Ryszard Solski, Sigma International

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
5 listopada 2009, czwartek SZCZECIN JEST PRZYGOTOWANY.
Advertisements

Podsumowanie Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości Justyna Politańska.
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz.
SPIN Kreowanie informacji jako zasadniczy element procesu nawiązywania i utrzymywania współpracy z mediami.
Raport z badań społecznego odbioru prowadzonych działań inwestycyjnych opracowany na zlecenie Gminy Zabrze oraz Zabrzańskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów.
Koncept 4U – strategia działań dla Planeta FM
III edycja projektu charity - program stażu-. …nieco teorii.
Społeczna Kampania na rzecz budżetu obywatelskiego w Gdańsku
Prezentacja serwisu Mediarun.pl Copyright: Media Run Group, 2005.
Amnesty International została stworzona przez ludzi
PYRLANDIA 2010 ul. Zgoda 14/8, Poznań; tel
BEZPIECZNA ELEKTRYCZNOŚĆ Kampania społeczna
Bezpieczeństwo w Ruchu Drogowym – zobowiązania i wyzwania
Praktyki w zakresie pomocy osobom i rodzinom zagrożonym wykluczeniem społecznym na przykładzie Programu zajęć dla matek samotnie wychowujących dzieci realizowanego.
komunikacja zewnętrzna w procesie rebrandingu
Promocja Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2011 Zespół ds. promocji, popularyzacji oraz obsługi poligraficznej spisów Władysław Wiesław.
Sklepy internetowe. Aukcje internetowe Tylko dla małych sklepów? Zwiększanie obrotów sklepu przez aukcje.
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
VII EDYCJA AKADEMII MŁODYCH Rok 2011/2012
Joanna Skowron Kierownik Projektu Główny Inspektorat Sanitarny
Jak dzięki mediamikser.pl być bliżej ludzi tworzących rynek mediów i reklamy?
PROMOCJA, czyli KOMUNIKACJA MARKETINGOWA (1)
Województwo pomorskie –
UNIA BEZ BARIER PROJEKT PROMOCJI RYNKU WEWNĘTRZNEGO I FORUM RYNKU WEWNĘTRZNEGO W KRAKOWIE.
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz.
Od pijaru do Public Relations
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH Social media to ocean danych! – jak wykorzystać je w marketingu? Dr Jan Zając, Sotrender 17 maja 2012.
Konferencja zamykająca realizację projektu kampanii promocyjnej terenów inwestycyjnych pn. Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu Czerwionka-Leszczyny r.
Nasza Biblioteka 2011.
Agata Blady, Komunikado PR,
ABCzapobieganiaHIV/AIDS Wałbrzych, grudzień 2005 r.
Projekt dla Uniwersytetu Trzeciego Wieku Czeladzi Strona Internetowa: O naszym projekcie : Projekt łączy instytucje kształcące.
Olsztyńskie Centrum Organizacji Pozarządowych Strategia Rozwoju Organizacji Pozarządowych w Olsztynie rok.
Wybrane działania w zakresie promocji transportu rowerowego w Gdańsku na przykładzie projektu CIVITAS MIMOSA.
ROK SZKOLNY 2011/2012. W klasie realizowany będzie program liceum ogólnokształcącego z przedmiotami rozszerzonymi: język polski wiedza o kulturze język.
Zintegrowany System Zmniejszenia Eksploatacyjnej Energochłonności Budynków Sylwia Ledwoch Gliwice, r. III Seminarium zadania badawczego nr 3.
Budowa struktur dla właściwego przekazu i odbioru informacji
KRAJOWY PUNKT KONTAKTOWY
NIETYPOWY SKLEP SPORTOWY
A part of Business Consulting Sp. z o.o.
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
Media Społecznościowe
Kampania Jestem mamą. Nie rehabilitantką. Jestem tatą. Nie terapeutą.
Podmiot realizujący projekt Sekretariat Krajowej Rady BRD Czas trwania kampanii 21 marca - 6 maja 2010 Kampania społeczna.
Projekt: Blogi w szkole Uczniowie klasy: IV C i VI A p. Kinga Gawrońska i p. Ewa Indulska - Pikul.
Kierunki podyplomowe, m.in.:  Coach i Trener  Dziennikarstwo  Effective Communication and Public Speaking  Grafika reklamowa i prasowa.
Opracowanie: Piotr Dereszewski. „…uniwersalna funkcja kreowania i oferowania wartości (użyteczności) dla innych w celu osiągnięcia pożądanych przez organizację.
FORUM BIZNESU KONFERENCJA i SEMINARIUM BiznesKlaster – innowacyjna forma współpracy sektora biznesu, nauki i administracji Białystok r. KONFERENCJA.
Wrocławskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli ul. Swobodna 73a, Wrocław, tel: ; fax:
Wrocław Światową Stolicą Książki 2016 Projekt działań bibliotek szkolnych Wrocławia wspierający rozwój czytelnictwa wśród dzieci i młodzieży grudzień.
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
1 Kampania edukacyjna „Moje konsumenckie ABC KUPUJESZ TO?” Podsumowanie działań Agnieszka Zawartko 14 września 2006.
„Struktura ochrony ludności w Polsce” dr inż. Mariusz Mazurek Szkoła Główna Służby Pożarniczej w Warszawie.
1 „Prowadzący – niepijący” Kampania edukacyjna 7 – 31 sierpnia 2008.
Tytuł prezentacji Miejscowość, DD MM RRRR Tytuł prezentacji Miejscowość, DD MM RRRR Tytuł prezentacji Miejscowość, DD MM RRRR Tytuł prezentacji Miejscowość,
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
Gdańsk, Instytut Kultury Miejskiej 6 kwietnia 2016 r.
MEDIA SPOŁECZNOSCIOWE. WIZERUNEK E-PR Obszar Public Relations związany z prowadzeniem komunikacji w internecie z uwzględnieniem jej uwarunkowań i specyfiki.
1 Kampania edukacyjna „Moje konsumenckie ABC KUPUJESZ TO?” Prezentacja założeń Agnieszka Zawartko 2 marca 2006.
Res Publica Nowa Fundacja Res Publica im. H. Krzeczkowskiego Program DNA Miasta.
Wizerunek firmy na konkurencyjnym rynku pracy - Nowe formy rekrutacji 1 Martyna Ładkowska Agencja Pracy i Doradztwa Personalnego JOBHOUSE.
Wdrożenie rządowej reformy systemu oświaty na terenie Miasta Szczecin – mapa drogowa Szczecin, 14 listopada 2016 r.
Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”
„Every Baby is Johnson’s Baby” Najlepsze wykorzystanie kontentu
Blend-a-med 3D White Fresh – Event otwartości
Okno na Hooptymistyczny świat
10 Najnowszych Trendów Public Relations
Komunikacja w reklamie: Reklama ambientowa. Katarzyna
Reklama ambientowa Czyli najmniej standardowa forma reklamy.
Dokąd jedziemy na wakacje?
Zapis prezentacji:

Ryszard Solski, Sigma International Niekonwencjonalne public relations - kampania DOG IN THE FOG Koordynator projektu: Anna Proszowska-Sala

DOG IN THE FOG Komunikacja marki koncentruje się na inteligentnym dowcipie w angielskim stylu Ambient media - wciągnięcie adresatów działań w inteligentną, zaskakującą, często szokującą zabawę

DOG IN THE FOG Reklama zewnętrzna Kampania on-line Działania PR Reklama zewnętrzna Kampania on-line Odpowiednie działania w handlu detalicznym i gastronomii

DOG IN THE FOG Celem działań PR było: BUZZ MARKETING - O CO CHODZI? - WYPROWADZAM PSA NA SPACER Celem działań PR było: Nagłośnienie medialne akcji o charakterze ambient media ,,Ludzie ze smyczami” Wzmocnienie efektu plotki

DOG IN THE FOG DZIAŁANIA PR INICJOWANIE DYSKUSJI NA FORACH DYSKUSYJNYCH: Obserwacje reakcji przechodniów, ich rozmowy i wymieniane uwagi To co działo się na ulicach miast było jednym z głównych tematów rozmów – zgodnie z wcześniejszymi założeniami rodziła się plotka

DOG IN THE FOG Licytacja na Allegro Blogi Wnioski posłużyły do odpowiedniego inicjowania rozmów na blisko 80 forach dyskusyjnych Licytacja na Allegro Blogi

DOG IN THE FOG MEDIA RELATIONS: Przygotowanie bazy danych dziennikarzy Przygotowanie nietypowej informacji prasowej + jej 8 mutacji Zdjęcia z głównych ośrodków miejskich, gdzie prowadzona była akcja: Warszawa, Gdańsk, Łódź, Poznań, Szczecin, Kraków, Katowice, Wrocław

DOG IN THE FOG Komunikacja z dziennikarzami - element działań promocyjnych Jednak na tyle ciekawy i wpisujący się na tyle wyraziście w życie miasta w tych ostatnich dniach, że aż trudny do pominięcia Organizacja konferencji prasowej

DOG IN THE FOG Radio 94, 17.04.2005, godz.10.10.00

DOG IN THE FOG FLASH MOBS - finał trwających blisko tydzień działań ambientowych Flash Moby, czyli absurdalne spotkania, których reguły powstają w sieci, a właściwe działania przenoszą się do świata realnego Celem tych działań było cały czas podsycanie efektu plotki, zainteresowanie mediów, zrodzenie domysłów i wzbudzenie komentarzy

DOG IN THE FOG Flash mob trwał krótko Podczas wydarzenia nie pojawiła się żadna informacja na temat produktu, czy marki Flash mob trwał krótko Mailing - do 50 tys. adresatów, w tym także do dziennikarzy Flash moby odbyły się w centralnym punktach 8 miast Wsparcie medialne