Reportaż fotograficzny PRZYGODA Z LUDOLFINĄ Reportaż fotograficzny Jak wyglądały przygotowania Sali liczby pi czyli nasza praca nad projektem prawie krok po kroku część pierwsza
Witamy i zapraszamy do oglądnięcia naszej pracy to My, klasy pierwsze - Ig i Id małe wyjaśnienie: większość z nas pracowała już od stycznia 2006 roku, klasa Id włączyła się do projektu dopiero w marcu 2006
Witamy i zapraszamy do oglądnięcia naszej pracy to My, klasy drugie – IIb i IId
Witamy i zapraszamy do oglądnięcia naszej pracy to My, klasa druga - IIh i klasa trzecia - IIIg Autorka projektu jest wychowawczynią klasy IIh
02 lutego 2006 (czwartek) - rozpoczęliśmy pracę nad dekoracjami Trzy Karoliny, każda z innej klasy drugiej razem z koleżankami kolorują cyfry z wydruku rozwinięcia dziesiętnego liczby pi
03 lutego 2006 (piątek) kolorujemy nadal, zainteresowanie kolorowaniem wzrosło, Asia koloruje cyfry z wydruku rozwinięcia dziesiętnego liczby e
Już jest 03 marca 2006 (piątek) - Maciek i Mateusz z klasy trzeciej umieszczają rozwinięcie dziesiętne liczby pi na ścianie Ciekawe ile cyfr się zmieści ? Wymiary sali: 9 m x 4,5 m Do dyspozycji mamy tylko 9 m + 4,5 m
03 marca 2006 - Maciek i Mateusz mają jeszcze 4,5 m wolnej ściany 03 marca 2006 - Maciek i Mateusz mają jeszcze 4,5 m wolnej ściany. Magda z klasy Id segreguje materiały opracowane przez innych uczniów, referaty łączy tematycznie i wpina je do osobnych skoroszytów. Referaty trzeba, choćby pobieżnie przeczytać.
08 marca 2006 (środa) - Święto Kobiet 08 marca 2006 (środa) - Święto Kobiet. Chłopcy zdjęli stare gazetki ze ścian, a nasze kobiety z klasy IIh odświeżają gazetki - zakładają inny materiał na steropian. Tu wskazana jest kobieca precyzja i doświadczenie.
09 marca 2006 (czwartek) - Kasia, Angelika i Magda z klasy Id przygotowują materiał do prezentacji na gazetce ściennej
09 marca 2006 - Magda, Marek i Paulina z klasy Id pilnie pracują 09 marca 2006 - Magda, Marek i Paulina z klasy Id pilnie pracują. Paulina adresuje zaproszenia dla gości na uroczyste otwarcie „Sali liczby pi” - podsumowanie projektu
09 (piątek) i 10 marca 2006 (sobota) „praca wre”, wszyscy się cieszą i pracują coraz gorliwiej. Część korytarza przed wejściem do sali też trzeba udekorować. Na korytarzu uczennice z kl. Id, a w sali uczennice i uczniowie z kl. IIh
10 marca 2006 (piątek) różne etapy prac – pracują uczennice i uczniowie klasy IIh
10 marca 2006 (piątek) różne etapy prac – pracują uczennice i uczniowie klasy IIh
10 marca 2006 (piątek) różne etapy prac – pracują uczennice i uczniowie klasy IIh
10 marca 2006 (piątek) różne etapy prac – pracują Małgosia, Kasia i Angelika z klasy IIh
10 marca 2006 (piątek) różne etapy prac – pracują uczennice i uczniowie klasy IIh i IIb na dolnym zdjęciu Marta i Joasia z IIb
10 marca 2006 (piątek) różne etapy prac – pracują Małgosia i Monika klasy IIh
10 marca (piątek) różne etapy prac – pracują uczennice z klasy IIh Na dolnym zdjęciu Monika i Kasia.
10 marca 2006 (piątek) - różne etapy prac Krzysztof z IIh przymocowuje prace uczniów z kl. IIIg objaśnienie: *jeden wydruk rozwinięcia dziesiętnego liczby pi – co 10 cyfr zmienia się kolor, dla łatwiejszego policzenia, ile cyfr zmieściło się na ścianie (u nas 250 cyfr) *drugi wydruk jest pod spodem czcionką 20 pogrubioną, dla wyobrażenia, ile to jest milion cyfr po przecinku (u nas zmieściło się ok. 21 300 cyfr) – na zdjęciach format A-4, „coś szarego nieczytelnego”
Większości zdjęć umieszczona jest na stronie programu „Nauczyciel z klasą”: 1)http://www.szkolazklasa.pl/index.php?alias=teacher&szk ola=858&nauczyciel=2378&spr=2 jako załączniki do projektu „Przygoda z ludolfiną” w punkcie Projekty uczniowskie oraz: 2)http://www.szkolazklasa.pl/gallery.dhtml?szkola=858&&n auczyciel=2378 w Galerii zdjęć