PUBLIC RELATIONS ? ? ? Badania opinii publicznej w Polsce na zlecenie PRoto przeprowadzone przez GfK Polonia 17-20.XI.2005 r.
PUBLIC RELATIONS, to po polsku mogłoby być : wizerunkowiec, firmownik publicznik, sławik, rozgłośnik, reprezenter, zachwalec, zachwaler, firmochwał, splendornik, pozytywniak, koloryzator, relatywista, reputator, idealizator, lakiernik, estymopoplecznik, renomoplecznik, dobromów, profirmownik wg. „Gazeta Wyborcza”, MPIAS
Znajomość terminu „public relations" Podstawa: N=1000 Skojarzenia związane z pojęciem „public relations" Podstawa: dot. osób, które słyszały o public relations, N=268
Demografia Podstawa: dot Demografia Podstawa: dot. osób, które słyszały o public relations, N=268 Znajomość pojęcia PR wg wieku… …wg wykształcenia… …wg pozycji zawodowej
Istota działalności public relations Podstawa: dot Istota działalności public relations Podstawa: dot. osób, które słyszały o public relations, N=268
Główne zadania osoby zajmującej się public relations Podstawa: dot Główne zadania osoby zajmującej się public relations Podstawa: dot. osób, które słyszały o public relations, N=268
Kto najczęściej korzysta z usług osób lub firm zajmujących się public relations? Podstawa: dot. osób, które słyszały o public relations, N=268
Skojarzenia z terminem „public relations" Podstawa: dot Skojarzenia z terminem „public relations" Podstawa: dot. osób, które słyszały o public relations, N=268
Dziękujemy za uwagę.