Wykonały: Karolina Filipczak Aleksandra Cieślak. miała na celu określenie oczekiwań uczestników spaceru odnośnie wyglądu naszego parku. Wyrazili swoje.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Sprawozdanie z realizacji akcji prozdrowotnej
Advertisements

W dniach 26 – 30 października 2009 r. w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 7 w Katowicach organizowaliśmy TYDZIEŃ eTWINNING.
PROJEKT EDUKACYJNY AKTYWNY W SZKOLE AKTYWNY W ŻYCIU REALIZOWANY PRZEZ UCZNIÓW Z KLAS I.
ROLA KOMPUTERA W ŻYCIE MŁODYCH LUDZI Z TERANU GMINY NIEPOŁOMICE
Ankieta na temat Psa i Schroniska.
Ankietę przeprowadzili uczniowie: Zespołu Szkół Budowlanych, Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zespół Szkół Ekonomicznych w Żarach.
Działania realizowane w ramach projektu „Matura z matematyki”
Wyniki ankietowania Miasto Szczecin Młodzieżowa Rada Miasta Szczeciński Park Naukowo Technologiczny Szczecin, 20 czerwca
Wyniki ankiety przeprowadzonej w klasach trzecich gimnazjum.
Jaki jest wpływ palenia papierosów na zdrowie człowieka ?
E-Akademia Przyszłości LOKALNE ZESPOŁY PROJEKTOWE Projekt Edukacyjny rok szkolny 2011/2012.
Analiza ankiety dotyczącej żywienia w stołówce szkolnej
Ekorozwój przestrzenny – przestrzeń wokół nas
Jak przygotować i zorganizować wybory do władz samorządu uczniowskiego, żeby były świętem demokracji w szkole?
WYNIKI ANKIETY W ankiecie przeprowadzonej przez Nową Przyszłość wzięło udział 106 uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum z Zespołu Szkół im. Ks. Jerzego.
Ekologiczna szkoła – prawda czy mit ?
„Oczekiwania rodziców wobec szkoły”
Wyniki ankiety OPRACOWANIE : mgr Anna Krzewniak
Gimnazjum nr 4 im. Książąt Mazowieckich w Ciechanowie
Projekt edukacyjny Postawy proekologiczne uczennic Ośrodka oraz mieszkańców społeczności lokalnej.
Ekologia naszymi oczami
Sejm Dzieci i Młodzieży
Gimnazjum nr 9 im. św. Królowej Jadwigi w Rzeszowie
Ankieta przedstawiająca potrzeby uczniów i ich rodziców.
Ankieta dla uczniów „Demokracja a życie w szkole. Kto i jak podejmuje decyzje w naszym gimnazjum?”
EKO- rozwój Suchedniowa
J AK SZKOŁY POWIATU LUBAŃSKIEGO PRZYGOTOWAŁY SIĘ NA PRZYJĘCIE SZEŚCIOLATKÓW ? Analiza ankiet dyrektorów szkół podstawowych.
Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
Jak wykorzystać możliwości, które daje nam członkostwo w Unii Europejskiej, w naszej gminie.
Debata I LO w Zielonej Górze Jak wyglądają wybory dziś? Są świętem demokracji czy pustą tradycją? Dlaczego? Teraz.
Rok szkolny 2013/2014 Zespół w składzie:
Debata „Jakie działania należy podjąć aby zaktywizować, zachęcić młodzież do czynnego udziału w życiu społecznym ziemi pszczyńskiej”, która jest realizowana.
 Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych.  Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet.
Zadania szkół w programie w semestrze letnim 2013/14 roku Zadania obligatoryjne 1. Sportowy Okrągły Stół (SOS) – Zorganizujcie ogólnoszkolną debatę na.
Ankieta nt. wolontariatu
SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI PROJEKTU EKOLOGICZNEGO „CZYSTA MAŁOPOLSKA”
WYNIKI ANKIETY PRZEPROWADZONEJ WSRÓD MIESZKAŃCÓW GMINY KRASNE W DNIU 19 MARCA.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków z Europejskiego Funduszu Społecznego „UCHRONIĆ OD ZAPOMNIENIA” Publiczne Gimnazjum im.
1 Projekt ROZÚZLENIE. 2 ANKIETA  dla poprawy współpracy między młodzieżą i samorządem lokalnym (miastem, gminą),  koncentrująca się na poznaniu preferowanych.
„Szkoła Współpracy. Uczniowie i rodzice kapitałem społecznym nowoczesnej szkoły” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
1. Jakie czynniki uznaje Pani/Pan za najgorsze dla środowiska naturalnego?
Gimnazjum w Starym Kurowie, r.. Wyniki ankiety dla uczniów Gimnazjum w Starym Kurowie.
Przygotowały Patrycja Sufin i Klaudia Ledwójcik
Konferencja Procedury rozwijania uczenia i nauczania stycznia 2014 SPACER EDUKACYJNY Dobra Praktyka Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Szczodrzykowie.
Szymon Błaszczyński Sebastian Mączka. Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród młodzieży z Zespołu Szkół Ekonomiczno – Usługowych im. Fryderyka Chopina w.
Demokracja w szkole-wpływ samorządu na życie uczniów.
„DZISIEJSZA SZKOŁA JEST PROEKOLOGICZNA”
DEBATA: „Jakie miejsca w Pile są atrakcyjne a jakie powinny zostać zrewitalizowane?” Termin: rok godz. 8:00 Gimnazjum nr 4 w Pile.
Wyniki ankiet przeprowadzonych wśród osób różnej społeczności.
Zmieniamy naszą okolicę!. XXI Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży Konkurs organizowany przez: Kancelarię Sejmu w porozumieniu z Fundacją Centrum Edukacji Obywatelskiej,
DEBATA pt. Jakich miejsc rozrywki potrzebuje młodzież w Pile? r. godz. 8:00.
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i miała czynny udział w życiu społecznym?
W ramach szkolnych obchodów Światowego Dnia Zdrowia podjęto następujące działania:  wychowawcy zapoznali uczniów z ulotką przygotowaną przez PSSE w Ostrowi.
Liczba ankietowanych – 92 osoby Opracowały: Jolanta Lipińska Anna Burzan Marta Wiśniewska.
1a Aleksandra Natanek Natalia Rymarz 2a Karolina Święs Emila Witek Martyna Bińkowska 2b Arek Głowacki Natalia Dębska Artur Szewczyk Nauczyciel prowadzący.
RESPEKTOWANE SĄ NORMY SPOŁECZNE.
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ WYMAGANIE: „DZIECI SĄ AKTYWNE ”
PRZEDSZKOLE NR 5 W RACIBORZU Współpraca przedszkola ze środowiskiem rodzinnym dziecka - wyniki ewaluacji PRZEDSZKOLE NR 5 W RACIBORZU.
PROJEKT NIE BIERZESZ- NIE DAJESZ- WZOREM SIĘ STAJESZ GIMNAZJUM NR 1 IM. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO.
Ankieta badająca problem uzależnień w klasach VI.
Nasze gimnazjum w liczbach. Statystyka to nauka o pozyskiwaniu i analizowaniu danych dotyczących zjawisk masowych, których atrybutem jest losowość.
Zbadanie stanu środowiska i postaw uczniów i dorosłych * Jak dbamy o środowisko?
Wyniki ankiety zorganizowanej w ramach ogólnopolskiego projektu „Lokalny ekorozwój” W ankiecie brało udział 137 uczniów Zespołu Szkół w Siewierzu. „ Segregacja.
Procenty wokół nas.
Lokalny Program Rewitalizacji Gminy Jedlicze na lata
Lokalny Program Rewitalizacji Gminy Iwonicz-Zdrój na lata
Lokalny Program Rewitalizacji Gminy Besko na lata
Lokalny Program Rewitalizacji Gminy Korczyna na lata
Lokalny Program Rewitalizacji Gminy Chorkówka na lata
zorganizowany i przeprowadzony przez Zespół Szkół w Sztutowie
Zapis prezentacji:

Wykonały: Karolina Filipczak Aleksandra Cieślak

miała na celu określenie oczekiwań uczestników spaceru odnośnie wyglądu naszego parku. Wyrazili swoje zdanie na temat tego, co im się podoba, a co by zmienili. Była ona przeprowadzona anonimowo, a jej wyniki zostały przeanalizowane. Dane uzyskane z analizy ankiety mają służyć zaplanowaniu działań związanych z uczynieniem parku miejscem lubianym i podziwianym osoby w różnym wieku.

zostało objętych 47 osób: 18 osób brało udział w spacerku „Z Panem Ludwikiem” w dniu r. Ankiety rozdano także innym mieszkańcom Krasnego. Wiek ankietowanych to od 7 do 65 lat. Ankieta zawierała 7 pytań o charakterze zamkniętym i otwartym

Dane zebrane z ankiety dotyczącej parku stanowiły cenny materiał do analizy. Pozwolił nam na poznanie zdania mieszkańców oraz odwiedzających Krasne.

Konieczne jest przedstawienie oczekiwań mieszkańców władzom gminy Krasne. Również my, jako odwiedzający park powinniśmy przyczynić się do tego, jak wygląda to miejsce. Zamiast wyrzucać tam śmieci-zebrać te, które już tam są.

Jednym z zaplanowanych działań społeczności jest zbiórka śmieci, którą zorganizują uczniowie Gimnazjum Publicznego im. Ludwika Krasińskiego w Krasnem. By jak najlepiej przywitać wiosnę w parku, młodzież pozbiera śmieci. Warto też pomyśleć o koszach na śmieci. Czysty park to doskonałe miejsce do organizowania zabaw plenerowych, o których przygotowanie także będziemy zabiegać.