O tym, jak Ala pogodę obserwowała

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
W i e l o K ą t Y OPRACOWAŁA: Elżbieta Jasiak.
Advertisements

Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
klasy 3a,b,c miały dwugodzinne spotkanie z wójtem gminy Nawojowa dr inż. Stanisławem Kiełbasą, na którym głównie poruszany był temat ekologii.
START WYPROWADŹ WYNIK 8 STOP
Kartka w kratkę czy maszyna do obliczeń?
PROJEKTY W SP 15 SZKOŁA Z KLASĄ 2.0.
Reprezentowanie i przetwarzanie informacji przez człowieka i komputer. Patrycja Białek.
Dobry pomysł Zorganizujmy dyskotekę dla sześciu klas pierwszych !!!
Wielkanoc 2010.
na podstawie książki Astrid Lindgren "Dzieci z Bullerbyn"
W krainie geometrii.
Jaki jest przepis na ciąg:
Temat : ZBAWCZE SKUTKI OFIARY CHRYSTUSA
„Lider Lokalnej Ekologii” „CIEPŁO TWOJEGO DOMU”
zapewniany dowóz dzieci (2x) oraz brak innej szkoły w najbliższym otoczeniu.
Listy dzieci do Pana Boga
„Porównywanie ilorazowe i różnicowe”
Ile wody zużywamy w ciągu tygodnia ?
Co by było, gdyby nie było
Ułamki Zwykłe Czyli ułamkowe ABC Opr. Natalia Rusin 6b.
Prezentują:.
„Matematyka w naszym życiu”
Dla Gimnazjum w Teresinie prezentują :. KSEON Optivum Przedstawia: Kalesanty Gwizduła Droga do szkoły ponadgimnazjalnej.
Województwa w Polsce Nowy podział administracyjny
Rok z Kodeksem 2.0 – plusy i minusy
W program Szkoła z klasą 2.0 wprowadziła nas nasza wychowawczyni p. K. Gasiorkiewicz, która jest koordynatorem tej akcji w naszej szkole. Na godzinie.
ANKIETA.
Projekt edukacyjny „Nasza szkoła w procentach”
Jak można nauczyć korzystania z prawdopodobieństwa.
Co to znaczy “ dobra frekwencja “ w szkole?
Krótkie formy wypowiedzi pisemnej
Matematyka i sztuka, co te dwa przedmioty mają ze sobą wspólnego?
Gotowi? No to zaczynamy .
PRZEDSZKOLAK BEZPIECZNY W PODRÓŻY I NA WAKACJACH
SZKOLNE WSPARCIE Z PRZYRODY I MATEMATYKI
Kłótnia na osi liczbowej!
Prezentacja dla klasy I gimnazjum
Matematyka wokół nas.
Jak Ala z dziadkiem liczby 5 w książce szukali
w świetlicy szkolnej PSP Połaniec
Czy matematyka może być ciekawa?
Prezentacja dla klasy II gimnazjum
Zadanie 1 Państwo Kowalscy mają dwie córki: Agnieszkę i Dorotę. Wypełniając tabelkę przy pomocy kolejnych podpowiedzi ustal, który z członków rodziny Kowalskich.
Prezentacja dla klasy II gimnazjum
Prezentacja dla klasy V szkoły podstawowej Przedmiot: matematyka Dział: Pola figur Temat: Pole rombu.
O tym, jak dziadek Tadek i Ala cukierkami się zajadali
w kwadracie stupolowym
Rozwiązanie zagadki nr 4
Prezentacja dla klasy II gimnazjum
Jak wiele mogę dzięki cyfryzacji !
1) Ćw. 1 Biografia Ćw. 1 Biografia 2) Cd. Biografia Cd. Biografia 3) Ćw. 2 Reakcja chemiczna Ćw. 2 Reakcja chemiczna 4) Ćw. 3 Lista grupy KrDzTo1012.
Na deszczową nudę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Temat: Świat planet..
Dziecko sześcioletnie w pierwszej klasie Dziecko sześcioletnie w pierwszej klasie Zasoby edukacyjne Ośrodka Rozwoju Edukacji Wydział Rozwoju Szkół i Placówek.
Temat: Księżyc nasz naturalny satelita.
Opracowanie Joanna Szymańska. Notacja wykładnicza służy do zapisywania bardzo dużych albo bardzo małych liczb. a · 10 n liczba całkowita.
„Z logiką za pan brat” Scenariusz multimedialny nr 2/II.
i chcesz się go uczyć w dużej liczbie godzin.
ZAKUPY W INTERNECIE Autorka: Lena Eisner.
SŁOŃCE.
Mikołaj Kopernik Autor: Róża Siepka kl. V.
dla których warto uczyć się matematyki
Jak światło i woda wpływają na rozwój roślin
W poszukiwaniu „Pani Jesieni” Specer na Forty Bema
Dziwne pytania, czyli pytania Fermiego dotyczące naszej szkoły.
Budowa jamy ustnej
Imię i nazwisko nauczyciela
Wykorzystywanie wyników sprawdzianu w pracy dydaktycznej
Imię i nazwisko nauczyciela
Możliwość korzystania z dziennika elektronicznego przez rodziców.
Zapis prezentacji:

O tym, jak Ala pogodę obserwowała

A jak Alu wygląda twoje świadectwo? Dziadku, dzisiaj zaczynają się wakacje!

Zaobserwowałaś coś ciekawego? Dostałam 5 z przyrody dzięki temu, że przez 290 dni obserwowałam pogodę.

Dni dzieliły się na słoneczne, pochmurne i deszczowe.

Dziadku, mam dla ciebie zagadkę: Dni pochmurnych było 2 razy więcej niż dni słonecznych. Dni deszczowych było o 15 mniej niż pochmurnych.

Ile było dni słonecznych, ile pochmurnych, a ile deszczowych? Zaraz to obliczę!

W ciągu roku szkolnego było: 61 dni słonecznych, 122 dni pochmurne i 107 dni deszczowych!

Sprawdź sam: Czy dziadek dokonał prawidłowych obliczeń? Zapoznaj się z problemem z podręcznika „Matematyka wokół nas” dla klasy 5 ze strony 21.

Praca domowa: Przeprowadź przez miesiąc obserwacje pogody. Spróbuj ułożyć zadanie dla kolegów, dotyczące zależności matematycznych między liczbą dni pochmurnych, słonecznych i deszczowych.

W wakacje wszystkie dni były słoneczne.