Lekcja klasa V.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Nasza Bezpieczna Szkoła BEZPIECZNA PRZERWA
Advertisements

Ocenianie kształtujące na lekcjach języka polskiego
Modelowa wioska – uczenie się od innych poprzez słuchanie i obserwację
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
  OK konspekt z chemii.
  OK konspekt z biologii.
Anna Langhoff. Co jeść a czego unikać ????????
Maria Jolanta Różańska
ocenianie, które pomaga się uczyć
Dlaczego Publiczna Szkoła Podstawowa w Brzeźnicy jest fajna??
Mój plan dnia czynności codzienne.
„PO SZKOLE…”.
Jak uczymy się j. niemieckiego ?. Usnere Hausaufgaben:
Temat: Opis prostopadłościanu i sześcianu.
W naszych czasach zawsze trzeba pamiętać o zdrowym odżywianiu gdyż, istnieje wiele produktów chorobotwórczych!
„Chcąc ucznia pobudzić do jakiegoś czynu, postawcie go w takich warunkach, ażeby doznawał potrzeby wypełniania tej czynności, jakiej od niego oczekujecie”.
I. Modalverb sollen Beispiele:
Wie und was haben wir im Deutschunterricht in der zweiten Klasse gelernt? Jak i czego nauczyliśmy się na lekcjach języka niemieckiego w klasie II ? Katarzyna.
Czasowniki modalne w czasie przeszłym Imperfekt.
10 LAT Z OK SZKOŁA UCZĄCA SIĘ 10 LAT PO PIERWSZEJ EDYCJI KURSU INTERNETOWEGO Z OCENIANIA KSZTAŁTUJĄCEGO BADANIE JAKOŚCIOWE PRZEPROWADZONE WŚRÓD UCZESTNIKÓW.
Konkurs Czas na Zdrowie
Ocenianie Kształtujące
Każdy z nas lubi w wolnym czasie pograć w gry lub oglądać telewizje. Zamykamy się w czterech ścianach zapominając o bożym świecie. Zapominamy jak bardzo.
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Czym jest dla ucznia drugie śniadanie
Dobre Praktyki OK.
OCENIANIE KSZTAŁTUJĄCE OK
Podstawowe zasady pisania tekstu za pomocą klawiatury komputera
ANALIZA KWESTIONARIUSZA PROGRAMU COMENIUS, styczeń 2015
Sprawdź, czy odżywiasz się prawidłowo?
Ocenianie kształtujące w edukacji matematycznej i przyrodniczej
Konferencja Procedury rozwijania uczenia i nauczania stycznia 2014 SPACER EDUKACYJNY Dobra Praktyka Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Szczodrzykowie.
Prezentacja dla klasy II gimnazjum
Oto logo naszego zespołu, który bierze udział w konkursie ,,Czas na zdrowie”. Nasza nazwa to : ,,Wkręceni na zdrowie”. Chcemy was zachęcić do zdrowego.
Czasowniki modalne Biernik - Ruch Celownik - Spoczynek
Imperfekt - Zdania złożone - Trening
Temat: ? /praca w grupach: wykonanie projektu pt. „Gwiazda sukcesu” - załącznik nr 1 i nr 2/
1. Czego będziemy się uczyć na lekcjach matematyki w klasie czwartej?
Analiza ankiet „SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE” Ankieta przeprowadzona wśród uczniów.
Paragraf 1.5 Sporządzamy wykresy.
Paragraf 1.4 Pomiar ciśnienia.
Paragraf 1.3 Gęstość substancji.
Hymn Szkoły 1. Aby język mówić chciał co pomyśli głowa Zawsze się staramy dbać o kulturę słowa.
CZYM JEST KOD BINARNY ?.
Paragraf 1.2 Siła ciężkości Co to jest nanosekunda?
Lekcja powtórzeniowa (bez paragrafu)
Haustiere Zwierzęta domowe.
Dziecięcy apel do rodziców o wsparcie przed rozpoczęciem nauki szkolnej.
Zu Hause muss ich aufräumen
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Zadanie dyrektora szkoły w ramach programu Szkoła z klasą 2.0 Opracowanie: Jerzy Marek.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 1 Budowa fizyczna i chemiczna kości.
Wielkości fizyczne, które mierzysz na co dzień
Wiederholung zum Test Magnet 3 Kapitel 1Magnet 3 Kapitel 1.
III EDYCJA. ZADANIA DO WYBORU NA ROK SZKOLNY 2015/2016.
Kurs - OK zeszyt.
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Ocenianie Kształtujące
CZASOWNIK- odmienna część mowy. Jego odmiana nazywa się KONIUGACJĄ
Wpływ czytelnictwa na rozwój dziecka głuchego
ELEMENTY OCENIANIA KSZTAŁTUJĄCEGO.
Jak pomóc dziecku w nauce. pedagog: Halina Gromek
Części zdania pojedynczego
Deutschunterricht Thema: Wie schmeckt’s ?.
Oto mój pies Fafik. Bardzo lubię mojego psa. Rzucam mojemu psu patyki. Wychodzę z psem na spacer. Często opowiadam o swoim psie. Psie, podaj łapę!
OCENIANIE KSZTAŁTUJĄCE
Zapis prezentacji:

Lekcja klasa V

Ocena koleżeńska Czy w pracy są informacje: o złym samopoczuciu bólu głowy i gardła kaszlu i katarze piciu herbatki z cytryną i syropu czytaniu książek i oglądaniu telewizji Podkreśl w zdaniach czasowniki i sprawdź, czy konstrukcja zdań jest prawidłowa odmiana czasowników jest właściwa

Gesund leben – co to znaczy?

Cel lekcji: zachęcisz po niemiecku do zdrowego trybu życia Co będzie nam potrzebne, żeby osiągnąć ten cel?

Nacobezu do lekcji określisz, co należy jeść, a czego nie należy podasz informacje o tym, jak należy spędzać czas wolny podasz informację o tym, czego należy unikać zastosujesz czasowniki modalne: sollen, müssen, dürfen w odpowiednich formach

Samoocena: … muss … … müssen … …dürfen … …darf… …musst… …sollen…

Gesund leben

Essen und Trinken

Essen und Trinken

Bewegung

Bewegung

Beantwortet Fragen: Was sollen wir essen und trinken? Was sollen wir nicht essen und trinken? Was dürfen wir nicht essen und trinken? Was müssen wir machen? Was sollen wir nicht machen?

Ćwiczenie Wykonaj w zeszycie tabelkę i ją uzupełnij. Porównaj z ćw. D1 str. 73 w podręczniku Gesund Ungesund

Ćwiczenie w parach W imieniu Maxa udziel koleżance/koledze rad, jak żyć zdrowo – skorzystaj z ćw. 19 str. 122 Nacobezu: przynajmniej dwie informacje o tym, co należy jeść i pić przynajmniej jedna informacja, czego nie wolno jeść lub pić przynajmniej jedna informacja, czego nie należy jeść lub pić jak należy spędzać czas wolny (dwie informacje)? czego nie należy robić w czasie wolnym Informacja zwrotna od nauczycielki Praca domowa: ćw. 19 str. 122

Podsumowanie: Nauczyłam/em się … Dowiedziałam/em się … Zapamiętałam/em … Zaciekawiło mnie ….