AKADEMIA PRZYSZŁOŚCI A Ty czyje?
Efekty kampanii 632 liczba ufundowanych INDEKSÓW dla uczniów AKADEMII PRZYSZŁOŚCI w czasie kampanii 316 000 zł wysokość darowizn na INDEKSY (632 INDEKSY po 500 zł)
738 1092 liczba nowych fanów na fanpage’u AP (wzrost 70%) liczba osób, które dokonały darowizn na rzecz AKADEMII PRZYSZŁOŚCI w czasie kampanii 1092 liczba nowych fanów na fanpage’u AP (wzrost 70%) 3116 łączna liczba komentarzy na fanpage’u AP
22,3% wskaźnik znajomości marek AKADEMIA PRZYSZŁOŚCI i KUP INDEKS (na podst. badań PMR na ogólnopolskiej próbie z 20.02.2012) 22,3%
70 990 odwiedzin strony www.akademiaprzyszlosci.org.pl
199 liczba wszystkich publikacji w mediach w tym: 13 w telewizji, 85 w radiu, 18 w prasie, 83 w Internecie 2 razy w głównym wydaniu Wiadomości TVP 3 razy w Teleexpressie 1 148 360 zł ekwiwalent reklamowy wszystkich publikacji mediów (wg Instytutu Monitorowania Mediów)
8% produkcja spotów i sesja zdjęciowa Koszty kampanii wyniosły 107 000 zł 8% produkcja spotów i sesja zdjęciowa z Ambasadorami 38% outdoor (koszty wydruku i montażu, powierzchnia reklamowa pozyskana bezpłatnie) 29% reklama w Internecie (wynegocjowano rabat w wysokości 77,5%) 6% koszty obsługi darczyńców 11% pozostałe koszty
A Ty czyje?