Nowe modele biznesowe dla wydawców treści

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Advertisements

O co chodzi?. Ile osób zaprosiłeś do serwisów społecznościowych? Ja zachęciłem promując ich markę, do rejestracji mininium kilkadziesiąt a może kilkaset...
Patrycja Matul, Head of SociAll, Agora SA Warszawa, 12 maja 2012
mmTV.pl serwis internetowy z VoD i kanałami telewizyjnymi
i z jakich korzysta narzędzi
Stare media w nowych czasach
System informacyjny dla organizacji pozarządowych
W EB 2.0 W NGO. W 15 MINUT. M ICHAŁ P AŁASZ NGO 2.0. Organizacje pozarządowe w społeczeństwie informacyjnym.
Domy Na Wodzie - metoda na wlasne M
PYRLANDIA 2010 ul. Zgoda 14/8, Poznań; tel
Wiktor Cegła Dawid vs Goliat – czym wygrywają sklepy internetowe?
Oczekiwania użytkowników książek elektronicznych.
Podatki i opłaty lokalne w 2010 roku
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Czerwiec 2010.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów Czerwiec 2010.
Internet w pracy bibliotekarza
MOJA KOMÓRKA JEST SPOŁECZNA Czyli o Facebooku i nie tylko...
Tuatary Internetu czyli jak złapać za ogon uciekającą jaszczurkę
1 magia kuponów jak wykorzystać kupony w reklamie efektywnościowej.
Warszawa, 20 października Korzystanie z mediów mobilnych i stosunek do nich Exposure research Polska.
Informacja w nauce, społeczeństwie, gospodarce Serwisy informacyjne w Internecie – rynek mediów, technologii, wyszukiwania.
Michał Dyrda Dobre praktyki – przykład firmy działającej w sieci i świadczącej e-usługę.
Dziedzina problemu. Opracowanie koncepcji, projekt i częściowa implementacja portalu ofert turystycznych.
Generujemy efekty Możliwości reklamowe na. Statystyki: Polska Facebook statystyki 2 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15,
Tradycyjne media w internecie
Copyright: Wirtualna Polska S.A. Reklama w aplikacjach mobilnych OFERTA.
WSPÓŁCZESNE TECHNIKI INFORMACYJNE I ICH WPŁYW NA SPOSÓB KOMUNIKOWANIA
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH Social media to ocean danych! – jak wykorzystać je w marketingu? Dr Jan Zając, Sotrender 17 maja 2012.
NOWE TRENDY W MARKETINGU I KOMUNIKACJI Od Kodów QR po Retargeting: 4 Trendy, Które Zdominowały Dzisiejszy Marketing Maciej Ossowski, Implix.
Promowanie Strony, Marketing Szeptany & Wirusowy
Nowe trendy w marketingu i komunikacji Firma 2.0, czyli o przemianach w komunikacji między firmami a konsumentami. Dominik Batorski 31 maja 2012.
Jak stworzyć internetową personę. Nota Prawna… Prawa Autorskie: Copyright 2013 NETbloger Group Szymon Janik & Wszystkie.
Szkoła z klasą 2.0 III edycja rok szkolny 2012/2013.
KOMUNIKUJMY SIĘ.
Search Engine Marketing w promocji eventu
RYNEK PRACY I HR WOBEC REWOLUCJI CYFROWEJ Social HR? – Wykorzystanie social media w działaniach HR dr Jan Zając 9 maja 2012.
60s w internecie Źródło: go-gulf.com/blog/60-seconds/
1 Po co firmom Facebook? i na co warto uważać… Dr Jan Zając Warszawa, 2012/05/31.
Cele ! Treści multimedialne on-line: trendy rynkowe Konkurencja ...
DANE INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH W GOLENIOWIE
E-learning… zasady działania korzyści dla środowisk wiejskich Andrzej Wodecki.
EDI NET - badania.
Metodologia badań wydatków reklamowych
Paweł Majak Asc. Director Country Management Frogster Online Gaming GmbH Rynek MMO w Polsce z perspektywy Europy Zachodniej.
Jak zarabić na darmowym i pobić konkurencję Jakub Dąbkowski 2011.
Bezpieczne korzystanie z środków przekazu medialnego.
czyli jak szukać informacji w Internecie
Robert Kroplewski Dyrektor Biura Prawnego TVP, radca prawny
MEDIA TRENDY 2010 TurboDymoMan zawstydza w Internecie Tomasz Broda, Kierownik Zespołu ds. Komunikacji w Internecie Polkomtel SA Mariusz Majewski, Dyrektor.
W pogoni za konsumentem. Jedno wyzwanie, dwie perspektywy:
GoldenSubmarine | Mobile Marketing. Mobilność rozwija się w niezwykle szybkim tempie, z dnia na dzień dostarczając nowych rozwiązań. Świat mobilności.
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
EcoCondens BBS 2,9-28 E.
Skuteczna prezentacja oferty nieruchomości w serwisie internetowym Jakich informacji na temat Twojej oferty oczekują internauci? Krzysztof Dzięgielewski.
User experience studio Użyteczna biblioteka Teraźniejszość i przyszłość informacji naukowej.
Wykorzystanie potencjału sieci społecznościowych w biznesie
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
TRITIA Europejskie Ugrupowanie Współpracy Terytorilanej.
„Marketing internetowy w obiekcie hotelowym 2014” Raport przygotowany przez serwis MojeKonferencje.pl.
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Elementy geometryczne i relacje
Europejskie i lokalne Wyzwania regulacyjne w mediach Tadeusz Kowalski, prof.UW Warszawa, 8 grudnia 2006.
Strategia pomiaru.
KOMPUTER I INTERNET.
SafeSurfing Moduł 3 Jak zachować bezpieczeństwo korzystając z internetu i aplikacji mobilnych.
Serial Online
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Zapis prezentacji:

Nowe modele biznesowe dla wydawców treści Michal Bonarowski (PAP) Warszawa, 22.06.2010

2+2 = 5 Treści: ludzie, maszyny, platformy, sieci, druk… Misja, wizja, strategia, linia programowa… Layout, app, TV… Odbiorcy… Reklama…

Ekosystem wydawców 1.0 Gazety Radio TV

Ekosystem wydawców 2.0 Gazety Radio TV Portale, wortale, wyszukiwarki, agregatorzy Blogi, komentarze, YouTube Wykop, Wrzuta, Sfora… GoogleNews, Facebook, BLip, Twitter…

Z perspektywy odbiorcy

Tradycyjne media w Internecie

Droga do treści (USA) Luty 2010, http://weblogs.hitwise.com/us-heather-hopkins/2010/02/facebook_largest_news_reader_1.html

Największy agregator?

Polskie media w Internecie

News tax? Oh no! Podatek na media? 3% wartości smarftona (84%) 5% wartości PC, iPada, Kindle, itp. (76%) Agregacja (74%) Źródło: Rasmussen Reports, 1,000 dorosłych Amerykanów, czerwiec 2010

Płatne treści w internecie? „Treści mają pozostać darmowe” (85%) Jeżeli płatne, to: filmy, muzyka, gry, seriale, itp Prenumeratorzy chcą treści za darmo (78%) Treści płatne muszą być lepsze, niż bezpłatne (71%) „Przestanę korzystać ze strony internetowej pobierającej opłaty, gdy będę mógł znaleźć takie same za darmo” (79%) Obecnie płatne treści stracą wartość jako bezpłatne (34%, 30%, 36%) „Jeżeli kupię treści, to mam prawo dzielić się nimi z kimkolwiek” (62%) Źródło: Nielsen: badanie w 52 krajach, 27 tys. respondentów (luty 2010)

Zapłacimy?

Zapłacimy? (2) Źródło: Arkadiusz Legoń, Dyrektor ds. Strategii, GoldenSubmarine, WirtualneMedia 04.2010

Zapłacimy? (3) Źródło: Arkadiusz Legoń, Dyrektor ds. Strategii, GoldenSubmarine, WirtualneMedia 04.2010

Zapłacimy? (3) Źródło: Arkadiusz Legoń, Dyrektor ds. Strategii, GoldenSubmarine, WirtualneMedia 04.2010

Zapłacimy.

Zapłacimy.

Zapłacimy.

Zapłacimy.

Podatkiem ich, podatkiem!

Odbiorca nadal widzi to:

Treść i treść

Treść mobilna

Co dalej? Interfejs jako klucz do sukcesu? Pionierzy górą Treści agencyjne i własne Zaangażowanie użytkowników Usługi, e-commerce, lokalizacja… Interfejs jako klucz do sukcesu?

Dziękuję za uwagę