Tytuł projektu: Bryły obrotowe.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
albo zachować w pamięci to, co zobaczyłem.
Advertisements

Spis treści Geometria Algebra Koło, okrąg Zbiory liczbowe
GRANIASTOSŁUPY, WZORY i CIEKAWOSTKI
PREZENTACJA BRYŁY OBROTOWE
FIGURY PRZESTRZENNE.
Figury obrotowe.
Figury geometryczne PRZESTRZENNE – wykorzystanie w życiu codziennym
Zajęcia matematyczne Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Smolniku.
Jak pokazać liczbę Pi Praca badawcza klasy III g PRZYGODA Z LUDOLFINĄ
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Bryły i figury w architekturze miasta Legionowo:
Bryły geometryczne Konrad Wawrzyńczak kl. IIIa Bryły obrotowe
Bryły Pola powierzchni i objętości
TEMAT: „PRZYKŁADY BRYŁ OBROTOWYCH.”
W ŚWIECIE BRYŁ ELŻBIETA WESOŁOWSKA.
PREZENTACJA BRYŁY OBROTOWE
Bryły złożone-cuda architektury
Prawda? fałsz? bryły obrotowe.
WALEC KULA Bryły obrotowe STOŻEK.
Bryły obrotowe V – objętość Pc – pole powierzchni całkowitej.
S jak Stożek, czyli wszystko o stożku
Prezentacja Matematyka – wzory na pola figur płaskich, pola powierzchni i objętości brył, twierdzenia.
FIGURY przestrzenne.
Figury przestrzenne.
Figury przestrzenne.
Czy wiesz…? Czy chcesz…? My Ci podpowiemy! Bezpłatna diagnoza potrzeb Twojej biblioteki i recepta na rozwiązanie większości problemów. Odpowiadaj na zdane.
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Bryły geometryczne Wielościany Wielościany_foremne Bryły obrotowe
M Jak Matematyka Pt."Pola i Obwody" Reżyseria Natalia Orlicka
BRYŁY OBROTOWE ©M.
Projekt edukacyjny Opiekun projektu: s. Irena Różycka
ŚWIAT Z BRYŁ KATARZYNA MICHALINA
Bryły obrotowe Walec Stożek Kula Przekroje
Figury przestrzenne.
„Ja wiem, ty wiesz, ale czy oni wiedzą, że mamy rezerwat?!”
Prezentacja projektu "Co Obrócić?" Nauczyciel: Monika Konofał
FIGURY PRZESTRZENNE Klasa 8
BRYŁY OBROTOWE ©M.
STEREOMETRIA, czyli wszystko co trzeba wiedzieć o BRYŁACH.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
BRYŁY OBROTOWE Wykonał: Jan Kowalski.
BRYŁY.
Patrycja Walczak Kl. III-5 Przedstawia BRYŁY OBROTOWE.
Geometria BRYŁY.
Bryły ostrosłupy graniastosłupy bryły obrotowe.
Bryły.
Uwaga !!! Aby móc przemieszczać się między poszczególnymi slajdami naciśnij : Np.: „Następny slajd”, nazwę wybranych brył, np.: Graniastosłupy lub figurę,
2www.niemiecki.gimkom.pl Cel projektu: - Stworzenie wirtualnej encyklopedii, - poszerzanie i utrwalanie wiedzy w trakcie tworzenia treści, - popularyzacja.
Co Obrócić?.
Opracowały: Alicja Piślewska i Roma Kwiatkiewicz
Bryły Obrotowe.
BRYŁY.
„Otwarta droga ku przyszłości
Vademecum: Bryły Zagadnienia.
BRYŁY.
Matematyka jest OK! Kontakty: Sanok ul. Sobieskiego 5.
Rozpoznawanie brył przestrzennych
Wystarczy:  obliczenie czasu dojazdu na miejsce,  obliczenie liczby przystanków.
Przykładowe bryły w gospodarstwie domowym
Stożek walec kula BRYŁY OBROTOWE.
PODSTAWY STEREOMETRII
Figury obrotowe.
Bryła obrotowa - to bryła geometryczna ograniczona powierzchnią powstałą w wyniku obrotu figury płaskiej dookoła prostej (nazywanej osią obrotu ).
Graniastosłup jest to wielościan, którego wszystkie wierzchołki są położone na dwóch równoległych płaszczyznach, zwanych podstawami graniastosłupa i.
BRYŁY WOKÓŁ NAS I WE WSZECHŚWIECIE
375.Na równię pochyłą wtaczają się o tych samych masach i promieniach: kula, walec i obręcz, których środki masy u podstawy równi mają prędkości liniowe.
Opracowała: Iwona kowalik
Bryły Przestrzenne Wokół Mnie
Foto-TS Zespół Szkół Budowlanych nr 1 w Płocku rok szkolny: 2017/2018
Zapis prezentacji:

Tytuł projektu: Bryły obrotowe

Zespół uczniowski: Nauczyciel opiekun: Alina Langa Paula Malczewska Andżelika Dąbrowska Wiktor Domański Piotr Mochocki Wojciech Misztal Mateusz Obała Krystian Wolszczak Dawid Dudek Nauczyciel opiekun: Grażyna Kwasiborska

Cele projektu: Zebranie wiadomości na temat brył obrotowych. Udzielenie odpowiedzi na problematyczne pytania. Wykonanie eksperymentów, sondy ulicznej, filmików, prezentacji multimedialnych, komiksu. Współdziałanie w grupie. Posługiwanie się technologią komputerową. Poszukiwanie i selekcjonowanie informacji. Rozwijanie wyobraźni przestrzennej.

Problem: Znalezienie odpowiedzi na pytania: Jak obliczać pole powierzchni walca, stożka, kuli? Jak obliczać objętości brył obrotowych? Czy pola powierzchni obu walców są takie same? Czy objętości obu walców są takie same? Jak wykonać kulę grecką?

Zespół podzielił się na 3 grupy: W-Walec K-Kula S-Stożek