Ryszard Solski, Sigma International Niekonwencjonalne public relations - kampania DOG IN THE FOG Koordynator projektu: Anna Proszowska-Sala
DOG IN THE FOG Komunikacja marki koncentruje się na inteligentnym dowcipie w angielskim stylu Ambient media - wciągnięcie adresatów działań w inteligentną, zaskakującą, często szokującą zabawę
DOG IN THE FOG Reklama zewnętrzna Kampania on-line Działania PR Reklama zewnętrzna Kampania on-line Odpowiednie działania w handlu detalicznym i gastronomii
DOG IN THE FOG Celem działań PR było: BUZZ MARKETING - O CO CHODZI? - WYPROWADZAM PSA NA SPACER Celem działań PR było: Nagłośnienie medialne akcji o charakterze ambient media ,,Ludzie ze smyczami” Wzmocnienie efektu plotki
DOG IN THE FOG DZIAŁANIA PR INICJOWANIE DYSKUSJI NA FORACH DYSKUSYJNYCH: Obserwacje reakcji przechodniów, ich rozmowy i wymieniane uwagi To co działo się na ulicach miast było jednym z głównych tematów rozmów – zgodnie z wcześniejszymi założeniami rodziła się plotka
DOG IN THE FOG Licytacja na Allegro Blogi Wnioski posłużyły do odpowiedniego inicjowania rozmów na blisko 80 forach dyskusyjnych Licytacja na Allegro Blogi
DOG IN THE FOG MEDIA RELATIONS: Przygotowanie bazy danych dziennikarzy Przygotowanie nietypowej informacji prasowej + jej 8 mutacji Zdjęcia z głównych ośrodków miejskich, gdzie prowadzona była akcja: Warszawa, Gdańsk, Łódź, Poznań, Szczecin, Kraków, Katowice, Wrocław
DOG IN THE FOG Komunikacja z dziennikarzami - element działań promocyjnych Jednak na tyle ciekawy i wpisujący się na tyle wyraziście w życie miasta w tych ostatnich dniach, że aż trudny do pominięcia Organizacja konferencji prasowej
DOG IN THE FOG Radio 94, 17.04.2005, godz.10.10.00
DOG IN THE FOG FLASH MOBS - finał trwających blisko tydzień działań ambientowych Flash Moby, czyli absurdalne spotkania, których reguły powstają w sieci, a właściwe działania przenoszą się do świata realnego Celem tych działań było cały czas podsycanie efektu plotki, zainteresowanie mediów, zrodzenie domysłów i wzbudzenie komentarzy
DOG IN THE FOG Flash mob trwał krótko Podczas wydarzenia nie pojawiła się żadna informacja na temat produktu, czy marki Flash mob trwał krótko Mailing - do 50 tys. adresatów, w tym także do dziennikarzy Flash moby odbyły się w centralnym punktach 8 miast Wsparcie medialne