Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Najnowsze trendy w grach Paweł Sasko. 49% 25% 26% Obecnie średnia wieku statystycznego gracza w USA wynosi 32 lata.
Advertisements

Rozwój e-commerce/m-commerce i płatności on-line.
Strategia kampanii w Internecie dla Fundacji Dzieci Niczyje
SŁOWA, które doprowadzą nas do KLIENTA
Konsumpcja informacji
1 magia kuponów jak wykorzystać kupony w reklamie efektywnościowej.
Studium przypadku KOPIARKI S.A.
Raport o rynku franczyzowym w Polsce Edycja 2009.
Metro.Net Edukacja Pakiet Pakiety multimedialne
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2009 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny.
Czy Digital Signage to interesujący kanał dla marketerów?
SLIDER nowy format reklamowy w IDMnet.
Działalność Spółki w 2012 NWZA 12 lutego Działalność w 2012 Skonsolidowane obroty wyniosły 894,7 miliona, czyli lekko spadły – o 1,7% (1,5% po.
Monitoring Online Mediów Internetowych
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
Prawdy oczywiste Plan marketingowy Część 23
Search Engine Optimization
1. AdExpress 2. Internet Evaliant Adex
NOWE TRENDY W MARKETINGU I KOMUNIKACJI Od Kodów QR po Retargeting: 4 Trendy, Które Zdominowały Dzisiejszy Marketing Maciej Ossowski, Implix.
Wygodna lista zakupów Case study Przyciski Listonic.
Promowanie Strony, Marketing Szeptany & Wirusowy
Nowe trendy w marketingu i komunikacji Firma 2.0, czyli o przemianach w komunikacji między firmami a konsumentami. Dominik Batorski 31 maja 2012.
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
Charytatywna akcja z INTERIA.PL: WYKLIKAJ UŚMIECH WARSZAWA, r.
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
Cele przedsiębiorstwa i plan marketingowy
WAŻNA INFORMACJA Firma nie gwarantuje dochodów w przypadku braku pozyskiwanych klientów. Sukces Niezależnego Przedstawiciela ACN nie jest zagwarantowany,
Jaka reklama, taka sprzedaż. Samochody osobowe, a reklama
RYNEK PRACY I HR WOBEC REWOLUCJI CYFROWEJ Social HR? – Wykorzystanie social media w działaniach HR dr Jan Zając 9 maja 2012.
Kampania wizerunkowa Polski przed
Czy odczuwasz czasem brak energii?
1 Po co firmom Facebook? i na co warto uważać… Dr Jan Zając Warszawa, 2012/05/31.
JAKIE MOŻLIWOŚCI WPROWADZIŁY SOCIAL MEDIA I MOBILE W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ?
EDI NET - badania.
Rynek telewizyjny w 2007 roku Podsumowanie. 2 Widownia telewizyjna.
Metodologia badań wydatków reklamowych
Systemy IPTV 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
Jak zarabić na darmowym i pobić konkurencję Jakub Dąbkowski 2011.
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
“PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA”
STANDARD I ZALECENIA DLA REKLAMY DISPLAY IAB POLSKA Dokument przygotowany przez grupę roboczą brand advertising online IAB Polska.
Customer Experience ubezpieczonych Czy jest sens się troszczyć
MEDIA TRENDY 2010 TurboDymoMan zawstydza w Internecie Tomasz Broda, Kierownik Zespołu ds. Komunikacji w Internecie Polkomtel SA Mariusz Majewski, Dyrektor.
Powrót Hibernatusa Reklamy Świat mediów W izolacji od 2000 roku...
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
Wykorzystanie potencjału sieci społecznościowych w biznesie
„Połączenie sił to początek, pozostanie razem to postęp, wspólna praca to sukces“ Henry Ford Prezentacja firmy.
Założenia Oferty Handlowej TVP POZNAŃ na Płynne wejście w nowy rok Oferta na 2015 obowiązuje od 1 LUTEGO 2015 Styczeń w całości jest sprzedawany.
Jak bezpiecznie kupować przez Internet.
Strategie e-marketingu i e-komunikacji JST
OBECNIE CAŁA POLSKA ŻYJE REKORDOWO WYSOKĄ KUMULACJĄ W NAJPOPULARNIEJSZEJ LOTERII W KRAJU. KAŻDY Z NAS LICZY NA TO, ŻE DZIŚ WIECZOREM TO ON BĘDZIE SKAKAŁ.
Zastanawiałeś się… … jak budować swoją markę i przekonać do niej swoich Klientów? czy wejść w media społecznościowe i Internet? TY JUŻ TAM JESTEŚ! Pytanie.
Jakimi widzami są członkowie naszej grupy docelowej? Oglądają seriale w wolnym czasie Oglądają wybrane seriale Angażują się w serial z emocjonalnie Utożsamiają.
Prawdy oczywiste Twoja firma w obliczu nowej ustawy o prawach konsumenta - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
„Sukces jest wynikiem właściwych decyzji” Eurypides Zapraszamy Cię do odkrycia swojej drogi do niezależności finansowej Przewodnik Multimedialny po Programie.
Piotr Kamiński Prezes Zarządu Bank Pocztowy S.A.
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
Open space 1 Open space Zespół: Piotr Jaworski, Bartłomiej Kołodziejski,Piotr Kopyra, Paweł Podgórski, Radosław Matrzak, Michał Pindor.
ZAŁOŻENIA PORTALU. teleKROWA.pl to portal, którego celem jest ułatwienie konsumentom znalezienia optymalnej oferty związanej z:  telefonami komórkowymi,
Konferencja Fundacji Wszechnicy Budowlanej Budownictwo indywidualne w październiku 2011 r. Joanna Jarzębowska Junior Project Manager ASM – Centrum Badań.
Wizerunek firmy na konkurencyjnym rynku pracy - Nowe formy rekrutacji 1 Martyna Ładkowska Agencja Pracy i Doradztwa Personalnego JOBHOUSE.
Innowacja w planowaniu mediów
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
Afektywne podejście do lojalności
Facebook dla biznesu Agnieszka Dudek.
Okno na Hooptymistyczny świat
Nowe Oferty. Nowe możliwości. Nowy start.
BUDŻETOWANIE Biuletyn Obsługi Klienta czas zacząć… BOK
Mariusz Arent Instytut Badań i Rozwoju Turystyki Medycznej
Nowe Oferty. Nowe możliwości. Nowy start.
Zapis prezentacji:

Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić swój biznes

Biznes dostrzegł potencjał Social Media. Pojawiła się potrzeba monitoringu i reagowania.

Te narzędzia sprawdzają się jednak tylko na rynku amerykańskim.

Potrzeba zatem narzędzia skutecznie monitorującego polski Internet.

Powstał Brand24 Brand24 to narzędzie do monitoringu Internetu i wsparcia sprzedaży. To szybki sposób dotarcia do dyskusji związanych z wybraną marką, produktem lub tematem. Brand24 to także źródło analiz dzięki którym poznasz m.in. najbardziej wpływowych użytkowników social media.

Niektórzy z wykorzystujących Brand24

Monitoringu Internetu / Social Media Główne zastosowania Monitoringu Internetu / Social Media

Case Tesco.

Liczba treści w podziale na dni – fraza Tesco Zamieszczenie filmu wirusowego „Nieemitowana reklama Tesco” spowodowała bardzo dynamiczny przyrost liczby treści dotyczących marki Tesco. O Ile w dniach 1-20 października 2011 średnia dzienne liczba treści wynosiła 99, to od 21 października do 31 października średnia dzienna liczba treści wzrosła do 552

Miejsce zamieszczenia treści Treści polegały przede wszystkim na zamieszczeniu linku do filmu wirusowego., często opatrzonego komentarzem. 98,4% treści zostało zamieszczonych na Facebooku – wynika to z łatwości rozpowszechniania interesujących treści w tym serwisie, jak i z wielkości tego serwisu (liczby aktywnych internautów)

Struktura linkowania Najczęściej treści zawierały linkowanie do dwóch serwisów – YouTube.com oraz kwejk.pl (który faktycznie zawierał zamieszczony widget z YouTube)

Najbardziej zasięgowi autorzy dla marki Tesco

Struktura treści W połowie treści były tylko linkiem do materiału, w połowie zawierały dodatkowe treści wygenerowane przez internautów

Sentyment treści Sentyment treści został oceniony dla tych treści, które zawierały wpisy. Wśród tych treści tylko jeden wpis był jednoznacznie negatywny. W tym kontekście należy uznać, że film został oceniony przez internautów bardzo pozytywnie!

Określenia pozytywne

Dodatkowe poziomy efektywności Niektóre wpisy dotyczyły kwestii związanych z emisją reklamy w telewizji, jak i zawierały deklarację chęci zakupów w sklepach Tesco

Kaszki - liczba treści – ogółem i w podziale na dni Informacja o problemach z kaszkami po raz pierwszy pojawiła się w wypowiedziach Polaków mieszkających w Wielkiej Brytanii oraz Irlandii . Pierwszy odnotowany wpis Polaka dokonany w języku angielskim miał miejsce 5 sierpnia. Pierwszy wpis polskojęzyczny na Facebooku miał miejsce 9 sierpnia i był wpisem Polki mieszkającej w Norwegii.   Właściwa część zaczęła się po godzinie 22:00 26 sierpnia i pierwszym skupiskiem były osoby mieszkające w Poznaniu. Od soboty nastąpił bardzo szybki przyrost wpisów.

Obsługa klienta to jako istotny czynnik strategii marketingowej

Przyszłość monitoringu Social Media.

Przyszłość. Wydatki na Social Media w samym USA wzrosną z 1.5 miliarda dolarów w 2011 do poziomu 4,2 miliarda w 2015 roku (Forrester Research Forecast). Rynek monitoringu Internetu / mediów społecznościowych będzie rozwijał się nawet szybciej i w ciągu najbliższych 3 lat urośnie 4-ciokrotnie. Ponad 60% firm określa monitoring social media jako jedno z najważniejszych zadań w nadchodzących latach. Source: emarketer.com 2009 - 2011

Zachęcam do testów. Miesięczne darmowe testy przy podaniu przy rejestracji kodu partnera: kongres