusze nieruchomości jako inwestycja z celem zdobycia kapitału emerytalnego Karolina Oleszek.
Burze pyłowe na Marsie.
Łamigłówki matematyczne
PLAN EWAKUACJI II piętro lewe skrzydło
Klamki do drzwi Klamki okienne i inne akcesoria
Opracował: Zespół Humanistyczny. Klasa Średnia ww - wielokrotnego wyboru (na 20 p) Średnia KO - krótkie odpowiedzi (na 10 p) Średnia za zaproszenie (na.
JO16-75 Dane techniczne: Wysokość-130 Płaszczyzna dolna-90
Matura 2005 Wyniki Jarosław Drzeżdżon Matura 2005 V LO w Gdańsku
KWADRAT PROSTOKĄT ROMB RÓWNOLEGŁOBOK TRAPEZ TRÓJKĄT.
Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Analiza wyników IV i V edycji Michał M. Stępień
Analiza wyników „Matura próbna”
Agnieszka Jankowicz-Szymańska1, Wiesław Wojtanowski1,2
SERDECZNIE WITAMY 1. WSPOMNIEŃ CZAR… 2 3 PANORAMA OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO.
Badania zawilgocenia i zasolenia ścian Kościoła Franciszkanów w Opolu
AKASA Bank Sebastian Marchel Anna Karpińska Anna Matusiewicz
Podsumowanie sezonu Wyniki współzawodnictwa sportu dzieci i młodzieży za 2012: W ramach współzawodnictwa MSiT sekcja uzyskała 45 pkt (43%), z pośród.
Hale na terenie Katowic
Podsumowanie wyników próbnego egzaminu zawodowego przeprowadzonego w ZS 1 we Władysławowie dnia 15 stycznia 2010 r.
VI przegląd plastyczny z rysunku, malarstwa i rzeźby
EGZAMIN GIMNAZJALNY W SUWAŁKACH 2009 Liczba uczniów przystępująca do egzaminu gimnazjalnego w 2009r. Lp.GimnazjumLiczba uczniów 1Gimnazjum Nr 1 w Zespole.
Ze szczególnym uwzględnieniem stosowanych ćwiczeń specjalnych OPRACOWAŁ Z.LIPIŃSKI.
Poznań, 16 maja Charakterystyka populacji Liczba szkół Uczniowie, którzy przystąpili do egzaminu Łącznie A1+A4+A5A6A7A8 lubuskie
Analiza wykonania budżetu za 2007 rok w szkołach i placówkach oświatowych na terenie Dzielnicy Wola. Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Wola m.st. Warszawy.
W ankiecie wzięło udział 72 uczestników: Klasa I : Chłopcy – 6, Dziewczyny – 14; Klasa II : Chłopcy – 9, Dziewczyny – 13; Klasa III : Chłopcy – 8, Dziewczyny.
Kuratorium Oświaty w Szczecinie WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO 2008 W SZKOŁACH WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO Wyniki opracowano na podstawie danych zamieszczonych.
1. Pomyśl sobie liczbę dwucyfrową (Na przykład: 62)
- powtórzenie wiadomości
Analiza matury 2013 Opracowała Bernardeta Wójtowicz.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Spływ należności w Branży Elektrycznej
Wstępna analiza egzaminu gimnazjalnego.
EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2013
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
EcoCondens BBS 2,9-28 E.
Nowe technologie w edukacji
Sugerowana cena detaliczna 83,00 zł netto Półbuty zawodowe skórzane FT bez wkładki antyprzebiciowej i podnoska minimalny zakup*cena zbytu netto.
. Inwestycja obejmie budowę bliźniaczego budynku mieszkalnego przy ul. Strzelców Bytomskich w Pyskowicach, zlokalizowanego w sąsiedztwie już wybudowanego.
User experience studio Użyteczna biblioteka Teraźniejszość i przyszłość informacji naukowej.
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
Komenda Powiatowa Policji
EGZAMIN GIMNAZJALNY Charakterystyka wyników osiągniętych przez uczniów.
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Jak Jaś parował skarpetki Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Nowy Jork Londyn Mleko, (1l) 0,81£ 0,94 £ Bochenek świeżego chleba (500g) 1,78 £ 0,96 £ Ryż (biały), (1kg) 2,01 £ 1,51 £ Jajka(12) 1,86 £ 2,27 £ Lokalny.
Czerwiec TECHNIK EKONOMISTA Etap pisemny: przystąpiło - 16 osób zdało – 14 osób Etap praktyczny przystąpiło - 16 osób zdało - 8 osób Dyplom otrzymało.
Dr hab. Renata Babińska- Górecka
Czerwiec TECHNIK HANDLOWIEC Etap pisemny: przystąpiło - 18 osób zdało – 18 osób Etap praktyczny przystąpiło - 18 osób zdało - 12 osób Dyplom otrzymało.
Współrzędnościowe maszyny pomiarowe
Elementy geometryczne i relacje
Strategia pomiaru.
LO ŁobżenicaWojewództwoPowiat pilski 2011r.75,81%75,29%65,1% 2012r.92,98%80,19%72,26% 2013r.89,29%80,49%74,37% 2014r.76,47%69,89%63,58% ZDAWALNOŚĆ.
Szkoła w liczbach.
Zapis prezentacji:

NOWE TECHNOLOGIE NA USŁUGACH EDUKACJI Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Grodkowie Zajęcia w ramach projektu NTUE

Zajęcia w ramach projektu NTUE – plakat Nasza szkoła

Zajęcia w ramach projektu NTUE - W pracowni komputerowej -

Zajęcia w ramach projektu NTUE - dalmierz -

Szatnia I-III: Szatnia I-III: Długość - 11,92m Długość - 11,92m Szerokość - 9,96 Szerokość - 9,96 Pole powierzchni - 70,94 m2 Pole powierzchni - 70,94 m2 Szatnia IV- VI: Szatnia IV- VI: Długość - 15,19m Długość - 15,19m Szerokość - 5,97 Szerokość - 5,97 Pole powierzchni - 90,55 m2 Pole powierzchni - 90,55 m2 Sekretariat: Sekretariat: Długość - 3,72m Długość - 3,72m Szerokość - 3,00 Szerokość - 3,00 Pole powierzchni - 11,14 m2 Pole powierzchni - 11,14 m2 Świetlica dolna (klub): Świetlica dolna (klub): Długość - 8,92m Długość - 8,92m Szerokość - 5,60 Szerokość - 5,60 Pole powierzchni - 49,76 m2 Pole powierzchni - 49,76 m2 Sala 46: Sala 46: Długość - 8,14m Długość - 8,14m Szerokość - 5,47 Szerokość - 5,47 Pole powierzchni – 44,52m2 Pole powierzchni – 44,52m2 Gabinet pedagoga: Gabinet pedagoga: Długość - 3,98m Długość - 3,98m Szerokość - 2,84 Szerokość - 2,84 Pole powierzchni - 11,25 m2 Pole powierzchni - 11,25 m2 Gabinet pielęgniarki: Gabinet pielęgniarki: Długość - 4,28m Długość - 4,28m Szerokość - 2,66 Szerokość - 2,66 Pole powierzchni - 11,38 m2 Pole powierzchni - 11,38 m2 Korytarz I-III: Korytarz I-III: Długość-32,87m Długość-32,87m Szerokość - 3,05 Szerokość - 3,05 Pole powierzchni - 100,08 m2 Pole powierzchni - 100,08 m2

Zajęcia w ramach projektu NTUE - dalmierz - Świetlica mała: Świetlica mała: Długość - 8,76m Długość - 8,76m Szerokość - 5,70 Szerokość - 5,70 Pole powierzchni - 50,00 m2 Pole powierzchni - 50,00 m2 Świetlica duża: Świetlica duża: Długość - 12,06m Długość - 12,06m Szerokość - 6,77 Szerokość - 6,77 Pole powierzchni - 81,55 m2 Pole powierzchni - 81,55 m2 Sala gimnastyczna mała: Sala gimnastyczna mała: Długość -17,73m Długość -17,73m Szerokość - 5,49 Szerokość - 5,49 Pole powierzchni - 97,36 m2 Pole powierzchni - 97,36 m2 Sala gimnastyczna duża: Sala gimnastyczna duża: Długość-22,01m Długość-22,01m Szerokość- 10,94 Szerokość- 10,94 Pole powierzchni -240,87 m2 Pole powierzchni -240,87 m2 Wysokość- 5,63 Wysokość- 5,63 Pracownia komputerowa: Pracownia komputerowa: Długość - 8,61m Długość - 8,61m Szerokość - 5,75 Szerokość - 5,75 Pole powierzchni - 49,53 m2 Pole powierzchni - 49,53 m2 Biblioteka: Biblioteka: Długość-6,62m Długość-6,62m Szerokość- 11,63 Szerokość- 11,63 Pole powierzchni -76,19 m2 Pole powierzchni -76,19 m2 Pokój nauczycielski: Pokój nauczycielski: Długość-6,60m Długość-6,60m Szerokość- 3,73 Szerokość- 3,73 Pole powierzchni -24,56 m2 Pole powierzchni -24,56 m2 Korytarz IV-VI: Korytarz IV-VI: Długość-36,95m Długość-36,95m Szerokość- 2,98 Szerokość- 2,98 Pole powierzchni -110,03 m2 Pole powierzchni -110,03 m2

Zajęcia w ramach projektu NTUE - skaner -

Zajęcia w ramach projektu NTUE - krótkofalówka -

Koordynator projektu - Jolanta Szuchta Koordynator projektu - Jolanta Szuchta Nauczyciele prowadzący projekt: Nauczyciele prowadzący projekt: - Ludmiła Rudnicka - Ludmiła Rudnicka - Grażyna Jakubowska - Grażyna Jakubowska - Wiesław Jakubowski - Wiesław Jakubowski