18 wskazówek, które wprowadzą twój biznes na następny poziom

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Planując Wygrywasz Planowanie Strategicze i Określanie Celów.
Advertisements

"Jak skutecznie zatrudniać i ukierunkować pracowników w przedsiębiorstwie !" … By Rafał Rejzerewicz.
Definicja Clienting to nowe pojęcie, które umożliwia odmiennie niż w tradycyjny sposób postrzeganie marketingu i klientów. Prekursorem tego nurtu jest.
Career Coaching jako narzędzie retencji pracowników
Nie chodzi o niedzielę, chodzi o poniedziałek Autor: Stephen Slaybaugh Przekład: Michał Leoniuk Przechodzenie od teorii do praktyki ku przemianie narodów.
Skuteczne zachowania na rynku pracy
Nauka szkolna - problem dziecka czy rodzica?
DOKUMENTOWANIE PROCESU ZINTEGROWANEGO
FUNDAMENTY PRACY W ZESPOLE
Usługi dodane dla produktów bankowości detalicznej - standard idealizacyjnej teorii Piotr Szawiec Marcin Idzik luty ‘2006.
SIĘGAJ PO TO, CZEGO CHCESZ NIE RANIĄC INNYCH!
Jak być własnym szefem?.
Osiągaj Swoje Cele z Lekkością!
Mały duży poradnik życia
A PROBLEM UZALEŻNIEŃ OD NARKOTYKÓW
Rzecz o efektywności w biznesie
Chryste, tyś władcą Wszechświata, Chryste, Tyś Panem wszelkiego życia, Chryste, Tyś Panem wszystkich ludzi, Chryste, Tyś Panem czasów wszelkich, Chryste,
Autor: Miłosz Kraiński Klasa 3 B III Liceum Ogólnokształcące w Toruniu
WĘDRÓWKA KU MĘSKIEJ MIŁOŚCI
W poszukiwaniu granic BEx Michał Kociankowski
PŁEĆ MÓZGU W SPRZEDAŻY I ZARZĄDZANIU CZYLI ORGAZM W BIZNESIE
COBIT 5 Streszczenie dla Kierownictwa
Jak budować więzi z dziećmi?
OCENA KSZTAŁTUJĄCA ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 94.
A OSIĄGNIĘCIA EDUKACYJNE MOJEGO DZIECKA
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
Szkolenia, Coaching, PR.
1 Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Sprzedaży Salamon Consulting Zdjęcia ze stron:
Asertywność czyli jak żyć z ludźmi Autor: Elżbieta Bowdur.
20 reguł dobrego wychowania dzieci.
CZYLI UWOLNIJ POTENCJAŁ
MOTYWACJA - OSIĄGANIE SUKCESU W PRACY
CHWILE Są takie chwile w życiu, kiedy tęsknisz za kimś tak bardzo, że chciałbyś urzeczywistnić swoje marzenia i móc przytulić tę ukochaną osobę do siebie.
Mimowolnie ją przeczytałem....
Lider kompetencje i asertywność Rozważania
Nowy model przywództwa kobiet
Placówki specjalistyczne świadczące pomoc Szkole, Rodzinie i Uczniowi
Pierwsza sesja Rozpoznanie i planowanie terapii. Jak pokierować pierwszą sesją jak postawić diagnozę i przygotować plan terapii Postępuj metodycznie,
Zachowania agresywne uczniów - dane z ewaluacji zewnętrznej w szkołach.
Wizja STARLIFE Uświadomić ludziom profilaktykę zdrowia w oparciu o skarby ziemi Pobudzać innych do niezależnej przedsiębiorczości Wypracować niezależność.
Jak rozwijać karierę zawodową młodego człowieka? Przewodnik dla kluczowych aktorów - rodziców.
Będę obok JJ.
Karolina Muszyńska. Spis zagadnień Wprowadzenie Znaczenie zarządzania komunikacją dla powodzenia projektu Praktyki zarządzania komunikacją w zespołach.
Kiedy nikogo nie będzie i pomyślisz, że nikomu nie zależy
8 zasad postępowania lidera
Zygmunt Korzeniewski Wybrane narzędzia skutecznego lidera.
APEL TWOJEGO DZIECKA. NN ie psuj mnie, dając mi wszystko, o co cię proszę. Niektórymi prośbami wystawiam cię jedynie na próbę.  Nie psuj mnie, …wystawiam.
Marzenie o edukacyjnej wspólnocie Dr Stanisław Kowal Kierownik Studium Kształcenia Nauczycieli Uniwersytetu Pedagogicznego 28 listopada 2015.
WYKŁAD dr Krystyna Kmiotek
Z.Korzeniewski Trudny klient. Praca urzędnika Z.Korzeniewski Przebieg pracy zależy w dużym stopniu od relacji z klientami. Trudno jednak uniknąć sytuacji,
1 WOBCOWANE POKOLENIE CZYLI JAK ZBUDOWAĆ TRWAŁE WIĘZI Z DZIEĆMI ABY PRZEKAZYWAĆ IM WIARĘ W RODZINIE I KOŚCIELE.
Faza 1: Faza zaprojektowania systemu monitoringu projektu: 1. Inwentaryzacja obietnic złożonych sponsorowi we wniosku - przegląd założeń projektu, opracowanie.
Rodzice nie muszą być samotni
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Jak rozwiązywać problemy kryzysu dojrzewania dr Genowefa Janczewska-Korczagin.
Ewangelizacja częścią życia człowieka wiary
"Jak przygotować się do wieku nastoletniego?"
COBIT 5 Streszczenie dla Kierownictwa
Praca ze stopniami czyli jak stymulować wszechstronny rozwój
7 Nawyków – mapa wdrożenia
O stresie – kilka rzeczy ważnych
CHWILE Są takie chwile w życiu, kiedy tęsknisz za kimś tak bardzo, że chciałbyś urzeczywistnić swoje marzenia i móc przytulić tę ukochaną osobę do siebie.
Proces przewodzenia i kontrolowania
Prosiłem Cię Panie o siłę, abym mógł osiągnąć sukces
Budowanie Zespołów Pracowniczych
Szkoła Podstawowa nr 81 im. Bohaterskich Dzieci Łodzi
Złota 7 wytyczne obsługi
CHWILE Są takie chwile w życiu, kiedy tęsknisz za kimś tak bardzo, że chciałbyś urzeczywistnić swoje marzenia i móc przytulić tę ukochaną osobę do siebie.
Zapis prezentacji:

18 wskazówek, które wprowadzą twój biznes na następny poziom Autor: Stephen Slaybaugh Przekład: Eliza Leoniuk

1. Zbuduj sieć kontaków a) Posiadanie/zarządzanie biznesem, może być bardzo samotne b) Wewnętrzny zespół - potrójny sznur c) Zewnętrzna sieć, jako zewnętrzne źródło doradcze

2. Zbuduj swój biznes na wartościach i zasadach a) Kłamstwa doprowadzą każdego do kłopotów, a szczerość broni się sama b) Charakter jest tym, co robisz, kiedy nikt nie patrzy c) Postępuj właściwie, nawet jeśli to cię kosztuje

3. Określ misję firmy a) Jaki jest cel tego biznesu? b) Spraw, żeby pracownicy byli skupieni na misji firmy c) Uświadom klientów, czego mogą się spodziewać

4. Miej odwagę mieć wielkie marzenia a) Sięgnij do marzeń w twoim sercu b) Zapisz swoje marzenia i cele c) Podziel się tym ze swoimi pracownikami, aby byli zainspirowani i pomogli w ich realizacji

5. Spraw, żeby praca była radością a) Ćwicz pozytywną postawę; to jest zaraźliwe b) Śmiej się: szczęśliwi ludzie = szczęśliwi klienci = lepsze wyniki współpracy c) Zauważaj osiągnięcia pracowników

6. Wykorzystaj siłę twoich pracowników a) Słuchaj: wielkie inwencje dokonywane były przez pracowników b) Używaj talentów ludzi w miejscach, gdzie mogą one najlepiej przysłużyć się firmie c) Dawaj ludziom autorytet; nie stosuj „mikrozarządzania” 7

7. Twoje miejsce pracy jest twoim polem misyjnym Rozwijaj relacje ze swoimi pracownikami, klientami i dostawcami b) Nie przyjmuj za pewnik, że ludzie wiedzą, jak być dobrymi pracownikami c) Demonstruj swój charakter poprzez sposób zarządzania biznesem d) Płać swoim dostawcom na czas

8. Bądź w zgodzie ze swoim współmałżonkiem a) Buduj poczucie bezpieczeństwa w swoim małżeństwie b) Czasami kobiety mają lepsze wejrzenie w ludzki charakter c) Możesz potrzebować zachęcenia, kiedy sprawy się nie układają dobrze

9.Uznanie i „dziękuję” nic cię nie kosztuje a) Ręcznie pisane słowo uznania b) Powiedz „dziękuję” swoim klientom za ich współpracę c) Doceniaj swoich dostawców

10. Wychwytuj to, co ludzie robią dobrze a) Wyrażaj swoje uznanie w obecności innych b) Prawie wszyscy chcą zadowolić szefa c) Publicznie zauważaj osiągnięcia lub pracę ponad normę

11. Dotrzymuj obietnic a) Zrób to, co powiedziałeś b) Zapisz, żeby nie było nieporozumień c) Jeśli widzisz, że nie zdążysz na czas, zakomunikuj to

12. Daj swoim klientom więcej, niż się spodziewają CAŁKOWITE ZORIENTOWANIE NA KLIENTA a) Zrób coś ekstra; bądź inny niż twoi konkurenci b) Uważnie słuchaj swoich klientów; ich uwagi są cenne c) Ćwicz zapamiętywanie ich imion i czegoś zabawnego na ich temat Cały ten proces prowadzi do Klienta. Klient powinien być początkiem oraz zakończeniem twojej drogi.

13. Bądź szczodry a) Dobrze płać swoim pracownikom; odgrywają oni znaczącą rolę w twoim sukcesie lub porażce b) Inwestowanie w lokalną społeczność przynosi ci rozpoznawalność i wpływ c) Nagradzaj tych, którzy cię błogosławili; bądź błogosławieństwem

14. To, co widzialne a) Utrzymuj swoje miejsce pracy w czystości i w dobrym oświetleniu b) Spraw, żeby wizyta/zakupy, była czymś przyjemnym c) Zorganizowane miejsce pracy odzwierciedla jakość twojej pracy

15.Wypłacalność a) Analiza płynności finansowej, w celu pomiaru realności marzenia b) Narzędzie pozwalające na dokonanie prób okresowych c) Dobroczynne dawanie uważaj za „dziękuję”/ uczczenie Boga za twój sukces

16. Bądź mentorem dla następnego pokolenia a) Sięgnij w dół i pociągnij następnego w górę; siej w kolejne pokolenie b) Pomagaj ludziom osiągać swoje marzenia; bądź tym, który zachęca c) Ucz wartości i zasad biznesu poprzez własny przykład

17. Dostarczaj bodźców pracownikom a) Płać nieco więcej, aby móc oczekiwać poziomu wykonywania pracy na „5”, następnie zarządzaj na takim samym wysokim poziomie b) „Zarządzanie na wysokim poziomie, oznacza uczenie „4-owiczów”, ostrzegania „3-owiczów” i zwalniania „2-owiczów” a „5-owicze” pozostają z tobą i są szczęśliwi c) Niewielki wzrost „5-wiczów” będzie zrównoważony małą rotacją pracowników i lepszą obsługą klienta d) Zadowoleni „5-kowicze” będą rozpowszechniać wieść o twoim zarządzaniu i przyciągać innych „5-kowiczów”

18. Poufna ewaluacja pracownicza a. Bezpieczny dla pracowników sposób wyrażenia swoich odczuć na temat firmy/ przełożonego