07.06.2008 r..

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Warszawa 2008.
Advertisements

Zysk jest w modzie…… r..
Prezentacja wyników finansowych za I kwartał 2007/2008
Prezentacja wyników za I kwartał 2009 r.
Polska Akademia Rachunkowości S.A.
KSZTAŁTOWANIE STRUKTURY KAPITAŁU A DŹWIGNIA FINANSOWA
1 Wyniki finansowe za I kw r. ULMA Construccion Polska S.A. Prezentacja dla inwestorów 21 maja 2012 r.
Bilansowe uwarunkowania rozwoju akcji kredytowej w Polsce
POWIAT MYŚLENICKI Tytuł Projektu: Poprawa płynności ruchu w centrum Myślenic poprzez przebudowę skrzyżowań dróg powiatowych K 1935 i K 1967na rondo.
1 Wyniki za IV kwartał 2003 Warszawa, luty 2004.
Strategia Warszawa, styczeń 2005.
1 Wyniki za III kwartał 2003 – rekordowy poziom sprzedaży Nowy zakład w strefie ekonomicznej Warszawa, listopad 2003.
Prezentacja wyników finansowych za I kwartał 2008/2009 sierpień – październik 2008 r. 15 grudnia 2008.
Studium przypadku KOPIARKI S.A.
Warszawa, 3 sierpnia 2007 r. Kolejny rekordowy kwartał, pełna gotowość do integracji GRUPA PEKAO S.A. Wyniki finansowe po 2 kwartale 2007 r.
Typy zachowań firmy w procesie internacjonalizacji (projekt badawczy)
Strategia rozwoju systemu płatniczego w Polsce Adam Parfiniewicz 21 marca 2006 Warszawa.
MISJA SPÓŁKI PROFIL DZIAŁALNOŚCI OPIS RYNKU DANE FINANSOWE STRATEGIA ROZWOJU PODSUMOWANIE.
Polski system bankowy wybrane zagadnienia rynkowe: wielkość banków, kapitał zagraniczny dr Grzegorz Kotliński, Katedra Bankowości AE w Poznaniu.
Sosnowiec 17 października 2006 GRUPA KAP I TAŁOWA.
The Stanford Game X edycja, listopad kwiecień 2012
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- V Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
Udział grup inwestorów w obrotach giełdowych – rok 2003 Warszawa,
Rynek otwartych funduszy emerytalnych Raport miesi ę czny, kwiecie ń 2009.
Jesteśmy tym, co powtarzamy. Więc perfekcja nie jest czynem, lecz przyzwyczajeniem. Arystoteles Anna Hejka Dyrektor Zarządzający H E Y KA C APITAL M ARKETS.
Eurotel SA GRUPA TELEKOMUNKACYJNA
HISTORIA SPÓŁKI 16 września 1996 r. - rozpoczęcie działalności w ramach operatora Era jako jedna z kilku sieci sprzedaży rozbudowa własnej.
Opinie przedsiębiorców na temat wprowadzenia euro
Warszawa, 10 maja 2007 r. Trwały wzrost, postępy w procesie integracji GRUPA PEKAO S.A. Wyniki finansowe po pierwszym kwartale 2007 r.
Wyniki finansowe Grupy AB – IV kwartał 2008 Dynamiczny rozwój mimo wymagającego otoczenia rynkowego.
Rynek otwartych funduszy emerytalnych Raport roczny,
Rynek otwartych funduszy emerytalnych Raport miesi ę czny, luty 2009.
Rynek otwartych funduszy emerytalnych Raport miesi ę czny, stycze ń 2009.
Sage w Polsce Prezentacja firmowa kwiecień 2010.
NORD/LB Bank Polska S.A. Wzrost po III kwartałach Warszawa, 19 października 2005 r.
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008.
SPOŁECZNO-GOSPODARCZA WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO W LISTOPADZIE 2009 ROKU
RAPORT ZA PIERWSZE PÓŁROCZE 2013 PODSUMOWANIE 1H SIERPNIA 2013.
1/34 HISTORIA BUDOWY /34 3/34 6 MAJA 2011.
Grupa BRE Banku Szlifujemy diamenty. 2 KRYZYS ? KRY.
Wyniki finansowe Grupy AB I kwartał 2009 roku. AB S.A., ul. Kościerzyńska 32, Wrocław | | 2 PODSTAWOWE INFORMACJE AB S.A. jest.
Sprawozdanie finansowe NoRiskNoFun. A. Sprawozdanie finansowe.
NewConnect nowa perspektywa MakoLab S.A.
Marka Faber Consulting powstała w 1999 roku Firma działa w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością Liczba konsultantów zatrudnionych w Polsce w.
Specyfika Rynku Buyout-ów we Wschodzącej Europie
Rynek otwartych funduszy emerytalnych Raport roczny, 2009.
Kreowanie wartości spółki - realizacja założonej wyceny.
Kluczowe czynniki sukcesu
Katarzyna Piętka-Kosińska CASE-Doradcy Warszawa,
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Jakość, elegancja i styl
RAPORT ZA CZTERY KWARTALY 2013 PODSUMOWANIE 4Q MARCA 2014.
Działalność Krajowej Grupy Poręczeniowej BGK Warszawa, październik 2009 r.
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
Spotkanie Prasowe 16 maja 2007 r.. „Niesprawiedliwy podział owoców wzrostu gospodarczego” Raport przeprowadzony na zlecenie NSZZ Solidarność, opracowany.
Jakość, elegancja i styl Monnari Trade S.A. Jakość, elegancja i styl Prezentacja wyników za 3. kwartał 2014 r.
Jakość, elegancja i styl Monnari Trade S.A. Jakość, elegancja i styl Prezentacja wyników za I półrocze 2014 r.
30 października 2014 Grupa Alumetal Wyniki za III kwartał 2014.
Mapa cen transakcyjnych Kraków na tle innych aglomeracji
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VI Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
Prezentacja Grupy Impel 14 listopada 2003
Warszawa, 21 lutego 2007 r. GRUPA PEKAO S.A. Wyniki finansowe po czwartym kwartale 2006 r. Najlepszy kwartał, najlepszy rok, na drodze do integracji.
MONNARI TRADE S.A. Prezentacja wyników za 1. kwartał 2015 r.
Grupa ERGIS WYNIKI GRUPY ERGIS PO I KWARTALE 2015 R.
Grupa ERGIS WYNIKI GRUPY ERGIS PO I PÓŁROCZU 2015 R.
Grupa ERGIS WYNIKI GRUPY ERGIS PO CZTERECH KWARTAŁACH 2015 R.
MONNARI TRADE S.A. Prezentacja wyników za I kwartał 2016 r.
Franczyza jako strategia rozwoju dla handlu małopowierzchniowego dr hab. prof. ZPSB Aleksandra Grzesiuk Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie.
Zapis prezentacji:

07.06.2008 r.

Plan Prezentacji Charakterystyka Spółki, Rynek odzieży – kobieta +30, MONNARI na tle konkurencji, Wyniki finansowe, Strategiczne kierunki rozwoju, Druga emisja publiczna, Osiągnięcia, Podsumowanie. 07.06.2008 r.

Marka istnieje na polskim rynku od 1998 r. Młodość Marka istnieje na polskim rynku od 1998 r. Spółka akcyjna „MONNARI TRADE” została zawiązana w 2000 r. Pierwszy salon firmowy został otwarty 6 lat temu. 07.06.2008 r.

Do naszych zadań należy: Pracowitość Do naszych zadań należy: zarządzanie portfelem marek w oparciu o nowoczesny marketing, obecnie Spółka ma salony z markami kobiecymi: projektowanie atrakcyjnej odzieży damskiej, dla kobiet powyżej 30 roku życia, tworzenie sieci własnych salonów oraz sprzedaż markowej odzieży, obuwia i dodatków, zlecanie i kontrolowanie produkcji. 07.06.2008 r.

Piękno Naszą misją jest odkrywanie kobiecego piękna. Pracujemy wśród kobiet i dla kobiet. 07.06.2008 r.

Umiejętność uczenia się Dress code w Polsce jest zjawiskiem wciąż nowym, ale stopniowo odgrywa coraz większą rolę. Wszyscy postrzegamy rzeczywistość zmysłowo, przypisujemy innym określone atrybuty, etykiety. Ubranie informuje o przynależności do grupy społecznej, a nawet zawodzie. Sugeruje cechy charakteru i osobowości. 07.06.2008 r.

Łakomstwo Naszymi klientkami są Panie w wieku od 30 do 59 roku życia, żyjące w miastach, jest ich w Polsce 5,3 mln*. W Unii Europejskiej średnio 5,7 % dochodów gospodarstwa, przy przeciętnym wynagrodzeniu 2,5 tys. EUR\miesięcznie, przeznaczane jest na wydatki związane z odzieżą i obuwiem. W Polsce stosunek ten wyniósł 4,6%, przy przeciętnym wynagrodzeniu 2,9 tys. PLN\miesięcznie. * wg. danych GUS na koniec 2006 r. 07.06.2008 r.

Szybki wzrost Jesteśmy liderem w segmencie markowej odzieży kobiecej - jako Grupa Kapitałowa mamy 210 salonów na koniec maja 2008 r. W Polsce istnieje 7 uznanych marek kobiecych posiadających salony firmowe - trzy marki należą do „MONNARI TRADE” S.A. 07.06.2008 r.

Szybki wzrost Plan na 2008 r. co najmniej 78 salonów. 07.06.2008 r.

Umiejętność uczenia się Trend wzrostowy pozycji sklepów sieciowych położonych w centrach handlowych % respondentów robiących zakupy odzieżowe w centrach handlowych*: 2005 -11% 2006 -14% 2007 -27% Wyraźny trend spadkowy zakupów robionych na bazarach i targowiskach. *dane wg badań Gfk Polonia Moda Polska (2007) MONNARI TRADE” S.A. posiada swoje salony wyłącznie w centrach handlowych za wyjątkiem jednego. 07.06.2008 r.

Liczba m 2 powierzchni handlowej przypadających na 1 000 mieszkańców

Przewaga konkurencyjna „MONNARI TRADE” S.A.: Wiedza Przewaga konkurencyjna „MONNARI TRADE” S.A.: dynamiczny rozwój w długim okresie czasu, w oparciu o skuteczną strategię, - wartościowe marki w portfelu Spółki, rozbudowana sieć sprzedaży, - know – how w zakresie projektowania, organizacji produkcji i sprzedaży detalicznej. 07.06.2008 r.

Spółki odzieżowe na GPW LP. Spółki Przychody za 2007 r. Zysk/strata za 2007 liczba własnych salonów 1 NG2 544 493 55 056 377 2 REDAN 259 193 -8 641 310 3 LPP 1 274 318 134 575 292 4 MONNARI 152 478 16 217 210 5 VIST.&WÓLCZ. 411 648 50 109 175 6 GINNO ROSSI 174 361 7 633 147 7 W.KRUK 167 300 18 903 73 8 Artman 259 644 11 704 62 9 BYTOM 87 215 6 847 33 10 Próchnik 31 068 -3 389 18 11 MEWA 25 524 -3 612 07.06.2008 r.

Efektywność 07.06.2008 r.

Realizacja założonych celów na 2007 ponad plan: Skuteczność Realizacja założonych celów na 2007 ponad plan:   Plan Wykonanie Zmiana % Przychody mln zł 117 142,6 21,9  EBIT mln zł 16,1 20,6 28,0  EBIDTA mln zł 18,7 23,4 25,1 Zysk netto mln zł 13 17,3 33,1 07.06.2008 r.

Cel: stabilność i długotrwały wzrost Efektywność Wskaźniki finansowe dot. „MONNARI TRADE” S.A. Cel: stabilność i długotrwały wzrost 2007 2006 Rentowność netto 12,1 C/Z* 20,6 _ C/Wk** 3,9 *Cena akcji 28,35 z 30.05.2008 r. **Wartość księgowa wg stanu na 31.03.2008 07.06.2008 r.

Efektywność 07.06.2008 r.

Efektywność Wyniki finansowe w 2008 r. WYBRANE WYNIKI FINANSOWE Spółki w mln zł I kwartał 2008 I kwartał 2007 Zmiana w % Przychody ze sprzedaży 52,5 27,1 93,7 Zysk netto 2,50 1,50 66,67 WYBRANE WYNIKI FINANSOWE Grupy Kapitałowej w mln zł 56,90 27,10 110,00 0,00 Jednostkowe przychody ze sprzedaży "MONNARI TRADE" S.A. w mln I-V 2008 r. I-V 2007 r.  Dynamika zmiany   82,80 44,4 86,7% 07.06.2008 r.

Wysoka dynamika wzrostu przychodów i zysku netto Skuteczność Wysoka dynamika wzrostu przychodów i zysku netto Przychody ze sprzedaży w latach 2003 – 2007 (w mln zł) Zysk netto i EBITDA w latach 2003 – 2007 (w mln zł) w mln zł 07.06.2008 r.

Strategiczne kierunki rozwoju: Rozwój kilku sieci salonów w Polsce, Dalekowzroczność Strategiczne kierunki rozwoju: Rozwój kilku sieci salonów w Polsce, Rozwój portfela marek – docelowo 5 – 6 marek, Rozwój poza granicami Polski (obecnie 4 salony, 2 - Berlin i 2 Kaliningrad), Dopasowanie infrastruktury magazynowej do stale wzrastającej wielkości firmy. 07.06.2008 r.

Strategiczne kierunki rozwoju: Ekspansja Obecnie Grupa Kapitałowa „MONNARI TRADE” S.A. posiada 4 salony zagraniczne. 07.06.2008 r.

Budowa Centrum logistycznego przy ul. Rzgowskiej w Łodzi Planowany termin otwarcia to II połowa 2008 r. Lokalizacja inwestycji jest bardzo korzystna z punktu widzenia usytuowania obiektu w południowej części miasta, obok głównego traktu handlowego. 07.06.2008 r.

Dopasowanie infrastruktury magazynowej do potrzeb firmy Spółka nabyła nieruchomość położoną w centrum Łodzi, o powierzchni 3,5 hektara, z budynkiem halowym o pow. ponad 4,7 tys. metrów kwadratowych. 07.06.2008 r.

Druga publiczna emisja akcji Spółka planuje drugą emisję publiczną akcji. Konsekwentny dynamiczny rozwój Spółki = wycena jej wartości. 07.06.2008 r.

Jakie mamy osiągnięcia? Pozyskaliśmy: Satysfakcję klientek. Rosnącą wartość naszej marki MONNARI, dzięki kampanii reklamowej z Claudią Schiffer wzrosła świadomość i rozpoznawalność marki, wg badań BPS DGA z września 2007 r. najlepiej rozpoznawalną kampanią reklamową w Polsce była kampania z udziałem Claudii Schiffer – 52 % respondentów rozpoznaje i utożsamia markę z top modelką. Odnowiliśmy markę PABIA. 07.06.2008 r.

Nagrody i wyróżnienia dla „MONNARI TRADE” S.A. w 2007 r.: Popularność Nagrody i wyróżnienia dla „MONNARI TRADE” S.A. w 2007 r.: po raz czwarty, tytuł Doskonałość Mody - nagroda w kategorii Polska Firma Ekskluzywna, Solidna Firma, Lider Rynku, Euro Lider, Marka Wysokiej Reputacji, Złoty Laur Klienta 2007, 17 miejsce w Top 100 i 2 miejsce w tym rankingu wśród spółek giełdowych, Dobra Firma - jedna z 20 najdynamiczniej rozwijających się w Polsce firm, Firma Roku województwa łódzkiego wg Forbesa. 07.06.2008 r.

Nagrody i wyróżnienia dla „MONNARI TRADE” S.A. Popularność Nagrody i wyróżnienia dla „MONNARI TRADE” S.A. w 2008 r.: po raz piąty, tytuł Doskonałość Mody, Diamenty Forbesa, Gazele Biznesu, EU Standard. 07.06.2008 r.

Podsumowanie „MONNARI TRADE” S.A. osiąga najwyższą spośród spółek giełdowych z branży odzieżowej dynamikę wzrostu, najniższa historyczna dynamika organicznego wzrostu przychodów Spółki jaka wystąpiła kiedykolwiek po 2003 roku wyniosła +48,2 %, najwyższa zaś 91 %, w 2007 r. jest to 55,6 %. Szybkość wzrostu „MONNARI TRADE” S.A. jest unikalna. Gwarancją jej kontynuacji jest siła kilku marek. Stabilność rozwoju firmy opiera się na know-how w obszarze mody i budowie detalicznej sieci sprzedaży. 07.06.2008 r.

Dziękujemy za uwagę 07.06.2008 r. „MONNARI TRADE” S.A. ul. Radwańska 6, 90-453 Łódź tel.: (+ 48 42) 636 87 87 fax: (+ 48 42) 636 87 62 e-mail: monnari@monnari.com.pl www.monnaritrade.com. Kontakt: Anna Augustyniak-Kala Dyrektor Biura Zarządu relacje.inwestorskie@monnari.com.pl Kontakt: Agnieszka Forasińska Specjalista ds. Relacji Inwestorskich agnieszka.forasinska@monnari.com.pl Niniejsza informacja ma charakter wyłącznie promocyjny. 07.06.2008 r.