Prezentacja wyników finansowych za IV kwartał 2008/2009 maj 2009 – lipiec 2009 15 września 2009 Obniżenie kosztów dzięki lepszemu wykorzystaniu potencjału.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Witamy na spotkaniu z Betterware!
Advertisements

1 WYNIKI GRUPY ERGIS PO I PÓŁROCZU 2013 Warszawa, r.
Prezentacja wyników finansowych za I kwartał 2007/2008
Spotkanie prasowe, Warszawa, 24 kwietnia 2012r.
Prezentacja wyników za I kwartał 2009 r.
PREZENTACJA DLA DZIENNIKARZY 1 PAŹDZIERNIKA
EBPP - nowy trend na rynku
Próg rentowności.
Krzyżówki Dodatek Super Expressu.
Prezentacja wyników finansowych za V kwartał 2008/2009 sierpień 2009 – październik grudnia 2009 Stabilne fundamenty mocną stroną ACTION.
Podsumowanie po I kwartale 2011 roku TIM SA KONFERENCJA PRASOWA maj 2011.
GIEŁDA TOWAROWA DLA DOSTAWCÓW CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Wrzesień Kilka słów o nas Przedstawienie kadry GOBLL Aeroklub Polski – sytuacja i plany Wyniki finansowe 2009, 2010 GOBLL na tle naszej konkurencji.
Rynek wtórny gier i jego wpływ na rynek pierwotny
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
1 Zaopiniowane przez audytorów sprawozdania finansowe za rok 2003 Wyższe od oczekiwań wyniki za I kwartał 2004 Zakończenie procesu sprzedaży.
1 Wyniki za IV kwartał 2003 Warszawa, luty 2004.
1 Wyniki za III kwartał 2003 – rekordowy poziom sprzedaży Nowy zakład w strefie ekonomicznej Warszawa, listopad 2003.
Czy możliwy jest wzrost inwestycji przedsiębiorstw w 2011 r.?
Prezentacja wyników finansowych za I kwartał 2008/2009 sierpień – październik 2008 r. 15 grudnia 2008.
Prezentacja wyników finansowych za III kwartał 2007/2008 Doskonałe wyniki - konsekwencja realizacji strategii Zarządu i Kadry Menadżerskiej.
Prezentacja wyników finansowych za II kwartał 2007/2008 Dynamiczny rozwój dystrybucji poprzez sprawną logistykę
Prezentacja wyników finansowych za IV kwartał 2007/2008.
Prezentacja wyników finansowych za III kwartał 2008/2009 luty 2009 – kwiecień czerwca 2009 CZAS KRYZYSU SZANSĄ DLA FIRM Z MOCNYMI FUNDAMENTAMI.
Prezentacja wyników finansowych za I kwartał maja 2010 Stabilny zysk gwarancją przyszłości.
Wyniki finansowe Grupy ACTION za I półrocze września 2010 Dynamiczny wzrost obrotów w czasie spowolnienia gospodarczego.
Prezentacja wyników finansowych za rok 2008/2009 sierpień 2008 – grudzień marca 2010 Optymalizacja struktury Grupy kluczem do sukcesu.
Prezentacja wyników finansowych za I półrocze 2008/2009 sierpień 2008 – styczeń marca Strategia działania w kryzysie: kontrola kosztów i.
Prezentacja wyników finansowych za III kwartał 2006/2007
Projekt Centrum Młodego Przedsiębiorcy realizowany w ramach programu Kreator Innowacyjności - wsparcie innowacyjnej przedsiębiorczości akademickiej współfinansowany.
Sklepy internetowe. Tracking w sklepie internetowym O trackingu Jak śledzić? Gdzie śledzić? –Strona główna –Strona kategorii –Strona produktu –Koszyk.
Warszawa, 3 sierpnia 2007 r. Kolejny rekordowy kwartał, pełna gotowość do integracji GRUPA PEKAO S.A. Wyniki finansowe po 2 kwartale 2007 r.
1 Investing in the New Europe Rozwój eCommerce w sektorze finansowym z perspektywy inwestora kapitałowego Krzysztof Kulig Partner Innova Capital Warszawa.
Staże Ośrodka RENOWATOR.
? krajobraz po czy przed burzą Rynek stali Andrzej Ciepiela
Listonic – Wygodna lista zakupów
1 Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych POL-AQUA Spółka Akcyjna debiut na GPW w Warszawie 30 lipca 2007 DYNAMICZNA SPÓŁKA W PERSPEKTYWICZNEJ BRANŻY DYNAMICZNA.
Zasady funkcjonowania Warszawa Program marketingowy.
Outsouring procesów e – commerce Wymierne korzyści dla właścicieli sklepów Cursor S.A. prezentacja przygotowana dla Klientów WellCommerce Warszawa, 2.
Wyniki finansowe ELEKTROTIM S.A. Marzec Sprzedaż narastająco po I Q Wyniki ET S.A. po I Q %
Extended Sites nowa jakość w e-commerce. Historia powstania Internetowego Domu Handlowego S.A. 16 lutego 2009 roku została wpisana do Krajowego Rejestru.
Eurotel SA GRUPA TELEKOMUNKACYJNA
Dom Development SA Prezentacja wyników za 2 kwartał (Spotkanie z inwestorami.
Warszawa, 10 maja 2007 r. Trwały wzrost, postępy w procesie integracji GRUPA PEKAO S.A. Wyniki finansowe po pierwszym kwartale 2007 r.
Wyniki finansowe Grupy AB – IV kwartał 2008 Dynamiczny rozwój mimo wymagającego otoczenia rynkowego.
Rynek otwartych funduszy emerytalnych Raport miesi ę czny, stycze ń 2009.
Sage w Polsce Prezentacja firmowa kwiecień 2010.
Filozofia firmy «Haogang»
Departament Rozwoju Gospodarczego Kościerzyna,
Prezentacja wyników finansowych za IV kwartał 2006/2007 Rynkowy lider zwiększa skalę działania i poprawia rentowność
Dom Development SA Prezentacja wyników za 3 kwartał (Spotkanie z inwestorami.
Wyniki finansowe Grupy AB I kwartał 2009 roku. AB S.A., ul. Kościerzyńska 32, Wrocław | | 2 PODSTAWOWE INFORMACJE AB S.A. jest.
___________________________________ Warszawa, 15 listopada 2007 r. Prezentacja wyników za III kwartał 2007 r. DYNAMICZNY WZROST RENTOWNOŚCI GRUPY MNI.
Dane wstępne na r. Informacja o sytuacji finansowej Banku BPS S.A. Informacja o sytuacji finansowej Banku BPS S.A.
rachunkowość zajęcia nr 8
___________________________________ Warszawa, 27 sierpnia 2009 r. Prezentacja wyników za I półrocze 2009 r. Wzrost zysków i przychodów Grupy MNI.
Analiza struktury kapitałowo-majątkowej – Przykład 1
Konferencja Fundacji Wszechnicy Budowlanej Budownictwo indywidualne w maju 2011 r. Małgorzata Walczak Dyrektor Generalny, Członek Zarządu ASM – Centrum.
Spotkanie Prasowe 16 maja 2007 r.. „Niesprawiedliwy podział owoców wzrostu gospodarczego” Raport przeprowadzony na zlecenie NSZZ Solidarność, opracowany.
„Połączenie sił to początek, pozostanie razem to postęp, wspólna praca to sukces“ Henry Ford Prezentacja firmy.
Polski Związek Wynajmu i Leasingu Pojazdów. O PZWLP PZWLP powstał w 2005 roku Celem Związku jest kształtowanie i wpływanie na rozwój branży wynajmu i.
Prezentacja Grupy Impel 14 listopada 2003
MONNARI TRADE S.A. Prezentacja wyników za 1. kwartał 2015 r.
Przykłady zadań.
Grupa ERGIS WYNIKI GRUPY ERGIS PO I PÓŁROCZU 2015 R.
ANALIZA ZYSKU I RENTOWNOŚCI
Grupa ERGIS WYNIKI GRUPY ERGIS PO CZTERECH KWARTAŁACH 2015 R.
MONNARI TRADE S.A. Prezentacja wyników za I kwartał 2016 r.
Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży.
Konrad Tarański, Wiceprezes Zarządu, CFO Comarch
Zapis prezentacji:

Prezentacja wyników finansowych za IV kwartał 2008/2009 maj 2009 – lipiec września 2009 Obniżenie kosztów dzięki lepszemu wykorzystaniu potencjału spółki

Skonsolidowany wynik netto Grupy ACTION wyniósł 5,7 mln zł zysku. Jednostkowy wynik ACTION S.A. osiągnął 10,5 mln zł zysku Dalsza redukcja kosztów działalności operacyjnej Grupy – ponad 22% w stosunku do porównywalnego okresu 2007/2008 Rozszerzenie współpracy z BenQ, Indesit, Aristo, Hitachi Europe oraz poszerzenie oferty o produkty biurowe i FMCG dla Działu Biurowego Realizacja mniejszych przetargów dla Kompanii Węglowej i Totalizatora Sportowego Objęcie większościowych udziałów w portalu Gram.pl – ponad 600 tys. stałych użytkowników oraz ponad 6,5 mln odsłon miesięcznie Rok sprawozdawczy 2008/2009 będzie miał 17 miesięcy – w 2010 nastąpi zrównanie okresów sprawozdawczych z okresami roku kalendarzowego IV KWARTAŁ 2008/2009 W GRUPIE Okres od 1 maja 2009 do 31 lipca

3 NAGRODY I WYRÓŻNIENIA Przyznanie Złotego Lauru Klienta materiałom eksploatacyjnym marki ActiveJet Uznanie przez IT Reseller zamiennych materiałów eksploatacyjnych marki ActiveJet za najbardziej popularne na rynku Przyznanie Certyfikatu Przejrzysta Firma Przyznanie ActiveJet tytułu Lider Marki – Srebrna Oznaka Jakości Uzyskanie przez Actina Sierra (pierwsza linia polskich komputerów) certyfikatu pełnej zgodności z systemem operacyjnym Windows 7 Uzyskanie tytułu Preffered Partner GOLD określającego firmę spełniającą wymagania do Autoryzacji HP 2010 IV KWARTAŁ 2008/2009 W GRUPIE Okres od 1 maja 2009 do 31 lipiec 2009

4 WYNIKI FINANSOWE W IV KWARTALE Okres od 1 maja 2009 do 31 lipca 2009 Przychody ze sprzedaży (tys. zł) Spadek przychodów ze sprzedaży w stosunku do IV kwartału 2007/2008 o 26,1% Spadek przychodów ze sprzedaży w dystrybucji o 5,2% (z wykluczeniem przetargów) Wzrost marży brutto w stosunku do IV kwartału 2007/2008 o 0,3% Marża brutto (%)

5 WYNIKI FINANSOWE W IV KWARTALE Okres od 1 maja 2009 do 31 lipca 2009 Zysk netto (tys. zł) Zysk operacyjny (tys. zł) Spadek zysku operacyjnego w stosunku do IV kwartału 2007/2008 o 40,7% Spadek zysku netto w Grupie o 32,9% w stosunku do analogicznego okresu poprzedniego roku, zmniejszenie się natomiast jednostkowego zysku netto Action S.A tylko o 4,0%

6 SZCZEGÓŁOWE DANE FINANSOWE Okres od 1 maja 2009 do 31 lipca 2009 [w tys. zł] IV kwartał 2007/2008 IV kwartał 2008/2009Zmiana I-IV kwartał 2007/2008 I-IV kwartał 2008/2009Zmiana Przychody ze sprzedaży ,1% ,7% Zysk brutto ze sprzedaży ,1% ,4% Marża brutto na sprzedaży 8,1%8,4%0,3 p.p.7,9%10,4%2,5 p.p. Koszty sprzedaży i marketingu ,0% ,1% W relacji do przychodów 5,7%6,2%0,5 p.p.4,9%5,4%0,5 p.p. Koszty ogólnego zarządu ,4% ,0% W relacji do przychodów 1,4% 0,0 p.p.1,6%1,2%-0,4 p.p. Pozostałe przychody i zyski ,8% ,5% Pozostałe koszty i straty ,6% ,3% Wynik na działalności operacyjnej ,7% ,3% Koszty finansowe netto ,4% ,1% Wynik netto ,9% ,2% Rentowność wyniku netto 1,5%1,3%-0,2 p.p.1,4%0,9%-0,5 p.p.

CHARAKTERYSTYKA DYSTRYBUCJI Rozszerzenie liczby produktów w ofercie ACTION do pozycji Wzrost liczby i wartości klientów sieciowych rok do roku o ponad 20% Wzrost średniej wartości faktury o 22,5% - wartość ta wyniosła ponad zł Wzrost liczby klientów eksportowych rok do roku o 70% przy wzroście obrotów o ponad 140% Wzrost obrotów na produktach ActiveJet o 23% w stosunku do porównywalnego kwartału 2007/2008 Spadek liczby klientów o w stosunku do porównywalnego kwartału 2007/ CHARAKTERYTYKA DYSTRYBUCJI Okres od 1 maja 2009 do 31 lipca 2009

Delikatesy Internetowe A.pl ponad 100% wzrost zamówień w IV kwartale 2008/2009 wobec IV kwartału 2007/2008 Ponad 100% wzrost liczby klientów w stosunku do analogicznego okresu poprzedniego roku Poszerzenie oferty o: -współpracę z Winarium Marek Kondrat i Syn, -dania gotowe LOT CATERING, -wysyłkę kwiatów. Uruchomienie sklepu w domenie delikatesy.gazeta.pl Projekt Nowy gram.pl przejęcie 75% udziałów przeniesienie firmy do siedziby ACTION S.A. 8 E- COMMERCE Okres od 1 maja 2009 do 31 lipca 2009

SFERIS i ACTION UKRAINA Optymalizacja struktury Grupy i wykorzystanie potencjału Spółek SFERIS Negocjacje z Centrami Handlowymi kosztów powierzchni handlowych Wyjście z lokalizacji niedochodowych Rozpoczęte rozmowy z potencjalnymi partnerami do współpracy na zasadzie franczyzy Kreowanie wizerunku marki Sferis w mediach ACTION UKRAINA Dalsza redukcja kosztów działalności Zmniejszenie powierzchni lokali Zmniejszenie liczby zatrudnionych 9 SFERIS i ACTION UKRAINA Okres od 1 maja 2009 do 31 lipca 2009

10 CELE NA NAJBLIŻSZE KWARTAŁY Osiągnięcie wysokiej wydajności nowej linii kompletacyjnej i rozpoczęcie wysyłek większości towarów przez nową linię Pozyskanie nowych klientów, tak aby optymalnie wykorzystać potencjał linii wysyłkowej Duży nacisk na rozwój własnej marki i poszerzenie rynku zbytu o inne kraje Doprowadzenie do generowania pozytywnych wyników przez wszystkie spółki wchodzące w skład Grupy Kapitałowej w przyszłym roku Wykorzystanie potencjału bardzo dynamicznie rozwijającego się rynku e – commerce poprzez: -rozszerzenie oferty pod potrzeby sklepów internetowych -wykorzystanie naszej linii wysyłkowej pod potrzeby sklepów internetowych

11 DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ Kontakt dla przedstawicieli mediów i rynku kapitałowego Anna Bielińska – Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej Dominika Lenkowska – agencja Martis CONSULTING