AKADEMIA PRZYSZŁOŚCI A Ty czyje?.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Starostwo Powiatowe w Kościerzynie
Advertisements

CAŁA POLSKA CZYTA DZIECIOM – raport Przygotowany dla Fundacji ABC XXI 30 października 2006.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
TVP GORZÓW WIELKOPOLSKI PARTNER W BIZNESIE
Domy Na Wodzie - metoda na wlasne M
Strategia kampanii w Internecie dla Fundacji Dzieci Niczyje
TELEKOMUNIKACJA POLSKA- PR korporacyjny
Łódź, 18 marca 2011 r. Konferencja podsumowująca realizację projektu Kompleksowy program podnoszenia kwalifikacji zawodowych uczniów Technikum Urządzeń
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Wzmocnienie mediów publicznych: reforma struktury nadawców oraz metody ich finansowania Propozycje Białej księgi.
Program kampanii reklamowej Małgorzata Piątek.
Raport z III Ogólnopolskiej Kampanii Programu EuroRAP w Polsce
PROCENTY - HARALD KAJZER ZST NR 2
Fundusze nieruchomości jako inwestycja z celem zdobycia kapitału emerytalnego Karolina Oleszek.
Metro.Net Edukacja Pakiet Pakiety multimedialne
Rynek MNO/MVNO w Polsce
OGÓLNOPOLSKA SIEĆ NOŚNIKÓW REKLAMOWYCH
Informacja w nauce, społeczeństwie, gospodarce Serwisy informacyjne w Internecie – rynek mediów, technologii, wyszukiwania.
Rynek ubezpieczeń w Polsce I kwartał 2008
OFERTA HANDLOWA BIURA REKLAMY
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
OFERTA REKLAMOWA TVP KIELCE
OFERTA REKLAMOWA TVP KIELCE TELEWIZJA POLSKA S.A. ODDZIAŁ W KIELCACH Ul. Plac Moniuszki 2b, Kielce Tel./fax: (041) e -mail:
OFERTA HANDLOWA REKLAMA NA OGÓLNOPOLSKIEJ TV REGIONALNEJ TVP KIELCE
OBSŁUGA PROJEKTÓW UNIJNYCH TVP KIELCE TELEWIZJA POLSKA S.A. ODDZIAŁ W KIELCACH Ul. Plac Moniuszki 2b, Kielce Tel./fax: (041) e -mail:
1 Projekt realizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach w ramach Priorytetu VI PO KL Rynek pracy otwarty dla wszystkich Okres realizacji:
Konsekwencje zablokowania prywatyzacji w latach Michał Chyczewski Andrzej Domański Jeremi Mordasewicz Andrzej Rzońca Warszawa, 18 października.
Analiza stanu bezpieczeństwa na terenie zarządzanym przez PKP PLK S. A
Copyright: Wirtualna Polska S.A. Reklama w aplikacjach mobilnych OFERTA.
Paweł Wójcik, IQS and QUANT Group
Wydział Rozwoju i Promocji Miasta Urząd Miasta Bolesławiec Informacja o wykonaniu budżetu za 2012 r.
Kluczowe liczby w projekcie budżetu na 2014 rok i w projekcie Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata Warszawa 15 listopada 2013 r. MIASTO STOŁECZNE.
Panfu.pl. >> Informacje ogólne 3 /Panfu.pl – to edukacyjna gra przeglądarkowa dla dzieci w wieku 6-12 /Dzieci uczą się poprzez zabawę – strona zawiera.
Pracuj.pl + Profeo.pl Prezentacja serwisu. O serwisie © 2012 Goldbach Audience2 Jeden z czołowych polskich portali pracy: –Ponad 70% polskich internautów.
W INTERNETOWEJ SIECI REKLAMOWEJ
MEDIA O NAS Puls Biznesu Rzeczpospolita, Puls Biznesu PRASA O NAS.
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
Program przebudowy Dróg Powiatu Świeckiego na lata
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
OFE Sakiewka - OTWARTY FUNDUSZ EMERYTALNY. Target Osoby w wieku lat Osoby w wieku lat Mobilni (komunikacja miejska) Mobilni (komunikacja miejska)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTW. PROGRAM OPRERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki Działanie 8.1 Rozwój pracowników.
Wieloletnia Prognoza Finansowa i PROJEKT BUDŻETU POWIATU NA 2012 ROK Listopad 2011.
A part of Business Consulting Sp. z o.o.
E-drapacz to unikalny produkt zasięgowy, którego podstawą jest wspólna oferta reklamowa czołowych sieci reklamy internetowej tj. ARBOnetwork i Evolution.
OFERTA DLA PARTNERA FESTIWALU 4M - MIŃSK MAZOWIECKI MIASTO MUZYKI
ZOW czytelnictwo ostatniego wydania – centrale cała Polska RMT- Retail Media Track – SMG/KRC MillwardBrown.
-17 Oczekiwania gospodarcze – Europa Wrzesień 2013 Wskaźnik > +20 Wskaźnik 0 a +20 Wskaźnik 0 a -20 Wskaźnik < -20 Unia Europejska ogółem: +6 Wskaźnik.
Anna Magdziak Paweł Jedynak Finansowanie Przedsiębiorstwa,10 listopada 2009r.
Ogólnopolska multimedialna Kampania „Wróć bez HIV” 2008/2009 Elżbieta Michalak -WSSE Olsztyn Opracowano na podstawie materiałów z KC ds. AIDS.
Podmiot realizujący projekt Sekretariat Krajowej Rady BRD Czas trwania kampanii 21 marca - 6 maja 2010 Kampania społeczna.
1. Dziennikarz Lekarz Listonosz 2 3 Lekarz  bada ludzi i określa ich stan zdrowia  bada podstawowe obszary życia i określa ich stan w liczbach 4.
1 1.
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
Oferta reklamowa STATYSTYKI ODWIEDZIN dane za czerwiec 2014 r. wg gemius Traffic STRONA GŁÓWNA: Użytkownicy 14,198.
„Marketing internetowy w obiekcie hotelowym 2014” Raport przygotowany przez serwis MojeKonferencje.pl.
Założenia Oferty Handlowej TVP POZNAŃ na Płynne wejście w nowy rok Oferta na 2015 obowiązuje od 1 LUTEGO 2015 Styczeń w całości jest sprzedawany.
REKLAMA ZEWNĘTRZNA Cechy outdooru maj 2010.
Największe zdjęcie Warszawy Zamek królewski, Centrum Nauki Kopernik, Muzeum Kolejnictwa, Warszawskie Zoo, Stadion Narodowy, Mennica Państwowa i kilkanaście.
1 Nowy model funkcjonowania mediów publicznych. Składka audiowizualna powszechna, indywidualna pobierana od płatnika PIT (KRUS) i CIT pobierana przez.
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
1 Kampania edukacyjna „Moje konsumenckie ABC KUPUJESZ TO?” Prezentacja założeń Agnieszka Zawartko 2 marca 2006.
Gdansk.pl Młodość bez procentów. Widzimy problem: Trzy czwarte uczniów w wieku lat ma za sobą kontakt z alkoholem Polski nastolatek sięgający po.
Konferencja Fundacji Wszechnicy Budowlanej Budownictwo indywidualne w 2011 r. Joanna Jarzębowska Project Manager ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp.
WYKONANIE BUDŻETU GMINY OLEŚNICA ZA 2009 ROK XLVIII SESJA RADY GMINY OLEŚNICA.
CYFROWA MOC LUTY Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni telewizyjnej.
PODSUMOWANIE DZIAŁAŃ listopad – luty 2016
Informacje reklamowe i partnerskie
Sprawozdanie roczne z realizacji Planu działania Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na lata Stan na Warszawa, 24 maja 2018 r. Materiał.
Zapis prezentacji:

AKADEMIA PRZYSZŁOŚCI A Ty czyje?

Efekty kampanii 632 liczba ufundowanych INDEKSÓW dla uczniów AKADEMII PRZYSZŁOŚCI w czasie kampanii 316 000 zł wysokość darowizn na INDEKSY (632 INDEKSY po 500 zł)

738 1092 liczba nowych fanów na fanpage’u AP (wzrost 70%) liczba osób, które dokonały darowizn na rzecz AKADEMII PRZYSZŁOŚCI w czasie kampanii 1092 liczba nowych fanów na fanpage’u AP (wzrost 70%) 3116 łączna liczba komentarzy na fanpage’u AP

22,3% wskaźnik znajomości marek AKADEMIA PRZYSZŁOŚCI i KUP INDEKS (na podst. badań PMR na ogólnopolskiej próbie z 20.02.2012) 22,3%

70 990 odwiedzin strony www.akademiaprzyszlosci.org.pl

199 liczba wszystkich publikacji w mediach w tym: 13 w telewizji, 85 w radiu, 18 w prasie, 83 w Internecie 2 razy w głównym wydaniu Wiadomości TVP 3 razy w Teleexpressie 1 148 360 zł ekwiwalent reklamowy wszystkich publikacji mediów (wg Instytutu Monitorowania Mediów)

8% produkcja spotów i sesja zdjęciowa Koszty kampanii wyniosły 107 000 zł 8% produkcja spotów i sesja zdjęciowa z Ambasadorami 38% outdoor (koszty wydruku i montażu, powierzchnia reklamowa pozyskana bezpłatnie) 29% reklama w Internecie (wynegocjowano rabat w wysokości 77,5%) 6% koszty obsługi darczyńców 11% pozostałe koszty

A Ty czyje?