PUBLIC RELATIONS ? ? ? Badania opinii publicznej w Polsce na zlecenie PRoto przeprowadzone przez GfK Polonia 17-20.XI.2005 r.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Sieć szkół ponadgimnazjalnych
Advertisements

Lifelong Learning Programme Projekt GRUNDTVIG Multilateral INTEGRA
Badania w Public Relations program zajęć dydaktycznych z przedmiotu
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz.
DialogPR Komunikacja spółek giełdowych i relacje inwestorskie
Świadomość kierowców na temat zagadnień zrównoważonego transportu
FUNKCJONOWANIE I ROLA BIURA KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ W SAMORZĄDZIE TERYTORIALNYM ANTONI STYRCZULA.
III edycja projektu charity - program stażu-. …nieco teorii.
Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego (ZPORR)
Prezentacja serwisu Mediarun.pl Copyright: Media Run Group, 2005.
Badanie ankietowe na temat Powstania Warszawskiego WYNIKI
„Moje dziecko i Internet”
URZĄD STATYSTYCZNY – CENTRUM WIEDZY WSPIERAJĄCE ZARZĄDZANIE W REGIONIE Wspólne budowanie przyszłości Mazowsza Warszawa, marzec 2011 r.
System pieniężno-kredytowy
Świadomość kierowców na temat zagadnień zrównoważonego transportu Departament Edukacji Ekologicznej.
Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku Agencje zatrudnienia Rodzaje agencji zatrudnienia na terenie RP Usługi świadczone przez agencje zatrudnienia Liczba agencji.
Katedra Marketingu Usług
1.
POLITECHNIKA ŚLĄSKA w Gliwicach WYDZIAŁ ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA Katedra Stosowanych Nauk Społecznych.
Politechnika Śląska w Gliwicach Wydział Organizacji i Zarządzania Katedra Stosowanych Nauk Społecznych Kierownik Katedry: dr hab. Jacek Rąb, prof. nzw.
Wizy dla Ukraińców Prezentowane badania opinii publicznej zostały przeprowadzone na zlecenie Fundacji im. Stefana Batorego: W Polsce w dniach 7-8 grudnia.
Które z poniższych zdań ma charakter normatywny, a które empiryczny
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz.
Banki spółdzielcze w oczach Polaków
w przemyśle energetycznym w realiach uwolnienia rynku w Polsce
KIERUNEK: ZARZĄDZANIE Instytut Marketingu Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu SPECJALNOŚĆ: PUBLIC RELATIONS.
Warunki pracy osób niepełnosprawnych w świetle kontroli Państwowej Inspekcji Pracy przeprowadzonych w roku 2005 Warszawa. kwiecień 2006 r.
Opinie przedsiębiorców na temat wprowadzenia euro
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl Portal PRoto.pl: użytkownicy: UU/mc: liczba odsłon: PV/mc: % czytelników odwiedza portal.
porównanie Ankieta dla uczniów Ankieta dla rodziców.
Po co mi KNMI? Z naszych studiów zachowujemy w pamięci ostatecznie tylko to, co możemy wykorzystać praktycznie J. W. Von Goethe.
Fragment badania Historia pewnej miłości Realizowanego przez GFK Polonia na zlecenie Atmedia ( )
SPOŁECZNY WIZERUNEK PUBLIC RELATIONS
Budowanie wizerunku Skuteczne wywieranie wpływu
Konsumpcja mediów Sposoby korzystania z mediów wśród internautów gemiusReport listopad-grudzień 2006.
GfK Custom ResearchPostawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniejluty 2008 Postawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniej Prezentacja wyników badania 12.
DYSTRYBUCJA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
EVENT MANAGEMENT: ZARZĄDZANIE WYDARZENIAMI KULTURALNYMI I ROZRYWKOWYMI
Raport z badania Omnibus dla Centrum Zdrowia Dziecka Warszawa, luty 2006.
CSR- instrumentalne wykorzystanie czy uczciwa gra ? Wasiak Agnieszka.
UTWORZENIE SPÓJNEJ ANTYTERRORYSTYCZNEJ STRATEGII INFORMACYJNEJ
KIERUNEK: ZARZĄDZANIE
Niepełnosprawni wzrokowo
Perspektywy rozwoju lokalnych rynków pracy w opinii pracodawców
Perspektywy rozwoju lokalnych rynków pracy w opinii pracodawców dr Krzysztof Markowski Instytut Zarządzania i Marketingu Katolicki Uniwersytet Lubelski.
Ranking dystrybutorów materiałów budowlanych
Kampania na rzecz przejrzystości mediów w Polsce Wybrane wyniki badań Listopad 2004.
G r o w t h f r o m K n o w l e d g e GfK Custom Research
Tematyka prac magisterskich
DEPARTAMENT PRASOWO - INFORMACYJNY
Nawyki ekologiczne mieszkańców gminy Kępno
PROJEKT BADAWCZY DYDAKTYKA LITERATURY I JĘZYKA POLSKIEGO W GIMNAZJUM W ŚWIETLE NOWEJ PODSTAWY PROGRAMOWEJ BADANIA ILOŚCIOWE Dr Grzegorz Adamczyk Katolicki.
Media Społecznościowe
+21 Oczekiwania gospodarcze – Europa Grudzień 2013 Wskaźnik > +20 Wskaźnik 0 do +20 Wskaźnik 0 do -20 Wskaźnik < -20 Unia Europejska ogółem: +14 Wskaźnik.
Technik Organizacji Reklamy
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
Nauczyciele bibliotekarze 1. Jak często korzystają Państwo z różnych usług biblioteki pedagogicznej?
© GfK 2014 | GfK Health | Leki homeopatzcyne widziane okiem Polaków 1 LEKI HOMEOPATYCZNE WIDZIANE OKIEM POLAKÓW Czerwiec 2014.
Organizacje pracownicze a społeczeństwo obywatelskie Po co nam związki zawodowe?
Wykształcenie a szczęście Badania korelacji między poziomem wykształcenia a miarami szczęścia Wszystkie badania potwierdziły korelację (małą, ok. 0.10)
TECHNIK HANDLOWIEC.
1 Czerwiec 2015 Źródło: Badanie GfK na zlecenie Komisji Europejskiej | 06/15 GfK Prognoza konsumpcji Europa Prognoza konsumpcji UE
Polacy w internecie 2011 dr Dominik Batorski Uniwersytet Warszawski R ADA M ONITORINGU S POŁECZNEGO D IAGNOZA S POŁECZNA 2011.
1 Obserwacje... Obserwacja polega na ukierunkowanym, zamierzonym, celowym, systematycznym i prowadzonym według ustalonego planu postrzeganiu badanych obiektów.
Wprowadzenie do zagadnień informatyki.
TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY Rysujemy, wymyślamy. Burzę mózgów w głowie mamy ;)
Bardzo proszę o zastosowanie się do niżej wymienionych wymogów.
Baza Usług Rozwojowych
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
Świadomość kierowców na temat zagadnień zrównoważonego transportu
Zapis prezentacji:

PUBLIC RELATIONS ? ? ? Badania opinii publicznej w Polsce na zlecenie PRoto przeprowadzone przez GfK Polonia 17-20.XI.2005 r.

PUBLIC RELATIONS, to po polsku mogłoby być : wizerunkowiec, firmownik publicznik, sławik, rozgłośnik, reprezenter, zachwalec, zachwaler, firmochwał, splendornik, pozytywniak, koloryzator, relatywista, reputator, idealizator, lakiernik, estymopoplecznik, renomoplecznik, dobromów, profirmownik wg. „Gazeta Wyborcza”, MPIAS

Znajomość terminu „public relations" Podstawa: N=1000 Skojarzenia związane z pojęciem „public relations" Podstawa: dot. osób, które słyszały o public relations, N=268

Demografia Podstawa: dot Demografia Podstawa: dot. osób, które słyszały o public relations, N=268 Znajomość pojęcia PR wg wieku… …wg wykształcenia… …wg pozycji zawodowej

Istota działalności public relations Podstawa: dot Istota działalności public relations Podstawa: dot. osób, które słyszały o public relations, N=268

Główne zadania osoby zajmującej się public relations Podstawa: dot Główne zadania osoby zajmującej się public relations Podstawa: dot. osób, które słyszały o public relations, N=268

Kto najczęściej korzysta z usług osób lub firm zajmujących się public relations? Podstawa: dot. osób, które słyszały o public relations, N=268

Skojarzenia z terminem „public relations" Podstawa: dot Skojarzenia z terminem „public relations" Podstawa: dot. osób, które słyszały o public relations, N=268

Dziękujemy za uwagę.